Κοιτα εχω ΒΑΡΕΘΕΙ να ακουω τα ιδια & τα ιδια θαψιματα' date='στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΩΡΙΟ οταν κρινουμε/θαβουμε καποιον ειμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ σιγουροι οτι ημαστε ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ απο αυτον & κανουμε ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ αλλοιως γινομαστε ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ (ΟΧΙ Το ΔΙΚΟ ΜΟΥ το χωριο δεν ειναι στο ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ :lol: ) & κρινουμε εκ του ασφαλους καθισμενοι κατω απο την τεντα με το φραπε στο χερι..... :lol: [/quote']
στο δικό μου κοιτάμε πως λειτουργεί το μοντέλο της διακυβέρνησης, και δεν απαιτούμε απο κάποιον να κάνει πραξικόπημα, ή να παίξει το ίδιο παιχνίδι για κρίνουμε αν έχει δίκιο. Πρέπει να κοιτάξουμε και το παιχνίδι το ίδιο.
επίσης συνεχίζω να πιστεύω και
αυτό
πχ, στη μαφία, μπορεί τελικά ο παρατρεχάμενος τάδε, μόνος ανάμεσα σε 15000 άλλους, άμα ήταν κονσιλιέρι να τα κατάφερνε πολύ καλά.... αλλά στη μαφία τη δύναμη την παίρνεις εκθετικά ευκολότερα όσο ψηλότερα είσαι, εκτός απο το τελευταίο επίπεδο, γιατι είναι πυραμίδα, και γιατί το χρήμα διακινείται με ποσοστά επι του ότι φέρνει όλο το απο κάτω επίπεδο.
Και σε ρωτάω: πως πληρώνεται ο Φοίβος,Καρβέλας,Σάκης,Kalodner, Πυξ λαξ ή οτιδήποτε επιτυχημένο και μη? Πως ανεβαίνουν εκει πάνω? ΠΩΣ κρίνεται η αξία τους, με τι μέτρο, και πόση δύναμη τους δίνει σε αντάλλαγμα?
Πόση κινητικότητα υπάρχει στον κλάδο? ο Παραγωγός πληρώνεται όπως ο μηχανικός που σχεδιάζει κάποιο μηχανικό προιόν για τη βιομηχανία πχ? ο Συνθέτης?Ο Τραγουδιστής?Αυτά είναι ειλικρινείς ερωτήσεις, έχω διαβάσει διάφορα περίεργα πράγματα για τα οποία όμως δεν είμαι σίγουρος. Αν ξέρεις απάντησε μου.