Στιχουργοι...

Δηλαδή (αν κατάλαβα καλά) ο ντράμερ που "συνέθεσε" τα ντραμς του κομματιού παίρνει τα καλαμπαλίκια του; Δεν αναγνωρίζεται ως "δημιουργός" ;

 
οχι βεβαια,αν ηταν ετσι δεν θα υπηρχαν τραγουδοποιοι αλλα μονο ντραμμερ.... :lol:

κακα τα ψεμματα,εν αρχη ειναι το ΤΡΑΓΟΥΔΙ ....

 
Μιας και μιλατε για ποσοστα και δικαιωματα

ερωτηση

Φιλος μολις βγηκε απο το στουντιο με ενα demo, μια δουλιτσα που την

ετοιμαζει καιρο, και μπηκε στην διαδικασια να στηση γκρουπακι για

την παιρετερω προβολη.

Επειδη δεν εχει την δυνατοτητα (φυσικο) να παρει σεσιονιστες λογικο ειναι

να τον απασχολει πως θα γινει η μοιρασια με το γκρουπ.

 
E,oπως γινεται με ολα τα σωστα γκρουπ,ολα τα εσοδα απο συναυλίες & δισκους (καλα εδω γελανε..) μοιρασμενα στα ισα (εκτος βεβαια απο τα πνευματικα δικαιωματα που πανε αποκλειστικα στο συνθετη,στιχουργο)

Αλλοιως παιρνεις σεσσιοναδες και τους πληρωνεις με τη συναυλια/προβα.

 
E' date='oπως γινεται με ολα τα σωστα γκρουπ,ολα τα εσοδα απο συναυλίες & δισκους (καλα εδω γελανε..) μοιρασμενα στα ισα (εκτος βεβαια απο τα πνευματικα δικαιωματα που πανε αποκλειστικα στο συνθετη,στιχουργο)Αλλοιως παιρνεις σεσσιοναδες και τους πληρωνεις με τη συναυλια/προβα.[/quote']

χαχαχα ποιους δισκους ρε συ, εδω οντως γελανε....

κανενα live θελουν να κανουν τα παιδακια σε κανενα μαγαζακι.

Παντως καλα ειναι να τα εχουν συζητησει αυτα τα θεματα γιατι ποτε δεν

ξερεις.....γινονται και θαυματα :lol:
 
Γκρουπάκι που δε μοιράζει στα ίσα τις εισπράξεις είναι καταδικασμένο να χωρίσει τσακωμένο.

Βέβαια παίζει πάντα η φάση του " είμαι ο μάγκας πιανίστας - κιθαρίστας που σας μάζεψα και κανονίζω εγώ τις δουλειές και τα φράγκα και καλά στα ίσα" , αλλά και εκεί η κατάληξη ίδια θα είναι.

 
Δηλαδή (αν κατάλαβα καλά) ο ντράμερ που "συνέθεσε" τα ντραμς του κομματιού παίρνει τα καλαμπαλίκια του; Δεν αναγνωρίζεται ως "δημιουργός" ;
Ο SF λέει ότι λέφτα για πνευματικά παίρνει αυτός που έχει γράψει τους στίχους και αυτός που έχει γράψει τη μελωδική γραμμή (αυτό που τραγουδάς με απλά ακκόρντα). Αν κάποιος μουσικός έχει προσθέσει κάτι πολύ χαρακτηριστικό σε instrumental επίπεδο' date=' μπορεί και αυτός να έχει ένα μερίδιο. Δηλαδή, αν [b']υποθετικά[/b] στο ENTER SANDMAN έχει γράψει στίχους ο Urlich και μελωδική γραμμή ο Hetfield, ε, να μην πάρει το κατιτίς του o Hammet που έγραψε το riff (που είναι όλο το κομμάτι)? Κρίμα είναι... :wink:

Τώρα, ο ντράμμερ που αναφέρθηκε ως παράδειγμα, αν απλώς "μπήκε" στο κομμάτι όπως το έφερε ο δημιουργός του, και παπάδες να παίζει, γιατί να θεωρηθεί δημιουργός? Είτε έπαιζε έτσι, είτε αλλιώς, είτε το έπαιζε άλλος, το κομμάτι λα - ντο -μι θα παρέμενε. Μπορεί να του δίνει "αέρα", να το κάνει πιο ενδιαφέρον, πορωτικό κτλ, αλλά δεν το αλλάζει.

Υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις που ο κομμάτι δουλεύεται από κοινού στη μπάντα, με τις ιδέες όλων, οπότε και στα credits του κομματιού αναφέρεται το όνομα του συγκροτήματος.

 
Γκρουπάκι που δε μοιράζει στα ίσα τις εισπράξεις είναι καταδικασμένο να χωρίσει τσακωμένο.
Βέβαια παίζει πάντα η φάση του " είμαι ο μάγκας πιανίστας - κιθαρίστας που σας μάζεψα και κανονίζω εγώ τις δουλειές και τα φράγκα και καλά στα ίσα" ' date=' αλλά και εκεί η κατάληξη ίδια θα είναι.[/quote']

Εγώ διαφωνώ. Δηλαδή συγνώμη, αν εγώ κάθομαι 10 ώρες τη μέρα και γράφω κομμάτια, ή ασχολούμαι με τη σύνθεση για να αποκτήσω εμπειρία, ενώ ο άλλος είναι έξω για φραπέδες και γκόμενες, γιατί να τα μοιραστούμε στα ίσα;
 
Δηλ να ρωτήσω και κάτι άλλο ψιλοάσχετο???Αν πχ εγώ παίζω και κιθάρα και σε κάποια κομμάτια ΚΑΙ μαντολίνο θα πάρω τα διπλά από τον ντράμερ μου? 8O :lol:

Σοβαρά ρωτάω
Όχι' date=' γιατί ο drummer παίζει τόσα τύμπανα!! :P

παντως προσωπικα αν ερχονταν ο Lennon,o Dylan,o Springsteen η ο Nick Cave & μου εγραφαν..μερικες αραδες θα τους εδινα 80%..
+ ο Paul Simon.

Πάντως πέραν του χαβαλέ, το θέμα είναι ότι δε μπορείς να κανονίζεις τι θα γράψεις με βάση το πόσα θα πάρεις μετά. Αυτό όμως δεν αναιρεί ότι όποιος έχει κάνει τη δουλειά θα πρέπει να έχει και τα αντίστοιχα κέρδη. Προσωπικά πιστεύω στη δίκαιη μοιρασιά κερδών (σε κάθε δουλειά) ανάλογα με το τι έχει προσφέρει ο καθένας, και θεωρώ το "ίσα μερίδια" απαράδεκτο, ίσως γιατί όσες φορές έχω συνεργαστεί με άλλους (σε διάφορα θέματα) έχω καταλήξει να γ...μαι εγώ στη δουλειά και οι άλλοι να κάθονται! :evil:

 
Οπως οι περισσοτερες συζητησεις ,χαθηκε λιγο κι αυτη στην πορεια..

Κανεις αλλος εκτος απο τον sf δε γραφει στιχους δηλαδη στο noiz?... :cry:

Κανεις δεν ασχολειται με αυτον τον τομεα?...Μωρε,μπραβο... :)

 
Ασχολούμαι εγώ ρε μεγάλε αλλά δεν το λέω μη σας κομπλάρω! 8)

Κυρίως ελληνικό στίχο αλλά έχουν βγει και καναδυό στην Αγγλική, βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να γίνω σοβαρός στιχουργός γιατί ποτέ δεν πίστεψα ότι γράφω ωραίους στίχους... :(

 
ποτέ δεν πίστεψα ότι γράφω ωραίους στίχους... :(
Που ξερεις...Μπορει να μην αρεσουν μονο σ εσενα ,και να αρεσουν σ ολους τους υπολοιπους που θα τους ακουσουν!Μην ακουω χαζομαρες,ρε Αντρεα... :D

 
βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να γίνω σοβαρός στιχουργός γιατί ποτέ δεν πίστεψα ότι γράφω ωραίους στίχους... :(
Αντρέα, σκέψου ότι η ελληνική παραγωγή τροφοδοτείται περίπου 50-50 από τον Φοίβο και τη Γερμανού, κι ότι για τους περισσότερους η Νικολακοπούλου είναι...ο Κούντερα της στιχουργικής. :wink:

Νιώθεις καθόλου καλύτερα; :lol: :lol:

 
Εμένα μου αρέ η νέα τεχνοτροπία στους στί:

Αν λοιπόν νομί

Πως γράφεις καλούς στί

Δωστους παραέ

Και μπορεί πολύ να αρέ

Και να βγάλεις και λεφτά

Πολλά με το τσουβά

Και να έχεις μερσεντέ

Και πολλές πολλές γυναί

 
Η αλήθεια είναι ότι κάπως ανέβηκα τώρα! :lol: :lol: :lol:

Δίκιο έχεις ρε Μήτσο, απλά αν δεν αρέσουν σε σένα ποτέ δεν θα βρεις το κουράγιο να τους γνωστοποιήσεις και παραέξω. Πακέτο; :?

Ρε Γιάννη, μήπως να το γυρίσω στο τσιφτετέλι μπας και γράψω τίποτε πιασάρικο και κονομήσω σαν τον συνάδελφο Superfunk; Γιατί όχι Κούντερα, ούτε Παπανούτσο δε με βλέπω! :lol:

Ο Wind τα σπάει όλα! Είσαι έτοιμος για πλατίνα αγόρι μου... 8)

 
Δίκιο έχεις ρε Μήτσο' date=' απλά αν δεν αρέσουν σε σένα ποτέ δεν θα βρεις το κουράγιο να τους γνωστοποιήσεις και παραέξω. Πακέτο; :?

[/quote']

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...Αν δεν σου αρέσουν εσένα,δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους βγάλεις παραέξω...

Πρέπει να ξεκολλήσουμε γενικά από τη λογική του νόμου προσφοράς-ζήτησης όταν μιλάμε για τέτοια πράγματα...Εκτός αν μιλάτε καθαρά για το μήπως μπορεί να βγει κανά φράγκο από κει,δηλ σαν εργασία,οπότε πάω πάσο
 
Kι εγω παιδια γραφω πολυ ωραιους στιχους.Εν αντιθεσει με τον φιλτατο alchemist...Νομιζω πως ειναι κατι διαχρονικο.Κατι που πηγαζει απο μεσα μου,απο τα εσωψυχα μου..Σας παραθετω αυτη την υστατη στιγμη να μπορεσετε να νιωσετε κι εσεις λιγο απ το αστειρευτο ταλεντο μου...

(κουπλε)

"Αποψε ειμαι μονος μου...

Με πνιγει παλι ο πονος μου.

Πινω και μεθω,να σε ξεχασω

δεν μπορω.Τρελλαινομαι και

χανομαι,που πια δε σε αισθανομαι."

(ρεφραιν)

"Στειλε μηνυμα στο κινητο,να το

αντεξω δε μπορω.Να εισαι εκει

και να μαι εδω,να μη μπορω πια να σε δω."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
...(κουπλε)"Αποψε ειμαι μονος μου...

Με πνιγει παλι ο πονος μου.

Πινω και μεθω' date='να σε ξεχασω

δεν μπορω.Τρελλαινομαι και

χανομαι,που πια δε σε αισθανομαι."

(ρεφραιν)

"Στειλε μηνυμα στο κινητο,να το

αντεξω δε μπορω.Να εισαι εκει

και να μαι εδω,να μη μπορω πια να σε δω."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote']

Pastelius, τσιφ στο Βέρτη !!
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top