- Μηνύματα
- 12,258
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Όχι. Είπαμε ότι ο άνθρωπος είναι καλόγουστος.O Φοιβος λετε να την γα%$"@ει την Βανδη που και που;;;; 8) 8) 8)
Όχι. Είπαμε ότι ο άνθρωπος είναι καλόγουστος.O Φοιβος λετε να την γα%$"@ει την Βανδη που και που;;;; 8) 8) 8)
taq έχεις δίκιο,δεν το είχα σκεφτεί έτσι... :lol: :lol: :lol:Μα συμφορουμίτη Μουντιάλ έχουμε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑ θα σε μαλώσω!!!!
καταλαβαίνω τι θες να πεις sf απλά δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να επιλέξεις αυτο το ύφος για να το πεις.μην προσβαλεις την νοημοσυνη μας (& τη δικη σου) κανοντας πως δεν καταλαβαινεις (γατι ΣΙΓΟΥΡΑ καταλαβαινεις ) τι θελω να πω στη δευτερη περιπτωση... icon_wink.gif
Εεεε' date=' εντάξει.... Τουλάχιστον δεν το λέτε ρε παιδιά απ' την αρχή και καθόμαστε και συζητάμε λες και το πρόβλημα είναι μουσικής φύσεως.[/quote']
Της γυναικας το λιλι ειναι μια αβυσσος...ποτε κολαση και ποτε ο παραδεισος!!!!!!!
καταλαβαίνω τι θες να πεις sf απλά δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να επιλέξεις αυτο το ύφος για να το πεις.μην προσβαλεις την νοημοσυνη μας (& τη δικη σου) κανοντας πως δεν καταλαβαινεις (γατι ΣΙΓΟΥΡΑ καταλαβαινεις ) τι θελω να πω στη δευτερη περιπτωση... icon_wink.gif
ήρεμα και ωραία εσύ τουλάχιστον (μιας και γνωρίζεις αυτο το πραγμα που λέγετα παραγωγη περισσότερο απο τον καθένα μας) μπορείς να μου πεις τι έχει ο φοιβος και ξεχωρίζει απο τους υπολοιπους?
(καρβέλα' date='θεοφανους,τερζή κλπ)
γιατι τελικά εγω θα μείνω με την απορία :roll: :?: :?: :?:[/quote']
δεν καταλαβαινω γιατι προβληματιζεσαι & απορεις....
ο Φοιβος οπως και πολλοι απο αυτους που εβαλες στην παρενθεση γραφουν εμπορικα τραγουδια (καποια θαυμασια,καποια απλα καλα & καποια απαισια..) ο συγκεκριμενος συνθετης με τον οποιο ολοι σας ...φαγωνεστε :lol: ΕΧΕΙ γραψει καταπληκτικα συγχρονα λαϊκα ελληνικα τραγουδια (& ναι πολλα απλως για να γεμισουν καποιοι δισκοι) συνεπως ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ & ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ εχει (απλα οντως γραφει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολυ σε ογκο υλικο),το ιδιο εχουν κανει και αλλοι "εμπορικοι" συνθετες στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ειδος το οποιο ειναι η συγχρονη εμπορικη λαϊκη μουσικη (και ο Θεοφανους & ο Καρβελας εχουν γραψει ΤΡΟΜΕΡΑ τραγουδια) απλα επειδη ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ αυτο το ειδος δεν παει να πει οτι στο ΣΥΝΟΛΟ του ειναι χαλια...
Φανταζεσαι π.χ. καποιος που ακουει λαϊκα να ακουγε τις αηδιες των EVANECENCE & να ισχυριζονταν οτι ολο το ροκ ειναι μπουρδες??
Μα δε λέω ότι ένας είναι κι άλλος δεν είναι :lol: Απλά όταν αρχίζει τέτοιο θέμα το όνομα που χρησιμοποιείται είναι του Φοίβου. Τα ίδια ισχύουν και για άλλους. Όμως και πάλι θεωρώ ότι στον τομέα του είναι ο καλύτερος' date=' και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.γιατι να θαυμάζω τον φοιβο και οχι ένα σωρο άλλους και γιατι όταν η κουβεντα πηγαινει στον φοιβο όλοι αναφερονται στις τοσο τρομερες πια παραγωγες του?
Λοιπόν, για τις παραγωγές δε θα πω τίποτα, γιατί υπάρχουν πιο κατάλληλοι από εμένα εδώ γύρω για να μιλήσουν. Ως ακροατής και μόνο όμως θα πω ότι σε γενικές γραμμές βρίσκω το τελικό αποτέλεσμα των τραγουδιών του πολύ λιγότερο προβλέψιμο και πολύ πιο ποικιλόμορφο απ'ότι του Καρβέλα ή του Δάντη (καλά, ΕΙΔΙΚΑ του Δάντη).και ρωτάω (ο ασχετος):τι παραπανω έχουν οι παραγωγες (εννοω ηχητικα, arrangement, mixing, mastering όπως θες πες το-οχι συνθετικά) του φοιβου που δεν έχουν οι παραγωγες των άλλων συνθετων?
όσο για τα 20 hits πρωτης γραμμής, άφησε με να πιστεύω πως τα ονόματα των τραγουδιστών και το (έτσι κι αλλιως εξασφαλισμένο) airplay τα κάνει hits ,όχι το ταλέντο του φοιβου.
οκ δε θα ξανακρίνω την τατιάνα επειδη είμαι χειρότερος κουτσομπολης απο αυτήν' date='ούτε τον γκονζαλες οταν σερνεται επειδη είμαι χειρότερος ποδοσφαιριστης απο αυτόν,ουτε τον πλεύρη και τις αποψεις του γιατι ξέρω λιγότερη ιστορία απο αυτον και πάει λέγοντας...[/quote']
Έλα ρε συ τώρα, συγνώμη αλλά εδώ μιλάμε για εντελώς άλλο πράγμα. Εγώ ΔΕΝ λέω ότι παίζω μπάλα. Ενώ υποτίθεται ότι εδώ πέρα όλοι έχουμε σχέση με τη μουσική. Και όταν λέμε ότι κάποιος δεν αξίζει, ε συγνώμη αλλά επιβάλεται εμείς να είμαστε καλύτεροι.
ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ τον χ ποδοσφαιριστή με έναν άλλον λέω "αυτός δεν αξίζει τα λεφτά του, γιατί ο άλλος είναι 10 φορές καλύτερος και παίρνει τα μισά". Αντίστοιχα μπορούμε να πούμε και εδώ, αλλά εδώ τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, γιατί εδώ ο καθένας παίρνει λεφτά από τον κόσμο, οπότε όσο πιο καλά περνάει το προϊόν του στον κόσμο τόσο περισσότερα παίρνει.
Το να κρίνεις τις ΑΠΟΨΕΙΣ του Πλεύρη δεν απαιτεί να ξέρεις καλύτερη ιστορία. Τι σχέση έχει αυτό; Θα το απαιτούσε το να πεις "ο Πλεύρης λέει μαλακίες και δεν ξέρει τίποτα από ιστορία".
Mα και βέβαια συμβαίνει και αυτό.Ό,τι είναι alternative δεν είναι με το ζόρι καλό.Ο ¶ρης από το Bar είχε βγάλει ένα δίσκο και έλεγε ότι είναι chill out/lounge.Επί εποχής "ελληνικού ροκ" μας είχαν πρήξει με τα συγκροτήματα από τη Θεσσαλονίκη.Και βγήκαν και οι Δυτικές συνοικίες...Τώρα θα με πείτε πάλι παράξενο' date=' αλλά εμένα μου συμβαίνει το ανάποδο: άμα δω κανά βλάκα να ακούει κάτι που μου αρέσει και εμένα, αρχίζω να αναρωτιέμαι "τι δεν πάει καλά με εμένα".[/quote']Θα ήθελα να ακούει ο κόσμος αυτά που μου αρέσουν κι εμένα
Από ολόκληρο το thread αυτό το πλέον άξιο συζήτησης ζήτημα είναι αυτό. Κι εγώ θα συμφωνήσω με takis και Wow! ότι αυτό το συναίσθημα με καταλαμβάνει συχνά και ανησυχώ για τον εαυτό μου και τα γούστα του. Μήπως λοιπόν και το να μην πουλάνε κάποια είδη πάρα πολύ και να ντύνονται με το μανδύα του "ψαγμένου", "εναλλακτικού" κλπ. είναι μια στρατηγική του marketing των δισκογραφικών εταιρειών. Μήπως κι εμείς οι "διαφορετικοί" διαλέγουμε μουσική με κριτήρια σε ένα βαθμό επιπβεβλημένα από άλλους ; Κάθε πελατεία έχει το κουμπί της, και αρχίζω να προβληματίζομαι μήπως και η alternative πελατεία καθοδηγείται μια χαρά από το δισκογραφικό κύκλωμα, απλά δεν το καταλαβαίνει...
Kαι βέβαια βαφτίζουν εναλλακτικό ένα μάπα δίσκο,βέβαια υπάρχει image maker πίσω από την επιμελώς ατημέλητη εμφάνιση,βέβαια κάπου μας παίρνει ΟΛΟΥΣ η μπάλλα στο παιχνίδι του χρήματος.Κι εγώ έχω Fender .Είναι επειδή είναι καλή κιθάρα?
Και ποιά είναι η alternative πελατεία?Αυτή που θελει κάτι εναλλακτικό?Δηλ αν αναποδογυρίζαμε το σημερινό καθεστώς και έπαιζε στα ραδιόφωνα συνέχεια "ποιοτική μουσική" ,η ίδια alternative κοινότητα,εξ ορισμού,δεν θα ζητούσε το διαφορετικό?=>ίσως και το σκυλοποπ.Έτσι για να διαφέρει ρε παιδί μου.Γιατί από τις απόψεις σας Wow!,takis,john αποφεύγοντας να πέσετε στην παγίδα του "οτι ακούω εγώ είναι ποιοτικό" πέφτετε στο "ακουώ αυτά που ακούω για να διαφέρω".
Μόνο ο wasted sunsets το είπε καλά
αφήνοντας να εννοηθεί πως όποιος ακούει τα δικά μας είναι εντάξει,περνάει το τεστ.Εγώ πάλι το πρώτο που σκέφτομαι είναι ότι μπορεί να τον παρεξήγησα τον άνθρωπο, και ότι ίσως δε θα πρεπε να μαι τόσο απόλυτος κρίνοντας τους άλλους.
Και για να μη νομίζετε πως σας κρίνω ,εγώ κάνω ένα συνδυασμό και των 2:"α) γαμώ ακούει κι αυτό,β)α καλά μόνο αυτό που έχει παίξει στο mad ξέρει,γ)κι αυτό επειδή άρεσε στον πρώην της,δ)..."
1. Δεν προκειται ποτε να θαυμασω/παραδεκτω/σεβαστω τον φοιβο και καθε φοιβο σαν μουσικο παραγωγο...Αυτο που μιξαρει ειναι ενα ψευτοτυμπανο σε υποτυποδεις ρυθμους' date=' κανα ψιλομπουζουκι και κανα synth. Συγνωμη αλλα η πηγη του ειναι τοσο απλή που θα επρεπε να ειναι τρομπας αν δεν ακουγοντουσαν ολα. Αν θελετε δωστε μια παραγωγη με 6-7 ηλεκτρικες, 4-5 καναλια πληκτρα, 2-3 τουλαχιστον φωνες, 12-13 καναλια τυμπανα (δικασα, 4 τομ, 4 κρας και διαφορα αλλα) μαζι με σολιδια, γυρισματα, αλλαγες τεμπο, ξεσπασματα κλπ κλπ. Αν τα καταφερει τοτε ναι τον παραδεχομαι,[/quote']
Καλά, σοβαρά μιλάς τώρα; Δηλαδή εσύ νομίζεις ότι η παραγωγές στα Fredman είναι καλύτερες; Ή μάλλον: είναι ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ;;;;;; Ήμαρτον, ο άνθρωπος έχει βρει ΕΝΑΝ ήχο και τον βάζει ΠΑΝΤΟΥ. Το ζήτημα είναι να παίρνεις το υλικό και να το πηγαίνεις παρακάτω, όχι να το "υποτάσεις". Συγνώμη αλλά πιο εύκολα καταλαβαίνω αν η παραγωγή έγινε στα Fredman απ'το ποιο group παίζει στο cd. Αυτό ΔΕΝ λέγεται καλή παραγωγή, λέγεται εξομοίωση των πάντων, και αυτό ΔΕΝ είναι η δουλειά του παραγωγού.
Και γενικώς δηλαδή εσύ θεωρείς ότι η παραγωγή στο metal είναι πιο δύσκολη από την παραγωγή στο dance;
2. Ομως δεν φτααει σε καμια περιπτωση αυτος για τα σκατα που εχει ο νεοελλην σκυλας' date=' αυτος εκανε την καλυτερη δουλεια και τους τα παιρνει. (αν μπορουσα θα το εκανα).[/quote']
Ok, αλλά γιατί ρε γαμώτο πρέπει να έχουμε αυτό το κόμπλεξ; Γιατί "σκατά"; Κι εγώ δεν τα γουστάρω, αλλά τι πάει να πει αυτό;
¶λλο αυτό. ¶λλο να πεις "δε μου αρέσουν οι παραγωγές του" και άλλο να πεις "είναι άχρηστος".3. Θεωρω βλακεια την αποψη "αν μπορεις κανε την παραγωγη του φοιβου αφου ειναι ευκολη". Ουτε κεφτεδες ξερω να φτιαχνω αλλα εχω καθε δικαιωμα να τους κρινω αν δεν μου αρεσουν. (και ειναι και ευκολο φαι)
4. Οι ροκομεταλλαδες πρεπει να σταματησουμε την γκρινια αφου εμεις οι ιδιοι δεν στηριζουμε ις μπαντες μας' date=' περιμενουμε να το κανουν οι υοπολοιποι που ειναι εκτος;[/quote']
Σωστό, αλλά γιατί πρέπει πάλι να το βάζουμε σε ομάδες; Γιατί δηλαδή εγώ ως "ροκομεταλλάς" ΠΡΕΠΕΙ να προτιμήσω να ακούσω Rhapsody, Mayhem ή ό,τι άλλο από κάποιο pop τραγούδι που μου αρέσει; "Στηρίζω" τους καλλιτέχνες και τα τραγούδια που μου αρέσουν, το ότι κάποιος "ανήκει σε μία σκηνή" δε σημαίνει τίποτα, γιατί να τον στηρίξω ντε και καλά; Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω να βλέπω κουλούς και ανέμπνευστους επειδή ακούω rock και metal;
5. Κλεινωντας να πω οτι απεχθανομαι το σκυλαδικο' date=' τις απαισιες φωνες τους και τις επιεικως απαραδεκτες παραγωγες τους (τα δικα μου αφτακια θελουν Andy Sneap, Tue Madsen, Finvox, Fredman κλπ κλπ) αλαλ προφανως σε αλλο κοσμο αρεσουν. Ο καθενας την βολτα του λοιπον.[/quote']
Δεκτό κι αυτό, αλλά μην αρχίσουμε τώρα για φωνές. Δηλαδή η φωνή του Lemmy είναι καλή; Ή είναι καλές όλες οι φωνές στο Power που απλά τσιρίζουν όσο δεν πάει; Ακόμα κι ο Dickinson που τον έχουνε θεοποιήσει απλά ΓΚΑΡΙΖΕΙ, και από ποικιλία ΜΗΔΕΝ. Σιγά τις φωνές. Όχι ότι απαιτείται να έχει ένα group ΤΟΝ τραγουδιστή για να αξίζει, απλά μια και έθειξες το ζήτημα. Και κλείνοντας: περιμένω πότε θα ακούσω καμια καλή φωνή σε ατμοσφαιρικό metal, γιατί αν εξαιρέσεις τη Sharon den Adel και 2-3 άλλες είναι ΟΛΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και τα φάλτσα που κάνουνε μου σηκώνουνε την τρίχα. Δε διαφωνώ ότι οι φωνές στα σκυλάδικα (εννοώ τα μαγαζιά) είναι ελεεινές, διότι βασικά παίρνουν τον κάθε φλωρόφατσα και το κάθε τσουλάκι ανεξαρτήτως φωνής, αλλά πάνω κάτω το ίδιο γίνεται και με τις τραγουδίστριες στο ατμοσφαιρικό metal. Δεν παίρνουν το τσουλάκι, αλλά παίρνουν τη γκοθού και τη μαυροντυμένη. Και αυτό είναι το ΜΟΝΟ που κοιτάνε στο 90% των περιπτώσεων. Και τέλος πάντων συγνώμη, αλλά όταν έρχεται cd από τη Napalm που υποτίθεται είναι και η μεγαλύτερη εταιρία στο είδος και είναι τίγκα στο φάλτσο και το στονάρισμα και η τραγουδίστρια δεν πετυχαίνει ούτε ΜΙΑ νότα (για να μην αναφέρω ότι απλά βγάζει αέρα πάνω στο μικρόφωνο και νομίζει ότι τραγουδάει) συγνώμη αλλά με ποια λογική κρίνουμε τις φωνές στα σκυλάδικα όταν αυτά εδώ τα αποδεχόμαστε; Καλά, για τις παραγωγές τους δεν το συζητάω! Πηγμένες στα keyboards και με τόνους reverb παντού. Οπότε μη νομίζουμε ότι τα δικά μας είναι καλά και των άλλων είναι μάπα.
Ναι το πιστευω αυτο ακραδαντα, εχεις πιο πολλα οργανα, και σιγουρα πιο πολλες απαιτησεις απο οτι στην dance . Δε το λεω για σε θιξω αλλα απο τα λιγα ου ξερω αυτο εχω καταλαβει.1. Δεν προκειται ποτε να θαυμασω/παραδεκτω/σεβαστω τον φοιβο και καθε φοιβο σαν μουσικο παραγωγο...Αυτο που μιξαρει ειναι ενα ψευτοτυμπανο σε υποτυποδεις ρυθμους' date=' κανα ψιλομπουζουκι και κανα synth. Συγνωμη αλλα η πηγη του ειναι τοσο απλή που θα επρεπε να ειναι τρομπας αν δεν ακουγοντουσαν ολα. Αν θελετε δωστε μια παραγωγη με 6-7 ηλεκτρικες, 4-5 καναλια πληκτρα, 2-3 τουλαχιστον φωνες, 12-13 καναλια τυμπανα (δικασα, 4 τομ, 4 κρας και διαφορα αλλα) μαζι με σολιδια, γυρισματα, αλλαγες τεμπο, ξεσπασματα κλπ κλπ. Αν τα καταφερει τοτε ναι τον παραδεχομαι,[/quote']
Καλά, σοβαρά μιλάς τώρα; Δηλαδή εσύ νομίζεις ότι η παραγωγές στα Fredman είναι καλύτερες; Ή μάλλον: είναι ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ;;;;;; Ήμαρτον, ο άνθρωπος έχει βρει ΕΝΑΝ ήχο και τον βάζει ΠΑΝΤΟΥ. Το ζήτημα είναι να παίρνεις το υλικό και να το πηγαίνεις παρακάτω, όχι να το "υποτάσεις". Συγνώμη αλλά πιο εύκολα καταλαβαίνω αν η παραγωγή έγινε στα Fredman απ'το ποιο group παίζει στο cd. Αυτό ΔΕΝ λέγεται καλή παραγωγή, λέγεται εξομοίωση των πάντων, και αυτό ΔΕΝ είναι η δουλειά του παραγωγού.
Και γενικώς δηλαδή εσύ θεωρείς ότι η παραγωγή στο metal είναι πιο δύσκολη από την παραγωγή στο dance;
Ακομα και σε live βλεπεις οτι οσο λιγοτερα τα οργανα τοσο πιο ευκολο να ειναι καλος ο ηχος. Φαντασου τωρα τι γινεται σε ενα ροκ cd!! Προσωπικη εμπειρια ειναι
12 καναλια τυμπανα
4 πληκτρα
4 φωνες
4 κιθαρες rythm
2 κιθαρες lead
1 μπασσο
1 FX
Συν κατι αλλα ψιλολογια. Σκεψου τωρα σημεια με δικασα σε μεγαλες ταχυτητες οπου πρεπει να ακουγινται ολα, και απο πανω και φωνες κιθαρες κλπ κλπ. Ε οχι δεν συγκρινεται κατι τετοιο με το Gia της Βανδη.
Ta Fredman και γενικα τα μεγαλα στουντιο χρησιμοποιουν σιγουρα καποια πρεσετ, γιαυτο και ο ηχος ιεναι σημα κατατεθεν αλλα οχι παντα και οχι με ολες τις μπαντες
Προσωπικη αποψη, ισως ακραια αλλα ετσι νομιζω2. Ομως δεν φτααει σε καμια περιπτωση αυτος για τα σκατα που εχει ο νεοελλην σκυλας' date=' αυτος εκανε την καλυτερη δουλεια και τους τα παιρνει. (αν μπορουσα θα το εκανα).[/quote']
Ok, αλλά γιατί ρε γαμώτο πρέπει να έχουμε αυτό το κόμπλεξ; Γιατί "σκατά"; Κι εγώ δεν τα γουστάρω, αλλά τι πάει να πει αυτό;
Εσυ δεν εχεις πει ποτε "μα καλα ασχετο ειναι ο μαγειρας;" σε εστιατοριο; το ιδιο ισχυει και εδω¶λλο αυτό. ¶λλο να πεις "δε μου αρέσουν οι παραγωγές του" και άλλο να πεις "είναι άχρηστος".3. Θεωρω βλακεια την αποψη "αν μπορεις κανε την παραγωγη του φοιβου αφου ειναι ευκολη". Ουτε κεφτεδες ξερω να φτιαχνω αλλα εχω καθε δικαιωμα να τους κρινω αν δεν μου αρεσουν. (και ειναι και ευκολο φαι)
Δεν ειπα οτι πρεπει. Ειπα οτι καλο θα ειναι να στηριζουμε τις μπαντες μας πριν γκρινιαζουμε οτι οι υπολοιποι μας εχουν χε****νους4. Οι ροκομεταλλαδες πρεπει να σταματησουμε την γκρινια αφου εμεις οι ιδιοι δεν στηριζουμε ις μπαντες μας' date=' περιμενουμε να το κανουν οι υοπολοιποι που ειναι εκτος;[/quote']
Σωστό, αλλά γιατί πρέπει πάλι να το βάζουμε σε ομάδες; Γιατί δηλαδή εγώ ως "ροκομεταλλάς" ΠΡΕΠΕΙ να προτιμήσω να ακούσω Rhapsody, Mayhem ή ό,τι άλλο από κάποιο pop τραγούδι που μου αρέσει; "Στηρίζω" τους καλλιτέχνες και τα τραγούδια που μου αρέσουν, το ότι κάποιος "ανήκει σε μία σκηνή" δε σημαίνει τίποτα, γιατί να τον στηρίξω ντε και καλά; Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω να βλέπω κουλούς και ανέμπνευστους επειδή ακούω rock και metal;
Εδω νομιζω οτι υπερβαλλεις....Δεν γινεται να συγκρινεις τωρα τον Lemmy με τα ξεκωλα της ελληνοποπ. Δηλαδη ντροπη. Οκ φωνη δεν εχει αλλα φαλτσαρει λιγοτερο απο την καλομοιρα5. Κλεινωντας να πω οτι απεχθανομαι το σκυλαδικο' date=' τις απαισιες φωνες τους και τις επιεικως απαραδεκτες παραγωγες τους (τα δικα μου αφτακια θελουν Andy Sneap, Tue Madsen, Finvox, Fredman κλπ κλπ) αλαλ προφανως σε αλλο κοσμο αρεσουν. Ο καθενας την βολτα του λοιπον.[/quote']
Δεκτό κι αυτό, αλλά μην αρχίσουμε τώρα για φωνές. Δηλαδή η φωνή του Lemmy είναι καλή; Ή είναι καλές όλες οι φωνές στο Power που απλά τσιρίζουν όσο δεν πάει; Ακόμα κι ο Dickinson που τον έχουνε θεοποιήσει απλά ΓΚΑΡΙΖΕΙ, και από ποικιλία ΜΗΔΕΝ. Σιγά τις φωνές. Όχι ότι απαιτείται να έχει ένα group ΤΟΝ τραγουδιστή για να αξίζει, απλά μια και έθειξες το ζήτημα. Και κλείνοντας: περιμένω πότε θα ακούσω καμια καλή φωνή σε ατμοσφαιρικό metal, γιατί αν εξαιρέσεις τη Sharon den Adel και 2-3 άλλες είναι ΟΛΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και τα φάλτσα που κάνουνε μου σηκώνουνε την τρίχα. Δε διαφωνώ ότι οι φωνές στα σκυλάδικα (εννοώ τα μαγαζιά) είναι ελεεινές, διότι βασικά παίρνουν τον κάθε φλωρόφατσα και το κάθε τσουλάκι ανεξαρτήτως φωνής, αλλά πάνω κάτω το ίδιο γίνεται και με τις τραγουδίστριες στο ατμοσφαιρικό metal. Δεν παίρνουν το τσουλάκι, αλλά παίρνουν τη γκοθού και τη μαυροντυμένη. Και αυτό είναι το ΜΟΝΟ που κοιτάνε στο 90% των περιπτώσεων. Και τέλος πάντων συγνώμη, αλλά όταν έρχεται cd από τη Napalm που υποτίθεται είναι και η μεγαλύτερη εταιρία στο είδος και είναι τίγκα στο φάλτσο και το στονάρισμα και η τραγουδίστρια δεν πετυχαίνει ούτε ΜΙΑ νότα (για να μην αναφέρω ότι απλά βγάζει αέρα πάνω στο μικρόφωνο και νομίζει ότι τραγουδάει) συγνώμη αλλά με ποια λογική κρίνουμε τις φωνές στα σκυλάδικα όταν αυτά εδώ τα αποδεχόμαστε; Καλά, για τις παραγωγές τους δεν το συζητάω! Πηγμένες στα keyboards και με τόνους reverb παντού. Οπότε μη νομίζουμε ότι τα δικά μας είναι καλά και των άλλων είναι μάπα..
Οι Power φωνες δεν ειναι παντα καλες σιγουρα, ομως καποιες πετυχαινουν λογω χροιας, ερμηνειας, ακομα και παρουσιας. Πιστευω ομως οτι στο χωρο αυτο οσες φωνες αξιζουν παραμενουν.
Ουφ πεθανα στις παραθεσεις
Ναι το πιστευω αυτο ακραδαντα' date=' εχεις πιο πολλα οργανα, και σιγουρα πιο πολλες απαιτησεις απο οτι στην dance . Δε το λεω για σε θιξω αλλα απο τα λιγα ου ξερω αυτο εχω καταλαβει.
Ta Fredman και γενικα τα μεγαλα στουντιο χρησιμοποιουν σιγουρα καποια πρεσετ, γιαυτο και ο ηχος ιεναι σημα κατατεθεν αλλα οχι παντα και οχι με ολες τις μπαντες[/quote']
Ναι απλά εδώ μιλάμε για μια "διαδικαστική" παραγωγή. Δηλαδή πώς θα ακούγονται όλα. Και ενώ εγώ δε μπορώ να το κάνω αυτό, είναι παιχνιδάκι για οποιονδήποτε σοβαρό παραγωγό. Η παραγωγή όμως πρέπει και να δίνει κάτι σε ένα κομάτι. Και εκεί υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία (και λιγότερα presets) σε dance κομάτια, γιατί βασίζονται πολύ περισσότερο στην παραγωγή. Στα Fredman, ναι όντως όχι σε όλα τα groups, αλλά γενικά οι παραγωγές τους είναι ολόιδιες σε ποσοστό πάνω από 90%. Και φυσικά δε θίχτηκαΒασικά διαφωνώ στο "πιο πολλές απαιτήσεις", δηλαδή, γιατί στη dance έχεις και απαίτηση η παραγωγή να προσφέρει χαρακτήρα στο κομάτι, όχι απλά να το κάνει να ακούγεται όπως γίνεται (συνήθως) στη rock και ακόμα περισσότερο στο metal.
Προσωπικη αποψη' date=' ισως ακραια αλλα ετσι νομιζω[/quote']Δεκτό.
Ναι ρε παιδί μου' date=' αλλά εκεί δεν το εννοείς κυριολεκτικά. Υποτίθεται ότι όταν εδώ πέρα τον θάβουμε τον άνθρωπο (ή όποιον άλλον) ότι (ας πούμε) γράφει σκουπίδια, το εννοούμε. Ε και τέλος πάντων τεχνίκα οι παραγωγές του ΔΕΝ είναι κακές, οπότε μιλάμε για το υποκειμενικό μόνο μέρος, άρα ας είμαστε λίγο πιο χαλαροί.Εσυ δεν εχεις πει ποτε "μα καλα ασχετο ειναι ο μαγειρας;" σε εστιατοριο; το ιδιο ισχυει και εδω
Δεν υπερβάλωΕδω νομιζω οτι υπερβαλλεις....Δεν γινεται να συγκρινεις τωρα τον Lemmy με τα ξεκωλα της ελληνοποπ. Δηλαδη ντροπη. Οκ φωνη δεν εχει αλλα φαλτσαρει λιγοτερο απο την καλομοιρα.
Οι Power φωνες δεν ειναι παντα καλες σιγουρα, ομως καποιες πετυχαινουν λογω χροιας, ερμηνειας, ακομα και παρουσιας. Πιστευω ομως οτι στο χωρο αυτο οσες φωνες αξιζουν παραμενουν.Ο Lemmy δεν έχει φωνή, έχει προσωπικότητα (στη φωνή εννοώ). Εγώ δεν τον αντέχω, αλλά έκανε κάτι δικό του, καινούριο - δεκτό. Απλά μια και μιλήσαμε για φωνές τον ανέφερα. Ήταν όντως λάθος παράδειγμα όμως, αφού δεν υποτίθεται ότι προσπαθεί να τραγουδήσει "σωστά", πουλάει ακριβώς αυτή τη φωνή.
Πάντως για το Power ειδικά εγώ νομίζω ότι ελάχιστες φωνές πραγματικά αξίζουν. Πέραν του Matos (ex-Angra, Shaman) κανένας δε με εντυπωσίασε. Ωραία φωνή είχε κι αυτός που τραγούδαγε με τους Time Machine στο "Act II: Galileo". Κι ο Lione καλός είναι αν και κλαίει πολύ. Αλλά τέλος πάντων οι περισσότεροι είναι πολύ μέτριοι και απλά τσιρίζουν.
Απλά θέλω να πω ρε παιδί μου ότι σε όλες τις σκηνές υπάρχουν καλοί και κακοί μουσικοί, και το ποσοστό των κακών είναι συντριπτικό συνήθως. Ειδικά όταν μιλάμε για underground σχήματα, ή σχήματα που δεν εμπλέκονται με πολλά λεφτά, γιατί εκεί λόγω ανάγκης εταιριών οι κακοί αντικαθίστανται και μένουν καλοί τελικά. Φυσικά υπάρχουν αξιόλογα σχήματα και μουσικοί στις undergound σκηνές, απλά υπάρχουν και ΑΠΕΙΡΑ άθλια groups![]()
Το φαινόμενο έχει εξηγηθεί, ειδικά το παράδειγμα στο τέλος τα λέει όλα....Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο να γράφεις τόσα catchy κομάτια κάθε χρόνο;
Πάντως για το Power ειδικά εγώ νομίζω ότι ελάχιστες φωνές πραγματικά αξίζουν. Πέραν του Matos (ex-Angra' date=' Shaman) κανένας δε με εντυπωσίασε. Ωραία φωνή είχε κι αυτός που τραγούδαγε με τους Time Machine στο "Act II: Galileo". Κι ο Lione καλός είναι αν και κλαίει πολύ. Αλλά τέλος πάντων οι περισσότεροι είναι πολύ μέτριοι και απλά τσιρίζουν. [/quote']
Τσεκαρε :
Excalion
Secret Sphere
Labyrith (o Tyrant σπερνει)
Domine
Gamma Ray (καλα οκ κλασσικο)
Dreamland
Blind Guardian (επισης κλασσικο)
Dragonforce
Athena
Emerals Sun (Ελληνες, φωναρα!!!!)
Majesty
Dragonland
Wuthering Heigts
Σταματω εδω γιατι δεν θα τελειωσω ποτε. Αλλα ολοι οι παραπανω ειναι απιστευτες φωνες
Αααααααααααχαχαχαχααχαχχααχ καλά, έγραψε!!!!! :lol: "air guitar in its case" :lol:Υ.Γ. καραάσχετο αλλά κι αυτό γαμ@70: http://uncyclopedia.org/wiki/Air_Guitar![]()
1. Δεν προκειται ποτε να θαυμασω/παραδεκτω/σεβαστω τον φοιβο και καθε φοιβο σαν μουσικο παραγωγο...Αυτο που μιξαρει ειναι ενα ψευτοτυμπανο σε υποτυποδεις ρυθμους' date=' κανα ψιλομπουζουκι και κανα synth. Συγνωμη αλλα η πηγη του ειναι τοσο απλή που θα επρεπε να ειναι τρομπας αν δεν ακουγοντουσαν ολα. Αν θελετε δωστε μια παραγωγη με 6-7 ηλεκτρικες, 4-5 καναλια πληκτρα, 2-3 τουλαχιστον φωνες, 12-13 καναλια τυμπανα (δικασα, 4 τομ, 4 κρας και διαφορα αλλα) μαζι με σολιδια, γυρισματα, αλλαγες τεμπο, ξεσπασματα κλπ κλπ. Αν τα καταφερει τοτε ναι τον παραδεχομαι,
[/quote']
Ακου πανω απο 1000 φορες το "Σαν ημουνα παιδι"..Ακουσε το πολυ προσεκτικα..μετρα ποσα καναλια εχει για το snare και τι παραγωγη εχει κανει μονο γι'αυτο ( προσεξε το σημειο οπου απο dry, γινεται wet και ξανα dry )..Μετρα επισης τα καναλια των οργανων...
Απεχθανομαι το σκυλε και τον Φοιβο σαν συνθεση που δινει εξω..Ομως, δεν βαζω το δαχτυλο μπροστα απο τα ματια μου και φωναζω "Μαμα μαμα, ο μπαμπουλας"..Μπορει να το εκανα για χρηματα, αλλα οταν εφτασα τα 12 καναλια εγγραφη, εμεινα αναυδος απο το ποσα πολλα πραγματα εχει μεσα του...( και απο το ποσες ωρες επρεπε να σπαταλησω για να περασω αλλα 5...σνιφ σνιφ )
Και η δικη μου προσωπικη εμπειρια ειναι 36 καναλια οργανα οχρηστρας...Ε και?! Μην συγκρινουμε ανομοιες παραγωγες..Ξερεις ποσα καναλια περναει ενα μπουζουξης σε μεγαλη σουξε παραγωγη? Αν σου πω οτι φτανουν και τα 12, θα σου φανει τρελο? Και ισως να λεω λιγα! Σε αυτο θα βοηθησουν οσοι μπουζουξηδες εχουν εμπειρια...Αν ηταν η μουσικη να μετριεται απο καναλια, τοτε και ο Moby θα ηταν μουσικαρα...Ελα ντε ομως που δεν ειναι! Ισα ισα που το minimal ειναι αυτο που δειχνει την αξια :roll:12 καναλια τυμπανα4 πληκτρα
4 φωνες
4 κιθαρες rythm
2 κιθαρες lead
1 μπασσο
1 FX