Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. - Πραγματικότητα

Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. τι σημαίνει;
Αν μπεις στην αρχική καρτέλα του συγκεκριμένου YouTube καναλιού , 

θα δεις ότι από πάνω στο banner λέει :

Τρεμάμενη Εκστατική Λάμψη Οπτασιακών Συλλογισμών . 

Ουσιαστικά είναι αρκτικόλεξο ή αλλιώς ακρωνύμιο !

 
  • Like
Reactions: Trolley
Δεν αγοράστηκε κανένας κομπρέσορας !!!
Έναν (1) κομπρέσορα κατέβασα ο οποίος ήταν σε φάση free download !
Μετά σίγουρα χρησιμοποίησα το parallel aggressor (2) , 
ένα vst  , το οποίο πρόλαβα και κατέβασα δωρεάν .
Τώρα από ότι φαίνεται , στο επίσημο site όπου βρίσκεται το parallel aggressor , έχει χρηματικό κόστος !
Μετά , αν είναι να μιλήσουμε για το premaster των κομματιών ,
χρησιμοποιήθηκε σίγουρα ένας κομπρέσορας (3) του εκάστοτε daw που έγιναν οι ηχογραφήσεις , 
multiband dynamics (4)  , equalizer και limiter(5) , στο master track κανάλι !
ΌΜΩΣ !!!
Αφού έγινε το export των κομματιών σε wav ... μετά έκανα και remaster (6) , πάλι σε wav ...
mea culpa

χρησιμοποιήσατε ήθελα να πω.

Αν δεις τα τελικά faders δεν κινούνται παρά ελάχιστα μόνο σε κάτι ταμπούρα

 
mea culpa

χρησιμοποιήσατε ήθελα να πω.

Αν δεις τα τελικά faders δεν κινούνται παρά ελάχιστα μόνο σε κάτι ταμπούρα
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ...

Όντως μείωσα κατά πολύ το threshold στον limiter από το master track

- και στο premaster , αλλά και μετά στο remaster - 

και ουσιαστικά τα κομμάτια σε μορφή wav ,

δείχνουν συνέχεια το peak meter να διατηρείται συμπιεσμένα στα - 0.1 db 

και το vu meter να βρίσκεται περίπου κοντά στα - 10 db

(άλλες φορές βέβαια ήταν αρκετά κάτω των - 10 db και άλλες φορές ήταν αρκετά πάνω των -10 db) !

 
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ...

Όντως μείωσα κατά πολύ το threshold στον limiter από το master track

- και στο premaster , αλλά και μετά στο remaster - 

και ουσιαστικά τα κομμάτια σε μορφή wav ,

δείχνουν συνέχεια το peak meter να διατηρείται συμπιεσμένα στα - 0.1 db 

και το vu meter να βρίσκεται περίπου κοντά στα - 10 db

(άλλες φορές βέβαια ήταν αρκετά κάτω των - 10 db και άλλες φορές ήταν αρκετά πάνω των -10 db) !
όλα καλά φίλε μου

όπως λες είναι//απλά διακυμάνσεις δεν υπάρχουν

ευχομαι τα καλύτερα πάντως

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
όλα καλά φίλε μου

όπως λες είναι//απλά διακυμάνσεις δεν υπάρχουν

ευχομαι τα καλύτερα πάντως
Στο vu meter υπάρχουν διακυμάνσεις !

Το peak meter δεν ξεφεύγει από τα  - 0.1 db και σίγουρα δεν πικάρει !

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! 

 
Στην αρχή νόμιζα ότι το drum machine είναι εκτός μίξης μέχρι που μπήκε η φωνή και ήταν τόσο εκτός μίξης που τίποτα άλλο δεν είχε σημασία στην πραγματικότητα.

Γενικά θα το χαρακτήριζα το ψηφιακό-κομπιουτερέ αντίστοιχο μιας τετρακάναλης low budget πανκ μπάντας των Ελληνικών 80s. 

Έχοντας ζήσει αυτές τις εποχές έχω μια συμπάθεια στο είδος παρόλα αυτά ίσως λόγω ηλικίας κουράστηκα γρήγορα και δεν άκουσα πολύ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στην αρχή νόμιζα ότι το drum machine είναι εκτός μίξης μέχρι που μπήκε η φωνή και ήταν τόσο εκτός μίξης που τίποτα άλλο δεν είχε σημασία στην πραγματικότητα.

Γενικά θα το χαρακτήριζα το ψηφιακό-κομπιουτερέ αντίστοιχο μιας τετρακάναλης low budget πανκ μπάντας των Ελληνικών 80s. 

Έχοντας ζήσει αυτές τις εποχές έχω μια συμπάθεια στο είδος παρόλα αυτά ίσως λόγω ηλικίας κουράστηκα γρήγορα και δεν άκουσα πολύ.
Πρώτα απ'όλα δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα drum machine . 

Όταν λες ότι ήταν εκτός μίξης , τι εννοείς ; 

Από την άλλη μεριά , οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να ηχογραφήσουν μουσικά όργανα ,

για να τελειοποιήσουν ένα μουσικό κομμάτι , πλέον πια , χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα !

Με βάση αυτό που σου είπα , ένας υπολογιστής είναι το επίκεντρο και η πιο γρήγορη λύση , 

για να τελειοποιηθούν μουσικά κομμάτια , σε παροντική χρονική φάση ...

Αλλά αν υποθέσουμε ότι ένα μουσικό κομμάτι γράφεται τώρα με αναλογικά μέσα , 

δεν θα φιλτραριστεί - ψηφιοποιηθεί έστω και λίγο , για να ανέβει στο διαδίκτυο ; 

Οπότε , επειδή καταλήγουμε να μιλάμε για ηλεκτρικό ήχο , 

και γνωρίζοντας πως ήταν ακουστικά και ηχοχρωματικά ,

διάφορες παραγωγές της δεκαετίας του 80  , σε διάφορα πανκ ή ροκ συγκροτήματα ,

αυτό το οποίο ήθελα , ήταν ένα τελικό αποτέλεσμα , που μπορεί να προέκυψε με ψηφιακά μέσα , 

αλλά κατά βάθος θα ήταν ηλεκτρικό . 

Σίγουρα , προστέθηκαν και κάποιοι ηλεκτρονικοί ήχοι , οι οποίοι ήταν περισσότερο noisy , 

αλλά αν το τελικό αποτέλεσμα ήταν περισσότερο ηλεκτρονικό παρά ηλεκτρικό , 

τότε το όλο αυτό πρότζεκτ δεν θα ανέβαινε ποτέ στο διαδίκτυο !

Όμως , επειδή θεωρώ πως το συνολικό και τελικό αποτέλεσμα είναι ηλεκτρικό ,

ανέβηκε στο διαδίκτυο , έχοντας προσθέσει στη σύνθεση και στις ηχογραφήσεις ,

κάποιους ηλεκτρονικούς ήχους , που ήθελα σίγουρα να είναι noisy . 

Αυτό ήταν το αρχικό και κύριο σκεπτικό που είχα στο μυαλό μου για αυτό το πρότζεκτ : 

το τελικό αποτέλεσμα να είναι ηλεκτρικό , αλλά να έχουν προστεθεί και κάποια ηλεκτρονικά στοιχεία , 

που δεν θα διαμορφώσουν διαφορετικά το συνολικό αποτέλεσμα !  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@j.g.!!!

Όταν λέω εκτός μίξης εννοώ ότι η ένταση, η χροιά και ο χώρος τοποθέτησης τους δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη μίξη. Πχ αυτό το υπέρλαμπρο hifi ταμπούρο σαν ήχος σε σχέση με τις sludge noise κιθάρες δεν κολλάει πουθενά. Και είναι και πάρα πολύ δυνατά. 

Όταν λέω ψηφιακό-κομπιουτερέ δεν εννοώ ότι χρησιμοποιήθηκε υπολογιστής. Εννοώ ότι κάνει μπαμ πως οι ήχοι δεν είναι φυσικοί. Ούτε τα τύμπανα, ούτε οι κιθάρες. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο προφανές, έχει κάποιο χαρακτήρα επειδή όπως και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi, απλά με τον αντίθετο τρόπο. 

Μου φάνηκε απίστευτο να ήταν αυτά τα τύμπανα-πολυβόλο φυσικά. Μπήκα στο κανάλι σου, παίζεις με ηλεκτρονικά τύμπανα. Πάνω κάτω το ίδιο είναι λοιπόν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κωνσταντίνε μήπως υπεραναλύεις μια "ερασιτεχνική" πανκ προσπάθεια όπως αυτή του φίλου μας;  προσωπικά δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι μας την παρουσίασε ως audiophile ώστε να χρήζει αυστηρής προσέγγισης η κρίση της παραγωγής και την αντιμετώπισα αναλόγως αφού συχνοτικά τηρουμένων των αναλογιών ήταν μια χαρά και δεν μου πήρε κάτι τ' αυτιά όπως σε πολλέεεες άλλες... επίσης πανκ και δυναμικές πότε συναντήθηκαν για να μαθαίνω κι εγώ που σοβαρά τώρα όντως δεν έχω εντρυφήσει στο είδος... τελικά δεν νομίζεις ότι τον αδικείς λίγο;

ΥΓ. αλήθεια τώρα έβαλες δίπλα τα διαχρονικά απαράδεκτα ηχοληπτικά "κατσαρολοτήγανα" των "επαγγελματικών" τυμπάνων των παραγωγών των 80ς (από τα οποία βρίσκομαι στην θέση να γνωρίζω καλά ότι πολλά ακριβοπληρώθηκαν στα εγχώρια studio την ίδια εποχή που από την αρχή της μάλιστα έγραφε direct disc ο Jim Keltner π.χ. ?) και σε "ενόχλησαν" τα ψηφιακά από το bedroom του j.g; ... τα περί "low budget πανκ μπάντας" δεν τα λαμβάνω καν υπόψη... εγώ επεκτείνομαι σε όλα τα είδη τότε...

και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi


όχι "κατά λάθος"... ήταν απλά εξ ανικανότητας ή ημιμάθειας (διαλέγεις)... μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας...?

ΥΓ2 αυτό είναι για μένα το low fi... σεβαστό και λόγω συνθηκών και σαν άποψη αλλά μακρυά από τα αυτιά μου... μάλλον παίρνουμε άλλη θέση επ αυτού...





ΥΓ3. εννοείται αλλά το αναφέρω δια τους τύπους ότι δεν αγγίζω τις προθέσεις σου που τις θεωρώ εκ προοιμίου τις καλύτερες...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: kpeyos
Στα ηλεκτρονικά στοιχεία βάζε ένα eq στο bus και κόβετα (mono) στις χαμηλές,να φεύγουν απο την μέση,προσπάθησε να είναι διαφορετικά ωστε να μην κουράζουν με την επανάληψη,βάζε πχ ένα riser,ενα stab,ενα pad με άλλα εφε το καθε ένα,να παίζουν εναλλάξ και μην τα βάζεις ακριβώς πάνω στον χρόνο.

Το ίδιο μέτρο κομματιού,με άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία είναι ένα διαφορετικό μέτρο,το ίδια ηλεκτρονικά στοιχεία σε ένα διαφορετικό μέτρο,είναι το ίδιο μέτρο,καθώς το αυτί δέν θα εστιάσει ούτε στην κιθάρα ούτε στα ντράμς,ούτε στην φωνή,αλλά σε αυτά.

Βάλε και ένα chorus σαν fx bus,με ελαφριές ρυθμίσεις και στείλε το pad πχ 30% το stab 20% το riser 10%.

Πιστεύω να βοήθησα.

Μπράβο για την προσπάθεια!

 
@npap

Δεν είναι κακοπροαίρετη η κριτική μου, απλά προσπαθώ λίγο να βοηθήσω τον @j.g.!!! στο επόμενο βήμα. Σίγουρα πρόκειται για μια home παραγωγή αλλά ίσως αν καταλάβει πέντε βασικά πράγματα, θα μπορέσει εύκολα να βελτιώσει το επίπεδο της παραγωγής του -ΑΝ είναι αυτός ο σκοπός του. Γιατί αν του αρέσει ως έχει, τότε μια χαρά.

Το πώς να μην ακούγονται τα τύμπανα χωρίς αυτό το "machine gun effect" του ίδιου sample, το γιατί ένα φοβερά hi-end sample τυμπάνων μάλλον δε δένει με lo-fi κιθάρες, το πώς οι κομπιουτερέ κιθάρες μπορούν να ακούγονται πιο φυσικές και η ρυθμιση των levels μιας μίξης, δεν είναι σήμερα μια εκπληκτική τέχνη - οι περισσότεροι ερασιτέχνες και οι home παραγωγές πλέον τα κατέχουν αυτά. 

Όσο για την τότε punk σκηνή, και γράφοντας ως Εξαρχειώτης της τότε φάσης:
Κατ' αρχάς όταν έγραψα "κατα λαθός" εννοούσα αυτό που έγραψες κι εσύ. Ο αρχικός σκοπός δεν ήταν να βγει lo-fi. Καθώς όμως λαμπάτο Marshall τότε δεν είχε κανείς και λεφτά για studio και κανονικές ηχογραφήσεις επίσης δεν είχε κανείς (αφού ακόμη και το τελευταίο χρέπι απαιτούσε να δουλεύεις δυο μήνες για ένα demo), συνήθως οι περισσότεροι κατέληγαν να ηχογραφούν με καναν Marshall Valvestate την πρόβα και αυτό ήταν και το demo tape. Αν ήσουν μια αναγνωρισμένη underground μπάντα τότε μπορεί να σκεφτόσουν και την ακραία ακριβή λύση να γράψεις σε 8-κάναλο, νοικιάζοντας και καναν ενισχυτή από backline που θα σου πήγαινε όλο αυτό σημερινά εύκολα 5-6 χιλιάρικα για 5-6 κομμάτια. 

Τώρα για ηχογραφήσεις τυμπάνων τί να συζητήσουμε; Καινούργια δέρματα + κούρδισμα + στήσιμο + αξιοπρεπής χώρος + καλό ντραμσετ με πιατίνια της προκοπής + καλό σετ μικρόφωνα; Αυτά στην Αθήνα του '80 μόνο Νταλάρας - Αλεξίου παίζει να τα είχαν :)

Παρόλα αυτά οι μίξεις τους δεν ήταν εντελώς ότι να 'ναι. Υπήρχε κάποιες φορές αυτή η σκυλάδικη αισθητική που μόνο με punk δεν είχε σχέση και ήθελε τον τραγουδιστή να ακούγεται πολύ πιο πανω απ την υπόλοιπη μπάντα αλλά μέχρι εκεί. 

Εν κατακλείδι, αυτό που έγραψα για το ψηφιακό-κουμπιουτερέ αντίστοιχο μια τότε παραγωγής, δεν το θεώρησα προσβλητικό για κάποιον που του αρέσουν αυτές οι παραγωγές. Τώρα αν ο δημιουργός παρεξηγήθηκε γιατί θεωρούσε πως είναι μια αντικειμενικά καλή μίξη και πως τύμπανα και κιθάρες ακούγονται φυσικά, αυτή δεν ήταν σε καμία περίπτωση η πρόθεσή μου. Αν θέλει όντως να ακούγονται πιο φυσικά, νομίζω ότι μπορούμε να του δώσουμε κάποια hints. 
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: npap
@j.g.!!!

Όταν λέω εκτός μίξης εννοώ ότι η ένταση, η χροιά και ο χώρος τοποθέτησης τους δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη μίξη. Πχ αυτό το υπέρλαμπρο hifi ταμπούρο σαν ήχος σε σχέση με τις sludge noise κιθάρες δεν κολλάει πουθενά. Και είναι και πάρα πολύ δυνατά. 

Όταν λέω ψηφιακό-κομπιουτερέ δεν εννοώ ότι χρησιμοποιήθηκε υπολογιστής. Εννοώ ότι κάνει μπαμ πως οι ήχοι δεν είναι φυσικοί. Ούτε τα τύμπανα, ούτε οι κιθάρες. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο προφανές, έχει κάποιο χαρακτήρα επειδή όπως και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi, απλά με τον αντίθετο τρόπο. 

Μου φάνηκε απίστευτο να ήταν αυτά τα τύμπανα-πολυβόλο φυσικά. Μπήκα στο κανάλι σου, παίζεις με ηλεκτρονικά τύμπανα. Πάνω κάτω το ίδιο είναι λοιπόν.
Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά που λες , δίνοντας βαρύτητα στο ηχόχρωμα των οργάνων , είναι σωστά .

Σίγουρα , είχα στο μυαλό μου ένα συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα ,

σαν τελικό αποτέλεσμα για αυτό το πρότζεκτ , 

αλλά επειδή όλα τα ηλεκτρικά είδη μουσικής (rock , punk , grunge , metal κλπ) , 

έχουν μεγαλύτερη αντικειμενική εξωτερίκευση και τελειοποίηση , όταν φτιάχνονται με φυσικά όργανα 

(ακουστικά τύμπανα , pedals για distortion ή άλλα εφέ στην ηλεκτρική κιθάρα κ.ά.) , 

τότε και εγώ υπολογίζω από τώρα ,

για το κατά πόσο θα έχει περισσότερο φυσικό χαρακτήρα τελικού αποτελέσματος , 

το επόμενο μουσικό πρότζεκτ , από το one person's band μου '' Τ.Ε.Λ.Ο.Σ.'' ! 

Δεν θέλω να δίνω συγκεκριμένες υποσχέσεις , 

άλλα όταν μελλοντικά ξεκινήσει κάτι τέτοιο ,

τότε ελπίζω να μπορώ και εγώ να ηχογραφήσω με περισσότερο φυσικούς τρόπους ...

 
@kpeyos ναι βρε ούτε καν όπως και προείπα... εννοείται ότι δεν τίθεται σε καμία περίπτωση θέμα κακής προαίρεσης... απλά αισθάνθηκα ότι τον "πήρες λίγο από τα μούτρα" και όπως με έχουν διδάξει οι μαθητές μου κατά καιρούς, αυτό είναι το τελευταίο που πρέπει να αφήνεται ως αίσθηση όταν θες να βοηθήσεις κάποιον να διορθώσει κάποιες τεχνικές του αδυναμίες (όπως ντεφάκτο εσύ μπορείς)... ίσως να αντέδρασα υπερβολικά αλλά μάλλον τα γηρατειά με κάνουν υπερευαίσθητο...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: kpeyos
15 ώρες πριν, npap είπε

Κωνσταντίνε μήπως υπεραναλύεις μια "ερασιτεχνική" πανκ προσπάθεια όπως αυτή του φίλου μας;  προσωπικά δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι μας την παρουσίασε ως audiophile ώστε να χρήζει αυστηρής προσέγγισης η κρίση της παραγωγής και την αντιμετώπισα αναλόγως αφού συχνοτικά τηρουμένων των αναλογιών ήταν μια χαρά και δεν μου πήρε κάτι τ' αυτιά όπως σε πολλέεεες άλλες... επίσης πανκ και δυναμικές πότε συναντήθηκαν για να μαθαίνω κι εγώ που σοβαρά τώρα όντως δεν έχω εντρυφήσει στο είδος... τελικά δεν νομίζεις ότι τον αδικείς λίγο;

ΥΓ. αλήθεια τώρα έβαλες δίπλα τα διαχρονικά απαράδεκτα ηχοληπτικά "κατσαρολοτήγανα" των "επαγγελματικών" τυμπάνων των παραγωγών των 80ς (από τα οποία βρίσκομαι στην θέση να γνωρίζω καλά ότι πολλά ακριβοπληρώθηκαν στα εγχώρια studio την ίδια εποχή που από την αρχή της μάλιστα έγραφε direct disc ο Jim Keltner π.χ. ?) και σε "ενόχλησαν" τα ψηφιακά από το bedroom του j.g; ... τα περί "low budget πανκ μπάντας" δεν τα λαμβάνω καν υπόψη... εγώ επεκτείνομαι σε όλα τα είδη τότε...

όχι "κατά λάθος"... ήταν απλά εξ ανικανότητας ή ημιμάθειας (διαλέγεις)... μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας...?

ΥΓ2 αυτό είναι για μένα το low fi... σεβαστό και λόγω συνθηκών και σαν άποψη αλλά μακρυά από τα αυτιά μου... μάλλον παίρνουμε άλλη θέση επ αυτού...


Με βάση τα ψηφιακά bedroom drums , που συνθέθηκαν (γιατί όντως είναι) , 

αυτό το οποίο έκανα είναι να επιλέξω ένα rock drum library στο beatcraft , 

να φτιάξω κάποιες αυξομειώσεις τονισμών ,

κάθε φορά που υπήρχαν σημεία με όγδοα στο hit-hat ή στο floor tom . 

Αυτό έγινε , διότι σίγουρα είναι παντελώς αφύσικο , 

να ακούγονται συνέχεια όγδοα στο hi-hat ή στο floor tom ,

όταν υπάρχει συγκεκριμένο drum groove !

Με λίγα λόγια ,

ήθελα να εφαρμόσω κάτι σαν Moeller technique στα drum grooves των κομματιών , 

δημιουργώντας αυξομειώσεις ηχητικής έντασης !

Έπειτα , αφού έκανα render , ένα-ένα το κάθε τύμπανο ξεχωριστά , για το κάθε κομμάτι ,

μέσα από το beatcraft , τα μίξαρα μέσα στο daw , που ηχογραφούσα και τα υπόλοιπα όργανα , μέχρις ότου να με ικανοποιήσουν ηχητικά !

Από 'κει και πέρα ,

αν είναι να μιλήσω εγώ προσωπικά για το low-fi ηχητικό αποτέλεσμα των ηχογραφήσεων , 

όλων των πανκ ή ροκ συγκροτημάτων της δεκαετίας του 80 , 

τότε σίγουρα μιλάμε για πολλές δυσκολίες , σε πολλά και διάφορα επίπεδα !

Δεν έζησα την συγκεκριμένη εποχή , αλλά με βάση όλα όσα έχω ακούσει και δει , 

σίγουρα οι συνθήκες ήταν διαφορετικές ,

από άποψη προβών , μουσικής τεχνολογίας , ηχογράφησης κλπ !

Προσωπικά , μου αρέσει πολύ ο low-fi ήχος

όλων αυτών των πανκ συγκροτημάτων της δεκαετίας του 80 

και τα κομμάτια των Stress (όσο με θυμάμαι να ακούω πανκ)

τα ακούω από το 2006 μέχρι και σήμερα , και σίγουρα μου αρέσουν !

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: kpeyos
Στα ηλεκτρονικά στοιχεία βάζε ένα eq στο bus και κόβετα (mono) στις χαμηλές,να φεύγουν απο την μέση,προσπάθησε να είναι διαφορετικά ωστε να μην κουράζουν με την επανάληψη,βάζε πχ ένα riser,ενα stab,ενα pad με άλλα εφε το καθε ένα,να παίζουν εναλλάξ και μην τα βάζεις ακριβώς πάνω στον χρόνο.

Το ίδιο μέτρο κομματιού,με άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία είναι ένα διαφορετικό μέτρο,το ίδια ηλεκτρονικά στοιχεία σε ένα διαφορετικό μέτρο,είναι το ίδιο μέτρο,καθώς το αυτί δέν θα εστιάσει ούτε στην κιθάρα ούτε στα ντράμς,ούτε στην φωνή,αλλά σε αυτά.

Βάλε και ένα chorus σαν fx bus,με ελαφριές ρυθμίσεις και στείλε το pad πχ 30% το stab 20% το riser 10%.

Πιστεύω να βοήθησα.

Μπράβο για την προσπάθεια!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου !

Θα προσπαθήσω να βρω κάποιο ανάλογο YouTube tutorial , για μεγαλύτερη πρακτική διευκρίνηση ...

 
  • Like
Reactions: MGs
εγω θα σου έλεγα να μαζέψεις χρήματα και να πάρει το superior ή έστω το EZd.

Η διαφορά στην αληθοφάνεια θα είναι τεράστια

 
@npap

Δεν είναι κακοπροαίρετη η κριτική μου, απλά προσπαθώ λίγο να βοηθήσω τον @j.g.!!! στο επόμενο βήμα. Σίγουρα πρόκειται για μια home παραγωγή αλλά ίσως αν καταλάβει πέντε βασικά πράγματα, θα μπορέσει εύκολα να βελτιώσει το επίπεδο της παραγωγής του -ΑΝ είναι αυτός ο σκοπός του. Γιατί αν του αρέσει ως έχει, τότε μια χαρά.

Το πώς να μην ακούγονται τα τύμπανα χωρίς αυτό το "machine gun effect" του ίδιου sample, το γιατί ένα φοβερά hi-end sample τυμπάνων μάλλον δε δένει με lo-fi κιθάρες, το πώς οι κομπιουτερέ κιθάρες μπορούν να ακούγονται πιο φυσικές και η ρυθμιση των levels μιας μίξης, δεν είναι σήμερα μια εκπληκτική τέχνη - οι περισσότεροι ερασιτέχνες και οι home παραγωγές πλέον τα κατέχουν αυτά. 

Όσο για την τότε punk σκηνή, και γράφοντας ως Εξαρχειώτης της τότε φάσης:
Κατ' αρχάς όταν έγραψα "κατα λαθός" εννοούσα αυτό που έγραψες κι εσύ. Ο αρχικός σκοπός δεν ήταν να βγει lo-fi. Καθώς όμως λαμπάτο Marshall τότε δεν είχε κανείς και λεφτά για studio και κανονικές ηχογραφήσεις επίσης δεν είχε κανείς (αφού ακόμη και το τελευταίο χρέπι απαιτούσε να δουλεύεις δυο μήνες για ένα demo), συνήθως οι περισσότεροι κατέληγαν να ηχογραφούν με καναν Marshall Valvestate την πρόβα και αυτό ήταν και το demo tape. Αν ήσουν μια αναγνωρισμένη underground μπάντα τότε μπορεί να σκεφτόσουν και την ακραία ακριβή λύση να γράψεις σε 8-κάναλο, νοικιάζοντας και καναν ενισχυτή από backline που θα σου πήγαινε όλο αυτό σημερινά εύκολα 5-6 χιλιάρικα για 5-6 κομμάτια. 

Τώρα για ηχογραφήσεις τυμπάνων τί να συζητήσουμε; Καινούργια δέρματα + κούρδισμα + στήσιμο + αξιοπρεπής χώρος + καλό ντραμσετ με πιατίνια της προκοπής + καλό σετ μικρόφωνα; Αυτά στην Αθήνα του '80 μόνο Νταλάρας - Αλεξίου παίζει να τα είχαν :)

Παρόλα αυτά οι μίξεις τους δεν ήταν εντελώς ότι να 'ναι. Υπήρχε κάποιες φορές αυτή η σκυλάδικη αισθητική που μόνο με punk δεν είχε σχέση και ήθελε τον τραγουδιστή να ακούγεται πολύ πιο πανω απ την υπόλοιπη μπάντα αλλά μέχρι εκεί. 

Εν κατακλείδι, αυτό που έγραψα για το ψηφιακό-κουμπιουτερέ αντίστοιχο μια τότε παραγωγής, δεν το θεώρησα προσβλητικό για κάποιον που του αρέσουν αυτές οι παραγωγές. Τώρα αν ο δημιουργός παρεξηγήθηκε γιατί θεωρούσε πως είναι μια αντικειμενικά καλή μίξη και πως τύμπανα και κιθάρες ακούγονται φυσικά, αυτή δεν ήταν σε καμία περίπτωση η πρόθεσή μου. Αν θέλει όντως να ακούγονται πιο φυσικά, νομίζω ότι μπορούμε να του δώσουμε κάποια hints. 
 
Ειλικρινά , δεν παρεξηγήθηκα από τίποτα ...

Αντιθέτως , θέλω να δω όλες τις γνώμες που γράφονται εδώ ,

για να κοιτάξω πως μπορώ να βελτιωθώ μελλοντικά σε επίπεδο ηχογράφησης , μίξης και παραγωγής , 

ώστε να προκύψει ένα περισσότερο φυσικό αποτέλεσμα , στο επόμενο μου πρότζεκτ ...

 
  • Like
Reactions: kpeyos
εγω θα σου έλεγα να μαζέψεις χρήματα και να πάρει το superior ή έστω το EZd.

Η διαφορά στην αληθοφάνεια θα είναι τεράστια
Αν μιλάμε για midi drums , έχω ήδη το SSD5 σε free version από Steven Slate Drums , 

αλλά στο συγκεκριμένο πρότζεκτ , δεν έγραψα με midi drums . 

Το drum set που έχω φτιάξει στο SSD5 είναι μιξαρισμένο

και το χρησιμοποιώ για covers ή άλλα βιντεάκια μικρής διάρκειας ...

Το superior που λες το γνωρίζω , αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ !

Κρατάω τη συμβουλή σου και θα δω τι μπορώ να κάνω μελλοντικά με αυτό... 

 
  • Like
Reactions: kpeyos
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου !

Θα προσπαθήσω να βρω κάποιο ανάλογο YouTube tutorial , για μεγαλύτερη πρακτική διευκρίνηση ...
Μπες και ακου τα δύο πρώτα,βάζω και εγώ ηλεκτρονικά στοιχεία μέσα.Μην χαθείς σε videos.

Αυτό που σου έγραψα κάνω,σε περίπτωση που σου αρέσει το αποτέλεσμα.

Εύκολο είναι.










 
  • Like
Reactions: j.g.!!!
εγω θα σου έλεγα να μαζέψεις χρήματα και να πάρει το superior ή έστω το EZd.

Η διαφορά στην αληθοφάνεια θα είναι τεράστια
Σαν το Steven Slate Drums τίποτα για μένα. Μετά θα έβαζα τα MixWave.

Στα ΕΖDrummer / Superior Dummer τα περισσότερα κιτ είναι φουλ εφεδιασμένα και σχεδιασμένα να κάνουν ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα. Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν είναι "mix ready" τύμπανα. Πάντα χρειάζονται πολύ πείραγμα και πολύ κόψιμο το reverb για να ακουστούν σχετικά  πειστικά. Δε θα τα πρότεινα σε αρχάριο αν μπορεί να πάει στα προηγούμενα.

Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον τα ηλεκτρονικά τύμπανα που πάιζει ο OP έχουν δυναμικές. Αν δεν έχουν πολλές καλό είναι να παίξει με το "humanize" (ή ότι αντίστοιχο έχει το daw που χρησιμοποιεί). Άλλο ένα κόλπο είναι να ακούσει σε ποια velocities ακούγεται καλύτερα το σετ. Με την εμπειρία μου αυτό συνήθως είναι στο 70-80%. Μετά το 90% μπορεί τα samples να αλλάζουν και να γίνονται λιγότερο πειστικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: npap

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα