Solo 610 Mic preamp..?

papaki23

Νέο μέλος
Μηνύματα
141
Πόντοι
16
Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός προενισχυτή μικροφώνου για το home-studio.

Ο έως τώρα εξοπλισμός : Emu 1820m

                                  Rode K2 Mic (Λάμπα)

                                  AKG 414c

                                  Κιθάρες ηλ. και ακουστικές

                                  Πολλά plugins (saturators εκτός των λοιπών)

α)Πιστεύετε πως θα κάνει την διαφορά ένας προενισχυτής αυτού του budget;

β)Σε σχέση με τον υπάρχοντα εξοπλισμό θ'αποτελέσει ταιριαστή αγορά ή μήπως όχι;(Προτάσεις δεκτές)

 
O haryy έχει έναν τέτοιο προενισχυτή. Αν δει το θέμα λογικά θα απαντήσει, αλλιώς στείλτου ένα pm.

:)

 
;)

Γεια χαρά.

Με την αγορά ενός τέτοιου προενισχυτή θα δεις τεράστια διαφορά, θα αρχίσεις να χαμογελάς με ικανοποίηση μόλις κάνεις την πρώτη εγγραφή. Την διαφορά την γνωρίζω γιατί έχω τον συγκεκριμένο και είχα στο παρελθόν μια 1820 και μια 1212m.

Ο solo θα σου δώσει ένα "ζεστό" και vintage ήχο που σε πολλές περιπτώσεις είναι αξεπέραστος. Μην περιμένεις όμως να σου δώσει διαφάνεια (αν την αναζητάς βεβαίως).

Έχε υπόψιν σου ότι τα σημερινά μοντέλα έχουν άλλη λάμπα στην έξοδο (12at7) αντί της GE jan 6072 οπότε αν προχωρήσεις υπολόγισε και 50€ για να βρεις μια ίδια λάμπα που θα σου δώσει το πρέπον ηχόχρωμα (έχω δοκιμάσει 12at7 και υπάρχει ακουστή διαφορά υπερ της 6072)

Όσο αφορά τον συνδυασμό με τα μικρόφωνά σου, πιστεύω ότι το match με το 414 θα είναι υπέροχο, present αλλά ταυτόχρονα smooth.

Με το κ2 θα ακούσεις έναν πιο neveish ήχο χωρίς παρουσία στις μεσαιουψηλές (πάλι όμως πολύ usable ήχο!)

Γενικά νομίζω ότι θα είναι μια άριστη επιλογή.

Να συμπληρώσω όμως ότι πιθανόν να χρειαστεί να αλλάξεις κάρτα ήχου και να πας σε μια άλλη ίσης αξίας, μοντέρνα και καλύτερου ήχου κάρτα (M-audio profire 610) ώστε να εκμεταλλευτείς το καλύτερο conversion και να "πάρεις" περισσότερα από τα μικρόφωνα σου και τον προενισχυτή που θα διαλέξεις.

 
Fleamail :

Ξέρεις καταρχήν  πως πάντα υπάρχουν σκέψεις για το μέλλον....

Προς το παρόν ηχογραφώ φωνές, ακ. κλασ. κιθάρες, μαντολίνα, φυσαρμόνικες, μπαγλαμάδες και ηλ.κιθάρες όχι σε ενισχυτή αλλά κατευθείαν στην κάρτα ήχου και κατόπιν κάνω χρήση plug ins.

haryy:

Ωραία μου τα λές, όμως το τελευταίο δεν το κατάλαβα..καλύτερο conversion η M-audio profire 610 από την Emu 1820m; Γιατί το λές αυτό;

 
papaki23 είπε:
..καλύτερο conversion η M-audio profire 610 από την Emu 1820m; Γιατί το λές αυτό;
Aπό προσωπική εμπειρία! Είχα τις 1820, 1212m και profire 2626 που είναι η ίδια ακριβώς στα specs με την profire 610. To conversion της emu είναι αρκετά καλό αλλά όχι όσο της 610 το οποίο είναι διάφανο με διακριτότητα στις χαμηλές (σε αντίθεση με της emu που είναι λίγο cloudy κατά τη γνώμη μου) αλλά και τα γλυκά ψηλά της είναι πιο euphonic.

Για να μην σου προσθέσω και τους προενισχυτές της profire οι οποίοι είναι ΑΡΙΣΤΟΙ και υπερσκελίζουν ακριβότερες σχεδιάσεις (πάλι από προσωπική εμπειρία στο λέω) και σίγουρα είναι καλύτεροι από της 1820. Έχουν διαφάνεια αλλά παράλληλα και έναν ελαφρώς γλυκό ήχο ειδικά στα ψηλομεσαία

Με την συγκεκριμένη κάρτα και τίποτε άλλο από θέμα προενίσχυσης και conversion δουλεύεις απροβλημάτιστα. Με την προσθήκη δε του Solo 610 ή κάποιου άλλου χρωματισμένου προενισχυτή μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη παλλέτα ήχων και να έχεις μια ακόμη επιλογή για να διαλέξεις.

 
Πολύ σεβαστά και χωρίς ν'αντιλέγω σε κάτι απλά να πω ότι οι κονβέρτορες της 1820 με της 1820m δεν έχουν καμία σχέση...γι'αυτό και είχα την απορία. Δεν μιλάω από προσωπική πείρα αλλά από τα νούμερα που έχουν στα specs και από τα περισσότερα φράγκα που κλήθηκα να πληρώσω μόνο και μόνο λόγω των converters.

 
Στην θέση σου, και αν είχα και βλέψεις για επεκτασιμότητα στο μέλλον, θα έπαιρνα ένα lunchbox της api και για αρχή θα έβαζα ένα η δύο (αν σ ενδιαφέρει να γράφεις στέρεο) a-designs p1 που είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει για ακουστικά όργανα με καταπληκτικά ψηλά!

Και αργότερα θα έχεις και 4 η 5 slots για preamps, compressors, eq. Μπορείς πχ να κάνεις 2 τέλεια channel strip  ;)

Βέβαια υπολογίζω χωρίς τον ξενοδόχο γιατί δεν μας είπες το budget σου, αν και η λύση lunchbox και p1 δεν ξεπερνάει κατα πολύ το χιλιάρικο

 
Το θέμα του budget πάντα είναι προς συζήτηση.Εν προκειμένω με αυτόν τον εξοπλισμό που συζητάμε σε τί επίπεδα μπορεί να φτάσει κανείς;

Ως προς το θέμα επεκτασιμότητα έχω να πω πως δεν μ'ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Ικανοποιούμαι με καλές σειρές από plugins compressors και eqs και δεν έχω βλέψεις (και δεν ξέρω κιόλας αν πρέπει να έχω).

 
papaki23 είπε:
Πολύ σεβαστά και χωρίς ν'αντιλέγω σε κάτι απλά να πω ότι οι κονβέρτορες της 1820 με της 1820m δεν έχουν καμία σχέση...γι'αυτό και είχα την απορία. Δεν μιλάω από προσωπική πείρα αλλά από τα νούμερα που έχουν στα specs και από τα περισσότερα φράγκα που κλήθηκα να πληρώσω μόνο και μόνο λόγω των converters.
Γιαυτό ανέφερα και την 1212m που είχα γιατί έχει το ίδιο ακριβώς conversion με την 1820m ;)

 
Μάλιστα..

Όσον αφορά σε τι επίπεδο μπορεί να φτάσει κανείς με αυτόν τον εξοπλισμό..;

 
Στις μέρες μας μπορείς να έχεις αξιοπρεπέστατο conversion από φθηνές κάρτες φθάνει να έχεις κάνει ενδελεχή έρευνα.

Νομίζω ότι με τις προτάσεις που σου έκανα μπορείς να έχεις καταπληκτικό αποτέλεσμα. Η profire με τους ενσωματωμένους της preamps και converters θα σου δώσει σχετικά διάφανο-προς-γλυκό ήχο ενώ το απαραίτητο χρώμα θα το πάρεις από τον solo.

Μετά από εκεί για να βελτιώσεις την διαφάνεια και την ακρίβεια στον ήχο σου σε ακουστό βαθμό ,θα πρέπει να πας σε "εξωτικές" επιλογές που μπορούν να κοστίσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ.

 
Μάλιστα...έτσι προκύπτουν όμως ακόμη δυο ερωτήματα.

α)Οι παραγωγές εν κυκλοφορία προσεγγίζονται με τον υπάρχοντα εξοπλισμό ή εκεί φαίνονται τα χιλιάδες ευρώ;

β)Απ'τη στιγμή λοιπόν που έχουμε έναν λαμπάτο προενισχυτή όπως ο solo, τα tube saturation plugins παραμένουν χρήσιμα ή όχι;

 
Μα αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με την emu ή την m-audio.

Έχει να κάνει με την ικανότητά σου ως παραγωγό και ηχολήπτη αφού τελειώσουμε με το θέμα "καλά τραγούδια με καλή ενορχήστρωση"

Αν τα διαθέτεις λοιπόν, τότε μπορείς να στηριχθείς άνετα στα μηχανήματα αυτά και να κάνεις commercial παραγωγές.

H ποιότητα των μηχανημάτων απλά μπαίνει ποσοστιαία σαν εμπόδιο στο τελικό αποτέλεσμα που θα πάρεις.

Όσο καλύτερη κάρτα και προενισχυτής τόσο μικρότερο εμπόδιο στο να δημιουργήσεις καλό αποτέλεσμα.

Αυτά που σου πρότεινα αν αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να παράγουν άριστο αποτέλεσμα.

β) Ο solo είναι λαμπάτος προενισχυτής Mic/line. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε plug-in.

 
α)Τον παράγοντα χώρο να τον συμπεριλάβουμε ως δομικό στοιχείο των commercial παραγωγών;

β)Τα tube saturation plugins (π.χ. spl twintube saturation) δηλαδή σε τι διαφοροποιούνται,δεν είναι αυτός ο στόχος, προσομοίωση δηλαδή λαμπάτης προενίσχυσης;

 
α) Σαν χώρο εννοείς φαντάζομαι την αντήχηση. Φυσικά και είναι δομικό στοιχείο μιας καλής παραγωγής και θα το ξεχώριζα σε φυσικό, τεχνητό και μη-χώρο. Το πόσο θα βάλεις από το ένα και πόσο από το άλλο εξαρτάται από την "διάθεση" και την εφευρετικότητά σου.

Ένα καλό φυσικό room είναι βέβαια κυρίως ζητούμενο. Δεν υπάρχει διάσημο στούντιο χωρίς καλό φυσικό χώρο (abbey road, ocean, sound city,air) αλλά αυτό δεν σε περιορίζει να κάνεις καλές παραγωγές στο σπίτι σου (με μεγαλύτερη ίσως δυσκολία και απαίτηση μεγαλύτερης προσπάθειας και υπομονής) αν έχεις σχετικά 1;ακαλό χώρο ακρόασης και καλό monitoring που μπορείς να εμπιστευτείς και αν υπάρχει (το ξαναλέω) η ικανότητα και τέλος (ναι!) και ο εξοπλισμός από ένα σημείο και πάνω.

Με δημιουργική χρήση reverb και delays μπορείς να δημιουργήσεις εξαιρετικούς χώρους. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις πρώτες ανακλάσεις του χώρου σου και να χρησιμοποιήσεις τεχνητό χώρο για τα late reflections

Tέλος, πάντα "χωρούν"σε μια καλή παραγωγή οι στεγνοί ήχοι για να συμπληρώσουν το ηχόχρωμα.

Οπότε, είναι επιθυμητός ένας καλός χώρος ή ένα καλό στούντιο, αλλά αν υπάρχουν δεδομένα που προανέφερα, δεν είναι αναγκαστική προϋπόθεση.

β) Τα tube saturation plug-ins είναι προσομοίωση λαμπάτη παραμόρφωσης, από ότι γνωρίζω δεν μπορείς να προσομοιώσεις προενίσχυση μικροφώνου αφού έχεις ηχογραφήσει τον ήχο. Οταν το σήμα είναι ακόμη σε mic level, υπάρχουν προενισχυτές όπως οι focusrite με την τεχνολογία liquid που προσωμοιώνουν διάφορες προενισχύσεις.

Aυτό που αναφέρεις όμως είναι παραμόρφωση "λάμπας" όχι προενίσχυση.

 
haryy είπε:
Ο solo θα σου δώσει ένα "ζεστό" και vintage ήχο που σε πολλές περιπτώσεις είναι αξεπέραστος. Μην περιμένεις όμως να σου δώσει διαφάνεια (αν την αναζητάς βεβαίως).
Πιστεύεις ότι είναι συνετό να ηχογραφούμε μπάσα όργανα με λαμπάτους προενισχυτές για να πάρουμε το smooth και τα όργανα υψηλότερων συχνοτήτων με solid state preamps για ευκρίνεια ?

 
largo είπε:
Πιστεύεις ότι είναι συνετό να ηχογραφούμε μπάσα όργανα με λαμπάτους προενισχυτές για να πάρουμε το smooth και τα όργανα υψηλότερων συχνοτήτων με solid state preamps για ευκρίνεια ?
μαλλον το αναποδο θα πρεπει να επιδιωκεις (δηλ. smoothness στα υψηλα και ευκρινεια στα χαμηλα),παντως κανεις δεν σου εγγυαται οτι με ss θα εχεις ευκρινεια και με tube smoothness,εχω ακουσει πολλους Tube pre amps με τρομερη ευκρινεια και πολλους ss pre amps με τρομερο smoothness.

 
@largo

Eίναι μια άποψη κι αυτή γιατί οι λάμπες συνήθως "στρογγυλεύουν" τα transients (πολλές φορές είναι και επιθυμητό βέβαια) αλλά και ο solid state προενισχυτής πρέπει να είναι ανάλογης ποιότητας αν θέλεις να έχεις και smooth και λεπτομερέστατα ψηλά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top