- Μηνύματα
- 6,931
- Πόντοι
- 898
Δεν ξέρω, ρωτάω. Το 909 κόστιζε παραπάνω από 50%.mamonu είπε:δηλαδη... για να ανταπαντησω...
το 808 και το 909 ειναι τελειως διαφορετικα μηχανηματα με διαφορετικα φιλτρα?
Δεν ξέρω, ρωτάω. Το 909 κόστιζε παραπάνω από 50%.mamonu είπε:δηλαδη... για να ανταπαντησω...
το 808 και το 909 ειναι τελειως διαφορετικα μηχανηματα με διαφορετικα φιλτρα?
Μανώλης Χναράκης είπε:Δεν ξέρω, ρωτάω. Το 909 κόστιζε παραπάνω από 50%.
Εντάξει, καλά τα χαρακτηριστικά του μικρότερου. Εγώ κρατάω όμως και αυτό.mamonu είπε:το mc808 ηταν cutback εκδοση που βγηκε μετα απο το mc909 .
δεν προσεφερε ARX-καρτες και επεκτασιμοτητα με αυτο τον τροπο
ειχε ομως αλλα θετικα... και η sound engine ηταν η ιδια αλλα το user interface
ηταν διαφορετικο... μιας και το mc909 ειχε μεγαλη ωραια οθονη κλπ κλπ.
το Sound on sound λεει..
"The MC808 is the latest model in the Groovebox dynasty and as both its price tag and the numerical component of its name might indicate, it represents a scaling back of the MC909's grand designs. But only slightly so, as it still offers a similar armoury of sampling, 16-part multitimbral synth, 16-track sequencer, oodles of effects and plenty of hands-on controls to, er, lay your hands on. In fact, the progress of technology, coupled with lower production costs, means that although it ships at much less than half the price of its older brother, the new arrival still manages to trump it in a number of areas. "
Γιατί, πρέπει να τα ξέρω όλα; ;Dεπισης κυριε Χναρακη ειναι δυνατον εσεις να μην τα ξερετε αυτα?
Μανώλης Χναράκης είπε:Εντάξει, καλά τα χαρακτηριστικά του μικρότερου. Εγώ κρατάω όμως και αυτό.
Δεν το γνωρίζω 100% να σου απαντήσω, θα πρέπει να το ψάξω.Ξεχνάς όμως κάτι βασικό εκτός από αυτά (τα φίλτρα), υπάρχουν οι κονβέρτορες και το THD που παίζουν τον ρόλο τους, τα οποία και πάλι δεν γνωρίζω αλλά υποψιάζομαι.mamonu είπε:το θεμα ειναι οτι τα χαρακτηριστικα του φιλτρου ηταν τα ιδια.
η κυματομορφες πιο πολλες αλλα ο χαρακτηρας ο ιδιος.. η ιδια μηχανη συνθεσης..
Όχι βέβαια. Αυτό εσύ πρέπει να το καταλαβαίνεις, δηλαδή η mercedes S-600 κάτι καλύτερο πρέπει να σου παρέχει από την S-300, λέω... μάλλον...υπαρχει δηλαδη κατι καπου γραπτα απο την Roland οτι το MC808 ηταν υποδεεστερο σε αυτο το σημειο απο το MC909?
Νομίζω πως ισχύει στα περισσότερα για να μην σου πω παντού.οσο για την τιμη και Roland το εμαθα το μαθημα μου.
http://www.noiz.gr/index.php?action=dlattach;topic=202406.0;attach=45378;image
Πού αυτό και σε τι κατάσταση;Hysplex είπε:...και προσωπικά μάλλον θα το σκεφτόμουν πολύ να δώσω 900 ευρώ π.χ. για το Miami ,ενώ με τα μισά λεφτά μπορώ να έχω 808 και 909.
Marketing φίλε μου, marketingΠάντως αν η τιμολόγηση σταθεί στα σχετικά χαμηλά επίπεδα που έχει διαρρεύσει ήδη, μάλλον καλά θα τα πάνε
Χμμ μάλλον πρέπει να προσέχω καλυτερα το πως εκφραζομαι..Μανώλης Χναράκης είπε:Πού αυτό και σε τι κατάσταση;
Μανώλη, κακά τα ψέματα, όταν μια εταιρεία δεν είναι ακριβώς στο peak της ιστορίας της (βλ. Roland), πρέπει να ακολουθεί επιθετική τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να δελεάσει τον πελάτη ώστε να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του.Μανώλης Χναράκης είπε:Marketing φίλε μου, marketing
Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.cyclops είπε:παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας.
Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία.cyclops είπε:Δεν είπα ότι υπάρχει κάποιος παίκτης που να είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Αυτό βέβαια φαίνεται να αλλάζει τελευταία.
Ότι καινοτομεί πάντως αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Σαφώς και δοκιμάζει νέα πράγματα, και μάλιστα πολλά πέραν των τετριμμένων (π.χ. hybrid sample/modeling synthesis, a.k.a. SuperNatural), όταν την ίδια στιγμή άλλοι "κολοσσοί" (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας.
Συγκεκριμένο παράδειγμα;Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της.
+1000neeq είπε:Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.
Δέκα ? Τί είναι αυτό ? ;D ;D ;DΠολυεθνικές εταιρίες είναι αυτές. Απευθύνονται σε μεγάλες μάζες = μεγάλες πωλήσεις.Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι.
Αν αναφέρω συγκεκριμένο όνομα κάποιος θα θιγεί και θα αρχίσει μία από αυτές τις "συζητήσεις" που καταλήγουν σε κλείδωμα του thread. Κι αυτό το χατήρι δεν πρόκειται να το κάνω προσωπικά. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.Μανώλης Χναράκης είπε:Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία.
Η παρατεταμένη αποχή (πάνω από 5 χρόνια) από την αρένα των flagship keyboard workstations. Εκτός κι αν τα FA 06/08 μπορούν να χτυπήσουν στα ίσα τα Motif XF και Kronos. Επίσης η ελλιπής υποστήριξη (για να μην πω ότι το παράτησε εντελώς) του τελευταίου keyboard workstation που κυκλοφόρησε.Πιό πάνω γράφεις:
Συγκεκριμένο παράδειγμα;Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της.
Αναφέρθηκα σε τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Σαφώς και δεν εννοούσα την analog subtractive synthesis και την μοντελοποίηση αυτής (=VA), αφού έχουν προέλευση πολύ πιο παλιά. Αυτές οι μορφές σύνθεσης σαφώς και είναι όχι μόνο περιζήτητες από τους απανταχού καλλιτέχνες (ερασιτέχνες και επαγγελματίες) παγκοσμίως, αλλά και άκρως ευέλικτες και πάρα πολύ χρήσιμες. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, κακώς δεν ανέφερα συγκεκριμένο παράδειγμα. Εννοούσα την αναμασημένη sample-playback εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες που κάποτε πρωτοστάτησαν στην μοντελοποίηση αναλογικών και φυσικών οργάνων (εξ Ιαπωνίας είναι πάντως ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, για την ιστορία). :Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.
Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι.