santso 4 είπε:
Μαλλον εδω εχεις αδικο.... Ειμαστε σε ενα ιντερνετικο φορουμ. Το ιντερνετ ως γνωστο συγκεντρωνει τονους πληροφοριας πανω στα πιο κουλα κι απιθανα αντικειμενα....ΠΟΛΥ πιο μυστηρια απο αυτα που ανεφερες. Για την ακριβεια, δεν νομιζω καν να υπαρχει καποιο αντικειμενο ή γνωστικο πεδιο που να μη βρισκεται στο διαδικτυο! Ειμαι σιγουρος οτι με ενα απλο google θα επαληθευτω....και θα βρω τονους απο συζητησεις πορωμενων γυρω απο γραφικες υλες,καμβαδες, φωτογραφικο εξοπλισμο( καλα να΄σαι... ειδικα πανω σ΄αυτο..... 8)) και ας μη μιλησουμε για τους υπολογιστες που ανεφερες ;D ;D.... Μα αμα ηταν ετσι θα ειχε το word τοσες διαφορετικες γραμματοσειρες? Ποιος μπηκε στον κοπο να ασχοληθει μ΄αυτες? Οι προγραμματιστες της microsoft μετα απο απαιτηση ανθρωπων που γραφουν τονους σελιδες.... συγγραφεων βεβαιως βεβαιως!
Θελω να πω οτι δεν ειναι καθολου αφυσικο που μαζευομαστε ολοι εδω και μιλαμε μανιωδως για μουσικο εξοπλισμο.... Στο κατω κατω δεν προκειται για απλο αντικειμενο.
Περίμενα (και ήλπιζα) σε ένα ποστ σαν αυτό. Είμαι έτοιμος να σου απαντήσω, και ελπίζω να βρεις την απάντηση ικανοποιητική.
Άκου λοιπόν πως έχουν τα πράγματα (στο χώρο της φωτογραφίας απ'όπου προέρχομαι, αλλά και γενικώς): η επιλογή εξοπλισμού έχει
κάποιο ποσοστό συμμετοχής στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Προηγείται η μελέτη, η τακτική ενασχόληση, η σκληρή δουλειά, η οπτική παιδεία κλπ, αλλά... ναι, και η επιλογή εξοπλισμού. Ο επαγγελματίας, δε μιλά ποτέ για τον εξοπλισμό του δημόσια διότι κανένας επαγγελματίας
δε μοιράζεται τα μυστικά που τον βοηθούν να διαφέρει. Ο καλλιτέχνης, επίσης δε μιλά, διότι αναγνωρίζει το ζήτημα ως "μη-σχετιζόμενο" με το είδος της προσοχής που
επιδιώκει να προσελκύσει.
Ποιος μιλά λοιπόν για εξοπλισμό: εκείνη η πολύ ειδική κατηγορία ασχολούμενων, που γενικώς αναφέρονται ως "χομπίστες" ή "προχωρημένοι ερασιτέχνες" (ούτε καν οι αρχάριοι, διότι αυτοί δεν έχουν τι να πουν). Δηλαδή, οι μόνοι που μιλούν είναι εκείνοι που έχουν παραιτηθεί (μερικές φορές εν' σγνοία τους) από οποιαδήποτε πιθανότητα περαιτέρω προόδου είτε ως επαγγελματίες είτε ως καλλιτέχνες. Μπορείς να ψάξεις όσο θέλεις και δε θα βρεις καμία εξαίρεση σε αυτό το κανόνα. Στο χώρο των παραδοσιακών εντύπων, οι φωτογράφοι αναγνώριζαν
ακαριαία το είδος ενός περιοδικού, ακριβώς από το ποσοστό σελίδων που αναφερόταν σε εξοπλισμό: όσο περισσότερες, τόσο περισσότερο... άστα να πάνε.
Στο χώρο του ίντερνετ, έχω διαπιστώσει εδώ και πολλά χρόνια ότι ισχύει ακριβώς το ίδιο. Ασφαλώς όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν δικτυακοί τόποι όπου γίνεται
διαρκώς κουβέντα για εξοπλισμό (π.χ. στο χώρο της φωτογραφίας υπάρχει το dpgr.gr), αλλά αν προσέξεις θα δεις ότι η συμμετοχή επαγγελματιών ή συνειδητοποιημένων καλλιτεχνών είναι ελαχιστότατη (πρώτον) και πολύ διαφορετικού ύφους (δεύτερον).
Ο επαγγελματίας, δε θα αρνηθεί μία "πάσα" σε μία συζήτηση για τον εξοπλισμό, αλλά τάχιστα θα φύγει από εκεί για να πάει σε άλλα θέματα. Ο καλλιτέχνης, θα αρνηθεί ακόμη και τη "πάσα".
Υπάρχει ένας επιπλέον λόγος για τον οποίο ο επαγγελματίας δε θα αναλωθεί σε συζητήσεις για τον εξοπλισμό: ότι από ένα σημείο και μετά
έχει πάψει να παρακολουθεί τις "εξελίξεις", διότι έχει κατασταλλάξει σε αυτά που χρειάζεται. Π.χ. μπορεί να χρησιμοποιεί ακόμη ένα παλιό Cubase και μία παλιά εφεκτιέρα, τα οποία όμως ξέρει να εκμεταλλευθεί άριστα, οπότε γιατί να χάσει χρόνο και χρήμα στην αναζήτηση "καλύτερων" εργαλείων;
Οπότε, μη μπερδεύεσαι: το ίντερνετ είναι πολύ φθηνό (χαμηλού κόστους) μέσο, συνεπώς οι υπεύθυνοι των δικτυακών τόπων επιτρέπουν μία φλυαρία που θα ήταν ανεπιθύμητη και αδιανόητη πριν το ίντερνετ. Καλώς, αλλά παραμένει άσκοπη φλυαρία και να είσαι σίγουρος ότι ούτε ο επαγγελματίας, ούτε ο καλλιτέχνης την ευνοούν ή την απολαμβάνουν. Το ίντερνετ (και ειδικά τα φόρουμ) είναι ο παράδεισος του χομπίστα με την πρόθυμη πιστωτική κάρτα, φυτώρια στα οποία καλιεργείται η ιδέα (όπως στα περιοδικά πριν του ίντερνετ) ότι το να ξοδεύεις χρήματα για εξοπλισμό, αυξάνει τις πιθανότητες να κάνεις κάτι αξιόλογο με αυτό τον εξοπλισμό. Όλοι όσοι ξόδεψαν, ξέρουν ότι αυτό απλώς
δεν είναι αλήθεια.
Το παράδειγμά σου με τις γραμματοσειρές του Word είναι
ατυχές: υπάρχουν κανόνες και χρόνια εμπειρίας πίσω από τη γραφιστική αναγκαιότητα να χρησιμοποιούνται διαφορετικές γραμματοσειρές για διαφορετικά είδη κειμένων και εντύπων. Επίσης, οι γραμματοσειρές του Word δεν είναι γραμματοσειρές του Word αλλά όλου του συστήματος.
Επίσης, διευκρινίζω - αν και είναι αυτονόητο - ότι τα παραπάνω αφορούν ελεύθερους ανθρώπους: αν σας πληρώνει η Korg για να λέτε ότι είναι καλό το ΚΡΑΝΟΣ τότε είστε γελαστοί (πηγαίνοντας προς την Τράπεζα) αλλά όχι ελεύθεροι άνθρωποι, και συνεπώς η γνώμη σας (καθώς και η προθυμία σας να τη λέτε) είναι μηδενικής αξίας.
Φιλικά