Site Αρμονικής Ανάλυσης..??

Ουσιαστικά στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε απλώς ο lambrosgg απότι κατάλαβα θεωρεί ότι κ η Ντο minor pentatonic προέρχεται όχι απο τη ντο ελάσσονα φυσική αλλά απο τη Μιb μείζονα , τη σχετική της. Απλώς αυτός ο τρόπος είναι πιό δύσκολος κ πιο μακροσκελής. Οπότε ακόμα κ για πρακτικούς λόγους αν έγινε αυτός ο διαχωρισμός σε major και minor pentatonic για καλό έγινε εφόσον η μουσική εξελίχθηκε κ ξέφυγε από τα στενά όρια της κλασσικής αρμονίας με μουσικές σα τη jazz , blues και rock που επιτάσσουν το διαχωρισμό αυτό.

 
Anyway...όπως βολεύεται ο καθένας!! Αρκεί να παίζει και να ακούγεται σωστά!! Κι εγώ όλα με ΛΑ Μινόρε Πεντατονική τα βλέπω. Όπου και να παίζω...είναι σαν να κάνω transpose που κάνουν οι πληκτράδες! Ανεξάρτητα τονιτκότητας, ανεξάρτητα τρόπου...για μένα ΟΛΑ είναι ΛΑ!! Κι έτσι είναι πιο απλά τα πράματα...είπαμε...όπως βολεύεται ο καθένας! 8)

 
Θα συμφωνήσω με τον Tasospelt. Η ντο ελλάσονα πεντατονική (που λέτε) είναι ίδια με την μείζονα. Στην τελική δεν είναι θέμα σωστού λάθους, ειναι το πως βολεύει τον καθένα. Απλά πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα...

 
Θα συμφωνήσω με τον Tasospelt. Η ντο ελλάσονα πεντατονική (που λέτε) είναι ίδια με την μείζονα. Στην τελική δεν είναι θέμα σωστού λάθους' date=' ειναι το πως βολεύει τον καθένα. Απλά πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα...[/quote']
Ίδια με την ΜΙb Μείζονα Πεντατονική εννοείς... :roll:

Είπαμε...τα προσχήματα 8)
 
Οπότε συμπεραίνουμε οτι ο Rimsky-Korsakov και ο Messiaen που χρησιμοποιούσαν οκτάτονες κλίμακες ήταν Τζαζο-μπλουζο-ροκάδες.

 
Οπότε συμπεραίνουμε οτι ο Rimsky-Korsakov και ο Messiaen που χρησιμοποιούσαν οκτάτονες κλίμακες ήταν Τζαζο-μπλουζο-ροκάδες.
Αυτό πάλι απο πού το συμπέρανες;; 8O 8O

Και ο Bach αιώνες πριν τον Korsakov II V I είχε χρησιμοποιήσει , είπα ότι είναι jazzάς ;

 
Και ο Bach αιώνες πριν τον Korsakov II V I είχε χρησιμοποιήσει
Οι κλασσικοι είχαν παίξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

Οποιαδήποτε συγχορδιακή ακολουθία υπάρχει σήμερα έχει παιχτεί στην κλασσική μουσική.(απλως σήμερα παίζεται με διαφορετική-πιο ελαφριά ενορχήστρωση)

Απο τρόπους, Blues, αλλοιωμένες συγχορδίες 13ης κτλ.

Κάνοντας ανάλυση σε μια παρτιτούρα θα το διαπιστώσετε.

 
Και ο Bach αιώνες πριν τον Korsakov II V I είχε χρησιμοποιήσει
Οι κλασσικοι είχαν παίξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ...
Εκτος απο πρασινα... :lol: :lol: :lol:

Εκεινα ειναι το νοημα! :lol: :lol: :lol:

 
Και ο Bach αιώνες πριν τον Korsakov II V I είχε χρησιμοποιήσει
Οι κλασσικοι είχαν παίξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ...
Εκτος απο πρασινα... :lol: :lol: :lol:

Εκεινα ειναι το νοημα! :lol: :lol: :lol:
Κάνεις λάθος φίλε μου...

Παίζαν τόσα πολλά πράσινα που δεν φαντάζεσαι...και πριν απο τον Miles!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Κάνεις λάθος φίλε μου...

Παίζαν τόσα πολλά πράσινα που δεν φαντάζεσαι...και πριν απο τον Miles!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αντε ! Σοβαρα?Δεν εχω αναλυσει και πολυ την κλασσικη,αλλα οτι εχω

προσπαθησει να παιξω ηταν ολα καθαρα minor ή major συγχορδιες..

Μαλλον κανω λαθος :lol: .. Τα πρασινα του bitches brew κανενας

mozart δε θα μπορουσε καν να τα φανταστει παντως!! :lol: :lol: χι χι

 
Υπόψιν (για να μπλέξω λίγο ακόμα τα πράγματα :) ) οτι η μινόρε πεντατονική όταν παίζεται πάνω απο ντόμιναντ (ματζόρε) ακκόρντα της αντίστοιχης ματζόρε επτάτονης κλίμακας(στο μπλουζ δηλαδή) στην ουσία είναι απλώς μπλουζ και όχι μινορε, μιας και η τρίτη μικρή δεν "χαρακτηρίζει" κάποιο μινόρε ήχο στην κλίμακα, αλλά είναι απλώς blue note, υπάρχει για να συγκρούεται με την τρίτη μεγάλη της "πραγματικής" τονικότηττας που ακούγεται κάπου μέσα στο προγκρεσσιον.

Βέβαια πάλι μινόρε τη χαρακτηρίζουμε λόγω 3b, αυτό το μέσω της σχετικής ματζόρε μπλέκει τα πράγματα χωρίς κανένα λόγο. (άλλωστε μια μινόρε πεντατονική πάνω απο προγκρεσσιον που δηλώνει την αντίστοιχη μινόρε επτάτονη, είναι εκτός απο θεωρητικά, και ακουστικά μινόρε)

Τέλος επειδή βαριέμαι τα ίδια στις γλωσσολογικές συζητήσεις πιά, απλώς παραθέτω 2 λινκς σαν πρώτη τροφή για σκέψη, κι ας τα κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, όλοι έχουμε δικαίωμα στην άποψη μας άλλωστε:

Διονυσίου Σολωμού Διάλογος (ανάμεσα στα άλλα συζητήται και το πόσο πίσω πρέπει να πάμε για να βρούμε τα Ελληνικά Ελληνικά, χωρίς δάνεια ξένους τύπους και τα τοιάυτα. Φυσικά τέτοια γλώσσα δεν υπάρχει πουθενά. Και τα "Αρχαία" (για μας) έχουν κάποια δάνεια)

http://anorthografies.blogspot.com/2006/11/blog-post.html (Καλό για να σκεφτούμε τι κάνει τα Ελληνικά, Ελληνικά, ή τις γλώσσες να διαφέρουν, που βέβαια είναι πάνω απο όλα το συντακτικό/μορφολογία(γραμματική)/προφορά, και όχι οι γενεαλογίες των λέξεων. Παρεπιπτόντως, και όλη η συζήτηση απο κάτω αν και ψιλο-άσχετη με το θέμα, είναι πολύ ενδιαφέρουσα)

--

I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

 
Υπόψιν (για να μπλέξω λίγο ακόμα τα πράγματα :) ) οτι η μινόρε πεντατονική όταν παίζεται πάνω απο ντόμιναντ (ματζόρε) ακκόρντα της αντίστοιχης ματζόρε επτάτονης κλίμακας(στο μπλουζ δηλαδή) στην ουσία είναι απλώς μπλουζ και όχι μινορε' date=' μιας και η τρίτη μικρή δεν "χαρακτηρίζει" κάποιο μινόρε ήχο στην κλίμακα, αλλά είναι απλώς blue note, υπάρχει για να συγκρούεται με την τρίτη μεγάλη της "πραγματικής" τονικότηττας που ακούγεται κάπου μέσα στο προγκρεσσιον.
Βέβαια πάλι μινόρε τη χαρακτηρίζουμε λόγω 3b, αυτό το μέσω της σχετικής ματζόρε μπλέκει τα πράγματα χωρίς κανένα λόγο. (άλλωστε μια μινόρε πεντατονική πάνω απο προγκρεσσιον που δηλώνει την αντίστοιχη μινόρε επτάτονη, είναι εκτός απο θεωρητικά, και ακουστικά μινόρε)

Τέλος επειδή βαριέμαι τα ίδια στις γλωσσολογικές συζητήσεις πιά, απλώς παραθέτω 2 λινκς σαν πρώτη τροφή για σκέψη, κι ας τα κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, όλοι έχουμε δικαίωμα στην άποψη μας άλλωστε:

Διονυσίου Σολωμού Διάλογος (ανάμεσα στα άλλα συζητήται και το πόσο πίσω πρέπει να πάμε για να βρούμε τα Ελληνικά Ελληνικά, χωρίς δάνεια ξένους τύπους και τα τοιάυτα. Φυσικά τέτοια γλώσσα δεν υπάρχει πουθενά. Και τα "Αρχαία" (για μας) έχουν κάποια δάνεια)

http://anorthografies.blogspot.com/2006/11/blog-post.html (Καλό για να σκεφτούμε τι κάνει τα Ελληνικά, Ελληνικά, ή τις γλώσσες να διαφέρουν, που βέβαια είναι πάνω απο όλα το συντακτικό/μορφολογία(γραμματική)/προφορά, και όχι οι γενεαλογίες των λέξεων. Παρεπιπτόντως, και όλη η συζήτηση απο κάτω αν και ψιλο-άσχετη με το θέμα, είναι πολύ ενδιαφέρουσα)

--

I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.
Συνήθως στα major blues οταν παιζεις την b3 γληστρας ενα ημιτονιο πάνω (και ποτε αντιθετα απο 3 σε b3) ενω στα minor blues δεν πειραζεις την b3

 
εγω σας καμαρωνω παντως.

τετοιες κουβεντες θα επρεπε να ειχαμε συχνοτερα(μουσικοι ειμαστε και οχι αντιπροσωποι κιθαρων)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top