Από τους μπροστάρηδες μιας παρέας που πήρε τη ρεβάνς για λογαριασμό της γυφτιάς. Έδειξε ότι το λαϊκό δεν είναι μόνο για την πίστα αλλά και για τη σκηνή του ροκ λάιβ. Το έβγαλε εκεί δίπλα στις κιθάρες με τα flanger και τα κουρτέτα εγχόρδων και του είπε "μη ντρέπεσαι, τραγούδα". Πασπάλισε τη συνταγή με βυζαντινές κλίμακες, μπαγλαμαδάκια και ό,τι άλλο του έφερε η έμπνευση.
Έφτιαξε το «Αγροτικό» που δεν ήταν απλώς ένα πολύ καλό στούντιο στην εποχή του αλλά το σημείο βρασμού της μουσικής σκηνής της Θεσσαλονίκης, η οποία με τη σειρά της ήταν το επίκεντρο της ελληνικής σκηνής. Γύρω από τον Παπάζογλου ήταν σε τροχιά οι καλύτεροι της δεκαετίας του ’80 και του πρώτου μισού της δεκαετίας του ’90: πρώτης τάξεως νεοπαραδοσιακοί, έντεχνοι, αλλά και ανεξαρτητο-ροκάδες, πέρασαν από εκεί. Ο Θανάσης, οι Τρύπες, ο Μπάμπης Παπαδόπουλος solo, ο Μάλαμας με την Κανά, οι Τρύπες, ακόμη και οι αγγλόφωνοι Yeah έχουν γράψει στο «Αγροτικό».
Ο «Αύγουστος» όρισε το έντεχνο (και τα καλοκαίρια των πρώτων φοιτητικών μου ετών: το κακοποιήσαμε άπειρες φορές στις παραλίες με κιθάρες). Ήταν το απόλυτο έντεχνο τραγούδι που αν δεν δημιούργησε το είδος, σίγουρα έδειξε πώς πρέπει να είναι η φόρμα του. Σήμερα, 25 χρόνια μετά, το έντεχνο πάσχει στο ότι ακόμη αναμασάει εκείνη την αρχική ιδέα του Παπάζογλου. Ο ίδιος βέβαια ποτέ δεν το κούρασε το πράγμα. Όταν είχε πει πλέον όσα ήθελε να πει, αποσύρθηκε και ποτέ δεν προσπάθησε να βγάλει ξίγκι από μύγες. Προς τιμήν του, και αυτό. Ωραίος τύπος.