R.I.P. Παντελή Παντελίδη

  • Thread starter Thread starter mauromouris
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 29K
RayDTutto είπε:
Και ποιος κρίνει την επίδραση; Εσύ, ο μεθυσμένος;

Που νννομίζεις πώς είσαι χικ μια χαρά;

Όπως ο Παντελίδης;

Πες μου πώς ξέρει ο πιωμένος πόσο τον πιάνει και πόσο όχι;

ΠΙΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ!
Βρε συ συμφωνώ.

Αλλά προσπαθώ να πω ότι αλλού είναι το πρόβλημα.

Όπως προείπα έχω κάνει πολλές τέτοιες βλακείες κι εγώ.

Όμως ενώ εγώ αισθάνθηκα απαίσια και προσπάθησα να το αποβάλλω το ρημάδι το ξέσπασμα (με ή χωρίς αλκοόλ) στο τιμόνι, υπάρχουν άλλοι που το επιδιώκουν.

Και η αστυνόμευση κάπου πρέπει να σταματάει και να αρχίσει να δουλεύει η συνείδηση.

Να συμπληρώσω επίσης ότι ο μεθυσμένος ξέρει ότι είναι μεθυσμένος και θα έχει πρόβλημα αν οδηγήσει (κρίνοντας μόνο από την δική μου εμπειρία βέβαια).

 
gkourelis είπε:
Τίποτα δεν απορρίπτω αυτοβούλως. Τις πρακτικές που ισχύουν στις ΗΠΑ δεν τις γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρουν στο ελάχιστο. Εγώ μιλώ από την ιατρική πλευρά του θέματος μιας και αυτή είναι η ιδιότητά μου; δεν είμαι νομικός. Από την μεριά μου λοιπόν ναι απορρίπτω συλλήβδην μεν τις διάφορες πρακτικές, σε καμία περίπτωση όμως αυτοβούλως, μιας και η άποψή μου αυτή συνάδει 100% με επιστημονικές αποδείξεις. Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος του οποίου η αντιληπτική ικανότητα, η κριτική σκέψη, τα αντανακλαστικά κτλ μπορούν να επηρεαστούν με ποσότητα αλκοόλης 0,000001 mg/dL, ο νόμος ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι σαφής και αποτρεπτικός όσον αφορά στον συνδυασμό αλκοόλ και οδήγησης. Αυτά τα 2 δεν πάνε μαζί πως να το κάνουμε. Τα υπόλοιπα περί ορίων, εξετάσεων στο δρόμο από όργανα της τάξης, εγώ αντέχω μη φοβάσαι, σιγά κάθε μέρα το κάνω είναι ανόητα και επικίνδυνα. Και ξανατονίζω το ρόλο του καθενός μας ατομικά στην συλλογική ευθύνη.
Δηλαδή θες να πεις ότι η αστυνομία δεν κρατάει μητρώο αυτών που πίνουν πολύ αλλά δεν πρέπει να τους μπουζουριάζει επειδή είναι υπερμάγκες, ώστε να έχουν καλύτερη μεταχείριση από τους χαζοθνητούς που μεθάνε με δύο ουίσκια;

Αίσχος. Πού είναι το κράτος;

Και η αστυνόμευση κάπου πρέπει να σταματάει και να αρχίσει να δουλεύει η συνείδηση.
Η αστυνόμευση όχι μόνο δεν πρέπει να σταματήσει αλλά να γίνει και πολύ πιο αυστηρή.

Δεν είναι θέμα συνείδησης.

Το αλκοόλ είναι ύπουλο και ο εγωισμός ακόμα υπουλώτερος.

 
fusiongtr είπε:
Θα διαφωνήσω κάθετα.

Το πρόβλημα δεν είναι στο αλκοόλ αυτό καθαυτό.

Είναι στην επίδραση που έχει στον ανθρώπινο οργανισμό (νευρικό σύστημα κλπ) και υπό κάποιες προϋποθέσεις (ποσότητα υπό κάποιες συνθήκες ή μόνο ποσότητα) τον κάνει μη ικανό να ανταπεξέλθει στις πιθανές συνθήκες ασφάλειας (γι' αυτόν ή για άλλους).
Η επίδραση ΔΕΝ μπορεί να μετρηθεί, το ξανατονίζω. Υπάρχουν διαταραχές συμπεριφοράς, αντίληψης, αντανακλαστικών που δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτες από τους περισσότερους, πόσο μάλλον από ανθρώπους που δεν ειναι εκπαιδευμένοι να το κάνουν, όπως είναι τα όργανα της τάξης. Το μόνο αντικειμενικό κριτήριο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι ο προσδιορισμός των επιπέδων αλκοόλης και σε αυτό πρέπει να βασιστούμε.

Το πρόβλημα φυσικά και δεν είναι στο αλκοόλ. Είναι στην (απούσα) παιδεία μας και στην (ηλίθια) νοοτροπία μας.

 
gkourelis είπε:
Το πρόβλημα φυσικά και δεν είναι στο αλκοόλ. Είναι στην (απούσα) παιδεία μας και στην (ηλίθια) νοοτροπία μας.
ΑΥΤΟ!

 
RayDTutto είπε:
Δηλαδή θες να πεις ότι η αστυνομία δεν κρατάει μητρώο αυτών που πίνουν πολύ αλλά δεν τους πιάνει επειδή είναι υπερμάγκες ώστε να έχουν καλύτερη μεταχείριση από τους χαζοθνητούς που μεθάνε με δύο ουίσκια;

Αίσχος. Πού είναι το κράτος;

Η αστυνόμευση όχι μόνο δεν πρέπει να σταματήσει αλλά να γίνει και πολύ πιο αυστηρή.

Δεν είναι θέμα συνείδησης.

Το αλκοόλ είναι ύπουλο και ο εγωισμός ακόμα υπουλώτερος.
Δεν το κατάλαβα αυτό που είπες για την αστυνομία φίλε μου αν θες το εξηγείς περισσότερο. Αυτό που είπα είναι ότι οι αστυνομικοί δεν έχουν το απαραίτητο υπόβαθρο να αντιληφθούν τις ελάχιστες επιδράσεις που μπορεί να έχει το αλκοόλ στον καθέναν μας απλούστατα γιατί δεν είναι η δουλειά τους.

 
  για να αντιληφθειτε την διαφορα στην οδηγικη πραγματικοτητα ευρωπης αμερικης και ελλαδας, μια ματια στην νομοθεσια αρκει. Αν εκει σε συλλαβουν να οδηγεις μεθυσμενος πανω απο καποια ορια πας κατευθειαν φυλακη. Αν δε προκαλεσεις σοβαρο ατυχημα και εισαι μεθυσμενος, η εχεις περασει κοκκινο, η ετρεχες υπερβολικα, πας χαλαρα 10-15 χρονια ΦΥΛΑΚΗ. Μεσα δηλαδη, οχι αναστολες προστιμα κτλ οπως εδω, που δεν προβλεπεται σε καμμια περιπτωση μη εξαγορασιμη φυλακιση. Εδω ουτε στην δίκη σου δεν χρειαζεται να παραστεις αν δε θελεις. Πινεις δυο μπουκαλια, περνας 10 κοκκινα με 150, σκοτωνεις 3 ατομα, το αλλο πρωι εισαι σπιτι και ψαχνεις τι μαρκα καινουργιο αμαξι να παρεις...

 
gkourelis είπε:
Τις πρακτικές που ισχύουν στις ΗΠΑ δεν τις γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρουν στο ελάχιστο.
Κακώς γιατί το σύστημα εκεί λειτουργεί πολύ καλά και διαγνωστικά και αποτρεπτικά.

Εγώ μιλώ από την ιατρική πλευρά του θέματος μιας και αυτή είναι η ιδιότητά μου; δεν είμαι νομικός. Από την μεριά μου λοιπόν ναι απορρίπτω συλλήβδην μεν τις διάφορες πρακτικές, σε καμία περίπτωση όμως αυτοβούλως, μιας και η άποψή μου αυτή συνάδει 100% με επιστημονικές αποδείξεις.
Θα έπρεπε να ξέρεις λοιπόν ότι ο έλεγχος που κάνουν οι τροχαίοι στις ΗΠΑ βασίζεται εν μέρει σε hands on εξέταση που θα έκανε ένας οποιοσδήποτε νευρολόγος για να ελέγξει τη βασική λειτουργία του νευρικού συστήματος ενός ασθενή.

Δε σε καταλαβαίνω. Επικαλείσαι την ιατρική σου ιδιότητα (και όχι τη νομική, αυτό δεν κατάλαβα τι σχέση έχει) για να πεις ότι αυτά που λες βασίζονται σε επιστημονικές μελέτες ενώ; Το σύστημα που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ των 320 εκ. δε βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες δηλαδή; Λες να το αποφάσισαν και να το επέβαλαν τα συνδικάτα των λιμενεργατών;

 
fusiongtr είπε:
Σκέψου μόνο για πόσα πράγματα ισχύει αυτό.

Καφές (σε υπερβολικές ποσότητες), λίγος ύπνος, κατάσταση αυξημένου stress, πυρετός, υπερβολική κόπωση (πνευματική ή σωματική), υπερβολικά μεγάλο γεύμα, κλπ.
Έχεις 100% δίκιο φίλε μου όμως εδώ μιλάμε για αλκοόλ γι' αυτό περιορίζομαι σε αυτό. Αν θέλουμε να το επεκτείνουμε το θέμα σε όλους τους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την οδηγική μας ικανότητα και να είμαστε αυστηροί, τότε πιθανόν να πρέπει να σταματήσουν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα. Πόσοι οδηγούν χωρίς να είναι αγχωμένοι, χωρίς να βιάζονται, χωρίς να μιλάνε στο κινητό, χωρίς να έχουν τις έννοιες τους, με την προσοχή τους 100% στο δρόμο σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής? Φαντάζομαι κανένας...

Μερικοί παράγοντες δεν μπορούν να εξαληφθούν. Ας εξαλείψουμε όμως αυτούς που μπορούμε με σεβασμό στον εαυτό μας και τον συμπολίτη μας. Και το αλκοόλ είναι παράγοντας που μπορεί να εξαλειφθεί πλήρως. Πρώτα με παιδεία και μετά με τη συνδρομή του νόμου.

 
gkourelis είπε:
Δεν το κατάλαβα αυτό που είπες για την αστυνομία φίλε μου αν θες το εξηγείς περισσότερο. Αυτό που είπα είναι ότι οι αστυνομικοί δεν έχουν το απαραίτητο υπόβαθρο να αντιληφθούν τις ελάχιστες επιδράσεις που μπορεί να έχει το αλκοόλ στον καθέναν μας απλούστατα γιατί δεν είναι η δουλειά τους.
Πλάκα κάνω...

 
Jazzjoker είπε:
Κακώς γιατί το σύστημα εκεί λειτουργεί πολύ καλά και διαγνωστικά και αποτρεπτικά.

Θα έπρεπε να ξέρεις λοιπόν ότι ο έλεγχος που κάνουν οι τροχαίοι στις ΗΠΑ βασίζεται εν μέρει σε hands on εξέταση που θα έκανε ένας οποιοσδήποτε νευρολόγος για να ελέγξει τη βασική λειτουργία του νευρικού συστήματος ενός ασθενή.

Δε σε καταλαβαίνω. Επικαλείσαι την ιατρική σου ιδιότητα (και όχι τη νομική, αυτό δεν κατάλαβα τι σχέση έχει) για να πεις ότι αυτά που λες βασίζονται σε επιστημονικές μελέτες ενώ; Το σύστημα που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ των 320 εκ. δε βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες δηλαδή; Λες να το αποφάσισαν και να το επέβαλαν τα συνδικάτα των λιμενεργατών;
1. Γιατί θα έπρεπε να ξέρω πως κάνουν έλεγχο οι τροχαίοι στις ΗΠΑ?

2. Ο τροχαίος δεν είναι ο οποιοσδήποτε νευρολόγος. Πιστεύεις αλήθεια ότι αν κάνουν την ίδια ακριβώς εξέταση ένας τροχαίος (ή οποιοσδήποτε άλλος επαγγελματίας πλην ιατρός) και ένας νευρολόγος είναι το ίδιο?

3. Φυσικά και επικαλούμαι την ιατρική μου ιδιότητα. Αναφέρω το νομικό κομμάτι του θέματος μιας και πρόκειται για νόμο. Αν ρωτήσεις έναν γιατρό γιατρέ είναι σωστό να πιω αλλά κάτω απ' το επιτρεπτό όριο του νόμου και να οδηγήσω τι πιστεύεις ότι θα σου πει? Εάν λοιπόν ο νόμος βασιζόταν σε ιατρικό σκεπτικό έπρεπε να είναι όπως το περιγράφω παραπάνω: ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΣΥΜΒΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ. Επομένως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες στους οποίους βασίζεται ο νόμος. Σε αυτούς αναφέρομαι (και τους οποίους αγνοώ).

 
Jazzjoker είπε:
Το σύστημα που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ των 320 εκ. δε βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες δηλαδή;
Ναι βασίζεται.

BTW το σύστημα που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ των 320 εκ. είναι αυτό:

Every state in the U.S. designates a "per se" blood or breath alcohol level as the threshold point for an independent criminal offense. This is often referred to as the "legal limit". It is a permissive presumption of guilt where the person's BAC is 0.08% or greater (units of milligrams per deciliter, representing 8 g of alcohol in 10 liters of blood).[8] Some states (e.g., Colorado) include a lesser charge, sometimes referred to as "driving while ability impaired" that may apply to individuals with a 0.05% or above, but less than the 0.08% per se limit for the more serious charge.[8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_in_the_United_States#Driving_Under_the_influence_-_DUI.2FDWI

 
RayDTutto είπε:
Το σύστημα που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ των 320 εκ. είναι αυτό:

Every state in the U.S. designates a "per se" blood or breath alcohol level as the threshold point for an independent criminal offense. This is often referred to as the "legal limit". It is a permissive presumption of guilt where the person's BAC is 0.08% or greater (units of milligrams per deciliter, representing 8 g of alcohol in 10 liters of blood).[8] Some states (e.g., Colorado) include a lesser charge, sometimes referred to as "driving while ability impaired" that may apply to individuals with a 0.05% or above, but less than the 0.08% per se limit for the more serious charge.[8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_in_the_United_States#Driving_Under_the_influence_-_DUI.2FDWI
Η αντικειμενικότητα όπως βλέπω πάει σύννεφο και στις ΗΠΑ... Legal limit... Permissive presumption... sometimes referred to as driving while ability impaired...

 
Ξαναδιάβασε το.

Είναι, ίσα-ίσα πολύ ακριβές.

0,08% είσαι καραμπάμ ένοχος (legal limit).

0,05%-0,08% σε ορισμένες πολιτείες είσαι πάλι ένοχος αλλά λίγο λιγότερο.

 
RayDTutto είπε:
Ξαναδιάβασε το.

Είναι, ίσα-ίσα πολύ ακριβές.

0,08% είσαι καραμπάμ ένοχος (legal limit).

0,05%-0,08% σε ορισμένες πολιτείες είσαι πάλι ένοχος αλλά λίγο λιγότερο.
Είναι ακριβές. Για τον νόμο όμως. Όχι για την πραγματικότητα. Το legal limit σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί όριο ασφαλείας. Μια χαρά μπορεί να είσαι κάτω απ' το όριο με σαφώς επηρεασμένη την ικανότητά σου για οδήγηση. Μια χαρα μπορεις να είσαι εγκληματίας, ανάπηρος ή μακαρίτης και καθ' όλα νόμιμος.

Θα το κλείσω εδώ. Θα επαναλάβω το βασικό μήνυμα που θέλω να περάσω και το θέτω υπό την κρίση σας. Ο καθένας ας αναλογιστεί τις ευθύνες του. ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

 
Για να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση:

Ο νόμος ( αρθρ. 42 Ν 2696/1999- όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) δεν θέτει ως γενικό όριο απαγόρευης τα 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος και άνω (με  αιμοληψία) ή τα 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα και άνω ( μέτρηση με συσκευή αλκοολομέτρου).

Αυτό είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ επιτρεπτό όριο, που θεωρεί ο νομοθέτης ΙΚΑΝΟ να επηρεάσει τον οιοδήποτε οδηγό (έμπειρο και στην οδήγηση και στο αλκοόλ).

Θέτει όμως και χαμηλότερα όρια σε ειδικές κατηγορίες οδηγών:


Ειδικότερα:


1) Οδήγηση επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ),

φορτηγών αυτοκινήτων με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μεγαλύτερο των 3,5 τόνων, σχολικών και λοιπών κατηγοριών λεωφορείων, ασθενοφόρων, οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων=> όριο  0,20 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος (μετρηση με αιμοληψία) ή  όριο 0,10 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα  (μέτρηση με συσκευή αλκοολομέτρου).

2) Η ίδια (με την αμέσως ανωτέρω) απαγόρευση ισχύει και για την οδήγηση οχήματος οποιασδήποτε κατηγορίας από οδηγό που είναι κάτοχος αδείας οδήγησης επί χρονικό διάστημα μικρότερο των δύο ετών. (ΥΑ 250//2011).

Επίσης σε περίπτωση ατυχήματος (μέ ή χωρίς θύματα) γίνεται ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ έλεγχος (ήτοι διαπίστωση χρήσης αλκοόλ - τοξικών ουσιών - φαρμάκων κ.λ.π.).

Τέλος η συνυπαιτιότητα του συνοδηγού (για ό,τι πάθει)  , που μπήκε μεσα σε όχημα που εν γνώσει του ο οδηγός  ήταν ύπο την επήρεια αλκοολ, συνήθως (δεν είναι τυφλοσούρτης) προσδιορίζεται (από τα ΔΙκαστήρια) σε ποσόστό 30%.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
LK είπε:
Επίσης σε περίπτωση ατυχήματος (μέ ή χωρίς θύματα) γίνεται ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ έλεγχος (ήτοι διαπίστωση χρήσης αλκοόλ - τοξικών ουσιών - φαρμάκων κ.λ.π.).
Λάκη μου σε όλες τις περιπτώσεις που με με τράκαραν (σε καμία δεν τράκαρα εγώ κάποιον), δεν έγινε τέτοιος έλεγχος (φαντάζομαι ότι προϋποθέτει αιμοληψία).

 
LK είπε:
Για να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση:

Ο νόμος ( αρθρ. 42 Ν 2696/1999- όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) δεν θέτει ως γενικό όριο απαγόρευης τα 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος και άνω (με της αιμοληψία) ή τα 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα και άνω ( μέτρηση με συσκευή αλκοολομέτρου).

Αυτό είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ επιτρεπτό όριο, που θεωρεί ο νομοθέτης ΙΚΑΝΟ να επηρεάσει τον οιοδήποτε οδηγό (έμπειρο και στην οδήγηση και στο αλκοόλ).

Θέτει όμως και χαμηλότερα όρια σε ειδικές κατηγορίες οδηγών:


Ειδικότερα:


1) Οδήγηση επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ),

φορτηγών αυτοκινήτων με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μεγαλύτερο των 3,5 τόνων, σχολικών και λοιπών κατηγοριών λεωφορείων, ασθενοφόρων, οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων=> όριο  0,20 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος (μετρηση με αιμοληψία) ή  όριο 0,10 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα  (μέτρηση με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου).

2) Η ίδια (με την αμέσως ανωτέρω) απαγόρευση ισχύει και για την οδήγηση οχήματος οποιασδήποτε κατηγορίας από οδηγό που είναι κάτοχος αδείας οδήγησης επί χρονικό διάστημα μικρότερο των δύο ετών. (ΥΑ 250//2011).

Επίσης σε περίπτωση ατυχήματος (μέ ή χωρίς θύματα) γίνεται ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ έλεγχος (ήτοι διαπίστωση χρήσης αλκοόλ - τοξικών ουσιών - φαρμάκων κ.λ.π.).

Τέλος η συνυπαιτιότητα του συνοδηγού (για ό,τι πάθει)  , που μπήκε μεσα σε όχημα που εν γνώσει του ο οδηγός  ήταν ύπο την επήρεια αλκοολ, συνήθως (δεν είναι τυφλοσούρτης) προσδιορίζεται σε ποσόστό 30%.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις, σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο δεν φταις (π.χ. περνάει ο άλλος με κόκκινο) και ο δικός σου τοξικολογικός είναι θετικός για αλκοόλ αλλά μέσα στο επιτρεπτό όριο, ενώ μάλιστα η ικανότητά σου να οδηγείς έχει κριθεί επαρκής στον τόπο του ατυχήματος, υπάρχουν επιπτώσεις για σένα (π.χ. συνυπευθυνότητα)? Ευχαριστώ.

 
fusiongtr είπε:
Λάκη μου σε όλες τις περιπτώσεις που με με τράκαραν (σε καμία δεν τράκαρα εγώ κάποιον), δεν έγινε τέτοιος έλεγχος (φαντάζομαι ότι προϋποθέτει αιμοληψία).
Στράτο, σου παραπέμπω την παράγραφο που σε αφορά

]Στους τροχονομικούς ελέγχους στο δρόμο ή σε τροχαία ατυχήματα χωρίς σωματικές βλάβες, ο έλεγχος για τη διαπίστωση ύπαρξης στον οργανισμό οινοπνεύματος γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου, για δε τη διαπίστωση ύπαρξης τοξικών ουσιών ή φαρμάκων της παραγράφου 1 του παρόντος γίνεται με τη χρησιμοποίηση κάθε κατάλληλου επιστημονικού μέσου[/i]
Τώρα τι έκαμαν ή τι όχι, δεν είναι θκια μου δλεία.  :P ;D ;D

 
gkourelis είπε:
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις, σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο δεν φταις (π.χ. περνάει ο άλλος με κόκκινο) και ο δικός σου τοξικολογικός είναι θετικός για αλκοόλ αλλά μέσα στο επιτρεπτό όριο, ενώ μάλιστα η ικανότητά σου να οδηγείς έχει κριθεί επαρκής στον τόπο του ατυχήματος, υπάρχουν επιπτώσεις για σένα (π.χ. συνυπευθυνότητα)? Ευχαριστώ.
Θα πρέπει  να συντρέχει αιτιώδης σύνδεσμος μεταξύ της οδηγήσεως υπό την επίδραση οινοπνεύματος και της επελεύσεως του

ζημιογόνου τροχαίου ατυχήματος, άρα στην περίπτωση που αναφέρεις, όχι δεν φταίει αυτός , αλλά αυτός που παραβίασε το κόκκινο.

Ακόμα και να οδηγούσες χωρίς να έχεις δίπλωμα ή και να είχες πάνω από το επιτρετό όριο αλκοολ.

 
Άδειασε βρε Λάκη κανένα "εισερχόμενο μήνυμα".  :)

Προσπαθώ να σου στείλω pm και δεν μ' αφήνει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top