Snoozeloop & Π. Στόικος - eksi

audiokostas είπε:
Ενδιαφέρον αλλά δεν είναι όμως αντικείμενο άλλου thread ?
Αυτά είναι για τους αφελείς νέους φίλους του νοιζ, οι οποίοι ξεκινάνε θέμα και μετά μας παρακολουθούν να τους το ξεφτυλίζουμε εναλλάξ εμείς οι παλαιότεροι (hint-hint).

Οι παλιοί ΞΕΡΟΥΜΕ ότι πρέπει να ανοίγουμε θέματα όπου μας γουστάρει (αν και το συγκεκριμένο ερώτημα δεν το έθεσα εγώ).

 
nikodemos είπε:
Πέτρο και λοιποί λούπερς εγώ προσωπικά βρίσκω το κομμάτι σας σαν τουλάχιστον 2-3 βήματα προς τα εμπρός σε πολλές κατευθήνσεις....νομίζω ότι αποκτάτε σιγά σιγά οντότητα και υπόσταση ως μπάντα....πολύ πιο ολοκληρωμενο από πολλές απόψεις....

Σε ότι αφορά την τρομπέτα νομίζω πως εσείς οι ίδιοι την αδικείτε με την κάπως μονολιθική και (σόρρυ αν ακουστεί βαρύγδουπο) επιφανειακή αρμονική προσέγγιση στην σύνθεση αυτή καθ'αυτή....στα αυτιά μου είναι ακόμη ένα εργαλείο στην ενορχηστρωτική σας παλέτα.

Και σε αυτό το κομμάτι είσαστε εξαιρετική έχετε δημιουργήσει ένα σύνολο που "ντύνει" και εξελίσει με ενδιαφέρον μια αρχική ιδέα....εκεί για εμένα σταματάενε οι φιλοφρονήσεις και αρχίζει το (καλώς εννοούμενο ελπίζω  :) ) κράξιμο.......η αρχική ιδέα αλλά και η δύτερη κυρίως "βαλκανίζουσα" είναι τετριμένες, απλοικές και στην ουσία τους τίποτα(τηρουμένων των αναλογιών).....είναι σαν να τυλίγεις με το πιο ακριβό, όμορφο κα περίτεχνο περυτίλιγμα ένα κουτί οδοντογλυφίδες.....

Νομίζω πως τώρα που έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε αυτό το εξαιρετικό σύνολο σε ότι αφορά την ενορχήστωση (καταχραστική η χρήση του όρου αλλά anyway) και το στήσιμο ενός ηχοτοπίου και μιας πολύ καλής "σκηνοθεσίας και διέυθηνσης φωτογραφίας" είναι καιρός να δώσετε βάση στην πρωτογενή ιδέα και αν αισθάνεστε οι ίδιοι ότι μπορείτε να φθάσετε ως ένα σημείο να αναζητήσετε επειγόντως συνεργασίες.....οι διακριτοί ρόλοι δεν είναι κακό πράγμα..... υπάρχουν συνθέτες εκεί έξω που είμαι σίγουρος πως θα παρακαλούσαν για να υλοποιήσετε εσείς την δουλειά τους.

Ελπίζω να μην ακούγομαι σαν κακκιασμένος αλλά είναι κάτι που βλέπω συχνά....τρομερά ταλαντούχοι άνθρωποι να αναλώνωντε σε κύκλους γύρω από τον εαυτό τους είτε αυτοί είναι αποκλειστικά συνθέτες-δημιουργοί ανίκανοι να φανταστούν την μουσική τους πέρα από τα στενά πολλές φορές όρια του δικού τους ήδη κορεσμένου ηχητικά λόγω ενασχόλησης μουσικού μικρόκοσμου, είτε μουσικούς-εκτελεστές-"ενορχηστρωτές" με άποψη και "υπογραφή" και που δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι ίσως πρέπει να μοιραστούν και να χαρίσουν την οπτική και αισθητική τους στο δημιούργημα κάποιου άλλου......get in touch with each other.
Ευχαριστώ πολύ για το feedback. Αυτά που λες είναι πολύ ωραία θέματα συζήτησης που προσωπικά με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα είτε μιλάμε για κάτι που με περιλαμβάνει είτε γενικά. Έχω και λίγη άποψη, αλλά δε μου φαίνεται κομψό να τη διατυπώσω κάτω από μια μουσική δημοσίευση που συνυπογράφω, γιατί δεν θα μπορούσα να πείσω οτι οι απόψεις μου δεν έχουν στόχο την απόκρουση της κριτικής. Ελπίζω να τύχει να κάνουμε αυτή την κουβέντα σε κάποια άλλη περίσταση.

Δεν ακούγεσαι σαν κακιασμένος, εκτιμάται η ειλικρίνεια :)

 
Το κομματι ηταν πανεμορφο και δεν με χαλασε τιποτε σ αυτο παρα μονο τα ακουστικα που φοραω και το ακουσα (2 φορες) που εχουν διαλυθει και ειναι καιρος πλεον να παρω αλλα.

Οσο τωρα για την κορνετα ηταν υπεροχη, υπεροχα παιγμενη, και αν δεν ηταν κορνετα θα μπορουσε να ηταν ενα κλαρινο υπεροχο παιγμενο η ενα ομποε η ενα σαχ η ενα βιολι κλπ.

Τι ψαχνουμε τωρα να δεσουμε το ακουσμα αυτο με το υπολοιπο κομματι??

Το αν αυτα που παιζει η κορνετα ειναι μερος της συνθεσης η οχι ποια σημασια μπορει να εχει αφου το κομματι στο συνολο του ειναι υπεροχο και υπεροχα δωσμενο??

 
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου μιας και το άκουσα με την ησυχία μου.

Απλά τα συγχαρητήρια μου. Το κομμάτι δημιουργεί εικόνες και συναισθήματα που δεν μπορώ εύκολα να περιγράψω, πράγμα σημαντικό κατά τη γνώμη μου για ορχηστρικό κομμάτι.

Και το είδος δεν είναι ακριβώς του γούστου μου. Η εισαγωγή, οκ αλλά όχι τίποτα το συγκλονιστικό, η τρομπέτα με άρεσε αλλά από το 3.12 έως το το 4.20 περίπου ομολογώ ότι ψάρωσα.

NDnikola και blue πάντα τέτοια.

 
Είδα πως αναφέρθηκε το όνομα μου στις ευχαριστίες του opening post και ευχαριστώ πολύ για την τιμή αυτή. Προφανώς πρέπει να με ευχαρίστησαν τα παιδιά επειδή αποσύρθηκα απο το project. :D Μου είχαν ζητήσει να ασχοληθώ με την μείξη. Εκανα μια δοκιμή και το σχόλιο του blue ήταν: "ρε συ, αυτό μας κάνει να ακουγόμαστε σαν καλοί μουσικοί... δεν θέλουμε αυτό!" ;D

Τα δικά μου συναισθήματα είναι κάπως πιό τετράγωνα για τη δουλειά.

Η παρεμβατική διείσδυση στο στούντιο κατα τη μείξη δεν πρέπει να επεμβαίνει με εφέ που αλλοιώνουν σημαντικά το αποτέλεσμα, παρα μόνο αν οι δημιουργοί βρίσκονται εκεί με σαφείς οδηγίες ή το κάνουν οι ίδιοι. Διαφορετικά επαφίεται στο προσωπικό κριτήριο του ηχολήπτη που το πιό πιθανό είναι να μην συμπίπτει. Αν το πετύχεις εξ αποστάσεως (όπως κι έγινε) είναι σαν να προσθέτεις ένα ακόμα μέλος στη μπάντα.

Οπως είπα και στον blue, αντιμετωπίζουν με linear τρόπο μια pattern based σύνθεση.

Θεωρώ πως η δουλεια αυτή πρέπει να γεννιέται και ν' αναπτύσσεται σ' ενα περιβάλλον τύπου Ableton Live, με τα μέρη ολοκληρωμένα μαζί με τα ειδικά εφέ τους, σε λούπες για να μπορείς να τα "καταστρέφεις" κατα το δοκούν. Μόνο στο τελικό στάδιο θα πρέπει να επεμβαίνει το ειδικό αυτί του ηχολήπτη. Για την ώρα πιστεύω πως δεν εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις ιδέες τους. Δουλεύουν όπως ο Robert Fripp με τα Frippertronics το 1979 και έχουμε 2012.

Αυτό που χρειάζονταν λοιπόν ήταν άλλο ένα like-minded αυτί που ήξερα πως δεν είμαι εγώ και έτσι ζήτησα να αποσυρθώ. (Τυχεράκηδες! ;D) Ευτυχώς η μείξη έγινε απο τον Πάρη που έκανε εξαιρετική δουλειά και χαίρομαι που έχουν κοινό δρόμο. Δεν είναι καθόλου εύκολο το ζητούμενο. Τελικά μου αρέσει περισσότερο έτσι.

Μπράβο Πάρη... Μπράβο παίδες!

 
Και πάλι ευχαριστούμε για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις!

Κάτι που δεν αναφέραμε, σχετικά με το gear : το κομμάτι ηχογραφήθηκε με telecaster και gibson 335 (βάσει των nuances των παικτών αλλά και των ξεχωριστών ηχοχρωμάτων είναι πολύ εύκολο να τις ξεχωρίσετε ;D). Το πιάνο είναι το Roland FP110 ενώ το μπάσσο squier vintage modified p-bass. Για τα πετάλια δείτε το σχετικό thread με τα pedalboards, για να μην spammaroume εδώ τον υπόλοιπο εξοπλισμό :).

 
Πήρε τη δουλειά με απευθείας ανάθεση φυσικά. Αλλά δε θα έρθουν εκλογές; Θα τους μαυρίσουμε.

 
Επίσης, στο τελευταίο live ο kostri έπαιξε μπάσο (5χορδο Cort) δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στα κομμάτια μας, μεταφέροντας την πολυετή εμπειρία του από τα λαϊκά πάλκα.

 
mustafank είπε:
και δεν ήταν μέλος ο ndnikola?
Πονηρέ Νουδού, δεν είσαι στο αρχικό lineup ε; Προσπαθείς να ξεγελάσεις το φόρουμ με τρίπλες και μουλωχτά, αλλά να ξέρεις ξεσκεπάστηκες!

;D ;D ;D

Υ.Γ.: Πετάω τώρα όλα τα t-shirt Snooze Loop που έχω με τη φάτσα σου!

 
sfaku είπε:
Υ.Γ.: Πετάω τώρα όλα τα t-shirt Snooze Loop που έχω με τη φάτσα σου!
μην τα πετάξεις, ακούω ότι έχουν μεγάλη ζήτηση ;D.
@Mustafank, συμμετέχω από τα τέλη του 2010, μετά την κυκλοφορία και επιτυχία του πρώτου EP (αφού αφουγκράστηκα την επιτυχία, είπα να καρπωθώ άκοπα μερικά κέρδη :) ).

 
Earendil είπε:
Πήρε τη δουλειά με απευθείας ανάθεση φυσικά. Αλλά δε θα έρθουν εκλογές; Θα τους μαυρίσουμε.

@Mustafank, συμμετέχω από τα τέλη του 2010, μετά την κυκλοφορία και επιτυχία του πρώτου EP (αφού αφουγκράστηκα την επιτυχία, είπα να καρπωθώ άκοπα μερικά κέρδη :) ).
Ευχαριστώ για την απάντηση.

:) :) :)

ο λόγος, που ρώτησα, είναι καθαρά ενημερωτικός/πληροφοριακός, γιατί με αρέσετε τα μάλα!

 
sfaku είπε:
Πονηρέ Νουδού, δεν είσαι στο αρχικό lineup ε;
Λευτέρη, αυτή η πονηριά είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Ο εν λόγω.. "καλλιτέχνης" έχει ευνοηθεί από τα μήντια με τον πλέον βρώμικο τρόπο. Ο μέσος οικογενειάρχης θα κοκκίνιζε αν μάθαινε τις πομπές του. Υπάρχουν φωτογραφίες και υλικό DNA - αποθηκευμένα σε χώρο που δεν μπορώ να αποκαλύψω, για την ασφάλεια της οικογένειάς μου- που αποδεικνύουν τα όσα γράφω. Θαρρείς πως είναι τυχαίο το εξώφυλλο της προηγούμενης Athens Voice με τίτλο "Χωράει δεύτερος Σάκης Ρουβάς στην αθηναϊκή νύχτα; Κι όμως..!" ;

Επίσης, στο τελευταίο live ο kostri έπαιξε μπάσο (5χορδο Cort) δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στα κομμάτια μας, μεταφέροντας την πολυετή εμπειρία του από τα λαϊκά πάλκα.
Επιτέλους κάποιος ασχολήθηκε και με τα ουσιώδη.

 
Σας ευχαριστώ όλους. Τόσες μέρες έσπαγα το κεφάλι μου...τί μου θυμίζει ο μπασίστας, τί μου θυμίζει... ;D ;D ;D

Ασυγχώρητο να μην αναγνωρίσω MC kostri. Πάω για υπερωρίες Dr. Dre.

Πρέπει κάποιος να με παίρνει απ' το χεράκι στα κοινωνικά του Noiz ρε διάολε. Όχι τίποτα άλλο, δέχομαι και ειρωνεία ότι διαλέγω ακόμα και το ίδιο στασίδι gig after gig.

 
Κάθε φορά που συνεργάζομαι με τους Snooze Loop είναι σαν να είμαι παιδάκι σε καινούργια παιδική χαρά αλλά αυτή τη φορά κατάφεραν και το πήγαν το πράγμα αρκετά σκαλιά ποιο πάνω πολύ απλά επειδή ξεκίνησαν σωστά από την βασική πρώτη ύλη, στην περίπτωση μας η ηχογράφηση του drumset αλλά και των υπόλοιπων οργάνων. Έτσι η δουλειά στην μίξη γίνεται ποιο ευχάριστη και δημιουργική όταν δεν αποσπάται η προσοχή σου απο το να προσπαθείς να διορθώσεις ηχοληπτικά λάθη.

Από εκεί και πέρα λίγο η η εμπειρία από τις προηγούμενες συνεργασίες μας και λίγο το ότι είμαι αρκετά επιλεκτικός στις δουλειές που αναλαμβάνω, με βάση την ελευθερία που μου δίνεται στο να είμαι επεμβατικός, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Χαίρομαι που άρεσε, εγώ το διασκέδασα! (αν σκεφτείς και ότι η δουλειά έγινε κατα τις άδειες μου από τον στρατό, ότι καλύτερο!)

 
Ρε δεν με παρατατε ? παλιο πραμα ε παλιο πραμα....ρε πατε καλα πανω που αρχιζω να μαθαινω τσικι τσικι τσακ με τους τσιγγανους ανεβαζετε τετοιες τραγουδαρες ? να φύγετε ρε να πατε αλλου !!!

(Το μονο που ηθελα ηταν λιγο την φωνη παραπανω δεν καταλαβαινω τι λεει !!!!)

Δεν εχω λογια να πω τιποτα

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !!!!

 
Ασε μας ρε φιλος ;D

Η ιστορία της φωνής είναι λίγο μεγάλη και καλύτερα να την πει ο Μίλτος που επιμελήθηκε τη δημιουργία της (εγώ ασχολήθηκα μόνο με την καταστροφή της ;D). Πάντως είμεθα υπερήφανοι που το sample είναι χειροποίητο :)

Eπίσης,

blue είπε:
Aργότερα θα το ανεβάσουμε σε lossless format στο bandcamp.
http://snoozeloop.bandcamp.com/track/eksi

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top