Συνθέτες-Στιχουργοί Millionaires

¶στα... να έχεις βρει ένα δισκάκι-ψώνιο' date=' να θες να μιλήσεις γι' αυτό με τους φίλους σου κλπ και ξαφνικά να γνωρίζεις έναν ΒΛΑΚΑ και κάπου ανάμεσα στα κουλά που λέει να σου λέει "Ωραίο το τάδε δισκάκι"... εκεί φεύγω για Αταράξ και ερασιτεχνική ψυχανάλυση...[/quote']
:lol: :lol: :lol:
 
...μην πιστεύεις την γκρίνια ενός αποτυχημένου επαγγελματία διότι συνήθως δεν σου λέει τον πραγματικό λόγο της αποτυχίας του. Τι να κάνουμε τώρα' date=' ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος είναι, πες του ότι κανείς ποτέ δεν θα τον πληρώσει για να κάνει αυτά που θα έκανε και απλήρωτος.[/quote']

:wink:

Ενα αυτο.....

Δευτερον και καταληγοντας....

Ποσος κοσμος ρε μαγγες δε τραβηξε τις πεινες της ζωης μονο για να υποστηριξει τη μουσικη του? Οχι τα ιδεωδη του, τη μουσικη του. Εκει χαθηκαν γενιες... Ποσους κοροιδεψαν γι αυτο που παιζουν? Ποσοι περναγαν τα βραδια στα κρατητηρια για δεν ειχαν να πληρωσουν το δωματιο που εμεναν?

Μερικοι ακομα φλιπαραν και εστειλαν τα μυαλα τους στο διπλα ντουβαρι....

Αλλα ολοι τους ηξεραν τι ηθελαν απο τον εαυτο τους και πως να το παρουν. Πιστευαν πρωτα αυτοι στον εαυτο και μετα περιμεναν τους γυρω γυρω.

Δεν κατηγορω κανεναν για τη δουλεια που κανει. Αν ειναι δυνατον!!!

Ομως δε μπορω τη κλαψα και τη μιζερια. :roll:

Ειμαι ενας μπασιστας που κανει κατι που δεν του αρεσει σημαινει για μενα γινομαι κατι αλλο που θα μου αρεσει περισσοτερο... Νο offence...
 
Βασικά μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι η μουσική είναι μουσική και το εμπόριο εμπόριο. Και όταν είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ κάνεις ΕΜΠΟΡΙΟ γιατί ΠΟΥΛΑΣ κάτι και άλλοι το ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ. Τώρα αν κάνεις εμπόριο με νεροχύτες' date=' τσιγάρα ή μουσική δεν επηρεάζει[/quote']
ε μα εδώ είναι το θέμα οτι δεν είναι έτσι..... Έτσι είναι μόνο στο πως γίνεται το εμποριο στα cd, στο πως πληρώνονται οι δημιουργοί και ερμηνευτές, και στη διαχείρηση των πνευματικών δικαιωμάτων δεν είναι έτσι, στην ειδική περίπτωση της μουσικής ανάμεσα στις τέχνες... το θέμα είναι οτι δεν υπάρχει αρκετός ανταγωνισμός σε αυτό το μοντέλο.... και όπως είπα καταλήγουμε

"¶μα δεν αλλάξει αυτό, όποιος θέλει να δουλέψει, σε αυτήν την πυραμίδα θα πάει να δουλέψει, του ροκ, του σκυλάδικου, ότι έχει κάτσει ανα εποχή και τόπο."
 
Οι μουσικοί θα'πρεπε να΄ναι κάτι το σεβαστό.

Όχι "εργατικά χέρια".

Νομίζω ότι στις ανεπτυγμένες χώρες ισχύει αυτό.

 
Μπορουν να συνυπαρξουν και περισσοτερα ειδη απο ενα ανα τοπο και εποχη...

Μαλλον..... :roll:

Το θεμα που εχουμε τωρα ειναι αν μπορεις να μπορεις να ζησεις και να πληρωσεις νοικι απο αυτα...

ΠΡΟΣΕΞΕ Δεν μας ενδιαφερει αν παραγεις τεχνη... Μονο αν μπορεις να το κανεις βιοποριστικο επαγγελμα....

Χιλιες φορες καστανας και το βραδυ garage gig στο ΑΝ, παρα να ζω παιζοντας φλαμπουτσο στη "Τραπεζα" στο Μπουρναζι.... :D

 
:arrow: Και αυτο το εχουν κανει αρκετοι..... Ακομα και στην Ελλαδα.... :wink:

 
Οι μουσικοί θα'πρεπε να΄ναι κάτι το σεβαστό.Όχι "εργατικά χέρια".

Νομίζω ότι στις ανεπτυγμένες χώρες ισχύει αυτό.
Οταν και οι ιδιοι θεωρουν τους εαυτους τους ετσι ομως..... :wink: :D

 
Παιδιά, συμφωνώ, απλά τονίζω το ότι όταν μπαίνεις σε εμπόριο, εκ των πραγμάτων είσαι προϊόν. Αλλιώς μη μπαίνεις. Η μουσική είναι τέχνη φυσικά, όμως όταν τη βγάζεις σε cd και την πουλάς, ή ζητάς λεφτά για να έρθουν να σε ακούσουν τότε κάνεις εμπόριο όχι τέχνη :)

Edit: για σαφήνεια: Η μουσική είναι τέχνη. Η πώλησή της είναι εμπόριο. That sums up my opinion :)

 
σχετικά με αυτό που γράφτηκε στις πρώτες σελίδες,έχω βαρεθεί να ακούω το πόσο καλές παραγωγες κάνει ο Phoebius,το πόσο ταλέντο έχει στο να γράφει πιασάρικα κοματακια κλπ...

για εμενα όλα αυτά είναι Π Α Π Α Ρ Ι Ε Σ ! ! !

έχει γράψει μερικά συμπαθητικά τραγουδάκια,περισσότερα αδιαφορα,ακομη περισσότερα (καρα)κλεμένα και ένα σωρο αηδιαστικά-σιχαμένα ...εκτοπλάσματα :twisted:

ειδικα τωρα που εχει γινει και γνωστος ,οτι σκατα και να γράψει θα χιλιοακουστει στο ραδιοφωνο,στις τηλεοράσεις...

το airplay είναι εξασφαλισμένο.

ε, με τοση πλυση εγκεφαλου,και εγω εχω πιασει τον εαυτο μου να σιγοτραγουδάει κατα καιρούς το "απαπα",το "gia" ,το "έχεις μεγαλο ταλεντο στα χείλη" κλπ

με τόσα μηχανήματα που έχει,τόσο (ακριβο) εξοπλισμό,αυτο έλειπε ,να μην φτιαχνει και ήχο.

απο την αλλη αναγνωριζω όμως οτι αραια και που μας δειχνει το ταλεντο (?)του,αν έγραφε εναν δισκο καθε 2-3 χρονια θα ηταν πολυ καλυτερος.

οπως και να το κανουμε,δεν ειναι μηχανη να γραφει 3 και 4 δισκους τον χρονο

 
Υπάρχει και μία άλλη περίπτωση : να μην φταίει κανείς σε τίποτε' date=' διότι δεν υπάρχει τίποτε αξιόμεμπτο. Επειδή εμάς μας τη σβούριξε ότι πρέπει στην Ελλάδα να ακούνε ροκ, σημαίνει ότι έχουμε δίκιο και ότι οι άλλοι είναι κόπανοι;[/quote']
ακριβως!
Πράγματι κάτι αξιόμεμπτο δεν υπάρχει.Τουλάχιστον από την πλευρα του ακροατηρίου.Ξέρουμε κάθε φορά για ποιο ακροατήριο μιλάμε βέβαια.Αυτό που δεν ακούει μουσική (βλ. ακύρωση Ricky Martin,eurovision=festival,κλπ).Ο κόσμος που δεν ακούει μουσική ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.To mainstream που λέμε.

Αξιόμεμπτο όμως είναι το οτι δεν υπάρχει αλλη επιλογή(για αυτούς που δεν ενδιαφέρονται να ψάξουν από μόνοι τους).Δηλ καλώς να ακούει ο καθένας οτι γουστάρει,αλλά πότε συμβαίνει αυτό?Αλλά αυτό που γουστάρει όχι "αυτά που παίζονται".

Γιατί έχω πάρει πολλούς σκύλους αμετανόητους και δεν τους χάλασε καθόλου η μουσική που ακούω.Μάλιστα οι περισσότεροι ήταν σίγουροι οτι κάπου την ξέρουν και δήλωναν έκπληξη με το οτι έχω βρει αυτά τα κομμάτια.

Τώρα η γιαγιά μου νομίζει οτι rock είναι ο τύπος με τη μαργαρίνη (προτεινόμενο Mad video (?) awards για κατηγορία rock: ...σταμάτα να γκρινιάζεις να χαρείς/να μου πετάς συσκευασίες μαργαρίνης...) 8O

Oρίστε...τώρα εγώ πως τους ξέρω αυτούς τους στίχους?Και μη μου πείτε οτι είναι catchy .Μετρήστε στο περίπου πόσες φορές τη μέρα παίζει (TV,ράδιο,καφετέριες).
 
σχετικά με αυτό που γράφτηκε στις πρώτες σελίδες' date='έχω βαρεθεί να ακούω το πόσο καλές παραγωγες κάνει ο Phoebius,το πόσο ταλέντο έχει στο να γράφει πιασάρικα κοματακια κλπ...
για εμενα όλα αυτά είναι Π Α Π Α Ρ Ι Ε Σ ! ! ![/quote']

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο να γράφεις τόσα catchy κομάτια κάθε χρόνο; Και ντάξει, τώρα όντως πουλάει και το όνομα. Όμως κάπως ξεκίνησε. Και έφιαξε και ένα σωρό μικρούς/ανύπαρκτους τραγουδιστές. Μη λέμε και ό,τι θέλουμε. Κι εμένα δε μου αρέσουν τα περισσότερα τραγούδια του (η συντριπτική πλειοψηφία), αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το αν είναι καλός στο να γράφει catchy τραγούδια.
 
Παιδιά' date=' συμφωνώ, απλά τονίζω το ότι όταν μπαίνεις σε εμπόριο, εκ των πραγμάτων είσαι προϊόν. Αλλιώς μη μπαίνεις. Η μουσική είναι τέχνη φυσικά, όμως όταν τη βγάζεις σε cd και την πουλάς, ή ζητάς λεφτά για να έρθουν να σε ακούσουν τότε κάνεις εμπόριο όχι τέχνη :)
Edit: για σαφήνεια: Η μουσική είναι τέχνη. Η πώλησή της είναι εμπόριο. That sums up my opinion :)[/quote']

Ακριβως!!!

Υπαρχουν ανθρωποι (Αμερικη μερια) που χρηματοδοτουν ακομα και την mini περιοδεια του στην Ευρωπη μονο και μονο για να τους ακουσουν 10 ανθρωποι που γουσταρουν τη μουσικη... Που μοιραζονται την ιδια τρελα για μουσικα ιδιωματα.....

Οσο για CD? Ανεξαρτητη παραγωγη με προσωπικη πρωτοβουλια για τη προωθηση και διανομη.

Μιλαω συχνα με αυτο το συγκροτημα που φερνω παραδειγμα. Δεν ειναι γνωστοι. Ειδικα αμα δεν ακους το στυλ τους. 60's psych garage παιζουν και θα ειναι στην Αθηνα τη 2η εβδομαδα του Νοεμβρη.

Τη πρωτη φορα που ηρθαν επαιξαν Αθηνα, Βολο, Λαρισα, Θεσσαλονικη και σε αλλο ενα μερος που δε θυμαμαι.

Υπενθυμιζω... Ηρθαν απο απο το Los Angeles και παιξαν σε αυτες τις πολεις το ειδος που σας ειπα... Ηρθαν για να μιλησουν με εμενα ,και τον καθενα, να μαθουν τι πιστευω για τη μουσικη τους... Ποσο πρεπει να αγαπανε αυτο που κανουν? ΠΟσο να το υποστηριζουν? Και αυτοι και εκεινοι που ασχοληθηκαν με την περιπτωση τους? Και ασχολουνται ακομα....
 
Edit: για σαφήνεια: Η μουσική είναι τέχνη. Η πώλησή της είναι εμπόριο. That sums up my opinion :)
και στο εμπόριο υπάρχουν μονοπώλια' date=' πυραμίδες, ρυθμίσεις, και κανονικό ελέυθερο εμπόριο με διαφόρους βαθμούς ρυθμιστικής πολιτικής. Αυτή τη στιγμή είμαστε στις πρώτες δύο περιπτώσεις και χρειαζόμαστε ρύθμιση για να φτάσουμε σε μοντέλα πιο αξιοκρατικά σε όλες τις βαθμίδες παραγωγής. Τέλος οι μουσικοί, συνθέτες, ερμηνευτές, μέσα σε αυτό το σχήμα, [b']θα πρέπει[/b] να είναι εργατικά χέρια, ενω τώρα δεν είναι... Τώρα έχουμε ένα σχήμα που ταιριάζει στο οργανωμένο έγκλημα και τη μαφία πιο πολύ, με τους παρατρεχάμενους και τους νονούς. Απο κει προκύπτει αυτή η διαστρέβλωση και γίνεται αυτό που γίνεται, απο το ότι μπλέξαμε τον ιδεαλισμό με το εμπόριο. That sums up my opinion

 
Ε, μα αυτό φυσικά και υπάρχει, είναι "η υπέρβαση" που λέει κι ο Μικρούτσικος :lol: Απλά αυτό δεν είναι ουσιαστικά μέρος της αγοράς, είναι hobby ;) Αν κάποιος υποστηρίζει κάτι και βάζει λεφτά που δε θα βγάλει ε αυτό είναι κάτι που το κάνει επειδή του αρέσει, δε μπορούμε να το πούμε επάγγελμα ;)

 
και στο εμπόριο υπάρχουν μονοπώλια' date=' πυραμίδες, ρυθμίσεις, και κανονικό ελέυθερο εμπόριο με διαφόρους βαθμούς ρυθμιστικής πολιτικής. Αυτή τη στιγμή είμαστε στις πρώτες δύο περιπτώσεις και χρειαζόμαστε ρύθμιση για να φτάσουμε σε μοντέλα πιο αξιοκρατικά σε όλες τις βαθμίδες παραγωγής. Τέλος οι μουσικοί, συνθέτες, ερμηνευτές, μέσα σε αυτό το σχήμα, [b']θα πρέπει[/b] να είναι εργατικά χέρια, ενω τώρα δεν είναι...
Α, ναι, το ότι το εμπόριο εδώ επιδέχεται βελτιώσεως έτσι είναι :)

 
Ζει απο αυτο......
Κάτσε' date=' ένα λεπτάκι, κάτι δεν κατάλαβα. Ήρθε από την Αμερική να παίξει 5 live σε 100 άτομα συνολικά και έβγαλε λεφτά και αυτός και αυτός που τον έστειλε και αυτός που διοργάνωσε το live; Απλά από το παρακάτω υπέθεσα ότι εννοούσες ότι κάποιος κάνει την όλη φάση επειδή το θέλει, και ότι ουσιαστικά ξοδεύει καιδεν κερδίζει από αυτό.

Υπαρχουν ανθρωποι (Αμερικη μερια) που χρηματοδοτουν ακομα και την mini περιοδεια του στην Ευρωπη μονο και μονο για να τους ακουσουν 10 ανθρωποι που γουσταρουν τη μουσικη...
 
Α, ναι, το ότι το εμπόριο εδώ επιδέχεται βελτιώσεως έτσι είναι :)
ε αυτό λέω κι εγώ, αλλά μάλλον όταν σου έλεγα οτι δεν είναι έτσι κατάλαβες οτι εννοώ οτι δεν είναι καθόλου εμπόριο, ενω εγώ εννοούσα οτι δεν είναι εμπόριο με τους κανόνες που ακολουθεί το εμπόριο νεροχυτών και ειδών υγιεινής :D (νομίζω οτι όλοι συμφωνούμε οτι οι χέστρες τα πάνε πολύ καλύτερα)

 
Δεν πειράζει, μεγαλώσαμε και το θέμα να το βλέπουν οι άλλοι και να τρομάζουν :lol:

 
Κάτσε' date=' ένα λεπτάκι, κάτι δεν κατάλαβα. Ήρθε από την Αμερική να παίξει 5 live σε 100 άτομα συνολικά και έβγαλε λεφτά και αυτός και αυτός που τον έστειλε και αυτός που διοργάνωσε το live; Απλά από το παρακάτω υπέθεσα ότι εννοούσες ότι κάποιος κάνει την όλη φάση επειδή το θέλει, και ότι ουσιαστικά ξοδεύει καιδεν κερδίζει από αυτό.

[/quote']

Δεν κανει μονο αυτο.... Δεν ειπα οτι πλουτισε κανοντας 5 live στην Ελλαδα. Ειπα οτι υποστηριζει τη μουσικη του με τον καλυτερο απο τους τροπους που εχω δει γυρω μου....

Και αυτο πηρα σαν απαντηση οταν τον ρωτησα αν ειναι πια τοσο δυσκολο να βρει διανομη στην Ευρωπη....

"Distribution, yes and no. The thing is ΧΧΧΧΧΧ(band's name) has had very little publicity. So no one knows about it in the industry. So we're in the process of exposing it. I have never wanted to go to a label with this and I haven't yet. I've seen too many artists get ripped off. But that day may come because it's very difficult to get exposure doing it all yourself. "
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top