Πάντως η Fender δίνει specs για floating tremolo:panix είπε:για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα.
Πάντως όταν δοκιμάζεις ένα καινούργιο όργανο (οτιδήποτε είναι αυτό) θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να το κρίνεις από το σετάρισμα που έχει! Εννοείται πως πολλά όργανα έρχονται από το εργοστάσιο πολύ καλά σεταρισμένα, όμως αυτό εσένα μπορεί να μην σου κάνει!panix είπε:Χθές έπαιξα και με την american deluxe HSS. Το action ήταν του επιπέδου μισός πόντος στο 17 τάστο. Δεν είναι δυνατό να δοκιμάσει κανείς όργανο σε τέτοια κατάσταση. Τεσπα, ήχο είχε καλύτερο από μια epiphone εκει παρα δίπλα, τέσταρα για dead spots, τέσταρα για sustain (η ρύθμιση του τρεμολο είναι floating με απαράδεκτη γωνία κατε εμέ, για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. το sustain αυξάνεται δραματικά).
...
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;Dτο sustain αυξάνεται δραματικά
ευχαριστώ super funk, για την γνώμμη σου. Στο θέμα του sustain έχω εντελώς διαφορετική άποψη, αν το σήμα είναι ψόφιο στην πηγή του, μόνο με αλχημείες (βλ software) μπορείς να το ανακτήσεις. Sustain από μόνο του δεν σημαίνει καλό όργανο (μιλάμε για strat/super-strat/LP/SG, τα βασικά σχήματα/σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε), αλλά σίγουρα απουσία sustain σημαίνει αμέσως αμέσως ΚΑΚΟ όργανο. Αν το sustain το παίρναμε από τον ενισχυτή (feedback?? αν ναι δεν είναι το ίδιο με sustain)/εφέ, γιατί να μην ισχυριστούμε το ίδιο και για τον ήχο γενικότερα της κιθάρας? Στην εποχή του modeling, έχεις κιθάρες/επεξεργαστές (Variax/roland/boss) που τα προγραμματίζεις να ακούγονται σαν tele/LP/strat etc... Τι εννοώ... ή θα μείνει κανείς πιστός στα κριτήρια του αναλογικού ήχου, ιδίως αν πρόκειται να δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα συμβατικό ηλεκτρικό-αναλογικό όργανο, ή θα πάει 100% ψηφιακά. Δεν μπορεί να κάθεται με το ένα πόδι στον ένα κόσμο και με το άλλο στον άλλο, και να επιχειρηματολογεί μια έτσι μία αλλιώς.Superfunk είπε:ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;D
Κατα τα αλλα η περιγραφη του τεσταρισματος της Am Dlx μοιαζει με δοκιμη ...αυτοκινητου με....σκασμενα λαστιχα....αν δεν ειναι σωστα σεταρισμενη η κιθαρα και..30.000 ευρω να κανει...ΜΑΠΑ θα παιζει και μαπα θα ακουγεται....
Προσωπικα εχω δει παρα πολλες am dlx και ηταν ολες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κατασκευασμενες με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια και φανταστικη ταστοδουλεια.
τάκη αν προσέξεις μίλησα για τα κλασικά σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε, για jaguar δεν γνωρίζω να σου πώ. Extra sustain πετάλι-ενισχυτής ΔΕΝ δίνουν. Αν από την έξοδο της κιθάρας δεν έχεις σήμα, αυτό δεν μπορεί να παραχθεί εκ του μή όντος.takissam είπε:Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...
Με το λεγόμενο αυτό θεωρείς ότι μια Jaguar για παράδειγμα είναι ΚΑΚΟ όργανο!!
Πράγμα που δεν ισχύει αντικειμενικά!
Αν η έλλειψη sustain δεν σου αρέσει και δεν κάνει σε αυτά που παίζει OK δεκτό. Απλά από την προηγούμενη αναφορά κρατάμε ότι έξτρα sustain μπορεί να σου δώσουν και εξωτερικοί παράγοντες (πετάλι - ενισχυτής!) ενώ στην αντίθετη περίπτωση (η μείωση sustain) είναι πολύ δύσκολη!
η kramer μου, bolt-on, πάιζει tap harmonics, ..... σαν να μην υπάρχει αύριο.. και με τρελό sustain, όπως φυσικά και άπειρες bolt-on ibanez.RayDTutto είπε:Τότε μην ψάχνεις κιθάρες με bolt-on και set-in μανίκια. Θα ψάχνεις μόνο για neck-through.
Και η δικιά μου bolt-on Kramer τα ίδια κάνει...αλλά σε ένταση που φέρνει δάκρυα σε ότι έχει σφυγμό σε ακτίνα 100 μέτρων από το μεγάφωνο...panix είπε:η kramer μου, bolt-on, πάιζει tap harmonics, ..... σαν να μην υπάρχει αύριο.. και με τρελό sustain, όπως φυσικά και άπειρες bolt-on ibanez.
Κιθαρα επαιξες καθολου, η ολη τη μερα με τα κατσαβιδια και τα αλεν ησουν; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dpanix είπε:ξεσκεύρωσα ελαφρώς, κατέβασα το action στο 17th fret στην ψιλή E (fully open) στο 1mm, και δεν ταστάρει πουθενά....
είμαι πολύ ευχαριστημένος, σήμερα, θα δώσω λίγο σκεύρωμα, ελάχιστο, και θα ξανασηκώσω το action, και γενικώς θα πάιξω με τα settings.....
έπαιξα, έπαιξα!!,LK είπε:Κιθαρα επαιξες καθολου, η ολη τη μερα με τα κατσαβιδια και τα αλεν ησουν; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
thnx!!takissam είπε:ΜΕΓΕΙΑ και καλόπαιχτη!!
Να κάνω μια ερώτηση γιατί μάλλον κάπου χάθηκα...
Πως κατέληξες από USA Strat και Gibson Les Paul (classic custom κλπ) και budget 3K, στην Ibanez???![]()
Στο arco δεν έχει μια traditional πρώτη μούρη;panix είπε:thnx(gibson της προκοπής δεν μπορούσα να βρώ πουθενά).... και δεν έκατσε να βγεί ο ήχος ... μπορεί και να είναι τυχαίο, τι να πώ...
όχι μονο studio είχαν.atav είπε:Καλορίζικη και να τη χαρείς!Στο arco δεν έχει μια traditional πρώτη μούρη;