Ρε μπας και χρησιμοποιούμε ΛΑΘΟΣ χορδές? (010-038)

Έλα τώρα, τη διάβασα τη συνέντευξη και λέει διάφορα χαζούτσικα.

""First of all, we weren't using a flat-radius fretboard," Mayer says. "We were using the normal one, not the very high radius but definitely curvy. "

""You should always remember that, because many, many times people use a set of strings that are completely imbalanced and they just don't sound that good. Most people would say a .010 to .013 is the correct jump. And the .015 is much better for the G than a .017. An .015 squares out at .225 and .017 is 289. So you're going to get 28 percent more output just with a two-pound different in string size."

"When you flip the guitar, the actual cavities in the guitar now appear on the bass strings, right? Because the volume control and all that is facing toward your head. So the actual resonances of the cavity do change."

Eδώ απόσπασμα από συνέντευξη του 2008 του Jeff Beck στο guitarplayer: 
On my early stuff, I was playing the thinnest strings you could get, .008s,” Beck told Fender.com. “And then the Jimi man came along and told me, ‘You can’t play with those rubber bands. Get those off there.’ So my string gauges have been creeping up ever since. Now I’ve got .011, .013, .017, .028, .038, and .049. I’m trying to get heavier on the top end.
 


Είπαμε:ο Χεντριξ οπως και σχεδόν ΟΛΟΙ οι κιθαρίστες της εποχής του που... πρωτοανακαλυψαν τα bends έπαιζε με το STANDARD Fender Rock n Roll set.

Αυτό το σετ ήταν το 010-038.

End of story and over and out for me.

:classic_smile:

Άκου και εδώ στο 11.00







Οι 8αρες στα ΚΑΝΤΙΝΙΑ που έπαιζε ο Beck ήταν πολύ λεπτές, βέβαια δεν εμπόδισαν ΠΟΤΕ τον Tommy Iommy να ΟΡΊΣΕΙ τον ήχο του metal ...

Α btw ο Αργύρης θα βάλει και αυτός αυτό το σετ στην Χεντριξ στρατ του οπότε θα του πω να σε επισκεφθεί για να το ακούσεις και από κοντά ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tι να ακούσω; Τελικά ήταν regular ή light το 10-38; Όλοι φάσκουν και αντιφάσκουν. Γιατί ο Stern το λέει regular. Άσε, γέρασαν όλοι. Ο καθένας θυμάται με αγάπη τα χρόνια κείνα. Δενκακό.

 

 
Τελικά ήταν regular ή light το 10-38;


Αυτό ήταν ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ άλλο. ?

Και το set λέγονταν RnR όχι light.

Για αυτό και ο ... Παππούς το λέει "regular".

Πολυ αργότερα, γύρω στο 72 άρχισε να βγάζει σετ χορδών ο ΕΒ και μάλιστα ΑΚΟΜΑ πιο ελαφριά ?

Εγώ που ήμουν στην Αμερική στα mid 80s πάντως το έβλεπα αυτό το σετ τώρα που το σκέφτομαι (το Fender RnR ) και όλοι οι "παλιοί" αυτό έπαιρναν....

τεσπα,το θέμα μας δεν είναι με τι έπαιζε ο Χεντριξ (που έτσι κι αλλιώς 1000% με αυτό έπαιζε ? )...το θέμα είναι ότι ΙΜΗΟ αυτό είναι το πιο balanced set χορδών που έχω παίξει στη ζωή μου, οποίος θέλει το δοκιμάζει δεν είναι δα και... υποχρεωτικό ...

?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
And the .015 is much better for the G than a .017. An .015 squares out at .225 and .017 is 289. So you're going to get 28 percent more output just with a two-pound different in string size.


μάλιστα. Χωρίς να έχω κάνει το μάθημά μου, τι πιθανότητες δίνετε αυτο να ισχύει? Δεν καταργεί τον λόγο ύπαρξης των long scale οργάνων? (χαμηλότερο κούρδισμα με λεπτότερες χορδές). Η μετατόπιση στην ταλάντωση δεν παίζει ρόλο?

 
Tis έβαλα και εγώ με το καλό.

πρεπει βεβαια να τις συνηθισω λίγο.

η πρωτη αισθηση ειναι οτι παιζω με εννιαρες και εβαλα μια δεκαρα χορδη για πιο ωραια μπεντζ στη μι καντινι. Δεν κακο.

επειτα τα μπασα σκαγανε πολυ ωραια και τα τριλλζ θυμιζαν δίσκο.

απο κει και περα οντως άλλο μπαλλανς στις συγχορδίες και γενικότερα λαχταρα για μαλακό touch.

Θέλω να σεταρω το tension από το τρέμελο , να ρθει εκει που ηταν πριν και να ξεχορδισω ημιτονιο.

μετα θα σας κανω ενα βιντεακι με τον ηχο! Ελπιζω μεχρι μεθαυριον! Τα λεμε!

A4B6CA4B-7CCF-4BDE-A7BC-B016723D2733.jpeg

1479D49E-ECCE-40C0-A167-EBC21A1FA06F.jpeg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tis έβαλα και εγώ με το καλό.

πρεπει βεβαια να τις συνηθισω λίγο.

η πρωτη αισθηση ειναι οτι παιζω με εννιαρες και εβαλα μια δεκαρα χορδη για πιο ωραια μπεντζ στη μι καντινι. Δεν κακο.

επειτα τα μπασα σκαγανε πολυ ωραια και τα τριλλζ θυμιζαν δίσκο.

απο κει και περα οντως άλλο μπαλλανς στις συγχορδίες και γενικότερα λαχταρα για μαλακό touch.

Θέλω να σεταρω το tension από το τρέμελο , να ρθει εκει που ηταν πριν και να ξεχορδισω ημιτονιο.

μετα θα σας κανω ενα βιντεακι με τον ηχο! Ελπιζω μεχρι μεθαυριον! Τα λεμε!
Κουρδισε τωρα και μισο τονο κατω ala hendrix

 
Βεβαια ναι θα ξεκουρδίσω και θα ξανασεταρω

 
Σημερινό update και αφού οι χορδές περάστηκαν Παρασκευή και ´έκατσαν´ λίγο στο όργανο , έχω να πω ότι δε με χάλασαν καθόλου, ίσα - ίσα είναι και κάτι ωραίο και διαφορετικό από αυτά που έχω συνηθίσει.

Υπόψιν παίζω συνήθως νταβραντισμένες δεκάρες 10.5 ή και εντεκάρες ανάλογα με την κιθάρα εδώ και χρόνια. Εννιάρες ούτε να τις δω γιατί έφαγα το παπατζιλίκι νωρίς εφηβικά λόγω SRV λατρείας και surfo παγανιάς και τις θεωρούσα ολίγον τι μεταλλάδικες. (Και ήταν άδικο).

Ξεκούρδισα και ημιτόνιο έφτιαξα και το action έβαλα και το τρέμολο σε floating φαση εκεί που το θέλω να είναι μαλακό με 5 ελατήρια και ναι έχω να πω ότι είναι βούτυρο. Ευκολόπαικτη και σκαστή. Fender ήχος για μέρες!

Θα ψάξω το πυκνωτικό μου να κάμω βινδεάκι να ακούσετε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω παντως αλλες χορδες δεν ξαναματαβαζω ειδικα σε strat.

Ειναι απλα υπεροχες.

Επισυναπτω πολυ προχειρο κλιΨ (μονο NECK PICKUP) (Vox AC4HW,Rhode NT1,PA1,ARGYTAR 69 Strat w/ Fender pure vintage pickups,Planet Wavex Nyflex Nylon 0,73 pick)

Προβολή συνημμένου 010038.wav

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω παντως αλλες χορδες δεν ξαναματαβαζω ειδικα σε strat.

Ειναι απλα υπεροχες.

Επισυναπτω πολυ προχειρο κλιΨ (μονο NECK PICKUP) (Vox AC4HW,Rhode NT1,PA1,ARGYTAR 69 Strat w/ Fender pure vintage pickups,Planet Wavex Nyflex Nylon 0,73 pick)

Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 
 
 


Προβολή συνημμένου 19791
Ηδη ειναι πλαστικος ο ηχος.  (καλα σε αυτο μπορει να παιζουν και αλλα ρολο)
Κατεβασε και ημιτονιο τωρα.

 
Ηδη ειναι πλαστικος ο ηχος.  (καλα σε αυτο μπορει να παιζουν και αλλα ρολο)
Κατεβασε και ημιτονιο τωρα.
Πλαστικός;

Εμένα μια χαρά μου ακούγεται , εντάξει έχει λίγα πρίμα παραπάνω εξαιτίας του πυκνωτικου που το έχω και πέντε ποντΟΙ από το μεγάφωνο (συνήθως γράφω με δυναμικό κολλημένο στη γρυλια) είναι και η στρατ λίγο.... γκέι κιθάρα ,σε σχέση με την τελε πάντα  :classic_biggrin: αλλά όχι και πλαστικό ρε φιλωΟΥς..

Μάλλον έχεις ξεχάσει πως ακούγεται η κιθάρα χωρίς ντιστορΣιο  :classic_biggrin:

Γιατί να κατεβάσω ημιτόνιο; Υποχρεωτικό είναι;  :classic_biggrin:

Είπαμε το θέμα δεν είναι με τι έπαιζε ο Χεντριξ αλλά το συγκεκριμένο σετ με το οποίο κάποια στιγμή έπαιζαν σχεδόν ΟΛΟΙ (ΚΑΙ φυσικά και ο Χεντριξ  :classic_smile: )

Θα κατεβάσει ο Αργύρης που έστω κΣερει να παίξει έστω και ΕΝΑ κομμάτι του Χεντριξ (εγκω καρντια μου Ντεν κΣερω να παίζω ούτε δωδεκαμετρο μπλουζ, Χεντριξ θα παίξω ;  :classic_biggrin: )

Στο μεταξύ focus στο ποσό ΙΔΙΑ ένταση έχουν όλες οι χορδές και ΕΙΔΙΚΆ η σολ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωχ , τώρα με άγχωσε ο Σπύρος!!!!

 
Εγώ να δείς άγχος,πού εχώ πάνω 2 DR ,3 gibson και μιά ernie ball.Ολές απο διαφορετικά σέτ.Θα ανοίγονται συζητήσεις σε καμιά 50 χρόνια με τί σετ χρησιμοποιούσα και θα πέφτουν κορμιά στα forums.?

Μια χαρά ακούγεται,απλά είναι σέτ που έχει περάσει αρκετά στην τηλεόραση π.χ στα θέματα για διαφημίσεις,με κομπρεσαρισμένες καθαρές κιθάρες και αν όντως δεν "χαλάσεις" λίγο τον ήχο θα μοιάζει σαν να ξεκινάει διαφήμιση.Κατά την γνώμη μου πάντα.

 




Χτες το βράδυ έκανα αυτό το βινδεάκι με τον Super Champ. Δεν ξέρω πόσο βγαίνει προς τα έξω αλλά ο ήχος είναι κλασσικότατος Strat. Τώρα για να είναι και Hendrix θέλει άλλα χέρια απ τα δικά μου. Ίσως και κανένα μαρσάλλι καλό. Γενικά το σετ μου άρεσε και θα παραμείνει σε αυτή τη συγκεκριμένη κιθάρα. Το τρέμολο είναι floating με 5 ελατήρια. Αρκετά μαλακό αν το ρυθμίσεις σωστα.

 
Φανταστικα ακουγεται. Παρομοιος ηχος με του superfunk.

Μια ερωτηση: Γιατι 5 ελατηρια με τοσο μαλακο σετ χορδων? Γινεται να σεταριστει? Πχ στην squier strat μου, με 9-42, να αναγκαστηκα να αφησω 2 ελατηρια διοτι θα επρεπε να ξεβιδωσω εντελως τις 2 βιδες. Στην fender μου, το ιδιο με 3 ελατηρια. Πιθανοτητα να εχει και αλλης σκληροτητας/ποιοτητας ελατηρια σε σχεση με την squier.

 
Φανταστικα ακουγεται. Παρομοιος ηχος με του superfunk.

Μια ερωτηση: Γιατι 5 ελατηρια με τοσο μαλακο σετ χορδων? Γινεται να σεταριστει? Πχ στην squier strat μου, με 9-42, να αναγκαστηκα να αφησω 2 ελατηρια διοτι θα επρεπε να ξεβιδωσω εντελως τις 2 βιδες. Στην fender μου, το ιδιο με 3 ελατηρια. Πιθανοτητα να εχει και αλλης σκληροτητας/ποιοτητας ελατηρια σε σχεση με την squier.


στην 7-χορδη ibanez (9-54) δηλ +6Kg έχω 3.....

 
Φανταστικα ακουγεται. Παρομοιος ηχος με του superfunk.

Μια ερωτηση: Γιατι 5 ελατηρια με τοσο μαλακο σετ χορδων? Γινεται να σεταριστει? Πχ στην squier strat μου, με 9-42, να αναγκαστηκα να αφησω 2 ελατηρια διοτι θα επρεπε να ξεβιδωσω εντελως τις 2 βιδες. Στην fender μου, το ιδιο με 3 ελατηρια. Πιθανοτητα να εχει και αλλης σκληροτητας/ποιοτητας ελατηρια σε σχεση με την squier.


Εχει μακρύτερες ατσάλινεs βίδες ο Callaham και τα ελατήριά του ´λέει ´  ότι ειναι -και καλα- vintage correct γιατί τότενες τα κάμαν πιο μαλακά.... ξέρω και γω... παντως χαλαρώνοντας τις βίδες ήρθε εκεί που ήθελα και ,αν μπορεί να ακουστεί στο βίδεο , είναι πολύ σμουυυυυδ.

Ίσως γιατί τα 5 ελατήρια δεν είναι τόσο τεντωμένα κάνουν λιγότερη δουλειά.

πάντως με 5 ελατήρια έχω μια πιο σταθερή αίσθηση του τρέμολο δεν το νιώθω φτερό στον άνεμο. Ίσως και πιο γεμάτο ήχο σε μια ουτοπική χώρα χωρίς ντιστόρσια και ντραηβζ.

f=kx αν θυμαμαι καλά. Αν το k είναι μικρότερο (σταθερά σκληρότητας του εκάστοτε ελατηρίου) και το χ δηλ η απολσταση μικρότερη , τότε ασκούν λιγότερη δυναμη (f).

Correct me if I ‘m wrong..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
σχετικά με το συγκεκριμένο σετ (argytar btw ωραίο παιξιματάκι και ήχος), argytar πως ακούγεται στα ριφφ στις πάνω χορδές? Σε πιο δυνατό παίξιμο? Σκασίματα? Ποιό είναι το action και το relief στην συγκεκριμένη (όμορφη ομολογουμένως) στρατ?

δηλ κρίνοντας απο τους πίνακες της daddario , 7 - 7.5Kg στις λεπτές και 5.5 - 6 Kg στις μπασες, έχει νόημα αν παίζει κανείς σόλο στις μπάσες και ριφάκια στις πρίμες :classic_blink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με μακρυτερες βιδες και μαλακοτερα ελατηρια σιγουρα λυνεται αυτη η "εξισωση". 

Και 5 ειναι ιδανικα για τον λογο που εξηγεις.

 
σχετικά με το συγκεκριμένο σετ (argytar btw ωραίο παιξιματάκι και ήχος), argytar πως ακούγεται στα ριφφ στις πάνω χορδές? Σε πιο δυνατό παίξιμο? Σκασίματα? Ποιό είναι το action και το relief στην συγκεκριμένη (όμορφη ομολογουμένως) στρατ?

δηλ κρίνοντας απο τους πίνακες της daddario , 7 - 7.5Kg στις λεπτές και 5.5 - 6 Kg στις μπασες, έχει νόημα αν παίζει κανείς σόλο στις μπάσες και ριφάκια στις πρίμες :classic_blink:
Thanks!

Εμενα μου φαίνεται πιο articulate στις μπάσες και ταυτόχρονα πιο σκαστή.

χάνει λίγο girth αλλά το κερδίζει (ω ναι) με το ξεκούρδισμα γιατί μπασάρει λίγο η κιθάρα και γίνεται πιο χαλαρή σχεδόν γιβσονάτη στο feel.

Γενικά είναι δύσκολο στην αρχή αλλά όπως είπε και ο Φάνης Πνοή και Νύξη πιο πάνω συνηθίζεται ευχάριστα αν βρει τα ίσια του με τα δάλτυλά σου.

Το action δεν το μέτρησα, καλή ερώτηση, εδώ το ρύθμισα με το όπτιμαλ ύψος που ήθελα στο floating trem. Mε 5 ελατήρια και set trem είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό το feel, το ειχα ετσι για χρόνια αλλά μετά τα Βιγσμπυζ και την Γρετς εμαθα να εκτιμω και να αγαπώ και τον floating ήχο, αν βγάζει νόημα αυτό. Γενικά έχει χαμηλό action με λίγο αέρα δεν είναι πνιγμένη αλλά ούτε και τρελό struggle να παίξεις το 7.25¨.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top