Super Reverb : Total Restoration

Καλησπέρα φίλε Βεζούβιε  ;)

Θα σου προτεινα να βγάλεις τα κεραμικά "δισκάκια" πυκνωτές και να τα αντικαταστήσεις με silver mica
Θεωρώ ότι για να προβώ σε κάτι τέτοιο θα πρέπει να τους δώσω μια ευκαιρία. Άλλωστε καλύτερος κριτής από το αυτί δεν υπάρχει.. Σίγουρα μπορεί να είναι παλιοί όμως εφόσον μετρήθηκαν και δεν έχουν πρόβλημα θα ήθελα να τους δοκιμάσω.

Μην βάλεις carbon comp σε plates γιατί τείνουν να κάνουν θόρυβο και δεν εχουν καλο "tolerance" σε υψηλές τάσεις. Βάλε metal oxide / metal film. εχουν καλύτερο tolerance.
Όσο για το ζήτημα αυτό..ανοίγεται μεγάλο κεφάλαιο. Εν ολίγοις η πραγματικότητα για τις CC αντιστάσεις είναι ότι έχουν αποκλίσεις, θόρυβο και ειδικά για κάποια σημεία του ενισχυτή δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Το θετικό στη περίπτωση μου είναι ότι στα plates έχει αντιστάσεις 1 Watt, που σημαίνει γύρω στα 500 Volt Rating πράγμα καλό εφόσον παρέχουν "αέρα" για τυχόν μεταβολές στις τάσεις. Πάντως είναι ένα ζήτημα που το έχω σκεφτεί πολύ σε σημείο που ήθελα να αλλάξω τα πάντα πάνω στο κύκλωμα. :o Όπως είπα πριν όμως θα ήθελα να προσεγγίσω όσο το δυνατόν περισσότερο τον vintage ήχο και προκειμένου να γίνει αυτό δεν πρέπει κάποιος μόνο να υλοποιήσει το κύκλωμα βάση του σχηματικού, αλλά και να χρησιμοποιήσει όσα περισσότερα vintage υλικά γίνεται.. Φυσικά δεν είναι καλύτερα σε χαρακτηριστικά σε σχέση με αυτά που υπάρχουν σήμερα αλλά αυτή ήταν και η μαγεία νομίζω.  ;)

Διάβασε στο site της SoZo για το που θα πρεπει να "κοιταει" η μαυρη γραμμή. Θεωρώ πως ειναι προς τη γείωση.
Τέλος για τα sozάκια που αναφέρεις..

Η θεωρία λέει (..και στη σελίδα της sozo http://www.sozoamplification.com/FAQ.html)

πως για coupling caps (στην συγκεκριμένη περίπτωση οι 2 αριστεροί πυκνωτές) το outer foil (δηλαδή η μαύρη γραμμή) πηγαίνει προς την είσοδο του σήματος. Ο σωστός τρόπος σύνδεσης είναι λοιπόν το foil να είναι προς τα plates από την 12ΑΤ7, καθώς το σήμα πάει προς τις 6L6..

Τώρα στον τρίτο πυκνωτή στα δεξιά ο κανόνας δεν ισχύει και το foil πρέπει να συνδεθεί προς την γείωση. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω νομίζω ότι τους έχω συνδέσει σωστά. ;)

 
Οι sozo στο Output section είναι μια χαρα τοποθετημένοι.

Οι κεραμικοί καλά κάνουν και παραμένουν στο κύκλωμα (αν δεν έχουν πρόβλημα).

Όσες δοκιμές και αν έκανα με Micas σε κάποια σημεία, οι original κεραμικοί δεν είχαν αντίπαλο...

Τέλος αν πάς για όσο πιο παραδοσιακό ήχο μπορείς, στα plates αξίζει να μπουν cc's.

Άλλωστε οι blacface ήχαν 1/2W 100άρες εκεί. Οι 1W είναι "βελτίωση" που επήλθε επι CBS.

Metal oxide δεν θα έβαζα εκεί.

Απο τις φωτογραφίες που είδα, θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή.

Εκεί είναι η έξοδος του vibrato channel, απο όπου το σήμα θα πάει μετά μέσω του μίκτη με το normal channel (δηλαδή των δύο 220Κ) να "μπεί" στον PI.

Αν κατάλαβα καλά θα βάλεις NOS Mullard 0.001μF στην είσοδο του PI, έτσι?

Ίσως σε προβληματίσουν τα τονισμένα upper mids των Mullard εκεί.

Σκέψου οτι stock εκεί είχε κεραμικό...

Αλλά μόνο τα αυτιά σου θα πούν τί τελικά σου αρέσει.  ;)

 
Α! και οι δύο μεγάλοι κεραμικοί (0,1μF) που είναι στο κύκλωμα του tremolo, μπορούν να σου φανούν χρήσιμοι για άλλες εφαρμογές γιατί είναι πολύ καλοί ηχητικά.

(τους δικούς μου τους έχω χρησιμοποιήσει στον Vox AC4tv και κάνουν παπάδες!)

Θα μπορούσες να τους αντικαταστήσεις με κάτι άλλο, μιας και δεν παίζουν κανένα ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα του ενισχυτή. Μπορείς να βάλεις δυο καινούριους κιλοβολτικούς και θα είσαι μια χαρά (και πιο ασφαλής).

GabrielM είπε:
Παίδες να ρωτήσω αν τους Sozo τους βάλεις ανάποδα τι παίζει;
Τίποτα το τρομακτικό.

Ο ήχος ίσως να ακούγεται κάπως πιο ..."στουμπωμένος" και ίσως έχει λίγο περισσότερο θόρυβο. Αυτό έχω βρεί εγώ τουλάχιστον απο "ανάποδα" τοποθετημένους filmcaps σε διάφορες εφαρμογές.

 
alderbody: Αν τους επανατοποθετήσεις σωστά θα υπάρχει πρόβλημα ή τίθεται κάποιο θέμα;

Ευχαριστώ!

 
θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή.
Κινήθηκα σύμφωνα με το που είναι τοποθετημένοι οι Blue Molded σε Blackface ενισχυτές και τους τοποθέτησα στα αντίστοιχα σημεία. Στο σημείο που αναφέρεις οι Blackface είχαν συνήθως "chocolate drops".

Αν κατάλαβα καλά θα βάλεις NOS Mullard 0.001μF στην είσοδο του PI, έτσι?Ίσως σε προβληματίσουν τα τονισμένα upper mids των Mullard εκεί.
Είπα και εγώ δεν θα το προσέξει κανείς;  ;)

Θα γίνουν δοκιμές στο συγκεκριμένο σημείο με διάφορετικούς πυκνωτές..

Αλήθεια θυμάσαι αν έχει διαφορά στον ήχο με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών στην είσοδο του PI; Θυμάμαι ότι έχεις κάνει κάποιες δοκιμές.

Λέγεται πάντως ότι σίγουρα επιδρά στον ήχο η αλλαγή της χωρητικότητας του συγκεκριμένου πυκνωτή, αλλά για τον τύπο δεν ξέρω να σου πω..

Σκέψου οτι stock εκεί είχε κεραμικό...
Ναι είχε απλά ήταν 0.01 ... Διάβασα κάπου ότι αλλάζοντας από 0.001 σε 0.01 κερδίζεις σε μπάσα, δεν ξέρω αν αληθεύει.

 
paul3i είπε:
Κινήθηκα σύμφωνα με το που είναι τοποθετημένοι οι Blue Molded σε Blackface ενισχυτές και τους τοποθέτησα στα αντίστοιχα σημεία. Στο σημείο που αναφέρεις οι Blackface είχαν συνήθως "chocolate drops".
...εγώ έχω βάλει sozo όμως εκεί και ξέρω  ;)

Αλήθεια θυμάσαι αν έχει διαφορά στον ήχο με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών στην είσοδο του PI; Θυμάμαι ότι έχεις κάνει κάποιες δοκιμές.

Λέγεται πάντως ότι σίγουρα επιδρά στον ήχο η αλλαγή της χωρητικότητας του συγκεκριμένου πυκνωτή, αλλά για τον τύπο δεν ξέρω να σου πω..
Έχω κάνει αρκετές δοκιμές θα έλεγα... Και με χωρητικότητες και με διηλεκτρικά.

Ναι είχε απλά ήταν 0.01 ... Διάβασα κάπου ότι αλλάζοντας από 0.001 σε 0.01 κερδίζεις σε μπάσα, δεν ξέρω αν αληθεύει.
Ναι, αληθεύει γιατί ο μεγαλύτερος πυκνωτής αφήνει να περάσουν περισσότερες συχνότητες.

Η 7εndεr άρχισε να βάζει μεγαλύτερους πυκνωτές στην είσοδο του PI όσο προχωρούσε η Silverface εποχή και οι τροποποιήσεις της CBS στα αρχικά σχέδια έκαναν τους ενισχυτές πιο πριμαριστούς και καθαρούς. 'Ετσι πιθανότατα αντιστάθμιζαν την πριμαδούρα.

 
Όντως silver mica και Fender δεν πάνε μαζί, σε κανένα tone stack ή bright cap ναι αλλά όχι σε πυκνωτή σύζευξης.

Μια χαρά είναι οι Sozo τοποθετημένοι! Και στην phase splitter και στο tone stack! ;)

Τώρα για το αν τελικά τους βάλεις ανάποδα θα συμφωνήσω με το,

alderbody είπε:
Τίποτα το τρομακτικό.
Οι Carbon Composition στις ανόδους είναι και το σημείο όπου αξίζει να μπουν! Οι ανοχές δεν μας ενδιαφέρουν, τι και αν είναι 90Κ ή 110Κ, ο θόρυβος που παράγουν όμως μας ενδιαφέρει, δίνει αυτό το warm χαρακτήρα στον ενισχυτή και, θέλουν μεγάλα AC σήματα για να μας το προσφέρουν αυτό.

Τον πυκνωτή στην είσοδο της PI αξίζει να τον δοκιμάσεις με το αυτί και ειδικά εκεί που σπάει ο ενισχυτής, η επιλογή του είναι καθαρά θέμα γούστου.

Η 7εndεr άρχισε να βάζει μεγαλύτερους πυκνωτές στην είσοδο του PI όσο προχωρούσε η Silverface εποχή και οι τροποποιήσεις της CBS στα αρχικά σχέδια έκαναν τους ενισχυτές πιο πριμαριστούς και καθαρούς. 'Ετσι πιθανότατα αντιστάθμιζαν την πριμαδούρα.
Μήπως θες να πεις, πιο μπασαριστούς και καθαρούς? :)

Απο τις φωτογραφίες που είδα, θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή.
Προσπαθούσα να πείσω τον Sozo να βγάλει 200V Blue Molded για την θέση αυτή ώστε να είναι και μικρότερος σε μέγεθος και η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πουθενά 200V σε Fender ενισχυτή!  ???

Αυτό, οι τιμές του και κάτι περίεργα άρθρα που έχει στο site του ήταν αφορμές να μην ξαναπάρω Sozo για προσωπική χρήση.

Πρόσφατα έκανα και αρκετά Α/Β τεστ Sozo vs αρκετά είδη πυκνωτών στον ενισχυτή μου, όλοι μετρημένοι με τις ίδιες χωρητικότητες και οι διαφορές ήταν τόσο απειροελάχιστες που κατέληξα να πιστεύω ότι δεν αξίζει ο κόπος των Sozo ή άλλων πανάκριβων πυκνωτών, με Mallory 150s ή Orange Drops μια χαρά κάνεις την δουλειά σου και σε νορμάλ τιμές.

Πραγματικά οι αποκλίσεις στην χωρητικότητα παίζουν πολύ περισσότερο ρόλο από το είδος του πυκνωτή. Υπ'όψη αναφέρομαι μόνο σε συγκρίσεις film caps, όχι ceramic vs silver mica vs film όπου εκεί υπάρχουν όντως διαφορές στο είδος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
myster_maze είπε:
Μήπως θες να πεις, πιο μπασαριστούς και καθαρούς? :)
Ε ναι... το τελικό αποτέλεσμα μετά τα μαγειρέματα είναι αυτό που περιγράφεις.  ;)

Προσπαθούσα να πείσω τον Sozo να βγάλει 200V Blue Molded για την θέση αυτή ώστε να είναι και μικρότερος σε μέγεθος και η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πουθενά 200V σε Fender ενισχυτή!  ???
Τι λε ρε σόζο?  ;D  Τρελίτσα πουλάει?   ::)

Κι εγώ τον είχα κολλήσει για να φτιάξει μικρούς blue Molded για PI input (0.001μF) και είχε πεί οτι το σκεφτόταν...

Αυτό, οι τιμές του και κάτι περίεργα άρθρα που έχει στο site του ήταν αφορμές να μην ξαναπάρω Sozo για προσωπική χρήση.Πρόσφατα έκανα και αρκετά Α/Β τεστ Sozo vs αρκετά είδη πυκνωτών στον ενισχυτή μου, όλοι μετρημένοι με τις ίδιες χωρητικότητες και οι διαφορές ήταν τόσο απειροελάχιστες που κατέληξα να πιστεύω ότι δεν αξίζει ο κόπος των Sozo ή άλλων πανάκριβων πυκνωτών, με Mallory 150s ή Orange Drops μια χαρά κάνεις την δουλειά σου και σε νορμάλ τιμές.

Πραγματικά οι αποκλίσεις στην χωρητικότητα παίζουν πολύ περισσότερο ρόλο από το είδος του πυκνωτή. Υπ'όψη αναφέρομαι μόνο σε συγκρίσεις film caps, όχι ceramic vs silver mica vs film όπου εκεί υπάρχουν όντως διαφορές στο είδος.
Οι διαφορές υπάρχουν, απλά είτε είναι πολύ μικρές, είτε έχουν να κάνουν με την "αίσθηση" στο χέρι (και στο αυτί) με αποτέλεσμα να θεωρούνται απο πολλούς αμελητέες.

Οι Mallory 150 πάντα μου έδιναν την εντύπωση οτι παραείναι "μεσαίοι", ενώ οι orange drops εντελώς κούφιοι σ' αυτή την περιοχή.

Τα πάντα βέβαια είναι και θέμα Mix and match, οπότε το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Δεν σημαίνει επουδενί οτι αν βάλεις sozo σ' ενα ενισχυτή θα μεταμορφωθεί σε tone machine, αλλά ούτε οτι θα τον "χαντακώσεις" αν βάλεις εναν 150 ή OD...

Αυτούς: http://www.banzaimusic.com/Vishay/ δεν ξέρω αν τους έχει δομικάσει κανείς.


Είναι κι αυτό το ρημάδι το πολυπροπυλένιο που με ανατριχιάζει... 



Ξερά και τσιριχτά πρίμα, HiFi / sterile συμπεριφορά...



Οι μόνοι polyprop που μου άρεσαν (σχετικά) ήταν οι Hovland Musicaps, και πάλι σε λίγες (κιθαριστικού ενδιαφέροντος) εφαρμογές.


 
alderbody είπε:
Οι διαφορές υπάρχουν, απλά είτε είναι πολύ μικρές, είτε έχουν να κάνουν με την "αίσθηση" στο χέρι (και στο αυτί) με αποτέλεσμα να θεωρούνται απο πολλούς αμελητέες.

Οι Mallory 150 πάντα μου έδιναν την εντύπωση οτι παραείναι "μεσαίοι", ενώ οι orange drops εντελώς κούφιοι σ' αυτή την περιοχή.
Το καλύτερο A/B test είναι να βάλεις ένα σοβαρό κιθαρίστα να παίζει και να κάνεις αλλαγές, στα τυφλά εννοείται, να δεις τι θα σου πει.  ;D

 
Προσπαθούσα να πείσω τον Sozo να βγάλει 200V Blue Molded για την θέση αυτή ώστε να είναι και μικρότερος σε μέγεθος και η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πουθενά 200V σε Fender ενισχυτή!  
Εμμ και εσύ στείλε ένα Layout/Schematic με κυκλωμένο τον 200V στον άνθρωπο μπας και αναθεωρήσει.. ;D ;D

οι τιμές του....
Μπορεί να μην τον έψησες για να κατασκευάσει τον 200άρη Blue Molded, όμως εγώ κατάφερα να τον πείσω να μου τους στείλει με τον πιο οικονομικό τρόπο ::). (Χωρίς tracking όμως..) Συνολικά για τους πέντε πλήρωσα 58.70$ εκ των οποίων αφαιρέθηκαν 18.40$ από τα 25.95$ που έχει κανονικά για το κόστος αποστολής. Πλήρωσα δηλαδή γύρω στα 40$ και θεωρώ ότι είναι καλή τιμή..

Πρόσφατα έκανα και αρκετά Α/Β τεστ Sozo vs αρκετά είδη πυκνωτών στον ενισχυτή μου, όλοι μετρημένοι με τις ίδιες χωρητικότητες και οι διαφορές ήταν τόσο απειροελάχιστες που κατέληξα να πιστεύω ότι δεν αξίζει ο κόπος των Sozo ή άλλων πανάκριβων πυκνωτών
Μπορεί να είναι υπερτιμημένοι και σίγουρα η αλλαγή της χωρητικότητας επιφέρει σαφώς πολύ διαφορετικό άκουσμα, αλλά σε αυτό το σημείο γεννιούνται διάφορες ερωτήσεις..

Ο τύπος του διηλεκτρικού δεν διαφοροποιεί το άκουσμα; Δεν υπάρχει περίπτωση κάποια διηλεκτρικά να έχουν διαφορετικό "Leak" σε σχέση με άλλα;

Το ότι οι παλιοί Ajax Blue Molded είναι τόσο φημισμένοι δεν είναι μόνο θέμα αυθεντικότητας αλλά αποδίδουν "ξεχωριστό" ήχο. Το θέμα είναι γιατί συμβαίνει αυτό; Ακόμα και να τους ανακατασκευάσουν με ίδια υλικά (όπως θεωρητικά η sozo..) δεν πρόκειται να ακουστούν το ίδιο. Προφανώς επειδή μέσα στα 40 χρόνια, αν όχι περισσότερα, έχουν υποστεί διάφορα ή έχουν λειτουργήσει υπό κάποιες συνθήκες με αποτέλεσμα να έχουν αποκτήσει ένα συγκεκριμένο χρώμα και αυτό μπορώ μόνο να το αποδώσω στο διηλεκτρικό.

Πιθανότατα λοιπόν να ακούγονται μικρές διαφορές μεταξύ των πυκνωτών που συγκρίνεις, πράγμα που ίσως αλλάξει με την πάροδο του καιρού..

Τονίζω ότι όλα τα παραπάνω είναι υποθέσεις/εικασίες προσπαθώντας να εξηγήσω αυτό:

http://littlebrotherblues.com/Gear/Blackface-Super-Restoration/amp-page3.html

Ο τύπος έχει κάνει restoration ξηλώνοντας όλους τους molded για να τοποθετήσει Mallorακια αρχικά και κατόπιν παρότρυνσης τους επανατοποθέτησε. Τα αποτελέσματα

τα ηχογράφησε και υπάρχουν τα αντίστοιχα ηχητικά στο Link.

Δεν θέλω να πω ποιο από τα 2 δείγματα είναι καλύτερο γιατί αυτό είναι εντελώς προσωπικό θέμα, αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά στο άκουσμα όπως και θα διαπιστώσετε..

 
Οι Ajax BM απλά είναι ή μάλλον ήταν καλής ποιότητας πυκνωτές, αυτούς που χρησιμοποιούσε αργότερα η Fender (CBS) δεν είναι και τόσο με αποτέλεσμα οι περισσότεροι με τα χρόνια να εμφανίζουν μεγαλύτερες απώλειες λόγω leakage από ότι οι Ajax οι οποίοι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν εμφανίζουν καθόλου.

Τώρα για το τεστ του τύπου και τις δύο ηχογραφήσεις, από προσωπική εμπειρία έχω να πω ότι αποκλείεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά όσο ακούγεται στα κλιπς. Δε λέω, διαφορά θα υπάρχει μεταξύ original BM και Mallory και θα είναι αισθητή αλλά τόσο ελάχιστα που δεν θα ακούγεται καν σε μια ηχογράφηση, από κοντά μόνο την καταλαβαίνεις και μόνο αν έχεις καλό αυτί.

Μάλιστα αναφέρει και ο ίδιος ότι,

Please note I was not able to have super control over the mic position and all settings but you can compare this to the recording on the previous page.

Οπότε καλό είναι να μην βγάζουμε αποτελέσματα από τέτοιες ηχογραφήσεις.

Άντε με το καλό να τον τελειώσεις και να κάνεις μόνος σου τα τεστ, τότε θα δεις και ο ίδιος τις όποιες διαφορές. Δεν θυμάμαι αν ο alderbody είχε γράψει κάποια κλιπς όταν έφτιαχνε τον Twin του ή μόνο στην κιθάρα του είχε γράψει με διάφορα tone caps?

 
Καλησπέρα!

Τελείωσα και την σύνδεση του μετασχηματιστή (Hammond 290DEX) και είπα να δοκιμάσω να τον ανάψω και να κάνω κάποιες μετρήσεις..

Τοποθέτησα ασφάλεια, την ανορθώτρια λυχνία έκανα ένα τελευταίο έλεγχο και ... ανέβασα τον διακόπτη. Οι μετρήσεις στην ανορθώτρια ήταν καλές, αυτό που με προβλημάτισε λίγο είναι ότι ο μετασχηματιστής κάνει ένα μικρό buzz όταν δουλεύει.. ???

Είναι φυσιολογικό; Υπάρχει τρόπος να εξαλειφθεί ή είναι φυσιολογικό να υπάρχει ένα ελάχιστο buzz;

Υπόψιν ότι έχω γειώσει κανονικά τα center taps του στο σασί (σε μια από τις βίδες του..). Επίσης δεν έχω συνδέσει το κύκλωμα και δεν έχω τοποθετήσει καμία λάμπα πάνω.

Τέλος μετρώντας την τάση στα filaments δείχνει 6.1V (στο λαμπάκι, μέχρι και την V1) αντί 6.3V.. Θα έπρεπε να με προβληματίσει αυτό;

Ισχύει ότι με μια απόκλιση της τάξεως του +-10% δεν υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία των λυχνιών ;

 
Ένα ελάχιστο buzz είναι φυσιολογικό, ωστόσο σφίξε καλά τις βίδες του μπας και μειωθεί.

Η τάση στα νήματα ίσως με φορτίο να παίσει κι άλλο, πόσο έχεις στο πρωτεύον? Αν προσέξεις στο σχέδιο του πρωτεύον θέλει 240V οπότε μην σε προβληματίζει αν έχεις λίγο χαμηλότερες τάσεις μιας και στην Ελλάδα έχουμε 230V, ισχύει πάντως το +/-10% στα νήματα.

 
...ωστόσο σφίξε καλά τις βίδες του μπας και μειωθεί.
Δεν τις είχα βιδώσει καλά και σφιχτά κάτι το οποίο έκανα χθες και σήμερα που τον άναψα δεν ακούγεται απολύτως τίποτα!  ;D

Όσο για τις τάσεις, VCT μέτρησα 650 Volt (325-0-325) στο δευτερεύον όπως δηλαδή θα έπρεπε να είναι.

http://www.hammondmfg.com/pdf/EDB290DEX.pdf

..ισχύει πάντως το +/-10% στα νήματα.
Από τη στιγμή λοιπόν που ισχύει, δεν υπάρχει και λόγος ανησυχίας.. ;)

Ευχαριστώ πολύ Maze!

 
Και να που επέστρεψα για την συνέχεια απλά.... προέκυψε ένα πρόβλημα  :(

Τελείωσα λοιπόν την "φέτα" με τις τελευταίες παραγγελίες που κατέφθασαν προ λίγων ημερών και γεμάτος χαρά και αγωνία τοποθέτησα τις λυχνίες και τον άναψα.

Γουαλά ! Πήρε μπροστά και αμέσως άρχισα τις μετρήσεις και έλεγχο. Αφού λοιπόν όλα έδειχναν σωστά κούμπωσα την Tele στο Normal και διαπίστωσα πως όλα είναι καλά..

Ο ήχος είναι εξαιρετικός, τα Tone controls λειτουργούν και το Reverb. (..ναι έχω προσθέσει Reverb και στο Normal ;))

Γεμάτος χαρά λοιπόν είπα να δοκιμάσω και το Vibrato κανάλι.. και κάπου εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. ???

Ο ήχος είναι πολύ χαμηλός σε ένταση και το τρέμολο δεν λειτουργεί!

Ενέργειες που έχω κάνει μέχρι τώρα:

1)  Άλλαξα θέσεις σε λυχνίες με κανένα αποτέλεσμα..

2) Διαπίστωσα πως το optoisolator δεν ανάβει καν οπότε έσπευσα να παραγγείλω καινούριο. Στο διάστημα που περίμενα να έρθει η παραγγελία και με το παλιό αποσυνδεδεμένο (όπως επίσης αποσυνδεδεμένο ήταν και το intensity pot) ο ήχος είχε επανέλθει!

3) Με την τοποθέτηση του καινούριου παρατήρησα πως ανάβει το λαμπάκι ανάβει αλλά δεν αναβοσβήνει και η ένταση του καναλιού πάλι χάθηκε. Πρέπει πάλι να το έχω στο 10 για να ακουστεί κάπως.

(Υπόψιν έχω συνδέσει βραχυκυκλωμένο jack εκεί που συνδέεται το πετάλι για το τρέμολο εφέ.)

Έχετε ιδέα που θα πρέπει να κοιτάξω; Πιστεύετε πως πρέπει να αλλάξω τους ταλαιπωρημένους κεραμικούς; Πριν τους εγκαταστήσω πάντως τους είχα μετρήσει και ήταν καλοί..

 
Tσέκαρε τo ποτενσιόμετρο Intensity!  :)

Αν είναι οκ, άλλαξε και τους 3 πυκνωτές .01, .01, .02 στον ταλαντωτή. Θες να μου πεις και τι τάσεις έχεις στην λυχνία του τρέμολο, χωρίς βραχυκυκλωμένο το "vibrato pedal"? Ίσως μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο.

Όταν πειράζεις τα Intensity & Speed δεν συμβαίνει τίποτα? Τσέκαρε και το ποτ του Speed επί της ευκαιρίας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top