β) ότι πολλές συμπεριφορές που ξενίζουν όσους βρίσκονται εκτός κάποιου επαγγέλματος, είναι στην πραγματικότητα υποχρεωτικό να υιοθετούνται από τους εξασκούντες το επάγγελμα, για την προστασία της ποιότητας της εργασίας τους και της ηρεμίας τους (π.χ. η υπεροψία που αναφέρθηκε).
Ενα τελευταίο,που αρκετός κόσμος πιστεύει λανθασμένα,όσο πιό ψηλά ανεβαίνεις και όσο πιο ικανός είναι κάποιος ,τόσο πιο σπάνια το συναντάς.Στα χαμηλά υπάρχει κομπλεξισμός.
Αναφέρομαι πιο πολύ σε διάσημους που γίνανε μαϊντανοι και διάσημους μαϊντανους που την κράζουν στην τηλεόραση με περισσό κομπλεξισμο, μέχρι και ρατσισμό θα έλεγα, φίλε μου.
Αναφέρομαι πιο πολύ σε διάσημους που γίνανε μαϊντανοι και διάσημους μαϊντανους που την κράζουν στην τηλεόραση με περισσό κομπλεξισμο, μέχρι και ρατσισμό θα έλεγα, φίλε μου.
Αφτό είναι πιο παλιό και από τα... μπρόκολα όταν το ζήτημα έρχεται στην Eurovision. Είναι το μαγιάτικο "εθνικό σπορ".
Όλα τα καλλιτεχνικά "ζόμπι" θα ξεμυτίσουν για λίγο, θα ρίξουν το παρολί τους και μετά θα αποσυρθούν στις τρύπες τους, μέχρι την επόμενη Euorvision. Και βέβαια, όσο πιο πολύ buzz γίνεται (όπως φέτος), τόσο πιο πολλά "ζόμπι" θα βγουν.
Πέρσι που πέρασε και δεν ακούμπησε, ήταν όλοι άφαντοι...
Αφτό είναι πιο παλιό και από τα... μπρόκολα όταν το ζήτημα έρχεται στην Eurovision. Είναι το μαγιάτικο "εθνικό σπορ".
Όλα τα καλλιτεχνικά "ζόμπι" θα ξεμυτίσουν για λίγο, θα ρίξουν το παρολί τους και μετά θα αποσυρθούν στις τρύπες τους, μέχρι την επόμενη Euorvision. Και βέβαια, όσο πιο πολύ buzz γίνεται (όπως φέτος), τόσο πιο πολλά "ζόμπι" θα βγουν.
Πέρσι που πέρασε και δεν ακούμπησε, ήταν όλοι άφαντοι...
δεν είναι τόσο αγαθό αυτό το "φαινόμενο". Υπάρχουν από πίσω πολλά, το ζήτημα είναι πολιτικό, κοινωνικό, εμπεριέχεται στο θέμα της διαφθοράς και της διαπλοκής και του ξεπλύματος χρήματος αλλά και αποπροσανατολισμού της ΚΓ και δεν είναι δυνατό να τοποθετηθώ όπως θέλω διότι θα παραβιαστούν οι κανόνες του φόρουμ που επιτάσσουν δικαίως την επικέντρωση των θεμάτων στη μουσική και τη μουσική τεχνολογία.
Η ίδια η κοινωνία και η διαφθορά, η διαπλοκή και η σήψη σε διεθνές επίπεδο, συμπαρασύρει τις τοποθετήσεις μας ακόμα και στα μουσικά και καλλιτεχνικά θέματα. Δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και φταίνε ΑΥΤΟΙ, δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη στο σύγχρονο κόσμο.
Οπότε θα αρκεστώ να πω πως η Μαρίνα Σάττι είναι ταλέντο φτιαγμένο από την πάστα των πρωταθλητών. Για χίλιους δύο λόγους, ακόμα και συμπεριφοράς της μπορεί να μην την προκρίνουν και να την προάγουν. Δεν μπορούν όμως να της στερήσουν αυτό που είναι και αναγνωρίζουμε όλοι μας.
Είναι σαν τον cos_dr. Μπορεί να μη συμφωνούν μαζί του, να τους τη σπάει, να μη συμφωνούν με το ταλέντο του, τις προτιμήσεις του ακόμα και στη μουσική που φτιάχνει και που παίζει, αλλά ακριβώς έτσι όπως παίζει και φτιάχνει μουσική, όπως λιώνει τα πλήκτρα και οικοδομεί ενορχηστρώσεις σαν να είναι Καλατράβα, Antoni Gaudi ή Νόρμαν Φόστερ. δεν μπορούν παρα να σεβαστούν και να νιώσουν δέος στο ταλέντο του. Πολλοί αυτό το δεος από κόμπλεξ το εκφράζουν με μίσος και απαξίωση αλλά θα φάνε σφαλιάρες αν το κάνουν.
Αυτό είναι η ΣΑΤΤΙ και μπορούμε να την ξαναδούμε στο μέλλον στη Γιουροβίζιον γιατί μπορεί.
Αν το θελήσει μπορεί γιατί είναι αυτό που είναι και αυτό που είναι είναι ευπλάστο, ευρύ, πολυμορφικό, πολυτάλαντο και πολύπλευρο. Είναι μια Ελληνίδα LADY GAGA. Και όπως είπα και άμα πάλι δεν νικήσει θα έχει κερδίσει και θα είναι κερδισμένη γιατί είναι ξαναλέω φτιαγμένη από την πάστα των πρωταθλητών και σε όλους, τουλάχιστο τραβάει την προσοχή και κερδίζει το σεβασμό, είναι πηγαίο ταλέντο. Πολυτάλαντη. Μπράβο Μαρίνα. ?ΣΕ ευχαριστούμε?
Πρωταθλήτριες άλλων εποχών, ιδιαίτερες με εκρηκτική σκηνική παρουσία και άκρως επίσης ταλαντούχες, ιδιαίτερα η παγκόσμια πρωταθλήτρια παπαρίζου.
Εγώ χάρηκα για τη ΜΑΡΙΝΑ, στο μεγαλείο της υποκλίθηκε εμπράκτως και το ίδιο το NEMO, αυτό που νίκησε στη φετινή Eurovision και δε θα ξεχάσω ποτέ την αδικία της ψηφοφορίας των αντιπροσωπειών.
Η ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ δε νίκησε τον διαγωνισμό, κέρδισε όμως τον κόσμο. Την ευχαριστούμε!
Εγώ χάρηκα για τη ΜΑΡΙΝΑ, στο μεγαλείο της υποκλίθηκε εμπράκτως και το ίδιο το NEMO, αυτό που νίκησε στη φετινή Eurovision και δε θα ξεχάσω ποτέ την αδικία της ψηφοφορίας των αντιπροσωπειών.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.