Συναισθήματα από live και μουσική εν γένει - μπορούν να είναι "κάλπικα"?

bloody_sunday

Μέλος
Μηνύματα
9,502
Πόντοι
38
Είναι νομίζω ένα ενδιαφέρουν θέμα που αξίζει να συζητηθεί - ίσως έχει ξανασυζητηθεί στο παρελθόν (δεν θυμάμαι) αλλά μιας και είναι περισσότερο φιλοσοφικό, και επειδή βλέπω στα στατιστικά του φόρουμ ότι έχουμε πρωτοφανή είσοδο νέου αίματος  ;D, ας το ξαναδούμε. Αφορμή στάθηκε ένα ποστ του Eye:

Wow! είπε:
Η σχέση που καλιεργείται (ανάμεσα στον καλλιτέχνη και το κοινό) στα live είναι όντως μία σχέση (τι άλλο να την πεις;). Η σχέση που καλλιεργείται μέσω των δίσκων όμως είναι μία άλλη, επίσης σημαντική σχέση. Θυμάμαι κάποτε είχα παρευρεθεί (σαν φωτογράφος) σε μία συναυλία του Αλκίνου Ιωαννίδη και της Ελευθερίας Αρβανιτάκη στο Λυκαβητό. Βγαίνει λοιπόν ο Αλκίνοος και άρχισε να τραγουδάει "Στην αγορά του Αλ-Χα-Λίλι" οπότε μία μάζα εικοσάχρονων δροσερών κοριτσιών (που δεν είχαν την παραμικρή γαμημένη ιδέα τι είναι το Αλ-Χα-Λίλι, ή τι είναι "αγορά" με την έννοια που χρησιμοποιείται στο τραγούδι) άρχισε να πάλλεται ευτιχισμένη αναρρωτόμενη που θα ήταν καλύτερα να τους κάνεις τη μελανιά... Κάπου εκεί συνειδητοποίησα (εγώ που ασχολιόμουν αποκλειστικά με τον Cave) πόσο κάλπικη μπορεί να είναι αυτή η σχέση στις συναυλίες.

Με δύο λόγια: με τη κατάλληλη ατμόσφαιρα, το κατάλληλο τσιγάρο (Μάρλμπορο) και τον κατάλληλο κορίτσαρο αγκαλιά... ακόμη και ο Ιωαννίδης μπορεί να φανεί σημαντικός καλλιτέχνης... βάλ' τον όμως στο πικάπ την ώρα που είσαι μόνος σου και θες να ακούσεις μουσική και θα θέλεις να πουλήσεις αυτόν στην αγορά της Βαρβακείου (οποία πεζότης)....

Με αυτή την έννοια, ο Vangelis και ο Jarre δεν ήταν καθόλου βαρετοί για κάμποσους δίσκους...
Eγώ θέλω να σταθώ στο αν υπάρχουν κάλπικα και τεχνητά συναισθήματα που πηγάζουν από μια συναυλία και γενικά από τη μουσική.

Τι εννοώ; Aς πούμε ότι έχουμε μια συναυλία:

    πιο αντιεμπορικής και πιο δύσκολης στο άκουσμα μουσικής, πχ. του Wayne Shorter,

    μια συναυλία μιας κοπελίτσας που βρίσκεται συνεχώς στο τοπ τεν με μουσική που της έχουν γράψει άλλοι με σχεδόν αποκλειστικό σκοπό να βγάλουν λεφτά, πχ. της Rihanna,

    και μια συναυλία που βρίσκεται κάπου στο μέσο αυτών των δυο άκρων, δηλαδή κάποιου καλλιτέχνη που ενώ είναι πολύ αξιόλογος δεν θα πει όχι και στο χρήμα (και γιατί να μην πει, άλλωστε - αν δεν έχει πολυκατοικίες στο όνομά του ή κάποια μεγάλη κληρονομιά να τον περιμένει, δεν βλέπω το πώς θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο), πχ. του Ιωαννίδη, προσέχοντας όμως να έχει ψήγματα ποιότητας που τον διαφοροποιούν από άλλους που σαν αυτοσκοπό έχουν την δημοσιότητα και το κέρδος. 

Αντιστοίχως, ας πούμε ότι παρομοίως με το πρώτο παράδειγμα έχουμε πχ. ένα άλμπουμ του Λιγκετί ή του Κολτρέιν, σαν το δεύτερο παράδειγμα έχουμε ένα άλμπουμ της Christina Aguilera και σαν το τρίτο ένα των Αudioslave (δεν υφίστανται πια αλλά το αναφέρω προς χάριν της συζήτησης).

Ποιος θα μπορούσε να πει ότι τα συναισθήματα που πηγάζουν από όλες αυτές τις συναυλίες/άλμπουμ είναι "κάλπικα" ή ψεύτικα; Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις δεν έχουμε μια μέθεξη, μια απόλαυση, ένα ψυχικό μεθύσι; Aυτός δεν είναι και ο βασικότερος ρόλος της μουσικής;

 
bloody_sunday είπε:
Ποιος θα μπορούσε να πει ότι τα συναισθήματα που πηγάζουν από όλες αυτές τις συναυλίες/άλμπουμ είναι "κάλπικα" ή ψεύτικα;
Από ποιά πλευρά το ρωτάς, του πάνω στη σκηνή ή του κάτω?

 
Από την πλευρά της μουσικής επικοινωνίας... θα έπρεπε να την χαρακτηρίσουμε "κάλπικη" ή όχι; Δεν εννοώ αν ο καλλιτέχνης βάζει την ψυχή του ή όχι σε ένα άλμπουμ/συναυλία (αν και θα έπρεπε), ρωτώ μόνο αν θα έπρεπε να πούμε ότι το συναίσθημα του ακροατή είναι κάλπικο στην περίπτωση που η αισθητική, το αποτέλεσμα, το υπόβαθρο και η μουσική αξία είναι χαμηλού επιπέδου.

Το συναίσθημα αυτό κατά τη γνώμη μου, ακόμη κι όταν είναι "κατασκευασμένο" με μουσική που είναι τσιχλόφουσκα του αυτιού, δεν παύει να είναι γνήσιο, όπως ακριβώς κι ένα άλλο που δημιουργείται από μουσική αντίθετου - υψηλότερου - επιπέδου.

 
εγω ειμαι απο χωριο και δεν τα πολυκαταλαβαινω ολα αυτα,μου φαινεται παντως αδυνατο καποιος να εχει....καλπικα συναισθηματα :o :o

ακομα και το 12χρονο κοριτσακι που βρισκεται σε κατασταση αλοφροσυνης βλεποντας "live" τον SAKIS στην πρωτη σειρα των βραβειων ΜΑD  εκεινη τη στιγμη αυτο που νοιωθει ειναι 100% αληθινο (δεν νομιζω δηλ. να γυρισει σπιτι του & να πει "πω,πω μαπα ο Ρουβας ας βαλω τωρα λιγο Στοκχαουζεν να τη βρω".. ;D

Καθενας μας συμφωνα με τα γουστα,την παιδεια,τις γνωσεις και την αισθητικη του πορευεται σε αυτη τη ζωη.....και οτι αισθανεται το αισθανεται συμφωνα με αυτα.

 
Δεν υπάρχουν ψεύτικα συναισθήματα. Από την στιγμή που αισθάνεσαι κάτι, αυτό έχει πλέον υπάρξει μέσα σου.

Δεν υπάρχει ψεύτικο φώς - το βλέπεις άρα υπάρχει, δεν υπάρχει ψεύτικος ήχος .... κλπ.

 
Μάλλον παρεξηγήθηκε η αρχική μου τοποθέτηση.

Εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι τα "κάλπικα" (όπως τα αποκάλεσα) συναισθήματα, οφείλονται στην αξία ή την μη-αξία του καλλιτέχνη. Οφείλονται στην ειδική ψυχολογία που διαμορφώνεται οπουδήποτε μαζεύονται πολλοί άνθρωποι: διαδήλωση, κινηματογραφική αίθουσα, συναυλιακός χώρος κλπ. Επειδή οι άνθρωποι έχουν μιμητικές τάσεις, μικρά ψίγματα γνήσιου ενθουσιασμού (ή απογοήτευσης) μεγεθύνονται σε ακραίο βαθμό, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μία ατμόσφαιρα που δεν θα δημιουργείτο ποτέ κάτω από άλλες συνθήκες.

Αυτό που λέω, το ξέρετε όλοι: πόσες φορές πάει κάποιος σινεμά και πέφτει σε μία ταινία ψιλομάπα; Ε, παρ' ότι είναι ψιλομάπα, σπανίως σηκώνεται να φύγει. Όταν όμως είναι στο σπίτι του και νοικιάσει μία ταινία που να είναι ψιλομάπα, σπανίως κάθεται να τη δει ολόκληρη, ή (στη καλύτερη περίπτωση) την αφήνει να παίζει ενώ κάνει και κάτι άλλο.

Εκτιμώ, ότι αυτή η δεύτερη κατάσταση είναι πολύ πιο ειλικρινής: υπαινίσσομαι ότι η σχέση που έχει κάποιος με τους δίσκους του είναι πολύ βαθύτερη και πολύ ουσιαστικότερη από οποιαδήποτε συναυλιακή εμπειρία και μάλιστα θα εισάγω και δύο πιθανές αποδείξεις γι' αυτό τον ισχυρισμό:

α) Τις περιπτώσεις όπου κάποιος/α καταλήγει να αγαπήσει ένα μουσικό έργο και ένα σύνολο μουσικών χωρίς ποτέ να έχει παρευρεθεί σε κάποιο ζωντανό δρώμενο (πόσοι αγαπούν τους Floyd χωρίς να υπάρχει ελπίδα να τους δουν ζωντανά;)

β) Το γεγονός ότι στο παγκόσμιο στερέωμα, μεγάλες συναυλίες γίνονται πλέον από "φρούτα" του MTV και σε διάφορες περιστάσεις τύπου Live 8, όπου η ψυχολογία του μιμητισμού φτάνει να υποκαταστήσει ακόμη και τη κοινή λογική.

Τι λέτε λοιπόν;

Υ.Γ. Λίγο πριν ποστάρω βλέπω τις απαντήσεις του Ιχνηλάτη και του Superfunk. Προς τον Ιχνηλάτη, απαντώ ότι εγώ μίλησα για "κάλπικα" και όχι για "ψεύτικα" συναισθήματα. Προς τον Superfunk (που είναι και περσβύτερος τη τάξει) θα πω ότι είμαι βέβαιος πως ξέρει ότι το δύσκολο είναι να μην έχει κανείς κάλπικα συναισθήματα, για οποιοδήποτε θέμα, όχι το αντίθετο. Και αν το παράδειγμα με την υποθετική Ρουβίτσα φαντάζει λογικό, είναι διότι δεν το αντιστρέφεις: εμένα (π.χ.) πολλές φορές μου έχει τύχει (επαναλαμβάνω, με τον κατάλληλο κορίτσαρο αγκαλιά) να "περνάω πολύ ωραία" κάπου και μετά να θέλω όντως να γυρίσω σπίτι και ακούσω κάτι άλλο να την βρώ.

 
Οι καλλιτέχνες είναι (και αυτοί) άνθρωποι, άρα έχουν τις καλές τους και τις κακές τους. Έγραψα πρόσφατα για τον Jeff Beck στου Ronnie Scotts που το διασκέδαζε και το μετέδιδε παράλληλα στο κοινό. Είδα με διαφορά 2-3 ημερών τη συναυλία του ιδιου στο Udo (με πολυπληθέστερο κοινό) και ήταν στα όρια της αρπαχτής.

Λέω λοιπόν ότι κάποια πράγματα είναι θέμα εμπειρίας. Η πρώτη σου συναυλία είναι κάτι το πρωτόγνωρο, ακόμα και εάν ο ήχος είναι χάλια, το group δεν ξέρει τι του γίνεται και ο χώρος άθλιος.

Σιγά σιγά γίνεσαι πιο απαιτητικός και αυστηρότερος κριτής.

Θεωρώ ότι ο καθρέφτης του μουσικού είναι το live (ναι κάποιοι έχουν ξαναπεί ότι κάποια έργα δεν αναπαράγονται live...). Εγώ όμως, εκεί κρίνω την ικανότητά του να με συγκινήσει, να με εκπλήξει (έχοντας μια προϋπηρεσία σε συναυλίες από το 77 και έχοντας δεί "τεράστιους' μουσικούς, έχω πιά απαίτηση από το μουσικό να με εκπλήξει) και να με κάνει να περάσω καλά

bloody_sunday είπε:
Aυτός δεν είναι και ο βασικότερος ρόλος της μουσικής;
Στο live λοιπόν, λέω, δεν πάμε για να ακούσουμε μουσική (άλλωστε στην Ελλάδα συνήθωςο ήχος είναι χάλια). Πάμε για να κρίνουμε εάν ό "ήρωάς" μας αξίζει τη τιμή που του κάνουμε.

 
Wow! είπε:
εμένα (π.χ.) πολλές φορές μου έχει τύχει (επαναλαμβάνω, με τον κατάλληλο κορίτσαρο αγκαλιά) να "περνάω πολύ ωραία" κάπου και μετά να θέλω όντως να γυρίσω σπίτι και ακούσω κάτι άλλο να την βρώ.
Τοτε eye, δεν "φταιει" η συναυλια που περναγες καλα αλλα ο κοριτσαρος. Και προφανως μετα θα ηθελες να γυρισεις και να ακουσεις κατι για να γουσταρεις

Απλα η συναυλια ειναι "οπτικοακουστικο" (και καμμια φορα "χουφτιστικο") μεσο  ;D και σε παραμυθιαζει καμμια φορα ενω στο αλμπουμ δεν χωρανε λαλακιες

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και αν το παράδειγμα με την υποθετική Ρουβίτσα φαντάζει λογικό, είναι διότι δεν το αντιστρέφεις: εμένα (π.χ.) πολλές φορές μου έχει τύχει (επαναλαμβάνω, με τον κατάλληλο κορίτσαρο αγκαλιά) να "περνάω πολύ ωραία" κάπου και μετά να θέλω όντως να γυρίσω σπίτι και ακούσω κάτι άλλο να την βρώ.
Αυτο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο ,αν και προσωπικα ακομα και με τον Κοριτσαρο αγκαλια σε συναυλια του Μαλαμα  παλι να αυτοκτονησω θα  ηθελα..& θα ειχα φρικαρει εντελως με αυτα που θα ακουγα & θα εβλεπα  :) :) (αναφερω το συγκεκριμενο ονομα γιατι μια τετοια φαση οντως μου εχει συμβει σε live του στα...νιατα μου ;D)

Οποτε μαλλον ισχυει αυτο που λεει ο Play ;D

Τοτε eye, δεν "φταιει" η συναυλια που περναγες καλα αλλα ο κοριτσαρος.
 
Οντως ομως θα συμφωνησω με τα περι δισκογραφιας που λες σιγουρα στο σπιτι μας ακουμε πραγματικα αυτα που μας αρεσουν.

Οι συναυλιες ,ειδικα οι ροκ συναυλιες,δεν ειναι μονο μουσικη π.χ. θα παω στους ACDC αλλα οχι φυσικα για να ακουσω ...μουσικη (δεν εχω ουτε ενα δισκο τους) αλλα για τη πλακα και το χαβαλε και φυσικα για το show (ακομα και αν επαιζαν "μουσικη" ετσι κι αλλοιως τι να ακουσεις σε ενα γιγαντιαιο χωρο οπως το ΟΑΚΑ?) & ειμαι σιγουρος οτι η ανατριχιλα του rock show που  θα με διαπερασει εκεινη τη στιγμη θα ειναι αυθεντικη & θα περασω καλα (θα προτιμουσα βεβαια να ηταν ο James Brown αλλα αυτος μας τελειωσε...).

Βεβαια εσυ λες οτι οντως το πιο "βαθυ" και "αυθεντικο" συναισθημα το νοιωθεις οταν βλεπεις ζωντανα μια πραγματικα.... εξωφρενικα σημαντικη μπαντα ή καλλιτεχνη  για εσενα (τους CLASH ας πουμε ή τον Nick Cave για να εχουμε και μια ...παπουδιστικη ;D κοινη αναφορα) το οποιο ετσι κι αλλοιως θα ακουγες και στο σπιτι σου και εκει συμφωνω.

Ομως μη ξεχνας οτι ειδικα το rock n'roll εχει μεσα του τον τεραστιο παραγοντα "show" & "fun"  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
playloud είπε:
Τοτε eye, δεν "φταιει" η συναυλια που περναγες καλα αλλα ο κοριτσαρος. Και προφανως μετα θα ηθελες να γυρισεις και να ακουσεις κατι για να γουσταρεις
Και βέβαια έφταιγε ο κορίτσαρος + άλλα 500 άτομα που ήταν εκεί. Αυτό λέω. (όχι ότι δεν κατάλαβα τον υπαινιγμό ότι "ήσουν με το λάθος κορίτσαρο")...:)

Αυτο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο ,αν και προσωπικα ακομα και με τον Κοριτσαρο αγκαλια σε συναυλια του Μαλαμα  παλι να αυτοκτονησω θα  ηθελα..& θα ειχα φρικαρει εντελως με αυτα που θα ακουγα & θα εβλεπα  :) :) (αναφερω το συγκεκριμενο ονομα γιατι μια τετοια φαση οντως μου εχει συμβει σε live του στα...νιατα μου ;D)
Σιγά μη και ΔΕΝ σου είχε συμβεί... σα να σε βλέπω από μία γωνιά...

Θέλεις να συναντηθούμε να ακούσουμε Στοκχάουζεν μαζί; Θα έρθει και ο playloud.

 
Σιγά μη και ΔΕΝ σου είχε συμβεί... σα να σε βλέπω από μία γωνιά...
;D ;D

τι να εκανα ο κακομοιρης υπεφερα για τον ερωτα οπως καθε αξιοπρεπης... λατινος εραστης...(καλα εχω κανει και χειροτερα μεχρι και Πρωτοψαλτη και Δεληβορια εχω ανεχτει...)  ;D ,δυστυχως οι γυναικες ειναι τρελλες και η ποιοτης των μουσικων τους ακουσματων ειναι αντιστροφως αναλογη με την...εμφανιση τους τις περισσοτερες φορες (μονο η γυναικα μου ειναι κουκλα και ακουει Stax & Motown   ;D ;D για αυτο αλλωστε και την παντρευτηκα...)

 
Οι γυναίκες θέλουν εκπαίδευση...ξέρεις τι ικανοποίηση πήρα όταν πήρα τη γυναίκα μου μαζί στο Hancock...και υπέφερε σιωπηλά 2 ώρες? Την εκδικήθηκα για όσα μου κάνει...

Έκανε υπομονή γιατί ήξερε ότι θα πάμε να φάμε μετά!

 
bloody_sunday είπε:
Ποιος θα μπορούσε να πει ότι τα συναισθήματα που πηγάζουν από όλες αυτές τις συναυλίες/άλμπουμ είναι "κάλπικα" ή ψεύτικα; Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις δεν έχουμε μια μέθεξη, μια απόλαυση, ένα ψυχικό μεθύσι; Aυτός δεν είναι και ο βασικότερος ρόλος της μουσικής;
Αν αυτή είναι η βασική ερώτηση, τότε ναι. Είναι και αυτός ένας από τους βασικούς σκοπούς.

Από κει και πέρα αρχίζουμε και φιλοσοφούμε μετά ...............ας

Δηλαδή δεν έχω καταλάβει. Τι συγκρίνουμε;

Εδώ δεν δεχόμαστε σύγκριση δυο κιθαρών εκτός αν είναι με ίδιες χορδές, καλώδια, ένταση, θερμοκρασία, υγρασία και ότι στην ευχή μας κατεβαίνει και συγκρίνουμε ψυχολογία του (έστω) ίδιου ανθρώπου σε ολότελα διαφορετικές συνθήκες.

Αλλο η συναυλία (με ή χωρίς κορίτσαρο) άλλο ο καναπές, άλλο το αμάξι, άλλο το jogging (ελα;;;), άλλο το πρωί άλλο το βράδυ.

Τώρα εάν η ρομαντική διάθεση ή η διονυσιακή μέθεξη μιας συναυλίας είναι πιο έντονη / αυθεντική από το συναίσθημα που μου δημιουργείται όταν με τη μηχανή στα στροφιλίκια της Επιδαυρου ξαφνικά το ipod παίζει πχ Paranoid και ορμάω με την τεχνική νοτουμόροου στις στροφές ή όταν ακούω παίζοντας με τα παιδιά μου Teach your children well.... (CSN&Y) δεν με πολυκόφτει. Απλώς κοιτάζω να τα απολαύσω σαν έρχονται.

Ολα παίζουν. Ολα καλά. Πρέπει να τα μετρήσουμε;

Συναισθήματα είναι όλα

........ εκτός αν δεν κατάλαβα. Παίζει και αυτό έντονα..........

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν θέλω να ακουστώ σεξιστής (κυρίως γιατί δεν είμαι), αλλά αν φάω στη μάπα για δύο ώρες την οποιαδήποτε μπουρούχα - βάλτε εδώ την μπουρούχα της επιλογής σας - θέλει ο "κορίτσαρος", θα προτιμούσα (μάλλον θα απαιτούσα ;)) να έχω πιο περιπετειώδη πράγματα να κάνω από το να ακούσω Στοκχάουζεν - βάλτε κι εδώ τον "ποιοτικό καλλιτέχνη" της επιλογής σας - όταν θα γυρίσω σπίτι μαζί του (με τον κορίτσαρο, όχι τον Στοκχάουζεν…).

 
σε αυτο μαζι σου,αν ειναι να δωσεις μια περιουσια για φας στη μαπα 3 ωρες το μπιχλοεντεχνο,τη δηθενια & τη μιζερια και να μη....φας και μετα εισαι για τα μπαζα... ;D ;D

 
audiokostas είπε:
........ εκτός αν δεν κατάλαβα. Παίζει και αυτό έντονα..........
Απ' ότι φαίνεται (επαγωγικά, όχι διότι το λες) θεωρείς ότι η εμπειρία της μουσικής δεν χρήζει περαιτέρω διανοητικής ανάλυσης. Υπάρχουν πολλοί που συμφωνούν μαζί σου - χαρακτηρίζονται συχνά ως "συναισθηματικοί τύποι" και συνήθως καταλήγουν σε αποφθέγματα τύπου "συναίσθημα είναι όλα".

Δέξου πάντως, ότι υπάρχουν και άλλες αφετηρίες για την απόλαυση οποιουδήποτε καλλιτεχνικού προϊόντος, και (βεβαίως-βεβαίως) της μουσικής. Η λέξη "φιλοσοφία" δεν είναι βρισιά, σε ορισμένους αρέσει.

:)

 
Δέξου πάντως, ότι υπάρχουν και άλλες αφετηρίες για την απόλαυση οποιουδήποτε καλλιτεχνικού προϊόντος, και (βεβαίως-βεβαίως) της μουσικής. Η λέξη "φιλοσοφία" δεν είναι βρισιά, σε ορισμένους αρέσει.
σε αυτο εχει απολυτο δικιο αλλα εχει να κανει και με τις γνωσεις και τα ενδιαφεροντα του καθενος.

π.χ. αντε τωρα να εξηγησω στη γυναικα μου οτι οι...3 οργασμοι που βιωσα στη συναυλια του John Mayer δεν ηταν επειδη ο τυπος επαιζε θεϊκη κιθαρα,ειχε θεϊκη φωνη και υπεροχα τραγουδια αλλα γιατι καθε back beat του Steve Jordan (που επαιζε μαζι του)  με εστελνε στον... αλλο κοσμο  ;D ;D (μπορει μαλιστα ο χαμενος να ημουν εγω γιατι αντι να ακουω μουσικη ακουγα τα...ντραμς.. ;D ;D)

 
Wow! είπε:
Απ' ότι φαίνεται (επαγωγικά, όχι διότι το λες) θεωρείς ότι η εμπειρία της μουσικής δεν χρήζει περαιτέρω διανοητικής ανάλυσης. Υπάρχουν πολλοί που συμφωνούν μαζί σου - χαρακτηρίζονται συχνά ως "συναισθηματικοί τύποι" και συνήθως καταλήγουν σε αποφθέγματα τύπου "συναίσθημα είναι όλα".

Δέξου πάντως, ότι υπάρχουν και άλλες αφετηρίες για την απόλαυση οποιουδήποτε καλλιτεχνικού προϊόντος, και (βεβαίως-βεβαίως) της μουσικής. Η λέξη "φιλοσοφία" δεν είναι βρισιά, σε ορισμένους αρέσει.

:)
Η Αμερικάνικη σχολή του if it feels right it must be good μου είναι ιδιαίτερα απεχθής όπως και πολλά άλλα πράγματα εξάλλου  ;)

Εφόσον νοιώθεις την ανάγκη οτι υφίσταται χρεία σύγκρισης κάλπικων/ψεύτικων με αυθεντικών/αληθινών συναισθημάτων που προκύπτουν από την μουσική be my guest αλλά άσε με απόξω.

Τώρα εφόσον θέτεις ως προϋπόθεση της συζήτησης την ανάμιξη της φιλοσοφικής θεώρησης των συναισθημάτων, την διανοητική ανάλυση της μουσικής, την a priori δεδομένη μείωση του συνομιλητή σου, και τον συγκερασμό του ψυχήν άγω και τον κορίτσαρο γουστάρω, θα μου επιτρέψεις να πω ότι ήταν δικό μου λάθος και ζητώ συγγνώμη που μπήκα σε αυτήν την κουβέντα που ξεκίνησε με βάση δική σου ρήση.

Λόγω εγγενούς αδυναμίας να ανταποκριθώ στις φιλοσοφική εκβάνθυση των ανωτέρω που απαιτείς από τους συνομιλητές σου , θα απέχω.

 
Superfunk είπε:
μπορει μαλιστα ο χαμενος να ημουν εγω γιατι αντι να ακουω μουσικη ακουγα τα...ντραμς.. ;D ;D
Εγώ πάλι αυτό το βρίσκω απόλυτα αναμενόμενο, υγιές και ισορροπημένο! (Από την άλλη, θα σε συμβούλευα να μην προσπαθήσεις να εξηγήσεις - ούτε καν να αναφέρεις - στη γυναίκα σου οτιδήποτε περιλαμβάνει εσένα και τις λέξεις "3 οργασμοί", αλλά δεν περιλαμβάνει την ίδια ;D. Πάει, το πηδήξαμε το θέμα. Σόρυ bloody, δεν θα ξανασυμβεί...).

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top