- Μηνύματα
- 2,016
- Πόντοι
- 398
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά το θέμα. Μεταξύ Μάλαμα και οργασμού χάθηκα.
Η αξία συναισθήματος είναι όντως μεταδιδόμενη; και ποιος τη μεταδίδει, ο καλλιτέχνης ; ο ακροατής-θεατής ; o φωτιστής-εφφεδομάστορης;
Αν είναι μεταδιδόμενη, μου φαίνεται λογικό, προέρχεται από όλους του περιβαλλοντικούς παράγοντες τη δεδομένη στιγμή.
Αν δεν είναι μεταδιδόμενη, πιθανόν, το έσω μας, περιμένει να εξωτερικεύσει προς εμάς διαθέσεις που θέλουν συγκεκριμένες συνθήκες για να αναδυθούν στη επιφάνεια.
Οπότε οι παράγοντες περιβάλλοντος ΟΛΟΙ κάνουν τη δουλίτσα τους. Το φεγγάρι, οι καλοπαιγμένες αρμονικές , το λαμπυρίζον τάστο, η βραχνάδα από τα γκουλουάζ, το στητό σφιχτό δέρμα, η ποιότητα στα αναπαραγωγικά μέσα. Αν αυτός ο συνδυασμός δουλέψει σωστά δεν θα γυρίσεις σπίτι να ακούσεις ή να δεις τέχνη. Μάλλον με το σφιχτό δέρμα θα επιδωθείς σε τέχνη.
Ολα αυτά από τη μεριά μας κάτω απ'τό σανίδι.
Στη μεριά μας πάνω στο σανίδι.
Η αξία συναισθήματος είναι όντως μεταδιδόμενη; και ποιος τη μεταδίδει, ο συνπαίκτης ; ο ακροατής-θεατής ; o φωτιστής-εφφεδομάστορης;
Αν είναι μεταδιδόμενη, μου φαίνεται λογικό, προέρχεται από όλους του περιβαλλοντικούς παράγοντες τη δεδομένη στιγμή, επίσης.
Αν δεν είναι μεταδιδόμενη, πιθανόν, το έσω μας, περιμένει να εξωτερικεύσει προς εμάς διαθέσεις που θέλουν συγκεκριμένες συνθήκες για να αναδυθούν στη επιφάνεια και βάσει εμπειρίας αν έχουμε ξαναζήσει ανάλογα μπορούμε να το αναπαράγουμε .
Οπότε πάλι, οι παράγοντες περιβάλλοντος κάνουν τη δουλίτσα τους. Το γεμάτο θέατρο, οι καλοπαιγμένες αρμονικές από εμάς , τα καλόβαμένα μάτια τους, η βραχνάδα από τα στριφτά, το ηλιοκαμένο δέρμα, η ποιότητα στα μουσικά και ηλεκτρονικά όργανα. Αν αυτός ο συνδυασμός δουλέψει σωστά δεν θα γυρίσεις σπίτι αδιάφορος. Μάλλον με κάποιο σφιχτό δέρμα θα επιδωθείς σε τέχνη, υποθέτω πάλι .
Η αξία συναισθήματος είναι όντως μεταδιδόμενη; και ποιος τη μεταδίδει, ο καλλιτέχνης ; ο ακροατής-θεατής ; o φωτιστής-εφφεδομάστορης;
Αν είναι μεταδιδόμενη, μου φαίνεται λογικό, προέρχεται από όλους του περιβαλλοντικούς παράγοντες τη δεδομένη στιγμή.
Αν δεν είναι μεταδιδόμενη, πιθανόν, το έσω μας, περιμένει να εξωτερικεύσει προς εμάς διαθέσεις που θέλουν συγκεκριμένες συνθήκες για να αναδυθούν στη επιφάνεια.
Οπότε οι παράγοντες περιβάλλοντος ΟΛΟΙ κάνουν τη δουλίτσα τους. Το φεγγάρι, οι καλοπαιγμένες αρμονικές , το λαμπυρίζον τάστο, η βραχνάδα από τα γκουλουάζ, το στητό σφιχτό δέρμα, η ποιότητα στα αναπαραγωγικά μέσα. Αν αυτός ο συνδυασμός δουλέψει σωστά δεν θα γυρίσεις σπίτι να ακούσεις ή να δεις τέχνη. Μάλλον με το σφιχτό δέρμα θα επιδωθείς σε τέχνη.
Ολα αυτά από τη μεριά μας κάτω απ'τό σανίδι.
Στη μεριά μας πάνω στο σανίδι.
Η αξία συναισθήματος είναι όντως μεταδιδόμενη; και ποιος τη μεταδίδει, ο συνπαίκτης ; ο ακροατής-θεατής ; o φωτιστής-εφφεδομάστορης;
Αν είναι μεταδιδόμενη, μου φαίνεται λογικό, προέρχεται από όλους του περιβαλλοντικούς παράγοντες τη δεδομένη στιγμή, επίσης.
Αν δεν είναι μεταδιδόμενη, πιθανόν, το έσω μας, περιμένει να εξωτερικεύσει προς εμάς διαθέσεις που θέλουν συγκεκριμένες συνθήκες για να αναδυθούν στη επιφάνεια και βάσει εμπειρίας αν έχουμε ξαναζήσει ανάλογα μπορούμε να το αναπαράγουμε .
Οπότε πάλι, οι παράγοντες περιβάλλοντος κάνουν τη δουλίτσα τους. Το γεμάτο θέατρο, οι καλοπαιγμένες αρμονικές από εμάς , τα καλόβαμένα μάτια τους, η βραχνάδα από τα στριφτά, το ηλιοκαμένο δέρμα, η ποιότητα στα μουσικά και ηλεκτρονικά όργανα. Αν αυτός ο συνδυασμός δουλέψει σωστά δεν θα γυρίσεις σπίτι αδιάφορος. Μάλλον με κάποιο σφιχτό δέρμα θα επιδωθείς σε τέχνη, υποθέτω πάλι .