strat american deluxe HSS ή/και les paul classic custom ή les paul trad. pro

Στη θέση σου θα κοιτούσα προς μεταχειρισμένες les Paul (vos) και Eric Johnson signature strat, μάλλον ο,τι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χθές έπαιξα και με την american deluxe HSS. Το action ήταν του επιπέδου μισός πόντος στο 17 τάστο. Δεν είναι δυνατό να δοκιμάσει κανείς όργανο σε τέτοια κατάσταση. Τεσπα, ήχο είχε καλύτερο από μια epiphone εκει παρα δίπλα, τέσταρα για dead spots, τέσταρα για sustain (η ρύθμιση του τρεμολο είναι floating με απαράδεκτη γωνία κατε εμέ, για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. το sustain αυξάνεται δραματικά).

To block της γέφυρας είναι το γνωστό μέγεθος που βλέπουμε σε όλα τα κινέζικα σώματα των 100 ευρώ.

Γενικά δεν με έπεισε σαν όργανο. Πολυ φτήνια. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνθηκα οτι πάιζω κάτι ακριβό. Από αρμονικές, πολύ φτωχή, τουλάχιστον σε σχέση με ΟΛΕΣ τις κιθάρες μου.. αλλά πάλι με fret action στον μισό πόντο, και pickup action κοντά στον πόντο, δεν είναι δίκαιο το test.

Τελικά θα κάτσω με αυτές που έχω, ή θα παραγείλω μια custom από ανεξάρτητο μάστορα.

http://www.guitars.gr

http://www.shamray.net

τελικά κατέληξα στο οτι

α) οι διαφορές μεταξύ ενός θεωρητικά καλού οργάνου και ενός κακού, είναι τρελά δυσανάλογα μικρες σε σχέση με το κόστος,

β) οτι η ατέλεια σε ένα φθηνό όργανο μπορεί κάλλιστα να συμβεί και στο ακριβό

γ) το σωστό σεταπ και η custom μικροδουλιά κόστους 1 ευρώ και η γνώση επισκευής, μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερο όργανο σε σχέση με κάποιο 10πλάσιας αξίας αλλά χωρίς την επιπλέον μικρο-δουλιά.

 
Αν αλλάξεις το σκεπτικό και πεις δίνω μέχρι 3000Ευρω όχι για 2 κιθάρες αλλά για 1 τότε έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ όργανα να πάρεις..ορίστε ενδεικτικά μερικά

http://www.thomann.de/gr/esp_vintage_plus_fr_bk.htm 

http://www.thomann.de/gr/framus_diablo_amber.htm

http://www.thomann.de/gr/suhr_guitar_pro_series_s4.htm

http://www.thomann.de/gr/esp_eclipse_1ctm_vibrato_vbk.htm

http://www.thomann.de/gr/larrivee_rs_4_amber.htm

επίσης η φοβερή http://www.mayones.com/en/katalog/legend/legend22

και η τρομερή http://en.euroguitar.com/guitar/vigier/excalibur/custom-hsh/112541.html  ...δεν αναφέρθηκα σε fender-gibson γιατί το ψάχνεις μόνος σου το θέμα.. μπορείς επίσης να αρχίσεις να ψάχνεις για μεταχειρισμένα όργανα με αυτά τα χρήματα και να βρείς διαμάντια πχ tokai love rock(συγκεκριμένης era),bacchus stratocaster,lag(89-92),fender japan strato κλπ κλπ..

 
panix είπε:
Χθές έπαιξα και με την american deluxe HSS. Το action ήταν του επιπέδου μισός πόντος στο 17 τάστο. Δεν είναι δυνατό να δοκιμάσει κανείς όργανο σε τέτοια κατάσταση. Τεσπα, ήχο είχε καλύτερο από μια epiphone εκει παρα δίπλα, τέσταρα για dead spots, τέσταρα για sustain (η ρύθμιση του τρεμολο είναι floating με απαράδεκτη γωνία κατε εμέ, για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. το sustain αυξάνεται δραματικά).

...
Πάντως όταν δοκιμάζεις ένα καινούργιο όργανο (οτιδήποτε είναι αυτό) θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να το κρίνεις από το σετάρισμα που έχει! Εννοείται πως πολλά όργανα έρχονται από το εργοστάσιο πολύ καλά σεταρισμένα, όμως αυτό εσένα μπορεί να μην σου κάνει!

Το ξέρεις πολύ καλά ότι διορθώνεται (είτε από εσένα είτε από μάστορα!) με ελάχιστο κόστος και η κιθάρα έρχεται στα μέτρα σου.

Κατά τη δοκιμή τεστάρεις την κατασκευή, το βάρος, τις λεπτομέρειες καθώς και τον ήχο (μαγνήτες ηλεκτρικά κλπ) και το πως το όλο σύνολο σου κάθεται καλά στο χέρι! Αν σε ικανοποιούν αυτά, μόλις γίνει και το δικό σου setup θα είναι ακόμα πιο καλά!!

Τέλος δέχομαι ότι το συγκεκριμένο όργανο πιθανώς να μη σου γέμισε το μάτι και είναι πολύ λογικό! Απλά κάνω την αναφορά γιατί μίλησες αρκετά για το σεταπ της συγκεκριμένης που δοκίμασες!

 
το sustain αυξάνεται δραματικά
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;D

Κατα τα αλλα η περιγραφη του τεσταρισματος της Am Dlx μοιαζει με  δοκιμη ...αυτοκινητου με....σκασμενα λαστιχα....αν δεν ειναι σωστα σεταρισμενη η κιθαρα και..30.000 ευρω να κανει...ΜΑΠΑ θα παιζει και μαπα θα ακουγεται....

Προσωπικα εχω δει παρα πολλες am dlx και ηταν ολες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κατασκευασμενες με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια και φανταστικη ταστοδουλεια.

 
Superfunk είπε:
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;D

Κατα τα αλλα η περιγραφη του τεσταρισματος της Am Dlx μοιαζει με  δοκιμη ...αυτοκινητου με....σκασμενα λαστιχα....αν δεν ειναι σωστα σεταρισμενη η κιθαρα και..30.000 ευρω να κανει...ΜΑΠΑ θα παιζει και μαπα θα ακουγεται....

Προσωπικα εχω δει παρα πολλες am dlx και ηταν ολες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κατασκευασμενες με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια και φανταστικη ταστοδουλεια.
ευχαριστώ super funk, για την γνώμμη σου. Στο θέμα του sustain έχω εντελώς διαφορετική άποψη, αν το σήμα είναι ψόφιο στην πηγή του, μόνο με αλχημείες (βλ software) μπορείς να το ανακτήσεις. Sustain από μόνο του δεν σημαίνει καλό όργανο (μιλάμε για strat/super-strat/LP/SG, τα βασικά σχήματα/σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε), αλλά σίγουρα απουσία sustain σημαίνει αμέσως αμέσως ΚΑΚΟ όργανο. Αν το sustain το παίρναμε από τον ενισχυτή (feedback?? αν ναι δεν είναι το ίδιο με sustain)/εφέ, γιατί να μην ισχυριστούμε το ίδιο και για τον ήχο γενικότερα της κιθάρας? Στην εποχή του modeling, έχεις κιθάρες/επεξεργαστές (Variax/roland/boss) που τα προγραμματίζεις να ακούγονται σαν tele/LP/strat etc... Τι εννοώ... ή θα μείνει κανείς πιστός στα κριτήρια του αναλογικού ήχου, ιδίως αν πρόκειται να δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα συμβατικό ηλεκτρικό-αναλογικό όργανο, ή θα πάει 100% ψηφιακά. Δεν μπορεί να κάθεται με το ένα πόδι στον ένα κόσμο και με το άλλο στον άλλο, και να επιχειρηματολογεί μια έτσι μία αλλιώς.

 
Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...

Με το λεγόμενο αυτό θεωρείς ότι μια Jaguar για παράδειγμα είναι ΚΑΚΟ όργανο!!

Πράγμα που δεν ισχύει αντικειμενικά! :)

Αν η έλλειψη sustain δεν σου αρέσει και δεν κάνει σε αυτά που παίζει OK δεκτό. Απλά από την προηγούμενη αναφορά κρατάμε ότι έξτρα sustain μπορεί να σου δώσουν και εξωτερικοί παράγοντες (πετάλι - ενισχυτής!) ενώ στην αντίθετη περίπτωση (η μείωση sustain) είναι πολύ δύσκολη!

 
Στον τρίμη είδα/έπαιξα και έπαθα την πλάκα μου με αυτήν :

http://www.ibanez.co.jp/products/eg_page12.php?area_id=3&data_id=246&color=CL02&year=2012&cat_id=1&series_id=79

πραγματική μηχανή.... έχει και σχήμα les paul που έψαχνα, και μάλιστα χωρίς τρέμολο, (και αυτό το έψαχνα - να μην έχει τρέμολο).

νομίζω, οτι το θέμα les paul-ish έχει λυθεί!!!!

το μόνο πρόβλημα έχει active μαγνήτες... οπότε θα θέλει τις σχετικές αλλαγούλες..

 
takissam είπε:
Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...

Με το λεγόμενο αυτό θεωρείς ότι μια Jaguar για παράδειγμα είναι ΚΑΚΟ όργανο!!

Πράγμα που δεν ισχύει αντικειμενικά! :)

Αν η έλλειψη sustain δεν σου αρέσει και δεν κάνει σε αυτά που παίζει OK δεκτό. Απλά από την προηγούμενη αναφορά κρατάμε ότι έξτρα sustain μπορεί να σου δώσουν και εξωτερικοί παράγοντες (πετάλι - ενισχυτής!) ενώ στην αντίθετη περίπτωση (η μείωση sustain) είναι πολύ δύσκολη!
τάκη αν προσέξεις μίλησα για τα κλασικά σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε, για jaguar δεν γνωρίζω να σου πώ. Extra sustain πετάλι-ενισχυτής ΔΕΝ δίνουν. Αν από την έξοδο της κιθάρας δεν έχεις σήμα, αυτό δεν μπορεί να παραχθεί εκ του μή όντος.

Για sustain, κάντε ένα τεστ, βάλτε την έξοδο της κιθάρας σας στον tuner, με ΚΛΕΙΣΤΟ τον ενισχυτή. Μετρήστε πόσα δεύτερα έχει διάρκεια η ένδειξη της νότας στον tuner όταν πάιζετε high E, B, G στο 12ο fret.

Ορισμένα πράγματα πρέπει να γίνονται με κάποιο συγκεκριμένο χρονισμό, αν π.χ. κάποιος παίζει natural/tap harmonics, και δεν μιλάω για μεταλ, όσο και αν σας φαίνεται κουφό, με βαλκανικά φολκλόρ που ασχολούμαι και προσπαθω να πάιξω (

οκ ο τύπος (ο θεός ο Radomir "Tocak" Mihajlovic) έχει sustainer, εγω θέλω χωρίς χειρουργικά στην κιθάρα ). Δηλ θέλω να πετύχω αυτόν τον ήχο μόνο με την κιθάρα, χωρίς sustainer, ή χρήση feedback, μιας και παίζω πολύ σιγά, με τον ενισχυτή στο 1 ή στο 2.Και αυτό μπορεί κανείς να το πετύχει μόνο με μια ΚΑΛΗ κιθάρα, που να κρατάει τον ήχο και μάλιστα με ομοιόμορφο τρόπο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τότε μην ψάχνεις κιθάρες με bolt-on και set-in μανίκια. Θα ψάχνεις μόνο για neck-through.

 
RayDTutto είπε:
Τότε μην ψάχνεις κιθάρες με bolt-on και set-in μανίκια. Θα ψάχνεις μόνο για neck-through.
η kramer μου, bolt-on, πάιζει tap harmonics, ..... σαν να μην υπάρχει αύριο.. και με τρελό sustain, όπως φυσικά και άπειρες bolt-on ibanez.

 
panix είπε:
η kramer μου, bolt-on, πάιζει tap harmonics, ..... σαν να μην υπάρχει αύριο.. και με τρελό sustain, όπως φυσικά και άπειρες bolt-on ibanez.
Και η δικιά μου bolt-on Kramer τα ίδια κάνει...αλλά σε ένταση που φέρνει δάκρυα σε ότι έχει σφυγμό σε ακτίνα 100 μέτρων από το μεγάφωνο... :D

 
τελικά πήρα το ibanezaki από τον τρίμη!

http://www.ibanez.co.jp/products/eg_page12.php?data_id=246&color=CL02&area_id=3&year=2012&cat_id=1&series_id=79

Εντυπώσεις για κιθάρα : φοβερή ποιότητα κατασκευής!, φοβερός ήχος, φοβερή για καθαρά, blues, rock, metal, thrash, nu-metal, drop down tunings, etc....

ξεσκεύρωσα ελαφρώς, κατέβασα το action στο 17th fret στην ψιλή E (fully open) στο 1mm, και δεν ταστάρει πουθενά....

είμαι πολύ ευχαριστημένος, σήμερα, θα δώσω λίγο σκεύρωμα, ελάχιστο, και θα ξανασηκώσω το action, και γενικώς θα πάιξω με τα settings.....

εντυπώσεις από τρίμη....

Ο θάνος είναι ΑΠΑΙΚΤΟ παιδί, φοβερός στην δουλιά του, και εξυπηρετικότατος, γρήγορος, ευγενικός, χωρίς να πουλάει ΙΧΝΟΣ εξυπνάδας...

 
panix είπε:
ξεσκεύρωσα ελαφρώς, κατέβασα το action στο 17th fret στην ψιλή E (fully open) στο 1mm, και δεν ταστάρει πουθενά....

είμαι πολύ ευχαριστημένος, σήμερα, θα δώσω λίγο σκεύρωμα, ελάχιστο, και θα ξανασηκώσω το action, και γενικώς θα πάιξω με τα settings.....
Κιθαρα επαιξες καθολου, η ολη τη μερα με τα κατσαβιδια και τα αλεν ησουν; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Κιθαρα επαιξες καθολου, η ολη τη μερα με τα κατσαβιδια και τα αλεν ησουν; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
έπαιξα, έπαιξα!!,

καλά δεν μπορούσα να φανταστώ οτι μια κιθάρα που την πήρα για τον nu-metal ήχο της θα έπαιζε τόσο όμορφα καθρά....

επίσης για τους active EMG (81 / 60), τι να πώ, πολύ κλασικός ήχος!!! καμία σχέση με την βρώμα του seymour duncan livewire! πολύ καλοί μαγνήτες!!

α ξέχασα, με το πολύ το σεταπ, μάμησα και το sustain στην high Ε 12th fret.... lol... μάλλον οι φίλοι (superfunk) είχαν δίκιο, το sustain δεν σημαίνει από μόνο του και πολλά!!

σας ευχαριστώ όλους!!

 
ΜΕΓΕΙΑ και καλόπαιχτη!!

Να κάνω μια ερώτηση γιατί μάλλον κάπου χάθηκα...

Πως κατέληξες από USA Strat και Gibson Les Paul (classic custom κλπ) και budget 3K, στην Ibanez???  :o

 
takissam είπε:
ΜΕΓΕΙΑ και καλόπαιχτη!!

Να κάνω μια ερώτηση γιατί μάλλον κάπου χάθηκα...

Πως κατέληξες από USA Strat και Gibson Les Paul (classic custom κλπ) και budget 3K, στην Ibanez???  :o
thnx!!

μάλλον δεν μου έκατσε κάποια άλλη ηχητικά... χθές το πρωί έπαιζα μια american deluxe strat sss, και μια gibson les paul studio (gibson της προκοπής δεν μπορούσα να βρώ πουθενά).... και δεν έκατσε να βγεί ο ήχος ... μπορεί και να είναι τυχαίο, τι να πώ...

 
Καλορίζικη και να τη χαρείς!

panix είπε:
thnx(gibson της προκοπής δεν μπορούσα να βρώ πουθενά).... και δεν έκατσε να βγεί ο ήχος ... μπορεί και να είναι τυχαίο, τι να πώ...
Στο arco δεν έχει μια traditional πρώτη μούρη;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top