Service και ανταλλακτικά...πληρώνουμε και μεταφορικά;

Συγγνώμη το θώμαν σου είπε 540 και η επίσημη αντιπροσωπεία 1596,00? ???

 
1.586 + Φ.Π.Α.

Θα αποφασίσει η Ασφαλιστική από Δευτέρα.

Θα αγοράσει καινούριο μηχάνημα, και θα πληρωθούν και τα 50 ευρώ στον Μπον για να ανακυκλωθεί το pc361.

Αυτό είναι το σημερινό σενάριο.

Τα πλαϊνά πάνελ έχουν 25 ευρώ έκαστος.

225 το φουλ πανελ και 190 πλακέτα με οθόνη.

Τα ρέστα η μεταφορά.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Θα προτιμηθεί η ελληνική εταιρία, διότι υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη.

 
Τίποτα αυτό που έχω καταλάβει είναι να εύχεσαι να μην έχεις πρόβλημα με ότι αγοράσεις...

Καλά ξεμπερδέματα...

 
συγνωμη αλλα εγω δεν θα εκανα κανενα Bon studio μαγκα μιας και δεν εκανε τιποτα να το αξιζει...μπορει να πληρωνει η ασφαλεια αλλα γιατι να τα παρει το Bon? τα μεταφορικα κατα πασα πιθανοτητα ειναι απατη και μπαινουν στην τσεπη του Bon(το εκανε παλια και γνωστη αντιπροσωπεια AUTO/MOTO και καλα για γρηγοροτερη παραδοση με αεροπορικη παραγγελια  με τρελα μεταφορικα αλλα στην πραξη ηταν απατη...ενας ηταν ο τροπος αποστολης και το ξερω απο μεσα...). αγοραζω συχνα απο κινα κατι πραγματα με κουτα 1,5mX1mX1m (βεβαια καπου στα 15 κιλα) και τα μεταφορικα (παντα αεροπορικα) δεν ηταν ποτε πανω απο 200euro...θες ακομα να ταισεις το Βοn???

 
Συμφωνώ με τον kkmspm. Θα βγάλουν και λεφτά από πάνω; Ο καταναλωτής έχει δύναμη και πρέπει να την χρησιμοποιεί.

 
Κύριοι, για όσους ενδιαφέρθηκαν να διαβάσουν τον πόνο μου ....και για να μην τραβιούνται και οι ίδιοι σε παρόμοια κατάσταση...

Τελικά το PC361 το έφτιαξα εξολοκλήρου μόνος μου.

Την Παρασκευή παρέλαβα οθόνη, main και σασί πλευρικά.

Απο Αμερική. Οι άνθρωποι μου τηλεφώνησαν και μου ζήτησαν συγγνώμη για την αργοπορία λόγω του τυφώνα Sandy.

Το κόστος: σε ευρώ 358 € με τα μεταφορικά.

Το Σάββατο το έλυσα, κατσαβίδια κολλήσεις βιδώματα .Σε 3 ώρες με προσοχή και μεράκι, άναψε και παίζει. Και είναι και κουκλί ξανα.  :)

Η Bon Studio Μου έκανε έκπτωση στα 800 συν φ.π.α. να τα παραγγείλω αλλά να περιμένω μέχρι Ιανουάριο που θα ερχόντουσαν με την μεγάλη δική τους παραγγελία.

Τους πλήρωσα 30 € συν φ.π.α. και πήρα το μηχάνημα πίσω.

Σαφώς και δεν συμφώνησα.

Τώρα....η Αθηναϊκή Μεταφορική δεν με αποζημίωσε, ενώ είχε πει (και τα 2 στελέχη της εταιρίας ) ότι θα με αποζημίωναν.

Ούτε την ελάχιστη αποζημίωση.

Λόγω της απο πλευράς μου συχνής επικοινωνία με είπαν αγενή και μαλάκα. Και μου το έκλεισαν στα μούτρα το τηλέφωνο δυο φορές.

Τους κατήγγειλα στο ΙΝΚΑ.

Ασφαλίζετε τα όργανα στις μεταφορικές σας και καλή σας τύχη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για βγαλτους ''προγραμμα '' να τους εχουμε στην μπουκα ρε συ Κωτσο . 8) 8)

 
Τουλαχιστον εχεις το οργανο πλεον να παιζεις και οχι να το παρκαρεις στη Μπον μέχρι να φιλοτιμηθούν να κουνήθουν.

Τεράστιο Χ από μένα η εταιρεια. Ανίκανοι και προκλητικοί.

Και όλα αυτά, πριν τη δική σου ιστορια Κώστα.

Δεν ειναι ένα και δύο τα παραδείγματα.

 
Costas Siachamis είπε:
Τώρα....η Αθηναϊκή Μεταφορική δεν με αποζημίωσε, ενώ είχε πει (και τα 2 στελέχη της εταιρίας ) ότι θα με αποζημίωναν.

Ούτε την ελάχιστη αποζημίωση.

Λόγω της απο πλευράς μου συχνής επικοινωνία με είπαν αγενή και μαλάκα. Και μου το έκλεισαν στα μούτρα το τηλέφωνο δυο φορές.

Τους κατήγγειλα στο ΙΝΚΑ.

Ασφαλίζετε τα όργανα στις μεταφορικές σας και καλή σας τύχη.
Σε παρακαλώ πες το όνομα της εταιρείας δημόσια,μην φοβάσαι.

Επίσης σoυ είχαν δώσει deadline για την αποζημίωση και μετά απλά σου είπαν πως δεν θα σε αποζημιώσουν;Μπορείς να γίνεις πιο λεπτομερής σχετικά με το τι σου είπαν τα 2 στελέχη με τα οποία μίλησες;

 
Το έχω ήδη αναφέρει.

Αθηναϊκή Μεταφορική. Στην Μαγούλα.

Ο 1ος από την πρώτη στιγμή που είδε το συμβάν μου είπε ότι θα αποζημιωθώ. Έστειλα ότι έγγραφα ζήτησε, του βρήκα οικονομικές λύσεις είτε σε σέρβις είτε σε αγορά καινούριου το οποίο τους έβγαινε πολύ φθηνότερα.

Πέρασε ένας μήνας και δεν έδιναν απάντηση. Το όργανο ήδη ήταν στην Μπον Στούντιο.

Η ασφαλιστική τους είπε όχι επειδή το όργανο δεν είναι καινούριο, αλλά τους εξήγησα ότι τρέχει στην αγορά, τους έδειξα τιμολογήσεις καταστημάτων και ανέμενα.

Δεν επικοινωνούσαν ποτέ.

Μετά από 1 μήνα, ο 1ος δεν μπορούσε να μου δώσει απάντηση και με παρέπεμψε στο μεγάλο και καλά αφεντικό.

Του εξήγησα την όλη κατάσταση και ότι χάνω δουλειές χωρίς το όργανο.

Με έγραψε κανονικά,ήταν όλο σε συναντήσεις, μια στο γραφείο ,μιά έξω. Μου έδωσε deadline ημέρα Τετάρτη ότι θα απαντούσε με το ποσό της αποζημίωσης.

Μετά από τηλέφωνα, φτάσαμε Παρασκευή. Δεν απαντούσε πουθενά. Κάποια στιγμή μετά από μηνύματα τηλεφωνητή και στην εταιρία που του άφησα, με πήρε να μου πει πόσο αγενής είμαι. Του απάντησα ότι δεν τιμάει τα παντελόνια και τον λόγο του,...και η απάντησή του ήταν...''είσαι και πολύ μαλάκας'' και μου το έκλεισε το τηλέφωνο.

Σε κάποια άλλη χώρα ,με οργάνωση και επαγγελματισμό, όλα αυτά θα είχαν λήξει είτε άμεσα είτε μέσω δικαιοσύνης μαζί με διαφυγόντα κέρδη και ηθική αποζημίωση.


Εδώ, απλά...το έφαγα και το χώνεψα.


 
Costas Siachamis είπε:
Το έχω ήδη αναφέρει.

Αθηναϊκή Μεταφορική. Στην Μαγούλα.
Καλά δεν παίζομαι... ;D

Με συγχωρείς,απλά την μεταφορική δεν την ξέρω,πρώτη φορά την ακούω και έτσι όπως διάβασα το post σου υπέθεσα ότι η έδρα της μεταφορικής απλά βρίσκεται στην...Αθήνα  :-[  ;D

Η ασφαλιστική τους είπε όχι επειδή το όργανο δεν είναι καινούριο...
Αυτό περίμενα να ακούσω.Το που θα "πατούσε" η ασφαλιστική τους για να μην σε πληρώσει...Έλεγξες αν όντως υφίσταται αυτός ο όρος ή αν "έριξαν άδεια για να πιάσουν γεμάτα";

 
Δεν έχω διάθεση, χρόνο και χρήμα να τους κυνηγήσω.

Το συμβάν μου, να μπει στην λίστα.

Παράδειγμα προς αποφυγή.

Την καλημέρα μου σε όλους τους Ανθρώπους. Στα ανθρωπάρια που μας κάνουν την ζωή δύσκολη και θέλουν να λέγονται και επαγγελματίες, ''κατάρα στον λαδέμπορα''.  ;D

Superfunk είπε:
Πως λεμε DHL-Bερολίνου?FEDEX-Νεας Υόρκης?UPS Λονδίνου?..ΚΑΜΜΙΑ σχεση... ;D
Νίκο;....την ΤΝΤ θα ήθελα να τους στείλω....μπουρλώτο !!! ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top