Superfunk Guitar Recording chain

Superfunk

Guitar Tech
Μηνύματα
47,842
Πόντοι
2,368
Και ενα μικρο βιντεο για το πως γραφω κιθαρες (μιας και πολλοι μου την ειπανε οτι δεν το συμπεριελαβα στο αλλο βινΔεο ? )

Εχω σταθεροτερο χερι αυτη τη φορα ?






 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
"Ας δούμε λίγο και την διαδικασία που ακολουθώ όταν γράφω κιθάρες........"

......

Πρώτα από όλα, αλλάζω χορδές! 

 
??? δηλαδή δε χρησιμοποιείς plugins;;; ???

Πολλα κουκλια εχεις. Κ κιθαρες κ ενισχυτες. Πιο κουκλι απ'ολα ο colorsound κ η Γκρετσ (6120) !
Καλή είναι, αγαπώ, αλλά η Falcon απλά δεν υπάρχει 

 
Παίρνοντας αφορμή από τη συλλογή του Νίκου, η οποία είναι πραγματικά αξιοζήλευτη, ξέρει κανείς τον kostelo που έχει βγάλει μια απίστευτη συλλογή από vintage κιθάρες και ενισχυτές στα Βριλήσσια; Για να έχει τέτοιο υλικό μάλλον ή είναι κάποιος γνωστός παίκτης ή κάποιος μεγάλος συλλέκτης. Δε μου περισσεύει και κανα νεφρό ρε να με πάρει... ?

 
δηλαδή δε χρησιμοποιείς plugins;;; ???


Εχω πλήρως ηχομονωμενο χώρο, μικρό αλλά αποτελεΖματικο ? , οπότε δεν χρειάζονται και είναι και μεγάλος μπελάς να βγάλεις ήχο με...δαυτα, θέλει πολύ χρόνο και κόπο και εγώ είμαι τεμπέλης ? οπότε προτιμώ την εύκολη λύση "ενισχυτής και μικροφωνο".

 
polla τα καλουδια..... 6120 και rickenbacker ζηλεψα. εξεπλαγην που δεν γραφεις ρυθμικες με την τελε. 

Θαυμαστο επίσης το πολυ νοικοκυρεμενο δωματιο, εκτος αν συμμαζεψες για το βιντεο:)))))

αλλη η φαση με το μικροφωνο σιγουρα, απλα χρειαζεται να μπορεις να ηχογραφησεις σε νορμαλ ωρες. 

το e906 to χω και γω εγγυηση ειναι, παντως και με πυκνωτικο πριν το πουλήσω( το μετανοιωσα) εγραφε πολυ ωραια ηλεκτρικες.

το 906 στο φλατ το χεις στην ρυθμιση?

 
Ένα άλλο θέμα είναι τα δύο μικρόφωνα. Εσύ βλέπω το χρησιμοποιείς σε δύο ενισχυτές, άρα υποθέτω ηχογραφείς ταυτόχρονα παίρνοντας ήχο και από τους δύο. Άλλοι παίκτες που βάζουν δύο μικρόφωνα στο ηχείο του ίδιου ενισχυτή, το κάνουν για να πάρουν διαφορετικό ήχο; Ξέρω γω μπάσο στη γωνία του κώνου και πρίμα προς το κέντρο; 

 
Εχω πλήρως ηχομονωμενο χώρο, μικρό αλλά αποτελεΖματικο ? , οπότε δεν χρειάζονται και είναι και μεγάλος μπελάς να βγάλεις ήχο με...δαυτα, θέλει πολύ χρόνο και κόπο και εγώ είμαι τεμπέλης ? οπότε προτιμώ την εύκολη λύση "ενισχυτής και μικροφωνο".
Έχει τύχει να ηχογραφήσω στο σπίτι με μικρόφωνο σε 30άρη λαμπάτο με ένταση στο 5 και την γυναίκα και τα παιδιά να κοιμούνται δίπλα. Όλα είναι θέμα καλής συννενόησης ?.

Αλλά θα έλεγα το plugin αν πετύχεις τον ήχο που θες μια φορά είναι πιο εύκολο. Απλά κιθάρα σε κάρτα ήχου και τέλος. Ωστόσο πάντα προτιμώ τον ήχο της λαμπας στην ηχογράφηση. Μου αρέσει και ο ήχος του plugin. Αλλά τον ήχο της λάμπας τον αγαπώ. Άσε που σε μικρό δωμάτιο μετά μυρίζει τέλεια 

 
Έχει τύχει να ηχογραφήσω στο σπίτι με μικρόφωνο σε 30άρη λαμπάτο με ένταση στο 5 και την γυναίκα και τα παιδιά να κοιμούνται δίπλα. Όλα είναι θέμα καλής συννενόησης ?.

Αλλά θα έλεγα το plugin αν πετύχεις τον ήχο που θες μια φορά είναι πιο εύκολο. Απλά κιθάρα σε κάρτα ήχου και τέλος. Ωστόσο πάντα προτιμώ τον ήχο της λαμπας στην ηχογράφηση. Μου αρέσει και ο ήχος του plugin. Αλλά τον ήχο της λάμπας τον αγαπώ. Άσε που σε μικρό δωμάτιο μετά μυρίζει τέλεια 
Και ΠΟΥ ειναι αυτη η ηχογράφηση?

σε κανενα συρταρι ξεχασμενη?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
εξεπλαγην που δεν γραφεις ρυθμικες με την τελε. 


Γράφω και με τελε απλά για μεγάλα ανοιχτά ακκορντα θέλω και τρέμολο οπότε συνήθως χρησιμοποιούνται οι Gretsch, για funky rhythm και βρώμικα ρυθμικά πάντα tele

1.άρα υποθέτω ηχογραφείς ταυτόχρονα παίρνοντας ήχο και από τους δύο.

2.Άλλοι παίκτες που βάζουν δύο μικρόφωνα στο ηχείο του ίδιου ενισχυτή, το κάνουν για να πάρουν διαφορετικό ήχο; Ξέρω γω μπάσο στη γωνία του κώνου και πρίμα προς το κέντρο


1. Oχι ποτέ δεν το κάνω αυτό,ένας ενισχυτής τη φορά. Το 57αρι μεταφέρεται πιο εύκολα μεταξύ του tweed και του Marshall το Ε906 είναι μανουρα να το μετακινήσεις οπότε το αφήνω μόνιμα στον CS :)

2.Ναι και εγώ το κάνω αυτό καποιες φορες αλλά όχι σε διαφορετικα σημεία του μεγαφώνου  αλλά στο ίδιο,πάντα στο σημείο που ενώνεται ο κώνος με το κέντρο, με δύο διαφορετικά μικρόφωνα παίρνεις διαφορετικές συχνότητες αλλά να σου πω Μανουρα είναι και αυτό και μέσα στο συνολικό mix δεν δίνει και τίποτα το σημαντικό. Και.... μικρός που έβαζα 3-4 μικρόφωνα στον ενισχυτή για να το παίξω .....ιστορίας. :) τελικά στο mix σχεδόν πάντα μόνο το κολλημένο στη γρύλια δυναμικό χρησιμοποιουσα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και ΠΟΥ ειναι αυτη η ηχογράφηση?

σε κανενα συρταρι ξεχασμενη?
Δημήτρη, αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή  

Nekkon - Mother's Song.mp3

 


Αν κάνω λάθος, όντως πρέπει να ψάξω στα συρτάρια μου

 

Attachments

Νικο, μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις περισσοτερο τις ρυθμισεις που χρησιμοποεις με τα δυο delay ? Υπαρχει καποια συνδεση με το tempo?

ακολουθεις την ιδια λογικη σε ρυθμικα και σε lead?

 
Νικο, μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις περισσοτερο τις ρυθμισεις που χρησιμοποεις με τα δυο delay ? Υπαρχει καποια συνδεση με το tempo?

ακολουθεις την ιδια λογικη σε ρυθμικα και σε lead?


Και τα 2 ειναι πάντα on.

Το πρωτο εχει μακριές επαναληψεις πάντα στο tempo του κομματιου (το Ibanez ES έχει tap tempo) και το δευτερo ειναι σε κλασσική slapback ρυθμιση.

Σε ρυθμικα και σε lead ακολουθω την ιδια λογική.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top