Roland GAIA 2

Η ισχύς και όλο το τεχνικό μπακράου είναι για εμένα ψιλά γράμματα που έρχονται δευτερότριτα. Το καλύτερο συνθ για εμένα είναι το σύνθ που είναι:

1) Σκέτο τρακτέρ. Όχι ένα τρακτέρ μέσα σε ένα διαστημόπλοιο.

2) Αβέρτα cntrollers. Ροδάκια, joystiks, aftertouch, timetrip pads, ribbons, knobs, sliders, macros, d-beams, usb κοντοσούβλια, the works.

3) Να μην ψάχνω. Όλα εδώ μπροστά μου. το γνωστό knob per function, αλλά όχι με πολλαπλά functions..

4) Χαρακτήρας στον ήχο. Μόνο το Virus ακούγεται σαν Virus, μόνο το hydrasynth ακούγεται σαν hydrasynth κλπ. Όχι generic ηχόχρωμα.

5) Να θέλω να το ακουμπήσω at first sight. Είναι πολύ λίγα τα συνθ που το έχουν καταφέρει αυτό το, σχεδόν λιμπιντικό, request απο μεριάς μου. Και έχουν υπάρξει και μερικά που το ικανοποιούσαν αυτό, αλλά δεν είχαν να μου πούν τίποτε άλλο.

Εν κατακλείδι, το μόνο συνθ που κάπως τα παντρεύει όλα αυτά και θα με ικανοποιούσε απόλυτα να έχω κι ας μην είχα τίποτα άλλο, είναι το Solaris του John Bowen. Αλλά επειδή έχει αστρονομική τιμή, φτιάχνω το παζλ του τέλειου συνθ με αυτά που έχω και προανέφερα. Τα workstations είναι έτοιμα παζλ, αλλά τα κομμάτια τους δεν φτιάχνουν το τελικό προϊόν που ψάχνω και που θα ικανοποιήσει όλα τα παραπάνω. Για εμένα.

 
Last edited:
Η ισχύς και όλο το τεχνικό μπακράου είναι για εμένα ψιλά γράμματα που έρχονται δευτερότριτα. Το καλύτερο συνθ για εμένα είναι το σύνθ που είναι:

1) Σκέτο τρακτέρ. Όχι ένα τρακτέρ μέσα σε ένα διαστημόπλοιο.

2) Αβέρτα cntrollers. Ροδάκια, joystiks, aftertouch, timetrip pads, ribbons, knobs, sliders, macros, d-beams, usb κοντοσούβλια, the works.

3) Να μην ψάχνω. Όλα εδώ μπροστά μου. το γνωστό knob per function, αλλά όχι με πολλαπλά functions..

4) Χαρακτήρας στον ήχο. Μόνο το Virus ακούγεται σαν Virus, μόνο το hydrasynth ακούγεται σαν hydrasynth κλπ. Όχι generic ηχόχρωμα.

5) Να θέλω να το ακουμπήσω at first sight. Είναι πολύ λίγα τα συνθ που το έχουν καταφέρει αυτό το, σχεδόν λιμπιντικό, request απο μεριάς μου. Και έχουν υπάρξει και μερικά που το ικανοποιούσαν αυτό, αλλά δεν είχαν να μου πούν τίποτε άλλο.

Εν κατακλείδι, το μόνο συνθ που κάπως τα παντρεύει όλα αυτά και θα με ικανοποιούσε απόλυτα να έχω κι ας μην είχα τίποτα άλλο, είναι το Solaris του John Bowen. Αλλά επειδή έχει αστρονομική τιμή, φτιάχνω το παζλ του τέλειου συνθ με αυτά που έχω και προανέφερα. Τα workstations είναι έτοιμα παζλ, αλλά τα κομμάτια τους δεν φτιάχνουν το τελικό προϊόν που ψάχνω και που θα ικανοποιήσει όλα τα παραπάνω. Για εμένα.
εγώ θα συμφωνήσω φυσικά σε όλα αυτά γιατί έτσι είναι, απλά πιστεύω πως το MONTAGE και το MODX είναι όντως στον προσανατολισμό του SYNTHESIZER και ακόμα και έτσι πλασάρονται από την ίδια την εταιρεία, γιατί φέρουν προς τη δόμηση του quote σου με έμφαση στο συνδυασμό των πολύ καλών και αναλυτικών "μηχανών σύνθεσης" που διαθέτει και το πως αυτές συνδέονται. Και αυτό και το ROLAND είναι πρώτα συνθεσάιζερ και μετά workstations γιατί έχουν φυσικά και τη δυνατότητα console/sequencing με πλήρεις υπερδυνατότητες στη μουσική παραγωγή, ιδιαίτερα το yamaha που έχει όλο αυτό το software και hardware integration με DAW

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάνο, δεν ενδιαφέρει κάποιον τι είναι "καλύτερο synth" για σένα, για μένα, για τον δίπλα, τον παραδίπλα και τον από πίσω. Μην μπερδεύουμε τα γούστα και τις ανάγκες μας με τα "ψυχρά" αντικειμενικά γεγονότα. Καλά κάνεις βέβαια και τονίζεις το "για μένα", αλλά αν αρχίσουμε τα "για μένα" η μπάλα χάθηκε.

Και για μένα το Olivetti Prodest PC1 μου που τρέχει στα...8Mhz  και έχει 512KB RAM είναι το καλύτερο pc όλων των εποχών. Αλλά η Πραγματικότητα χέστηκε -ως συνήθως- για το τι εγώ θεωρώ ως καλύτερο pc.? 

Χαρακτήρας στον ήχο. Μόνο το Virus ακούγεται σαν Virus, μόνο το hydrasynth ακούγεται σαν hydrasynth κλπ. Όχι generic ηχόχρωμα.
΄Ένα Montage φυσικά  και μπορεί άνετα να ακουστεί "generic", όπως και όλα τα workstations. Πέρα όμως από τους generic ήχους που έχουν φτιαχτεί για να υποστηρίξουν generic ανάγκες κ' καταστάσεις, οι ήχοι αυτοί αποτελούν ένα απειροελάχιστο ποσοστό των μη-generic ήχων που μπορούν να δημιουργηθούν. Εκεί να δεις "χαρακτήρα", totally unique χαρακτήρα που ούτε στα πιο τρελά όνειρα της συντριπτικής πλειονότητας των synths δεν μπορεί να βρεθεί.

Αν θες "χαρακτήρα" στο -όποιο- synth σου, πάτα το EDIT. Όλα ανεξαιρέτως τα synths έχουν χαρακτήρα, απλά μερικά από αυτά, τα "διαστημόπλοια", διαθέτουν ένα πλήθος χαρακτήρων. Και αυτό τα κατατάσσει στην κορυφή της αλυσίδας. image.gif

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν θες "χαρακτήρα" στο -όποιο- synth σου, πάτα το EDIT.
Με 40.000 ήχους που λέει ο λόγος που έχουν φτιάξει επαγγελματίες του είδους και συνοδεύουν τα preset του Montage πόσο χαρακτήρα να του δώσω εγώ άμα το πάρω διαφορετικό άμα πατήσω το EDIT.

 Αφού είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ?

 Εγώ βλέπω έναν που πουλάει ήχους για το V-Synth π.χ. και εκεί που νομίζω πως το ξέρω το όργανο, ξενερώνω?

 Πάντως επίσης καταλαβαίνω τι εννοεί και ο Πάνος με το ηχόχρωμα.

 Και εσύ με τα εκατοντάδες ? συνθ που έχουν περάσει από τα χέρια σου, τα περισσότερα αναγνωρίζονται όσο και edit να τους κάνεις γιατί μέσω της δομής τους, όσο μάστερ και να είσαι στη διαμόρφωση και τη δημιουργία ήχου, η δομή των φίλτρων και των effects σε αυτά δεν είναι τόσο modular πάντα, έχει κάποια πράγματα που οδηγούν κάπου που αναγνωρίζεται γι αυτό και το Virus και άλλα τα ξεχωρίζει κάποιος.

Εγώ το V-Synth π.χ. θα το καταλάβω και ας πέσω στον καλύτερο προγραμματιστεί, αρκεί να ακούσω κάτι που συνδυάζει τα ιδιαίτεραι φίλτρα και effect του και θα καταλάβω, όχι πάντα, αλλά θα το κάνω, όλοι μας έτσι κάνουμε.

 
Καλά κάνεις βέβαια και τονίζεις το "για μένα", αλλά αν αρχίσουμε τα "για μένα" η μπάλα χάθηκε.
Αν θυμάσαι, το αρχικό μου σχόλιο ήταν "Δεεεεν ασχολούμαι με workstations, δε μου λένε τίποτα πιά." που σε έκανε να διαμαρτυρηθείς. Αυτό το σχόλιό μου αιτιολογώ τόση ώρα με τα bold και τις υπογραμμίσεις. Για να δείξω οτι δεν έχω καμμιά διάθεση να ακυρώσω τις επιλογές άλλων ανθρώπων, αλλά να υπερασπιστώ τις δικές μου. Τίποτα άλλο. Κι όταν λέω για χαρακτήρα εννοώ χροιά του οργάνου συνολικά, οχι τους ήχους καθαυτούς. Το "για μένα" είναι για εμένα η εύρεση της μπάλας..

 
Και εσύ με τα εκατοντάδες ? συνθ που έχουν περάσει από τα χέρια σου, τα περισσότερα αναγνωρίζονται όσο και edit να τους κάνεις γιατί μέσω της δομής τους, όσο μάστερ και να είσαι στη διαμόρφωση και τη δημιουργία ήχου, η δομή των φίλτρων και των effects σε αυτά δεν είναι τόσο modular πάντα, έχει κάποια πράγματα που οδηγούν κάπου που αναγνωρίζεται γι αυτό και το Virus και άλλα τα ξεχωρίζει κάποιος.
Δύσκολο. Όσο ανεβαίνουν οι δυνατότητες δημιουργίας νέου ήχου σε ένα synth, τόσο πιο δύσκολά μπορεί να αναγνωριστεί ο "χαρακτήρας/χροιά" του, κι αυτό γιατί το synth παύει πλέον να έχει μία χαρακτηριστική χροιά. Το Minimoog έχει αναγνωρίσιμη χροιά για παράδειγμα, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί σαν synth έχει καρα-basic δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων. 10-20 ήχους μπορεί να δημιουργήσει, τους έχουμε ακούσει και φάει στη μάπα για δεκαετίες. Έχει αναγνωρίσιμο χαρακτήρα λοιπόν, οκ. Και? Αν θέλουμε αναγνωρίσιμο χαρακτήρα δεν αγοράζουμε synths, πάμε και αγοράζουμε ακουστική κιθάρα/κλαρίνο/σαξ/πιάνο και τέλος.?

Ρίξτε ένα αυτί στα παρακάτω patches και πείτε αν μπορείτε να αναγνωρίσετε ποια synths παίζουν.




 
 Παντως σε επιπεδο hardware, ακομα και ξεχωριστα τα στοιχεια του montage ειναι δυνατα. Δηλαδη και η sample μηχανη ειναι απο τις δυνατοτερες hardware, και η FM ειναι δυνατη, ενω η virtual analog εχει και αυτη ψωμι οπως φαινεται.

 Και βεβαια οταν τα κανεις integrate ολα μαζι, τοτε θα βγουν και δυνατοι ηχοι.

 Τωρα, αν καποιος ηταν PCακιας, θα μπορουσα να καταλαβω το να μην πολυτρελαινεται. Αλλα πως γινεται ρε Πανο να εχεις περι πολλου το Triton π.χ. και να θεωρεις το montage μπας κλας, αυτο δεν μπορω να το καταλαβω ?

 Τα πραγματικα one knob per function synth, δεν μπορουν να εχουν τις δυνατοτητες του montage. Ακομα και το virus εχει μενου και διπλες λειτουργιες, διαολε ακομα και τα nord εχουν.

 Παντως καταλαβαινω τι λες. Η γοητεια του montage ειναι το ποσα πραγματα μπορει να καλυψει μονο του. Αν ομως καποιος εχει ηδη ενα συνολο απο synthesizer, και ειδικα αν δεν τον ενδιαφερουν οι sampled και οι FM ηχοι, τοτε οντως δεν εχει να του δωσει κατι το montage. Η virtual analog μηχανη του δεν πολυκλανει μπροστα στο virus, wavetable και τετοια που εχει το hydrasynth δεν εχει, ε, καταλαβαινω τη λογικη σου.

 Αλλα αν επεφτε στα δικα μου χερια, θα σου εφτιαχνα κατι πατσες θανατηφορες και θα αλλαζες γνωμη ?. Εχει τρομερο modulation συστημα, εχει πλεον και virtual analog, σηκωνει πολυ πραγμα. Ευτυχως ειμαι PCακιας και μπορω να τα κανω αυτα ηδη, αλλιως θα ειχα ξεπαραδιαστει ?

 
5 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Δύσκολο. Όσο ανεβαίνουν οι δυνατότητες δημιουργίας νέου ήχου σε ένα synth, τόσο πιο δύσκολά μπορεί να αναγνωριστεί ο "χαρακτήρας/χροιά" του, κι αυτό γιατί το synth παύει πλέον να έχει μία χαρακτηριστική χροιά. Το Minimoog έχει αναγνωρίσιμη χροιά για παράδειγμα, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί σαν synth έχει καρα-basic δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων. 10-20 ήχους μπορεί να δημιουργήσει, τους έχουμε ακούσει και φάει στη μάπα για δεκαετίες. Έχει αναγνωρίσιμο χαρακτήρα λοιπόν, οκ. Και? Αν θέλουμε αναγνωρίσιμο χαρακτήρα δεν αγοράζουμε synths, πάμε και αγοράζουμε ακουστική κιθάρα/κλαρίνο/σαξ/πιάνο και τέλος.?

Ρίξτε ένα αυτί στα παρακάτω patches και πείτε αν μπορείτε να αναγνωρίσετε ποια synths παίζουν.


άμα τα είχα θα τα αναγνώριζα?

 
άμα τα είχα θα τα αναγνώριζα?
Δεν χρειάζεται να τα έχεις ρε συ, κάπου μπορεί να τα έχεις ακούσει. Δηλαδή δεν μπορείς να αναγνωρίσεις ένα Minimoog επειδή δεν είχες ποτέ σου ένα? Όλοι μπορούμε να αναγνωρίσουμε το αγαπημένο μας Minimoog. :classic_love: ????

 
Δεν χρειάζεται να τα έχεις ρε συ, κάπου μπορεί να τα έχεις ακούσει. Δηλαδή δεν μπορείς να αναγνωρίσεις ένα Minimoog επειδή δεν είχες ποτέ σου ένα? Όλοι μπορούμε να αναγνωρίσουμε το αγαπημένο μας Minimoog. :classic_love: ????
Το ακούω.

 Να σου πω την αλήθεια προτιμώ να απολαμβάνω τον ήχο παρά να σκέφτομαι τι είναι γιατί δεν πρόκειται και να το βρώ και θα με πιάσει ψύχωση με την κούραση που έχω?

 Να βάζεις να ακούμε να χαλαρώνουμε, καλύτερα.

 
Το ακούω.

 Να σου πω την αλήθεια προτιμώ να απολαμβάνω τον ήχο παρά να σκέφτομαι τι είναι γιατί δεν πρόκειται και να το βρώ και θα με πιάσει ψύχωση με την κούραση που έχω?

 Να βάζεις να ακούμε να χαλαρώνουμε, καλύτερα.
Έχω δυο-τρία με random ήχους, διάλεξα στην τύχη αυτό και το ανέβασα. Είναι χαλαρωτικό όντως.

 
Όταν δεν διαλέγουμε ένα προϊόν επειδή δεν μας αφορά, αυτό δεν σημαίνει αυτομάτως οτι το θεωρούμε basse classe. Δεν έχω τέτοια αρνητική ιδέα για τα workstations, απλώς δεν με αφορούν. Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης νταλίκας, δε σκοπεύω ποτέ να οδηγήσω νταλίκα, δεν με αφορούν, άρα γιατί να με νοιάζουν οι νταλίκες; Αυτό όμως δε σημαίνει οτι τις απεχθάνομαι, απλά οτι δεν με αφορούν. Επίσης, μιας και αναφέρθηκε το Triton: Ναι, το 2004 και με βάση τις λιγοστές μου γνώσεις τότε περι synthesizers, όντως μου φαινόταν σα δώρο θεού και το ξεκοκκάλισα κι έχω γράψει με αυτό το μεγαλύτερο μέρος των κομματιών μου για σχεδόν 15 χρόνια. Αν ήξερα όμως το 2004 αυτά που ξέρω σήμερα, δεν υπήρχε περίπτωση να έπαιρνα το Triton. Αλλά και χωρίς το Triton, δεν θα μάθαινα αυτά που ξέρω σήμερα. Στο σήμερα όμως δεν το εκθειάζω. Ακόμα κι αυτό που τόσα μου έμαθε, το κρατάω για λόγους βιωματικούς, αρχειακούς κλπ, αλλά είναι το συνθ που ανάβει λιγότερο, σχεδόν ποτέ. Τώρα πιά. Και θα είναι και το πρώτο που θα φύγει αν είναι να πουλήσω κάτι. Ασχολήθηκα δηλαδή με workstation για 15 χρόνια και τώρα πιά που ξέρω πώς ακούγονται και ξέρω πώς θέλω εγώ να ακούγομαι, βλέπω οτι αυτό που θέλω να πώ, θα ειπωθεί με ευστοχία ως προς το ποιός είμαι, με τα συνθ που θα μιλάνε την γλώσσα ΜΟΥ κι όχι με αυτά που μιλούν 200 γλώσσες και ενδεχομένως και την δική μου.

 
 ΟΚ.

 Ειναι και τι μουσικη θελεις να φτιαξεις.

 Δηλαδη, προσωπικα δε θα μπορουσα να μην εχω προσβαση σε φυσικους ηχους. Με τιποτα.

  Ειτε παλια με romplers και samplers, ειτε τωρα με το software, δε μπορω να μην εχω προσβαση σε τετοιους ηχους,  παροτι για καθαρη συνθεση ηχου θα προτιμησω και εγω τα συνθενια συνθς ?

  Αν ομως δε θελεις καθολου φυσικους ηχους, χανουν μεγαλο μερος της χρησιμοτητας τους τα workstation.

 Αν επιπλεον δε θελεις και εντυπωσιακους multilayer ηχους, οι οποιοι ειναι διασκεδαστικοι μεν οταν παιζεις αλλα στην ενορχηστρωση ειναι βασανο να "καθησουν" καλα, τοτε χανει καθε χρησιμοτητα.

 Η ηλεκτρονικη μουσικη δεν ξεκινησε με το M1, ουτε περιμενε το montage για να εμφανιστει. Βεβαια σε ενα πληρες και all around hardware setup επιβαλλεται να υπαρχουν καποιο η καποια αναλογα μηχανηματα, διοτι αυτα καλυπτουν ενα μεγαλο μερος των τυπικων ηχοχρωματων.

 Αλλα δεν παιζουν ολοι με τυπικα ηχοχρωματα ?

 
δε μπορω να μην εχω προσβαση σε τετοιους ηχους
Ο βασικότερος λόγος που κρατάω ακόμα το Triton. Και πιό πολύ για πελάτες παρά για μένα.

 
 Παντως ειναι βεβαιο οτι θα δινει τρελους συνθ ηχους το montage. OK, δεν ειναι τοσο αμεσο στο editing, ουτε εχει ξερω γω τα analog φιλτρα του αιωνα, αλλα με ολα αυτα τα ψιψιψινια που εχει πανω, σε κινητικους multipart ηχους θα ΣΚΟΤΩΝΕΙ.

 
 Εχει ενδιαφερον. Σε αυτο το thread για το Gaia, καταληξαμε να μιλαμε για workstation και montage. Στο αλλο thread για το gaia καταληξαμε να μιλαμε για κιθαρες και tele.

 Κατι μου λεει οτι δε θα τα παει καλα αυτο το synth. ?

 
Στο αλλο thread για το gaia καταληξαμε να μιλαμε για κιθαρες και tele.

 Κατι μου λεει οτι δε θα τα παει καλα αυτο το synth. ?


Μην πείτε ότι μπήκαμε κιθαρίστες και σας το χαλάσαμε.

Εντάξει? :classic_tongue:

 
Αααχ, πού είναι ρε η εποχή που έβγαινε το JD-800 και τρελαινόμασταν; κι αργότερα, το V-Synth και το Triton και νομίζαμε οτι αγγίζουμε τη θέωση; Πού είναι αυτή η αθωότητα και ο αγνός ενθουσιασμός; Που τα βλέπαμε και πιστεύαμε οτι θα καλυτερεύσει ο ήχος μας κι είχαμε δίκιο.. Αυτές, οι ίδιες οι εταιρείες μας τα κατέστρεψαν αυτά. Τώρα βγαίνει κάτι και πρώτα το αντιμετωπίζουμε με δυσπιστία κι ύστερα, αν αποδειχτεί η αξία του λέμε "άντε, ας ασχοληθώ κι εγώ να δώ τί μπορεί να μου δώσει". Π.χ. το Gaia II καλή ώρα. Αν αυτό έβγαινε πριν 10 χρόνια θα σήμαινε συναγερμός. Τώρα.. έχουμε υπερκορεστεί και το θεωρούμε "meh.." Για να το είχε όμως ο Jarre το 2007 ας πούμε.. τί Radias και σούπα-μούπες, τώρα θα το θεωρούσαμε must-have.

 
Δεν έχω τέτοια αρνητική ιδέα για τα workstations, απλώς δεν με αφορούν. Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης νταλίκας, δε σκοπεύω ποτέ να οδηγήσω νταλίκα, δεν με αφορούν, άρα γιατί να με νοιάζουν οι νταλίκες;
Τα έχεις μπερδέψει λίγο Πάνο, και πιθανόν μπερδεύεις και άλλους που μπορεί να σε διαβάζουν. Πάμε απ'την αρχή:

Τα Workstations είναι πρώτα και κύρια synthesizers. Και σαν synthesizers, μερικά από αυτά τυγχάνει να έχουν όχι μόνο τις πλέον ισχυρές sound engines αλλά και sound engines μοναδικές στο είδος τους. To 2016 που κυκλοφόρησε το πρώτο Montage, δεν υπήρχε synth με FM engine στην αγορά, πλην των παλιών μεταχειρισμένων FM synths της Yamaha. Με το να λέει κάποιος "δεν με αφορούν τα workstations" αυτόματα βγάζει από τις επιλογές του την ισχυρότερη FM engine που υπάρχει στην αγορά, και αν ενδιαφέρεται για μια FM engine τότε η μόνη επιλογή που του μένει είναι η αγορά μεταχειρισμένων. Γιατί? Γιατί "δεν τον αφορούν τα workstations".

Το "δεν με αφορούν τα workstations" καταργεί επίσης την δυνατότητα κάποιου να αποκτήσει μια VAST engine (Kurzweil) ή την -μακράν- καλύτερη sample-based sound engine(s) της αγοράς, που βρίσκεται μόνο στα workstations Montage/MODX/MODX+/Montage M. Sorry αλλά αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Να στερείται κάποιος δηλαδή μερικές από τις πλέον κορυφαίες synth engines μόνο και μόνο γιατί τυχαίνει να βρίσκονται εγκατεστημένες σε workstations.

Ασχολήθηκα δηλαδή με workstation για 15 χρόνια και τώρα πιά που ξέρω πώς ακούγονται...
Ώπα. Δεν έχεις ιδέα πως ακούγονται γενικά τα workstations, αυτό που ξέρεις πως ακούγεται είναι το Triton και μόνο το Triton, γιατί μόνο με αυτό ασχολήθηκες. Το "τώρα πιά που ξέρω πώς ακούγονται" μπορεί να το πει κάποιος που έχει παίξει/προγραμματίσει ΟΛΑ τα workstations που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Η δήλωση "τώρα ξέρω πώς ακούγονται (όλα τα workstations)" έχει την ίδια σοβαρότητα με το "τώρα ξέρω πώς ακούγονται όλα τα synths". 

Τα workstations λοιπόν δεν ακούγονται "έτσι" ή "αλλιώς", πολλές φορές δεν ακούγονται καν το ίδιο ακόμα κι αν ανήκουν στην ίδια εταιρεία, και δεν μιλάω για workstations διαφορετικής χρονολογίας αλλά workstations που κατασκευάζονται την ίδια χρονική περίοδο και πωλούνται ταυτόχρονα (βλέπε διάφορα workstations της Korg πχ)

Πες καλύτερα ότι δεν σε αφορούν κάποιες λειτουργίες των workstations (πχ sequencer, sampler, multitrack recording κλπ) παρά "δεν με αφορούν, γενικά, τα workstations" γιατί αυτό στην ουσία δεν έχει νόημα.? 

 
Αααχ, πού είναι ρε η εποχή που έβγαινε το JD-800 και τρελαινόμασταν; κι αργότερα, το V-Synth και το Triton και νομίζαμε οτι αγγίζουμε τη θέωση; Πού είναι αυτή η αθωότητα και ο αγνός ενθουσιασμός; Που τα βλέπαμε και πιστεύαμε οτι θα καλυτερεύσει ο ήχος μας κι είχαμε δίκιο.. Αυτές, οι ίδιες οι εταιρείες μας τα κατέστρεψαν αυτά. Τώρα βγαίνει κάτι και πρώτα το αντιμετωπίζουμε με δυσπιστία κι ύστερα, αν αποδειχτεί η αξία του λέμε "άντε, ας ασχοληθώ κι εγώ να δώ τί μπορεί να μου δώσει". Π.χ. το Gaia II καλή ώρα. Αν αυτό έβγαινε πριν 10 χρόνια θα σήμαινε συναγερμός. Τώρα.. έχουμε υπερκορεστεί και το θεωρούμε "meh.." Για να το είχε όμως ο Jarre το 2007 ας πούμε.. τί Radias και σούπα-μούπες, τώρα θα το θεωρούσαμε must-have.




 Μα τοσα χρονια με το massive και το serum και τα αλλα παιδια θεριζει η wavetable, εχουν πεσει με τα μουτρα τα αρρωστακια και μας εχουν κανει μπλε τα ουμπαλα με τα ΓΚΡΑΑΑΑΚ και τα ΓΟΥΟΜΠΛΕ-ΓΟΥΟΜΠΛΕ ? Και επειδη τωρα εδεησε να βγαλει ενα φτηνιαρικο wavetable η roland θα πεσουμε στα πατωματα;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top