Υπόψιν (για να μπλέξω λίγο ακόμα τα πράγματα
) οτι η μινόρε πεντατονική όταν παίζεται πάνω απο ντόμιναντ (ματζόρε) ακκόρντα της αντίστοιχης ματζόρε επτάτονης κλίμακας(στο μπλουζ δηλαδή) στην ουσία είναι απλώς μπλουζ και όχι μινορε' date=' μιας και η τρίτη μικρή δεν "χαρακτηρίζει" κάποιο μινόρε ήχο στην κλίμακα, αλλά είναι απλώς blue note, υπάρχει για να συγκρούεται με την τρίτη μεγάλη της "πραγματικής" τονικότηττας που ακούγεται κάπου μέσα στο προγκρεσσιον.
Βέβαια πάλι μινόρε τη χαρακτηρίζουμε λόγω 3b, αυτό το μέσω της σχετικής ματζόρε μπλέκει τα πράγματα χωρίς κανένα λόγο. (άλλωστε μια μινόρε πεντατονική πάνω απο προγκρεσσιον που δηλώνει την αντίστοιχη μινόρε επτάτονη, είναι εκτός απο θεωρητικά, και ακουστικά μινόρε)
Τέλος επειδή βαριέμαι τα ίδια στις γλωσσολογικές συζητήσεις πιά, απλώς παραθέτω 2 λινκς σαν πρώτη τροφή για σκέψη, κι ας τα κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, όλοι έχουμε δικαίωμα στην άποψη μας άλλωστε:
Διονυσίου Σολωμού Διάλογος (ανάμεσα στα άλλα συζητήται και το πόσο πίσω πρέπει να πάμε για να βρούμε τα Ελληνικά Ελληνικά, χωρίς δάνεια ξένους τύπους και τα τοιάυτα. Φυσικά τέτοια γλώσσα δεν υπάρχει πουθενά. Και τα "Αρχαία" (για μας) έχουν κάποια δάνεια)
http://anorthografies.blogspot.com/2006/11/blog-post.html (Καλό για να σκεφτούμε τι κάνει τα Ελληνικά, Ελληνικά, ή τις γλώσσες να διαφέρουν, που βέβαια είναι πάνω απο όλα το συντακτικό/μορφολογία(γραμματική)/προφορά, και όχι οι γενεαλογίες των λέξεων. Παρεπιπτόντως, και όλη η συζήτηση απο κάτω αν και ψιλο-άσχετη με το θέμα, είναι πολύ ενδιαφέρουσα)
--
I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.