Συνδεσμολογία πεταλιών και σημασία τοποθέτησης

Kαταλαβαινω πολυ καλα φιλε.Εμενα μου αρεσει περισσοτερο η σειρα od-dist-fyzz,σαν ηχοχρωμα,(δηλ.εχω blues driver-rat-big muff ρωσσικο) αλλα εχει το μειονεκτημα που λεγαμε παραπανω.Οποτε θα το κοιταξω σιγουρα.thanks.Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?

 
bloody_sunday είπε:
έναν πολύ ήπιο κομπρέσσορα που να μην πνίγει τις δυναμικές όπως σχεδόν όλοι, και επίσης να είναι αχρωμάτιστος και όσο πιο πιστός γίνεται στο αρχικό σήμα.
αν δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, τελικα τι δουλεια κανει? Δηλαδη, ποια η χρηση του?

 
mogwai είπε:
Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?
Τι εννοείς λίγο πιο τσιμπημένα από τα καθαρά? Λίγο πιο "σηκωμένα" σε volume? Aυτό εξαρτάται από τις δυναμικές του παιξίματός σου, αν ένα συγκεκριμένο τραγούδι απαιτεί να μπεις πιο δυναμικά μετά τα καθαρά σου ακκόρντα, τις σχέσεις έντασης μέσα στη μπάντα σας και τις δυναμικές σας σαν σύνολο, αν επιθυμείς το πετάλι σου να "πουσάρει" ελαφρά τον λαμπάτο σου για να τον εξιτάρει ή αν κάτι τέτοιο τον φέρνει εκτός ελέγχου κλπ.

αν δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, τελικα τι δουλεια κανει? Δηλαδη, ποια η χρηση του?
Ορισμένοι επιθυμούν συγκεκριμένους κομπρέσσορες όχι μόνο για το "σιδέρωμα" (πχ. σε country) αλλά και για το χρώμα που δίνουν, όπως πχ. o Οrange Squeezer ή ο παλιός και κλασσικός MXR Dyna Comp. Oρισμένοι θέλουν το σήμα τους όσο γίνεται αχρωμάτιστο επειδή τους αρέσει να διατηρείται ανέπαφο. Αυτό ισχύει και σε κλασσικούς στουντιακούς κομπρέσσορες - άλλοι ήταν πιο "διαφανείς" και άλλοι είχαν χρήση για το χρώμα που έδιναν.

Όσον αφορά στις δυναμικές, δεν εννοώ να διατηρούνται όλες γιατί απλούστατα δεν θα είχαμε καν compressing. Eννοώ με ήπιες ρυθμίσεις του threshold, ratio και attack και βάζοντας και λίγο dry signal σαν blend (σπανίως υπάρχουν όλες αυτές οι ρυθμίσεις σε κιθαριστικά πεταλάκια) να δίνεται sustain και ένα ευγενικό "μάζεμα", το οποίο όμως να υπακούει σε ένα περιορισμένο αλλά χρήσιμο εύρος έντασης της πενιάς.

 
mogwai είπε:
Kαταλαβαινω πολυ καλα φιλε.Εμενα μου αρεσει περισσοτερο η σειρα od-dist-fyzz,σαν ηχοχρωμα,(δηλ.εχω blues driver-rat-big muff ρωσσικο) αλλα εχει το μειονεκτημα που λεγαμε παραπανω.Οποτε θα το κοιταξω σιγουρα.thanks.Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?
Κι εμένα μου αρέσει το Big Muff μετά τα ντιστόρσια... (rat -> ds1 -> Big Muff USA). Τον ποντικό τον έχω σαν boost (distortion στην πρώτη γραμμή και volume στην πέμπτη), το γκάζι το δίνω με το DS1 και όταν θέλω πιο ατμοσφαιρικό ήχο στο σόλο κλείνει το DS1 και ανοίγει το Big Muff. Και φυσικά ανοίγουν το πολύ 2 από τα 3 πετάλια ταυτόχρονα...

 
bloody_sunday είπε:
Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob.
μόλις το δοκίμασα μετά απο βρωμοπέταλά μου (barber ltd, sd-1 ts808mod, marshall shredmaster)

με τα 2 τελευταία ομολογώ πως δε δουλεψε καλά.

με το μπάρμπερ ομως απλά εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα! χαμήλωνα το βολιουμ της κιθάρας, αρα με χαμηλότερο ινπουτ το πετάλι έβγαζε λιγότερη βρώμα (και ένταση), και ο κομπρέσσορας στο τέλος ανακτούσε ένα μέρος της χαμένης έντασης.

ειδικά σε ένα τέτοιο πετάλι που όταν το έχεις πραγματικά δε ξέρεις ποια ρυθμιση να του πρωτοκάνεις αφού όλο το ευρος του gain έχει φοβερούς ήχους, το κόλπο με τον κομπρέσσορα μετά, ουσιαστικά μεταφέρει το gain knob του πεταλιού πάνω στην κιθάρα.

το μόνο κακό είναι οτι με το άνοιγμα του wah... γίνεται η κλασσική χαβούζα :(

τι στο καλό φταίει? μήπως είναι το wah μου? εχω ένα της vox.

μήπως φταίει ο κομπρέσσορας (τον λειτουργώ στο 1/3 κομπρεσσιον)? εσύ bloody ποιον χρησιμοποιείς? έχεις δοκιμάσει τον barber σ'αυτή τη θέση? το blend που έχει μήπως τον κάνει να συμπεριφέρεται διαφορετικά?

 
Το wah το έχεις πρώτο-πρώτο? Eγώ χρησιμοποιώ τον κομπρέσσορα που προανέφερα, τον TC Nova Dynamics, σε πολύ ήπιες ρυθμίσεις, στο studio mode και με 25% blend. Ο Βarber σαν ήπιος, "διάφανος" κομπρέσσορας με δυνατότητα blend υποθέτω πως μπορεί να λειτουργήσει έτσι αλλά δεν τον έχω δοκιμάσει. Ανάμεσα σε πολλούς άλλους, τον είχα δοκιμάσει αρκετές φορές, αλλά τελικά τον βρήκα κατώτερο όσον αφορά στην "ουδετερότητα" και στο compression από τον ΤC.

 
όταν το βάζω (το wah) πριν τον κομπρεσσορα, μου βγάζει απίστευτα φυσήματα όταν λειτουργει.

όταν το βάζω μετά, λειτουργεί αθόρυβα ακόμα και με οβερντραιβ ενεργοποιημένα.

 
κοιτάζω τον nova dynamics, λειτουργεί σαν 2 κομπρέσορες που μπορείς να τους βάλεις σε οποια θέση θελεις με διαφορετικές ρυθμισεις και να διαλέγεις ποιος θα λειτουργεί κάθε φορά?

συγγνωμη που παρεκτρέπω το θέμα :-[

 
Wah έχω παίξει μερικές φορές, έχω δοκιμάσει αρκετούτσικα αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στην πεταλιέρα μου. Επομένως δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα...

Ο ΤC σαν πετάλι έχει το αριστερό μισό και το δεξί. Και τα δυο είναι ακριβώς όμοια με ανεξάρτητες εισόδους και εξόδους, και μπορούν να λειτουργήσουν σαν κομπρέσσορας ή σαν noise gate. Mπορούν να δουλεύουν και ταυτόχρονα, πχ. το δεξί σαν κομπρέσσορας μπροστά από τον ενισχυτή και το αριστερό σαν noise gate στο effects loop, ή το δεξί σαν comp και το αριστερό σαν uncompressed clean boost, ή το δεξί σαν comp για την κιθάρα Α και το αριστερό με ρυθμίσεις για την κιθάρα Β κλπ.

 
bloody_sunday είπε:
υποθέτω πως μπορεί να λειτουργήσει έτσι αλλά δεν τον έχω δοκιμάσει. Ανάμεσα σε πολλούς άλλους, τον είχα δοκιμάσει αρκετές φορές
...εννοούσα πως έχω παίξει μαζί του αρκετές φορές εδώ κι εκεί, αλλά ποτέ σε τέτοια συνδεσμολογία σαν αυτή που περιγράφουμε.

 
πωω ρε παλικαρια

χαος

οτι και να πειραξεις στην σειρα πεταλιων αλλαζει ο ηχος καθε αλλαγη εχει και πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα

πωωω

τι τα ήθελα καλα τοσο καιρο με πηγαινει καρφι κιθαρα αμπ χα :D :D

εχουμε κ λεμε

Wha>>Rooster>>Compressor>>Overdrive>>Chorus>>Delay>>Amp

καπου εκει στα 3 πρωτα με ζοριζει :)

 
λοιπον τελικα <κατέληξα> στην εξής σειρα

wha>>compressor>>rooster>>overdrive>>dist>>chorus>>delay

το κατεληξα το εβαλα σε εισαγωγικα γιατί στον ηχο σιγα μην καταληξεις ποτε οριστικά.

να και ενα videaki Που εγραψα καθως πειραματιζομουνα την πρωτη μερα που πήρα το booster k compressor

στο video εχω πρωτα το booster

αλλα τελικα καταλαβα οτι αν πρωτα το compressor kai μετα το booster.. για εμενα δουλευει καλυτερα

Επισης αν το βαλεις to βοοστερ πριν το wha..στο set up mou παραμορφωνει

οποτε πρωτο πρωτο το wha και μετα τα μαγικα κουτακια

http://www.youtube.com/watch?v=YKGmLkQzgLc

πλεον εχει προστεθει στο pedalboard και ενα chorus και ενα redmuck fuzz και γινετε μακελειο

χαχ :D

συγχωρεστε για το παιξιμο..αλλα με είχαν πάρει τα πεταλάκια που δοκίμαζα..κοινως η χαρα του παιδιού

 
Καήσπερα σε ολους.Το ξερω πως το θρεντ ειναι παλιο αλλα εχω τις εξης αποριες.Vibe εφε οπως για παραδειγμα το fulltone mini deja vibe 2 η το dunlop rotovibe που συνδεονται,πριν η μετα το fuzz?Προσωπικα βαζω το wah πριν το fuzz.Επισης,ποια θεση στην αλυσιδα εχουν ενα noiz gate κ ενα κουρδιστηρι?Αρχη η τελος?Ευχαριστω.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top