PRS SE Custom 24

καταρχην αν ηθελα να κανω επενδυση δε θα αγοραζα κιθαρα. Αν εσυ αγοραζεις κιθαρα και σκεφτεσαι οτι θα κανεις επενδυση μια χαρα πραττεις αλλα ειναι μια παραμετρος που δεν ειχα σκεφτει ψαχνοντας να βρω τον ηχο που θελω.

Επισης οι τιμες των prs se custom ανεβαινουν και οι gibson δεν ειναι δα και κανα συλλεκτικο κομματι. Δεν ισχυει αυτο που λες οτι εχουν μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια. Αυτα ειναι θεματα μαρκετινγκιστικα και εκει η prs τα παει καλα-πιστεψε με.

Δεν εχω ιδεα μακροπροθεσμα ποια θα διατηρησει καλυτερα την αξια της αλλα δεν αποκλειω και η prs  να την διατηρησει καλυτερα. Παντως απο οτι καταλαβα γουσταρεις πολυ τη gibson-ια και πολυ χαιρομαι να βλεπω καποιον να ειναι 'πορωμενος' με εναν ηχο ή οτιδηποτε. Εγω απο την αλλη τα βλεπω ολα σαν 'εργαλειο' και λιγοτερο ρομαντικα και μακροπροθεσμα!

Καλημερα!

 
Last edited:
Απο θεμα μεταπωλητικης αξιας βρηκα gibson sg  στις αγγελλιες του φορουμ απο 450-550E και μια PRS SE Custom 24 30th anniversary στα 600Ε.

 
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας παιδιά, δυστυχώς είμαι στην Κρήτη και δυνατότητα να δοκιμάσω την εν λόγω κιθάρα δεν έχω. Ως προς το θέμα αγοράς βέβαια, απλώς ψάχνομαι.

Πέρα από αυτήν, είμαι μεταξύ μίας Fender Deluxe '72 (με τους Wide Range μαγνήτες δλδ) κ' ενός μοντέλου μίας εταιρείας σχετικά καινούργιας στο χώρο, τις Chapman κιθάρες, που τις παρακολουθώ από την έναρξή τους, και θα βγάλουν ένα signature μοντέλο ενός κιθαρίστα, του Rabea Massaad, ο οποίος βέβαια δεν είναι γνωστός περαιτέρω, αλλά ο ήχος που βγάζει το prototype του μοντέλου που θα βγάλει, είναι, αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα από τους καλύτερους ήχους που έχω ακούσει. Βέβαια είναι πάνω σε Victory Amps και με strymon πεταλάκια.

Ένιγουεης, οφ τόπικ.... :D

 
Stelios-13- είπε:
τις Chapman κιθάρες, που τις παρακολουθώ από την έναρξή τους, και θα βγάλουν ένα signature μοντέλο ενός κιθαρίστα, του Rabea Massaad, ο οποίος βέβαια δεν είναι γνωστός περαιτέρω, αλλά ο ήχος που βγάζει το prototype του μοντέλου που θα βγάλει, είναι, αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα από τους καλύτερους ήχους που έχω ακούσει. Βέβαια είναι πάνω σε Victory Amps και με strymon πεταλάκια.
Για τις συγκεκριμένες κιθάρες έχω διαβάσει / ακούσει (youtube) τα καλύτερα. Ο δε Rabea είναι παικταράς ασχέτως αν δεν είναι του γούστου μου. Από εκεί και πέρα όμως, ο ήχος που ακούς - όπως πολύ σωστά αναφέρεις - δεν έχει σχέση με τις συγκεκριμένες κιθάρες. Για την ακρίβεια, δεν ακούς τον ήχο της κιθάρας αλλά τον ήχο που βγάζει ο παίκτης Rabea και τα δάκτυλά του, σε συνδυασμό με τον ενισχυτή και τα πετάλια. Συνεπώς, δεν μπορείς να κρίνεις έτσι αν μία κιθάρα είναι καλή ή όχι.

Από εκεί κ πέρα, να προσθέσω στην συζήτηση πως όποια και να πάρεις (είτε prs είτε gibson faded usa) θα χρειαστεί αλλαγές - λογικά - σε ηλεκτρικά και μαγνήτες. Μπορεί κι όχι. Η δικιά μου πάντως η gibson faded χρειαζόταν αλλαγή σε ηλεκτρικά, fret levelling, ενώ άλλαξε κι ο bridge μαγνήτης γιατί ο burstbucker δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο.

Μιας κι αναφέρεις όμως τις chapman, όντως γράφεται πως είναι value for money κι εργοστασιακά έρχονται σε άψογη κατάσταση. Προσωπικά με χαλάει λίγο έως πολύ η εμφάνισή τους, αλλά γούστα είναι αυτά  ;D

 
Mistral είπε:
Για τις συγκεκριμένες κιθάρες έχω διαβάσει / ακούσει (youtube) τα καλύτερα. Ο δε Rabea είναι παικταράς ασχέτως αν δεν είναι του γούστου μου. Από εκεί και πέρα όμως, ο ήχος που ακούς - όπως πολύ σωστά αναφέρεις - δεν έχει σχέση με τις συγκεκριμένες κιθάρες. Για την ακρίβεια, δεν ακούς τον ήχο της κιθάρας αλλά τον ήχο που βγάζει ο παίκτης Rabea και τα δάκτυλά του, σε συνδυασμό με τον ενισχυτή και τα πετάλια. Συνεπώς, δεν μπορείς να κρίνεις έτσι αν μία κιθάρα είναι καλή ή όχι.

Από εκεί κ πέρα, να προσθέσω στην συζήτηση πως όποια και να πάρεις (είτε prs είτε gibson faded usa) θα χρειαστεί αλλαγές - λογικά - σε ηλεκτρικά και μαγνήτες. Μπορεί κι όχι. Η δικιά μου πάντως η gibson faded χρειαζόταν αλλαγή σε ηλεκτρικά, fret levelling, ενώ άλλαξε κι ο bridge μαγνήτης γιατί ο burstbucker δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο.

Μιας κι αναφέρεις όμως τις chapman, όντως γράφεται πως είναι value for money κι εργοστασιακά έρχονται σε άψογη κατάσταση. Προσωπικά με χαλάει λίγο έως πολύ η εμφάνισή τους, αλλά γούστα είναι αυτά  ;D
Δηλαδή εσύ προσωπικά από την εμπειρία  σου με prs se, gibson studio και chapman θεωρείς τα εξής:

1. prs και gibson λογικά θα χρειάζονται αλλάγές στα ηλεκτρικά

2. η gibson πιθανόν να χρειάζεται και fret levelling εκτός από αλλαγή στα ηλεκτρικά

3. Ο bridge μαγνήτης της gibson δεν ήταν και ό,τι καλύτερο

4. έχεις ακούσει για τη chapman ότι έρχεται σε άψογη κατάσταση

Κάνω κάτι λάθος στην περίληψή μου;

Και ρωτώ εγώ:

1. Με πόσες prs και gibson έπαιξες και διαπίστωσες το πρόβλημα στα ηλεκτρικά oπότε λογικό επακόλουθο είναι η αλλαγή;

2. Γιατί αγόρασες μια κιθάρα που ήθελε fret treatment και είχε προβληματικά ηλεκτρικά; Δε τη δοκίμασες; Πιστεύεις ότι όλες οι gibson της σειράς αυτής ή το μοντέλο αυτό γενικώς χρειάζονται αυτές τις αλλαγές;

3. Υπάρχει στα αλήθεια καλός και κακός μαγνήτης; Υπό την έννοια ότι άμα διαβάσεις τα ξένα φόρα θα διαπιστώσεις ότι π.χ 1.000.000 κιθαρίστες προτείνουν τον seymour duncan A (βάλε όποιο μοντέλο θέλεις εδώ) και άλλο 1.000.000 βρίσκει τον SD A απαράδεκτο. Και να προσθέσω εδώ πως ούτε εμένα μου αρέσει o burstbucker.

4. Πόσους γνωστούς έχεις που αγόρασαν chapman (εγώ προσωπικά κανένα) και από αυτούς πόσοι θεωρείς ότι έχουν την ικανότητα να ξεπεράσουν το σύνδρομο "Η Χ (βάλε όποια μάρκα-μοντέλο θέλεις) κιθάρα που πήρα σπέρνει"; Πιστεύεις στα αλήθεια ότι ειναι vfm;

5. Θεωρείς ότι π.χ ο burstbucker δεν ήταν καλός αλλά ο κινέζικος μαγνήτης και ηλεκτρικά της chapman θα είναι λύρα 100 και δε θα θέλουν αλλαγή;

Δεν έχω σκοπό να σε πικάρω. Το αντίθετο μάλιστα, διαβάζω με προσοχή όσα γράφεις/ονται και απλά προσπαθώ να καταλάβω τη λογική πίσω από αυτά και να δω σε τι βαθμό τελικά αυτές οι απόψεις που διατυπώνεις/νουμε βοηθούν ουσιαστικά τη συζήτηση.

Πολύ σωστά λες πάντως ότι δε μπορείς να κρίνεις από τα βίντεο αν όντως οι κιθάρες είναι καλές και συμφωνώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
otto## είπε:
Και να προσθέσω εδώ πως ούτε εμένα μου αρέσει o burstbucker.
Θα ήθελα να μου πεις γιατί δεν σου αρέσει.

Για ποιόν burstbucker μιλάς (τον 1,2,3, ή τον pro)?

Ρωτάω γιατί έχω άλλη άποψη και θα ήθελα πολύ να μάθω γιατί σου άφησε εσένα "κακές εντυπώσεις".

:)

 
fusiongtr είπε:
Θα ήθελα να μου πεις γιατί δεν σου αρέσει.

Για ποιόν burstbucker μιλάς (τον 1,2,3, ή τον pro)?

Ρωτάω γιατί έχω άλλη άποψη και θα ήθελα πολύ να μάθω γιατί σου άφησε εσένα "κακές εντυπώσεις".

:)
Μιλάω για τον burstbucker 2. Δε μου άρεσε καθόλου, γιατί νομίζω ότι τσιρίζει και λασπώνει. Τον αντικατέστησα με έναν duncan 59 που δε μου άρεσε επίσης γιατί νομίζω ότι τονίζει τα μεσαία.  Βλέπεις πόσο δίκιο έχω με τον καλό/κακό μαγνήτη?

PS ο παλιός μου ββ2 δώθηκε σε φίλο που τον έβαλε σε......fender και είναι πολύ χαρούμενος (πιθανότατα γιατί του τον χάρισα  ;D ;D ;D).

 
otto## είπε:
Μιλάω για τον burstbucker 2. Δε μου άρεσε καθόλου, γιατί νομίζω ότι τσιρίζει και λασπώνει. Τον αντικατέστησα με έναν duncan 59 που δε μου άρεσε επίσης γιατί νομίζω ότι τονίζει τα μεσαία.  Βλέπεις πόσο δίκιο έχω με τον καλό/κακό μαγνήτη?
Μα δεν διαφωνώ.

Εγώ αναφερόμουν στον pro (όχι ότι έχει σημασία).

Είχα κάποτε μια Standard  2005 με burstbuckers pro και σκότωνε κυριολεκτικά, για τα γούστα μου πάντα.

Ακριβώς γι' αυτό ρώτησα.

Έχω ακούσει πολλά αρνητικά για τους μαγνήτες αυτούς, αλλά ποτέ δεν τα κατάλαβα.

Εμένα μου φαίνονται πολύ καλύτεροι από τους 57 (που κι αυτούς τους είχα κάποτε σε μια es135, αλλά δεν τρελλάθηκα κιόλας), με λίγο πιο τσιμπημένο output, και πολύ πιο ισορροπημένοι συχνοτικά.

Αλλά εμένα μου αρέσουν και οι 490, που δεν αρέσουν σε κανέναν. :)

 
fusiongtr είπε:
Μα δεν διαφωνώ.

Εγώ αναφερόμουν στον pro (όχι ότι έχει σημασία).

Είχα κάποτε μια Standard  2005 με burstbuckers pro και σκότωνε κυριολεκτικά, για τα γούστα μου πάντα.

Ακριβώς γι' αυτό ρώτησα.

Έχω ακούσει πολλά αρνητικά για τους μαγνήτες αυτούς, αλλά ποτέ δεν τα κατάλαβα.

Εμένα μου φαίνονται πολύ καλύτεροι από τους 57 (που κι αυτούς τους είχα κάποτε σε μια es135, αλλά δεν τρελλάθηκα κιόλας), με λίγο πιο τσιμπημένο output, και πολύ πιο ισορροπημένοι συχνοτικά.

Αλλά εμένα μου αρέσουν και οι 490, που δεν αρέσουν σε κανέναν. :)
Να σου πω τι σκεφτόμουν χτες. Αυτή η γκίμπσον που έχω μου φαίνεται ότι ό,τι μαγνήτη και να βάλω πάντα ακούγεται ίδια. Δε ξέρω γιατί. Να φανταστείς έφτασα σε σημείο να μπω στον πειρασμό να πιστέψω ότι φταίνε τα ΚΣύλα. Μόνο για μερικά δευτερόλεπτα όμως και με δυο χαστούκια, ένα ντεπόν και 2 βίντεο Scott Grove ξαναήρθα στα σιγκαλά μου  ;D.

Αλλά εμένα μου αρέσουν και οι 490, που δεν αρέσουν σε κανέναν. :)
Κι εμένα μου αρέσουν. Θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι μαγνήτες που έβγαλε η γκίμπσον και έτυχε να ακούσω ;D. Δηλαδή θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι απο τους 3 gibson μαγνήτες που έχω δοκιμάσει.

 
otto## είπε:
Να σου πω τι σκεφτόμουν χτες. Αυτή η γκίμπσον που έχω μου φαίνεται ότι ό,τι μαγνήτη και να βάλω πάντα ακούγεται ίδια. Δε ξέρω γιατί. Να φανταστείς έφτασα σε σημείο να μπω στον πειρασμό να πιστέψω ότι φταίνε τα ΚΣύλα.
Συμβουλή.

Βρες κάποιον άλλο να δοκιμάζει την κιθάρα με διαφορετικούς μαγνήτες, αλλά τον ίδιο πάντα.

Εσύ μόνο άκου τον.

 
otto## είπε:
Δηλαδή εσύ προσωπικά από την εμπειρία  σου με prs se, gibson studio και chapman θεωρείς τα εξής:

1. prs και gibson λογικά θα χρειάζονται αλλάγές στα ηλεκτρικά

2. η gibson πιθανόν να χρειάζεται και fret levelling εκτός από αλλαγή στα ηλεκτρικά

3. Ο bridge μαγνήτης της gibson δεν ήταν και ό,τι καλύτερο

4. έχεις ακούσει για τη chapman ότι έρχεται σε άψογη κατάσταση

Κάνω κάτι λάθος στην περίληψή μου;

Και ρωτώ εγώ:

1. Με πόσες prs και gibson έπαιξες και διαπίστωσες το πρόβλημα στα ηλεκτρικά oπότε λογικό επακόλουθο είναι η αλλαγή;

2. Γιατί αγόρασες μια κιθάρα που ήθελε fret treatment και είχε προβληματικά ηλεκτρικά; Δε τη δοκίμασες; Πιστεύεις ότι όλες οι gibson της σειράς αυτής ή το μοντέλο αυτό γενικώς χρειάζονται αυτές τις αλλαγές;

3. Υπάρχει στα αλήθεια καλός και κακός μαγνήτης; Υπό την έννοια ότι άμα διαβάσεις τα ξένα φόρα θα διαπιστώσεις ότι π.χ 1.000.000 κιθαρίστες προτείνουν τον seymour duncan A (βάλε όποιο μοντέλο θέλεις εδώ) και άλλο 1.000.000 βρίσκει τον SD A απαράδεκτο. Και να προσθέσω εδώ πως ούτε εμένα μου αρέσει o burstbucker.

4. Πόσους γνωστούς έχεις που αγόρασαν chapman (εγώ προσωπικά κανένα) και από αυτούς πόσοι θεωρείς ότι έχουν την ικανότητα να ξεπεράσουν το σύνδρομο "Η Χ (βάλε όποια μάρκα-μοντέλο θέλεις) κιθάρα που πήρα σπέρνει"; Πιστεύεις στα αλήθεια ότι ειναι vfm;

5. Θεωρείς ότι π.χ ο burstbucker δεν ήταν καλός αλλά ο κινέζικος μαγνήτης και ηλεκτρικά της chapman θα είναι λύρα 100 και δε θα θέλουν αλλαγή;

Δεν έχω σκοπό να σε πικάρω. Το αντίθετο μάλιστα, διαβάζω με προσοχή όσα γράφεις/ονται και απλά προσπαθώ να καταλάβω τη λογική πίσω από αυτά και να δω σε τι βαθμό τελικά αυτές οι απόψεις που διατυπώνεις/νουμε βοηθούν ουσιαστικά τη συζήτηση.

Πολύ σωστά λες πάντως ότι δε μπορείς να κρίνεις από τα βίντεο αν όντως οι κιθάρες είναι καλές και συμφωνώ.
Αγαπητέ μου φίλε otto##,

Κάνεις κάποιες γενικεύσεις, οι οποίες είναι λανθασμένες. Έγραψα κάτι, αλλά εσύ τα πήρες και τα πήγες σε άλλο επίπεδο. Καταλαβαίνω πως δεν έχεις σκοπό να με πικάρεις, αλλά γενικεύεις κάποια πράγματα σύμφωνα με την κρίση σου, τα οποία μάλιστα δεν έχω γράψει όπως τουλάχιστον τ'αντιλαμβάνεσαι. Τα βάζεις σ'ένα τσουβάλι όλα με άλλα λόγια. Να σου απαντήσω πιο αναλυτικά όμως.

1. Όχι με πολλές. Με όσες studio όμως και ειδικά 'φθηνές' usa έχω παίξει (τύπου faded), ακουγόντουσαν πολλά βουιτά, θέματα γείωσης κλπ. Επίσης αναφέρω πως θα χρειαστείς 'λογικά' αλλαγή στα ηλεκτρικά, μπορεί και όχι. Συνεπώς, δεν είμαι απόλυτος.

2. Την αγόρασα από κολλητό. Είχα παίξει όταν την είχε πάρει και είχαμε καταλήξει στις αλλαγές. Μάλιστα, το nut ήταν άθλιο και ήθελε να το αλλάξει. Τελικά άλλαξε bridge μαγννήτη, nut, ηλεκτρικά, ενώ χρειάστηκε και fret levelling. Όταν ήθελε να την 'διώξει' γιατί δεν έπαιζε μαζί της, την πήρα εγώ γιατί δεν ήθελα να πέσει σε ξένα χέρια μιας και είχε γίνει καλή δουλειά και η κιθάρα 'τα σπάει'.

3. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως υπάρχει κακός μαγνήτης. Θεωρώ πως ο παίκτης τον φέρνει εκεί που θέλει. Ο συγκεκριμένος όμως, όσες φορές είχα παίξει, δεν μου 'κόλλαγε' να στο πω έτσι με τον neck. Δεν υπήρχε ισορροπία. Όσες φορές είχα παίξει μαζί της, αυτό είχα καταλάβει. Αυτός που έχει τώρα πάνω δεν με τρελαίνει γιατί είναι γκαζιάρικος, αλλά είναι καλύτερος από τον προηγούμενο και ταιριάζει καλύτερα με τον neck (seymour duncan custom custom ο bridge). Ακόμα και τώρα πάντως, σκέφτομαι ν' αλλάξω και τους δύο πάλι για κάτι πιο vintage. Δεν το έχω κάνει γιατί κολλάω σε αυτό που ανέφερα πριν. Δεν μου φταίνει οι μαγνήτες αν δεν μπορώ να βγάλω ήχο εγώ, λόγω αταλαντοσύνης  ;D

4. Δεν έχω παίξει και κανείς γνωστός μου δεν έχει αγοράσει chapman. Αναφέρω μάλιστα, 'γράφεται' πως είναι value for money κι εργοστασιακά έρχονται σε άψογη κατάσταση. Αν με ρωτάς προσωπικά, δεν θ' αγόραζα μία γιατί απλά δεν μου κάνει, ούτε και θέλω να βλέπω το όνομα του chapman. Προτιμώ να γράφει gibson  ;D

5. Βλέπε απάντηση στο 4.

Η λογική μου πίσω από αυτά που γράφω

Προσωπική μου άποψη από την μέχρι τώρα εμπειρία μου (όχι μόνο σε κιθάρες αλλά γενικότερα), όταν μία εταιρεία θέλει να κυκλοφορήσει ένα προϊόν το οποίο φέρει την φίρμα της εταιρείας (στην περίπτωσή μας gibson) στο 1/5 της κανονικής τιμής, από κάπου 'κόβει'. Η προσωπική μου εμπειρία είναι πως κόβει από κατώτερης ποιότητας ηλεκτρικά, μαγνήτες (το συζητάμε), fret levelling, 'κακό' nut κι άλλα παρόμοια ποιοτικά κριτήρια. Σε τί ποσοστό συμβαίνει αυτό κι αν είναι γενικό το φαινόμενο, δεν μπορώ να το γνωρίζω. Τα λαμβάνω όμως υπ'όψιν μου και τα θεωρώ και λογικά. Αλοίμονο αν μία studio faded παίζει από το εργοστάσιο όπως μία custom shop. Τέλος, δεν πιστεύω πως υπάρχει άνθρωπος - κιθαρίστας, που έχει αγοράσει φθηνό όργανο και δεν έχει επέμβει με μετατροπές, αργά ή γρήγορα.

Πιο συγκεκριμένα με τις chapman, επειδή ακριβώς δεν πουλάνε όνομα, 'ενδεχομένως' να προσέχουν λίιιιιγο περισσότερο στο quality control από μία gibson faded. Αν κάνω λάθος, συμπαθάτε με.

Αυτά.

Φιλικά,

Σημείωση: Τα παραπάνω αφορούν προσωπικές μου και μόνο απόψεις. Αν κάποιος δεν συμφωνεί, no need to argue :) Forum είναι, απόψεις ανταλλάσουμε  ;D

 
Mistral είπε:
Αγαπητέ μου φίλε otto##,

Κάνεις κάποιες γενικεύσεις, οι οποίες είναι λανθασμένες. Έγραψα κάτι, αλλά εσύ τα πήρες και τα πήγες σε άλλο επίπεδο. Καταλαβαίνω πως δεν έχεις σκοπό να με πικάρεις, αλλά γενικεύεις κάποια πράγματα σύμφωνα με την κρίση σου, τα οποία μάλιστα δεν έχω γράψει όπως τουλάχιστον τ'αντιλαμβάνεσαι. Τα βάζεις σ'ένα τσουβάλι όλα με άλλα λόγια. Να σου απαντήσω πιο αναλυτικά όμως.

1. Όχι με πολλές. Με όσες studio όμως και ειδικά 'φθηνές' usa έχω παίξει (τύπου faded), ακουγόντουσαν πολλά βουιτά, θέματα γείωσης κλπ. Επίσης αναφέρω πως θα χρειαστείς 'λογικά' αλλαγή στα ηλεκτρικά, μπορεί και όχι. Συνεπώς, δεν είμαι απόλυτος.

2. Την αγόρασα από κολλητό. Είχα παίξει όταν την είχε πάρει και είχαμε καταλήξει στις αλλαγές. Μάλιστα, το nut ήταν άθλιο και ήθελε να το αλλάξει. Τελικά άλλαξε bridge μαγννήτη, nut, ηλεκτρικά, ενώ χρειάστηκε και fret levelling. Όταν ήθελε να την 'διώξει' γιατί δεν έπαιζε μαζί της, την πήρα εγώ γιατί δεν ήθελα να πέσει σε ξένα χέρια μιας και είχε γίνει καλή δουλειά και η κιθάρα 'τα σπάει'.

3. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως υπάρχει κακός μαγνήτης. Θεωρώ πως ο παίκτης τον φέρνει εκεί που θέλει. Ο συγκεκριμένος όμως, όσες φορές είχα παίξει, δεν μου 'κόλλαγε' να στο πω έτσι με τον neck. Δεν υπήρχε ισορροπία. Όσες φορές είχα παίξει μαζί της, αυτό είχα καταλάβει. Αυτός που έχει τώρα πάνω δεν με τρελαίνει γιατί είναι γκαζιάρικος, αλλά είναι καλύτερος από τον προηγούμενο και ταιριάζει καλύτερα με τον neck (seymour duncan custom custom ο bridge). Ακόμα και τώρα πάντως, σκέφτομαι ν' αλλάξω και τους δύο πάλι για κάτι πιο vintage. Δεν το έχω κάνει γιατί κολλάω σε αυτό που ανέφερα πριν. Δεν μου φταίνει οι μαγνήτες αν δεν μπορώ να βγάλω ήχο εγώ, λόγω αταλαντοσύνης  ;D

4. Δεν έχω παίξει και κανείς γνωστός μου δεν έχει αγοράσει chapman. Αναφέρω μάλιστα, 'γράφεται' πως είναι value for money κι εργοστασιακά έρχονται σε άψογη κατάσταση. Αν με ρωτάς προσωπικά, δεν θ' αγόραζα μία γιατί απλά δεν μου κάνει, ούτε και θέλω να βλέπω το όνομα του chapman. Προτιμώ να γράφει gibson  ;D

5. Βλέπε απάντηση στο 4.

Η λογική μου πίσω από αυτά που γράφω

Προσωπική μου άποψη από την μέχρι τώρα εμπειρία μου (όχι μόνο σε κιθάρες αλλά γενικότερα), όταν μία εταιρεία θέλει να κυκλοφορήσει ένα προϊόν το οποίο φέρει την φίρμα της εταιρείας (στην περίπτωσή μας gibson) στο 1/5 της κανονικής τιμής, από κάπου 'κόβει'. Η προσωπική μου εμπειρία είναι πως κόβει από κατώτερης ποιότητας ηλεκτρικά, μαγνήτες (το συζητάμε), fret levelling, 'κακό' nut κι άλλα παρόμοια ποιοτικά κριτήρια. Σε τί ποσοστό συμβαίνει αυτό κι αν είναι γενικό το φαινόμενο, δεν μπορώ να το γνωρίζω. Τα λαμβάνω όμως υπ'όψιν μου και τα θεωρώ και λογικά. Αλοίμονο αν μία studio faded παίζει από το εργοστάσιο όπως μία custom shop. Τέλος, δεν πιστεύω πως υπάρχει άνθρωπος - κιθαρίστας, που έχει αγοράσει φθηνό όργανο και δεν έχει επέμβει με μετατροπές, αργά ή γρήγορα.

Πιο συγκεκριμένα με τις chapman, επειδή ακριβώς δεν πουλάνε όνομα, 'ενδεχομένως' να προσέχουν λίιιιιγο περισσότερο στο quality control από μία gibson faded. Αν κάνω λάθος, συμπαθάτε με.

Αυτά.

Φιλικά,

Σημείωση: Τα παραπάνω αφορούν προσωπικές μου και μόνο απόψεις. Αν κάποιος δεν συμφωνεί, no need to argue :) Forum είναι, απόψεις ανταλλάσουμε  ;D
Οκ. Μια χαρα μπορω να δεχτω την προσωπικη σου αποψη και μια χαρα λες αυτα που πιστευεις. Τωρα για τον αν οντως οι γκιμπσον εχουν τοσο κακο qc και αν οι chapman το αντιθετο κρατω τις επιφυλαξεις μου. Μαλιστα πολλες φορες πραματα που ενοχλουν αλλους εγω δε τα ακουω καν. Δεν εχω gibson faded αλλα εχω δοκιμασει αρκετες και δεν ειχα παραρηρησει προβλημα στα ταστα ή τα ηλεκτρικα. Ειδικα αμα πας και στις "κανονικες studio" που εχουν 1000+ θα ελεγα οτι το βρισκω ακομα πιο απιθανο αφου πλεον μιλαμε για διπλη τιμη απο  καποιες chapman και prs. Αυτο ομως που εχω οντως συναντήσει σε αυτα τα μοντέλα ειναι μεγαλες διακυμανσεις στο βαρος. Καποιες ειναι ασηκωτες. Βεβαιως δε βαζω το χερι μου στη φωτια οτι καποια κομματια ισως εχουν οντως "ανατομικα" και "αναπνευστικα" θεματα. Κυριως οι φεντερ ;D.

Οταν ακουω πως καποιος αγορασε μια οποιαδηποτε κιθαρα ενω αυτη ηθελε επέμβαση στα ηλεκτρικα, αλλαγη νατ και fret dressing ή levelling παντα θεωρω πως το προβλημα ειναι στον αγοραστη. Μιλαμε ηδη για 200++ κόστος (τιμη μαστορα) ολων των παραπάνω και αδυνατο να καταλαβω γιατι καποιος να μη τα δωσει εξ αρχης και να αγορασει ενα καλυτερο οργανο ή απλα να δοκιμασει καποια αλλη κιθαρα ιδιου μοντέλου χωρις αυτα τα θεματα. Ελπιζω να βλεπεις τη λογικη μου σε αυτο.

Τελος, να πω πως δεν εχω θεμα ουτε με τις chapman αλλα δε μπορω να παρω θεση μεχρι να αποφανθει η ιστορια για αυτες.

 
otto## είπε:
Οταν ακουω πως καποιος αγορασε μια οποιαδηποτε κιθαρα ενω αυτη ηθελε επέμβαση στα ηλεκτρικα, αλλαγη νατ και fret dressing ή levelling παντα θεωρω πως το προβλημα ειναι στον αγοραστη. Μιλαμε ηδη για 200++ κόστος (τιμη μαστορα) ολων των παραπάνω και αδυνατο να καταλαβω γιατι καποιος να μη τα δωσει εξ αρχης και να αγορασει ενα καλυτερο οργανο ή απλα να δοκιμασει καποια αλλη κιθαρα ιδιου μοντέλου χωρις αυτα τα θεματα. Ελπιζω να βλεπεις τη λογικη μου σε αυτο.
Ναι θα συμφωνήσω μαζί σου. Η λογική μάλλον λέει 'αν με 700Ε + 200Ε' μπορώ να έχω μία κιθάρα που παίζει άψογα, γιατί να δώσω 2000Ε για να πάρω το 'real deal', ειδικά μάλιστα αν δεν τρελαίνομαι και ιδιαίτερα για μία συγκεκριμένη κιθάρα (βλέπε ας πούμε Les Paul). Κάπως έτσι την 'πάτησα' κι εγώ μιας κι αγαπώ τις strat πολύ περισσότερο ;D 

Να το πάω όμως ένα βήμα παραπέρα, τουλάχιστον για τις faded. Εμένα από την αρχή (προ αλλαγών) μου έβγαζε  κάτι 'ψεύτικο'. Με άλλα λόγια, δεν θα την κοιτούσα για αγορά. Μετά τις αλλαγές (και ίσως το τέλειο πλέον setup που προέκυψε) την είδα με άλλο μάτι, την στιγμή μάλιστα που έπαιζε super. Εδώ λοιπόν προκύπτει ένα άλλο 'πρακτικό' πρόβλημα που ανακάλυψα μετά την πολύωρη ενασχόλησή μου μαζί της. Οι κιθάρες αυτές είναι chambered, συνεπώς και πολύ ελαφριές. Στο 'καθιστό' δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στο όρθιο όμως με strap, είναι headstock heavy. Αυτό είναι θέμα λειτουργικό, ειδικά σε lives. Προσωπικά, επειδή ήθελα bigsby, το έλυσα έτσι. Το bigsby έδωσε αυτό το λίγο που χρειαζόταν ώστε να ισορροπήσει. Θα προτιμούσα δηλαδή να ήταν βαριά, παρά headstock heavy.

Από εκεί και πέρα όμως, η κιθάρα πλέον παίζει άψογα, την έχω αγαπήσει και φυσικά χαίρομαι να παίζω μαζί της.

Τέλος, σχετικά με τα προβλήματα στα ηλεκτρικά, πέτυχα ένα video τις προάλλες για τις νέες faded. Ο τύπος τις αλλάζει τα πάντα (όπως αναφέρω κι εγώ) ενώ δείχνει και το πρόβλημα στη γείωση (πριν και μετά την αλλαγή στα ηλεκτρικά). Στα σχόλια όμως, υπάρχουν αναφορές που δηλώνουν πως δεν έχουν τέτοια θέματα. Τί να πω... Όλα σχετικά και τυχερά είναι...

Προσωπικά πάντως, στα φθηνά όργανα αναμένω κάποιες αστοχίες και δεν θα με πειράξει αν τις συναντήσω. Τώρα κάποιος τα βλέπει / ακούει, άλλος όχι. Άλλος κάνει αλλαγές, άλλος όχι γιατί θέλει ένα φθηνό όργανο για συγκεκριμένη χρήση. Όλα σεβαστά.

Για να ολοκληρώνω το σκεπτικό μου πάντως και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων (όχι από εσένα, γενικότερα από κάποιον που διαβάζει), σε καμία περίπτωση δεν έχω σκοπό να γενικεύσω την σκέψη μου σε 'φθηνό = κακό'. Για την ακρίβεια, ελπίζω οι διαπιστώσεις μου να είναι λανθασμένες  :)

 
Γι αυτο λοιπον παιρνεις μια μεταχειρισμενη που τις αναβαθμισεις να τις εχει κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης και εισαι κομπλε

 
JimmySnail είπε:
Γι αυτο λοιπον παιρνεις μια μεταχειρισμενη που τις αναβαθμισεις να τις εχει κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης και εισαι κομπλε
Καλό στα χαρτιά, αλλά με τρεις αστερίσκους: Πρώτον, τα upgrades είναι αχανής χώρα, πολύ δύσκολα θα της βρεις "αναβαθμισμένη" όπως θα την έκανες κι εσύ. Δεύτερον, από used PRS (αν εξακολουθούμε να συζητάμε αποκλειστικά γι' αυτές βάσει τίτλου thread) δε βρωμάει και ο τόπος. Τρίτον, πολλοί "αρχόντοι"στις αγγελίες ζητάνε για ένα upgraded όργανο τιμή καινούριου και βάλε. Περιμένοντας ίσως να πάρουν πίσω όχι μόνο τα λεφτά των μαγνητών π.χ, αλλά και τις βενζίνες για το μάστορα  :D. Μόνο που η αγορά ποτέ και πουθενά δε λειτούγρησε έτσι.

 
ThisIsSparta είπε:
Με την 2017 σειρά όχι, αλλά έχω την προηγούμενη και πραγματικά πήγαινε δοκίμασέ την και αν σε βολεύει στο χέρι προχώρα άφοβα. Η κιθάρα είναι άψογη στα πάντα.

Το μόνο μου "παράπονο" είναι οτι όταν έχω το tremolo, δεν με βολεύει πολύ η θέση του διακόπτη γιατί έχω συνηθίσει με strat που είναι πιο πάνω και βρίσκει το χέρι μου στο tremolo arm οταν πάω να αλλάξω μαγνήτες.

Απλά να ξέρεις οτι παίρνεις κιθάρα με μαχόγκανι, διπλούς μαγνήτες και το scale της PRS, οπότε μην περιμένεις τον πριμαριστό twangy ήχο μιας tele πχ.

To split δουλεύει πολύ καλά, αλλά δεν μπορεί να κάνει την κιθάρα κάτι που δεν είναι.
+1 Και γώ μοντέλο του 2016 έχω, που έχει διαφορετικούς μαγνήτες από του 2017 και τη μικρή αισθητική διαφορά στο headstock. Κατά τ' άλλα ήρθε άψογα σεταρισμένη με πολύ καλό action. Στην αρχή είχα και γώ το θέμα με τον διακόπτη και το tremolo arm, αν και σιγά σιγά το έχω συνηθίσει.  Δεν χάνει εύκολα το κούρδισμα, μόνο αν την παρα-ζορίσεις με το tremolo.

Τα controls είναι πολύ αξιόλογα, χαμηλώνεις την ένταση και καθαρίζει απίστευτα ο ήχος και το coil split είναι αρκετά λειτουργικό.

Σε σχέση με μία squier που έχω χρόνια, ο λαιμός είναι ελάχιστα πιο στενός και μου κάθεται πιο καλά. Γενικά είναι μικρές οι διαφορές στο scale και το λαιμό και προσωπικά δεν με δυσκόλεψε στη μετάβαση.

Γενικά πιστεύω αξίζει πάρα πολύ σαν όργανο, αν και εγώ το μοντέλο του 2016 που ήταν από τα τελευταία το πήρα αρκετά πιο κάτω. Είμαι επιφυλακτικός αν στα 900€ παίζει κάτι άλλο πιο αξιόλογο και τι διαφορές μπορεί να έχουν...

 
Ζητώ συγγνώμη διότι δεν έχω διαβάσει όλα τα comments σε αυτό το thread. Μπήκα να γράψω επειδή έχω μια SE Custom 22 που αγόρασα πέρυσι, ενώ παράλληλα έχω παίξει πολύ (έχω γραψει και έναν δίσκο) με USA Custom 24. Οι PRS είναι οι αγαπημένες μου κιθάρες (και οι USA και οι Korea SE).

Την SE Custom 22 την αγόρασα πέρυσι περί τα 400 Ευρώ από παιδί εδώ στο noiz και μάλιστα είχε πάνω και τους Duncan Zebra του Slash (δεν θυμάμαι ακριβώς μοντέλο, είναι AlNiCo αν δεν απατώμαι). Είχε πρόβλημα wiring στα ηλεκτρικά και ελαφρώς στο nut αλλά τίποτα ακραίο.

Η κιθάρα είναι σουπερ ξεκούραστη και εύκολη στο παίξιμο, αρκεί να σου αρέσουν τα μοντέρνου τύπου όργανα. ΔΕΝ είναι Gibson, όπερ σημαίνει ότι δεν έχει τα βαριά γκάζια μιας Gibson. Ωστόσο, έχει αρκετά πιο καθαρά voicings που, προσωπικά, μου χρειάζονται. Εσένα μπορεί να μην σου χρειάζονται. Κρίνεις ανάλογα.

Επίσης δεν είναι twangy fender (μην λέμε τα αυτονόητα).

Αν θέλεις ένα modern-oriented όργανο που παίζει πολύ άνετα και στέκεται πάρα πολύ καλά, go for it.

Ωστόσο, αν την πάρεις καινούρια δεν ξέρω τι άλλες επιλογές έχεις γύρω-γύρω. Εγώ την είχα βρει ευκαιρία.

 
SlapGas είπε:
Την SE Custom 22 την αγόρασα πέρυσι περί τα 400 Ευρώ από παιδί εδώ στο noiz και μάλιστα είχε πάνω και τους Duncan Zebra του Slash (δεν θυμάμαι ακριβώς μοντέλο, είναι AlNiCo αν δεν απατώμαι). Είχε πρόβλημα wiring στα ηλεκτρικά και ελαφρώς στο nut αλλά τίποτα ακραίο.

Η κιθάρα είναι σουπερ ξεκούραστη και εύκολη στο παίξιμο, αρκεί να σου αρέσουν τα μοντέρνου τύπου όργανα. ΔΕΝ είναι Gibson, όπερ σημαίνει ότι δεν έχει τα βαριά γκάζια μιας Gibson. Ωστόσο, έχει αρκετά πιο καθαρά voicings που, προσωπικά, μου χρειάζονται. Εσένα μπορεί να μην σου χρειάζονται.
Εννοείς ότι άμα βάλεις τους ίδιους slash μαγνήτες σε gibson θα έχει περισσότερο γκάζι η gibson ή εννοείς ότι γενικά οι prs έρχονται με διαφορετικού τύπου μαγνήτες και ως εκ τούτου δεν είναι τόσο γκαζιάρες;

 
otto## είπε:
Εννοείς ότι άμα βάλεις τους ίδιους slash μαγνήτες σε gibson θα έχει περισσότερο γκάζι η gibson ή εννοείς ότι γενικά οι prs έρχονται με διαφορετικού τύπου μαγνήτες και ως εκ τούτου δεν είναι τόσο γκαζιάρες;
Συγγνώμη, δεν ήμουν αρκετά σαφής.

Εν ολίγοις, εννοώ ότι με τους ίδιους μαγνήτες και στον ίδιο ενισχυτή οι Gibson έχουν περισσότερο Low End, περισσότερο sustain, και νιώθεις σαν να έχουν και παραπάνω γκάζι το οποίο μάλλον είναι πλασματικό και πιθανώς να οφείλεται στο παραπάνω Low end.

Οι εργοστασιακοί μαγνήτες της Gibson είναι πιστεύω πιο rock-ish σε σχέση με της PRS.

 
Εγώ πήρα πρόσφατα μια Santana αλλά το παλιό μοντέλο (540 ευρώ, η καινούργια ανέβηκε στα 900, έλεος). Κατασκευαστικά είναι άψογη και σωστά σεταρισμένη από το εργοστάσιο, τα τάστα δεν είναι jumbo αλλά δεν τα λες και μικρά. Ο Ζοζέφ πριν 2 μήνες που ήμουν Αθήνα και πέρασα είχε custom 22, custom 24, 245 και Mark Holcomb (πανέμορφη). Αν είσαι Αθήνα πρέπει να πας μια βόλτα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα