• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Roland AIRA....

mamonu είπε:
δηλαδη... για να ανταπαντησω...

το 808 και το 909 ειναι τελειως διαφορετικα μηχανηματα με διαφορετικα φιλτρα?
Δεν ξέρω, ρωτάω. Το 909 κόστιζε παραπάνω από 50%.
 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Δεν ξέρω, ρωτάω. Το 909 κόστιζε παραπάνω από 50%.

το mc808 ηταν cutback εκδοση που βγηκε μετα απο το mc909 .

δεν προσεφερε ARX-καρτες και επεκτασιμοτητα με αυτο τον τροπο

ειχε ομως αλλα θετικα... και η sound engine ηταν η ιδια αλλα το user interface

ηταν διαφορετικο... μιας και το mc909 ειχε μεγαλη ωραια οθονη κλπ κλπ.

το Sound on sound  λεει..

"The MC808 is the latest model in the Groovebox dynasty and as both its price tag and the numerical component of its name might indicate, it represents a scaling back of the MC909's grand designs. But only slightly so, as it still offers a similar armoury of sampling, 16-part multitimbral synth, 16-track sequencer, oodles of effects and plenty of hands-on controls to, er, lay your hands on. In fact, the progress of technology, coupled with lower production costs, means that although it ships at much less than half the price of its older brother, the new arrival still manages to trump it in a number of areas. "

επισης...

αμα θελει καποιος μοντ μπορει να παρει ολα τα MC comments και να τα βαλει σε ενα αλλο thread.

ετσι μολις βγουν τα AIRA.... να πουμε για αυτα και μονο αυτα...  ;D

επισης κυριε Χναρακη ειναι δυνατον εσεις να μην τα ξερετε αυτα?  ;)

 
mamonu είπε:
το mc808 ηταν cutback εκδοση που βγηκε μετα απο το mc909 .

δεν προσεφερε ARX-καρτες και επεκτασιμοτητα με αυτο τον τροπο

ειχε ομως αλλα θετικα... και η sound engine ηταν η ιδια αλλα το user interface

ηταν διαφορετικο... μιας και το mc909 ειχε μεγαλη ωραια οθονη κλπ κλπ.

το Sound on sound  λεει..

"The MC808 is the latest model in the Groovebox dynasty and as both its price tag and the numerical component of its name might indicate, it represents a scaling back of the MC909's grand designs. But only slightly so, as it still offers a similar armoury of sampling, 16-part multitimbral synth, 16-track sequencer, oodles of effects and plenty of hands-on controls to, er, lay your hands on. In fact, the progress of technology, coupled with lower production costs, means that although it ships at much less than half the price of its older brother, the new arrival still manages to trump it in a number of areas. "
Εντάξει, καλά τα χαρακτηριστικά του μικρότερου. Εγώ κρατάω όμως και αυτό.

επισης κυριε Χναρακη ειναι δυνατον εσεις να μην τα ξερετε αυτα?  ;)
Γιατί, πρέπει να τα ξέρω όλα;  ;D
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μανώλης Χναράκης είπε:
Εντάξει, καλά τα χαρακτηριστικά του μικρότερου. Εγώ κρατάω όμως και αυτό.

το θεμα ειναι οτι τα χαρακτηριστικα του φιλτρου ηταν τα ιδια.

η κυματομορφες πιο πολλες αλλα ο χαρακτηρας ο ιδιος.. η ιδια μηχανη συνθεσης..

υπαρχει δηλαδη κατι καπου γραπτα απο την Roland οτι το MC808 ηταν υποδεεστερο σε αυτο το σημειο απο το MC909?

οσο για την τιμη και Roland το εμαθα το μαθημα μου.

547274_453534128096151_1649343294_n.jpg

 
mamonu είπε:
το θεμα ειναι οτι τα χαρακτηριστικα του φιλτρου ηταν τα ιδια.

η κυματομορφες πιο πολλες αλλα ο χαρακτηρας ο ιδιος.. η ιδια μηχανη συνθεσης..
Δεν το γνωρίζω 100% να σου απαντήσω, θα πρέπει να το ψάξω.Ξεχνάς όμως κάτι βασικό εκτός από αυτά (τα φίλτρα), υπάρχουν οι κονβέρτορες και το THD που παίζουν τον ρόλο τους, τα οποία και πάλι δεν γνωρίζω αλλά υποψιάζομαι.

υπαρχει δηλαδη κατι καπου γραπτα απο την Roland οτι το MC808 ηταν υποδεεστερο σε αυτο το σημειο απο το MC909?
Όχι βέβαια. Αυτό εσύ πρέπει να το καταλαβαίνεις, δηλαδή η mercedes S-600 κάτι καλύτερο πρέπει να σου παρέχει από την S-300, λέω... μάλλον...
Πολύ απλά και με πολύ απλή λογική να μου επιτρέψεις να σου εξηγήσω κάτι, εάν θες.

Όταν η χ-ψ εταιρία μεγέθους Yamaha Roland Korg κλπ κλπ κλπ, κατασκευάζει ένα Α προϊόν που κοστίζει ένα Α ποσό και κάνει κάποιες Α πωλήσεις, λογικό είναι μετά από κάποιο διάστημα θέλοντας να προσεγγίσει (πουλήσει) και στους πιό "φτωχούς" αν θες, να κατασκευάσει ένα Β προϊόν σε μία Β τιμή έτσι ώστε να προσεγγίσει (πουλήσει) και στους "φτωχότερους" που κακά τα ψέματα και στην πραγματικότητα "αυτοί" είναι οι περισσότεροι.

Ελπίζω να τα είπα καλά κι ελπίζω να τα κατάλαβες.

οσο για την τιμη και Roland το εμαθα το μαθημα μου.

http://www.noiz.gr/index.php?action=dlattach;topic=202406.0;attach=45378;image
Νομίζω πως ισχύει στα περισσότερα για να μην σου πω παντού.
Αν έχω κάνει κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

 
Λοιπον αυτα......αναμονη μεχρι την παρουσιαση του AIRA καλο σας βραδυ  8)

 
οι τιμες παντως σε $$ ειναι καλες...

ειδικα το TR-8 θα γινει αναρπαστο...

System-1: $599

VT-3: $199

TB-3: $299

TR-8: $499

[flash=200,200]




το TB-3 δεν εχει  env mod  & decay knobs ομως....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το env mod και το decay μπορείς να το ελέγξεις μέσω του touch pad πάντως.

Τελικά, παρά την πρώτη παγωμαρα και χλευασμό της roland γιατί δεν ακολουθεί το analoq revival της korg και των άλλων εταιρειών , τα εν λόγω synths μάλλον θα πετύχουν.

Το demo  του tr8 ,αν ξεπεράσει κανείς το γεγονός ότι είναι digital, είναι αρκετά ικανοποιητικό ηχητικά και προσωπικά μάλλον θα το σκεφτόμουν πολύ να δώσω 900 ευρώ π.χ. για το Miami ,ενώ με τα μισά λεφτά μπορώ να έχω 808 και 909.

Οι τιμές θα μεταφραστουν απο $ σε € , δηλαδή 499€ για το tr8? ή θα γίνει μετατροπή βάσει ισοτιμίας , δηλαδή 365€?

Στην δεύτερη περίπτωση θα πρόκειται για πραγματική ευκαιρία.

 
Τελικά είχα δίκιο ότι το dial στο System-1 ήταν για pitch bend. Αποδεικνύεται ότι είναι jog dial διπλής λειτουργίας (pitch bend/scatter). Πολύ παράξενη επιλογή πάντως.

Απο ήχο φαντάζομαι θα δούμε και επόμενα demo. Πάντως αν η τιμολόγηση σταθεί στα σχετικά χαμηλά επίπεδα που έχει διαρρεύσει ήδη, μάλλον καλά θα τα πάνε, ιδίως το TR-8.

 
Hysplex είπε:
...και προσωπικά μάλλον θα το σκεφτόμουν πολύ να δώσω 900 ευρώ π.χ. για το Miami ,ενώ με τα μισά λεφτά μπορώ να έχω 808 και 909.
Πού αυτό και σε τι κατάσταση;
Βέβαια θα δείξει από εδώ και πέρα πόσο θα πωλούνται τα 808 & 909 :)

Πάντως αν η τιμολόγηση σταθεί στα σχετικά χαμηλά επίπεδα που έχει διαρρεύσει ήδη, μάλλον καλά θα τα πάνε
Marketing φίλε μου, marketing  :)
Edit.

Κάτσε να βγεί και το manual και τότε θα τα πούμε ;D

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Πού αυτό και σε τι κατάσταση;
Χμμ μάλλον πρέπει να προσέχω καλυτερα το πως εκφραζομαι..

Δεν εννοώ ότι με τα μισά λεφτά θα μπορώ να έχω κανονικά tr808 και tr909.

Εννοώ 808 και 909 με την μορφή του tr8

Άλλωστε δεν νομίζω οι τιμές των tr808 και tr909 να επηρεαστούν ιδιαίτερα

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Marketing φίλε μου, marketing  :)
Μανώλη, κακά τα ψέματα, όταν μια εταιρεία δεν είναι ακριβώς στο peak της ιστορίας της (βλ. Roland), πρέπει να ακολουθεί επιθετική τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να δελεάσει τον πελάτη ώστε να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του.

 
Βλέπεις κάποιον στο peak που δεν τον βλέπω εγώ;

Το πρόβλημα ξεκινάει από την αγοραστική δύναμη των "πελατών".

Πάλι καλά που επενδύουν σε νέα πράγματα.

Μην βλέπεις μεμονωμένα προϊόντα  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είπα ότι υπάρχει κάποιος παίκτης που να είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Αυτό βέβαια φαίνεται να αλλάζει τελευταία.

Ότι καινοτομεί πάντως αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Σαφώς και δοκιμάζει νέα πράγματα, και μάλιστα πολλά πέραν των τετριμμένων (π.χ. hybrid sample/modeling synthesis, a.k.a. SuperNatural), όταν την ίδια στιγμή άλλοι "κολοσσοί" (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας.

 
cyclops είπε:
παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας.
Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.

Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι.

 
cyclops είπε:
Δεν είπα ότι υπάρχει κάποιος παίκτης που να είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Αυτό βέβαια φαίνεται να αλλάζει τελευταία.

Ότι καινοτομεί πάντως αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Σαφώς και δοκιμάζει νέα πράγματα, και μάλιστα πολλά πέραν των τετριμμένων (π.χ. hybrid sample/modeling synthesis, a.k.a. SuperNatural), όταν την ίδια στιγμή άλλοι "κολοσσοί" (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας.
Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία.
Να μου επιτρέψεις να σταθώ σε ένα σημείο που ίσως θα το διάβασες αλλά μάλλον δεν του έδωσες και τόσο μεγάλη προσοχή. Λογικό διότι το AIRA ως η νέα σειρά προϊόντων, προβλήθηκε πιό πολύ ή αν θες βγήκε πιό μπροστά από το ACB (Analog Circuit Behavior). Το ACB είναι κάτι σαν το SuperNatural, μόνο που εδώ αφορά καθαρά ηλεκτρονικά κυκλώματα, για την ακρίβεια συμπεριφορά αναλογικών ηλεκτρονικών κυκλωμάτων. Το SuperNatural αφορούσε και αφορά φυσικά όργανα, συμπεριφορά φυσικών οργάνων.

Το ACB (Analog Circuit Behavior) είναι μία νέα τεχνολογία που υπάρχει στα AIRA.

Αξιοποιεί την τεράστια υπολογιστική ισχύ κάποιων DSP για να μιμηθεί με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά, την συμπεριφορά αν θες των αναλογικών κυκλωμάτων, σε κάποιες περιπτώσεις συμπεριλαμβανομένης της αστάθειας αυτών.

Να σημειώσω πως στην περίπτωση των AIRA δεν γίνεται αντιγραφή των παλαιών εδραιωμένων γνωστών μηχανημάτων αλλά αναδημιουργία νέων προϊόντων με νέο τρόπο λειτουργίας και νέες δυνατότητες.

Σχετικά με την ιστορία...

Π.χ.

Physical Modeling, Analog Modeling, SuperNatural, ACB, πάνω σε αυτά βγάζεις κάποιο προϊόν ή μία σειρά προϊόντων και γράφεις ιστορία.

Πιό πάνω γράφεις:

Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της.
Συγκεκριμένο παράδειγμα;
 
neeq είπε:
Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.
+1000

Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι.
Δέκα ?  Τί είναι αυτό ?    ;D ;D ;DΠολυεθνικές εταιρίες είναι αυτές. Απευθύνονται σε μεγάλες μάζες = μεγάλες πωλήσεις.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία.
Αν αναφέρω συγκεκριμένο όνομα κάποιος θα θιγεί και θα αρχίσει μία από αυτές τις "συζητήσεις" που καταλήγουν σε κλείδωμα του thread. Κι αυτό το χατήρι δεν πρόκειται να το κάνω προσωπικά. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός. ;)

Πιό πάνω γράφεις:
Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της.
Συγκεκριμένο παράδειγμα;
Η παρατεταμένη αποχή (πάνω από 5 χρόνια) από την αρένα των flagship keyboard workstations. Εκτός κι αν τα FA 06/08 μπορούν να χτυπήσουν στα ίσα τα Motif XF και Kronos. Επίσης η ελλιπής υποστήριξη (για να μην πω ότι το παράτησε εντελώς) του τελευταίου keyboard workstation που κυκλοφόρησε.

Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς.

Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι.
Αναφέρθηκα σε τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Σαφώς και δεν εννοούσα την analog subtractive synthesis και την μοντελοποίηση αυτής (=VA), αφού έχουν προέλευση πολύ πιο παλιά. Αυτές οι μορφές σύνθεσης σαφώς και είναι όχι μόνο περιζήτητες από τους απανταχού καλλιτέχνες (ερασιτέχνες και επαγγελματίες) παγκοσμίως, αλλά και άκρως ευέλικτες και πάρα πολύ χρήσιμες. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, κακώς δεν ανέφερα συγκεκριμένο παράδειγμα. Εννοούσα την αναμασημένη sample-playback εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες που κάποτε πρωτοστάτησαν στην μοντελοποίηση αναλογικών και φυσικών οργάνων (εξ Ιαπωνίας είναι πάντως ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, για την ιστορία). ::)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top