PRS SE Custom 24

Stylianos

Νέο μέλος
Μηνύματα
76
Πόντοι
8
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλησπέρα παιδιά  !

Άρχισα να ψάχνομαι με τις PRS (μόνο ιντερνετικά δυστυχώς) και γλυκοκοιτάω αυτή.

PRS SE Custom 24 2017 Whale Blue

Έχει παίξει κανείς σας αυτήν την σειρά ; Ή έστω παλαιότερες ; Ψάχνοντας λίγο στο forum δεν βρήκα κάτι.

 
Με την 2017 σειρά όχι, αλλά έχω την προηγούμενη και πραγματικά πήγαινε δοκίμασέ την και αν σε βολεύει στο χέρι προχώρα άφοβα. Η κιθάρα είναι άψογη στα πάντα.

Το μόνο μου "παράπονο" είναι οτι όταν έχω το tremolo, δεν με βολεύει πολύ η θέση του διακόπτη γιατί έχω συνηθίσει με strat που είναι πιο πάνω και βρίσκει το χέρι μου στο tremolo arm οταν πάω να αλλάξω μαγνήτες.

Απλά να ξέρεις οτι παίρνεις κιθάρα με μαχόγκανι, διπλούς μαγνήτες και το scale της PRS, οπότε μην περιμένεις τον πριμαριστό twangy ήχο μιας tele πχ.

To split δουλεύει πολύ καλά, αλλά δεν μπορεί να κάνει την κιθάρα κάτι που δεν είναι.

 
Μια χαρά είναι οι PRS SE (και εξαιρετική πλατφόρμα τυχόν αναβαθμίσεων).

Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι τα ακριβά κομμάτια της SE σειράς είναι σε τιμή που είναι αδύνατο να αγνοήσεις άλλες σειρήνες...

 
akrateia είπε:
Μια χαρά είναι οι PRS SE (και εξαιρετική πλατφόρμα τυχόν αναβαθμίσεων).

Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι τα ακριβά κομμάτια της SE σειράς είναι σε τιμή που είναι αδύνατο να αγνοήσεις άλλες σειρήνες...
Οπως;

Γενικά οι  prs ειναι οντως τσιμπημενες.

 
Stelios-13- είπε:
...Έχει παίξει κανείς σας αυτήν την σειρά ; Ή έστω παλαιότερες...
Έχω την PRS SE Korina One (2012), είναι διαφορετική από την Custom αλλά έχει κατασκευαστεί στο ίδιο εργοστάσιο και από θέμα ποιότητας είναι αρκετά καλή. Βλέπω ότι δυστυχώς οι τιμές έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από όταν πήρα τη δικιά μου. Η σχέση απόδοση - τιμής τότε μου είχε κάνει εντύπωση, δεν περίμενα με τα χρήματα που έδωσα τόσο καλή κιθάρα και μου άνοιξε τα μάτια σε κιθάρες χαμηλής κατηγορίας τιμής.

Εγώ ακόμα την έχω stock. Τα κλειδιά κάνουν τη δουλειά τους, το nut ήταν σωστά κομμένο και ο μαγνήτης μου αρέσει. Ακόμα και treble bleed είχε από το εργοστάσιο. Το μόνο που δε μου αρέσει είναι ότι τα τάστα είναι αρκετά χαμηλά, δε καταλαβαίνω το λόγο να βάλεις μικρά τάστα σε κιθάρα νέας παραγωγής. Η εταιρεία λέει ότι είναι αντιστοίχου μεγέθους των 6105 αλλά είναι αρκετά μικρότερα.

Καλό θα ήταν να την δεις πως σου "κάθεται" στο χέρι μιας και τα Ζοζέφ την έχουν διαθέσιμη.

 
KostasP είπε:
Έχω την PRS SE Korina One (2012), είναι διαφορετική από την Custom αλλά έχει κατασκευαστεί στο ίδιο εργοστάσιο και από θέμα ποιότητας είναι αρκετά καλή. Βλέπω ότι δυστυχώς οι τιμές έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από όταν πήρα τη δικιά μου. Η σχέση απόδοση - τιμής τότε μου είχε κάνει εντύπωση, δεν περίμενα με τα χρήματα που έδωσα τόσο καλή κιθάρα και μου άνοιξε τα μάτια σε κιθάρες χαμηλής κατηγορίας τιμής.
+1

Έχω κι εγώ μια PRS SE Κορίνα singlecut και η κατασκευή είναι όντως εξαιρετική.

Την είχα πάρει γύρω στα 450euro και άνετα θα έπειθε για πολύ ακριβότερη. Ίσως γι αυτό ακρίβυναν οι SE από τότε. Δοκίμασα διαφορες άλλες μάρκες σ αυτή την κατηγορια τιμής αλλα όταν έφτασα στη συγκεκριμένη εντυπωσιάστηκα και δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορα.  8)

 
KostasP είπε:
Εγώ ακόμα την έχω stock. Τα κλειδιά κάνουν τη δουλειά τους, το nut ήταν σωστά κομμένο και ο μαγνήτης μου αρέσει. Ακόμα και treble bleed είχε από το εργοστάσιο. Το μόνο που δε μου αρέσει είναι ότι τα τάστα είναι αρκετά χαμηλά, δε καταλαβαίνω το λόγο να βάλεις μικρά τάστα σε κιθάρα νέας παραγωγής. Η εταιρεία λέει ότι είναι αντιστοίχου μεγέθους των 6105 αλλά είναι αρκετά μικρότερα.

Καλό θα ήταν να την δεις πως σου "κάθεται" στο χέρι μιας και τα Ζοζέφ την έχουν διαθέσιμη.
Αν κρίνω από την δικιά μου Custom SE24 τα τάστα είναι αρκετά μεγάλα και δεν νομίζω να το έχουν αλλάξει αυτό. Πάντως όπως και να έχει συμφωνώ οτι πρέπει να πας να την παίξεις (  ;D ;D ) και να την ακούσεις. Ποιοτικά πάντως δεν νομίζω να βρεις ψεγάδι

 
otto## είπε:
Οπως;
E, μια και δυο; Για να περιοριστούμε σε doublecut με 2 humbuckers, δηλαδή να έχουμε συγκρίσιμα μεγέθη με PRS, Schecter, Ibanez, LTD, Charvel, έχουν όλες αξιοπρεπέστατα μοντέλα λίγο πριν φτάσεις στο χιλιάρικο - χοντρικά εκεί που τελειώνουν οι PRS. Χώρια που όλες αυτές έρχονται απ' το εργοστάσιο με φίρμα μαγνήτες - hardware.

 
akrateia είπε:
E, μια και δυο; Για να περιοριστούμε σε doublecut με 2 humbuckers, δηλαδή να έχουμε συγκρίσιμα μεγέθη με PRS, Schecter, Ibanez, LTD, Charvel, έχουν όλες αξιοπρεπέστατα μοντέλα λίγο πριν φτάσεις στο χιλιάρικο - χοντρικά εκεί που τελειώνουν οι PRS. Χώρια που όλες αυτές έρχονται απ' το εργοστάσιο με φίρμα μαγνήτες - hardware.
Πάντως PRS , Schecter , LTD φτιάχνονται στο ίδιο κορεάτικο εργοστάσιο , με την ίδια "προσοχή" ασχέτως brand name . Το λέω ως κάτοχος 2 schecter και 1 prs se custom 24

οντοπικ , η δική μου είναι η 30th anniversary  se custom 24 από Ζοζεφ. Το παλικάρι που δουλεύει, Βασίλης νομίζω, είναι εξυπηρετικότατος και τρομερός γνώστης  (παίζει στους thou art lord btw )

Δεν θα πω ότι κατασκευαστικά είναι αψεγάδιαστη , όμως

Από ήχο σκίζει-σαρώνει-σκοτώνει. Ειδικά ο neck είναι όνειρο . Τον χρησιμοποιώ για "heavy" stoner ριφάκια κ.α.

οπωσδήποτε προτείνω μια δοκιμή. Για να μην πω δύο & τρεις δοκιμές. Εμένα δεν με βόλεψε το μπράτσο σε βάθος χρόνου, ούτε το ύψος των ταστών

 
akrateia είπε:
E, μια και δυο; Για να περιοριστούμε σε doublecut με 2 humbuckers, δηλαδή να έχουμε συγκρίσιμα μεγέθη με PRS, Schecter, Ibanez, LTD, Charvel, έχουν όλες αξιοπρεπέστατα μοντέλα λίγο πριν φτάσεις στο χιλιάρικο - χοντρικά εκεί που τελειώνουν οι PRS. Χώρια που όλες αυτές έρχονται απ' το εργοστάσιο με φίρμα μαγνήτες - hardware.
Δε συμφωνώ πάρα πολύ. Οι τιμές γενικά έχουνε ανέβει τα τελευταία 2-3 χρόνια λόγω της ισοτιμίας δολλαριού/ευρώ. Οι "low budget" από τις εταιρίες που ανέφερες κατασκευάζονται στα ίδια εργοστασια πάνω/κάτω και δε θα έλεγα ότι έχουν επώνυμους μαγνήτες ή hardware, σε γενικές γραμμές πάντα. Αν δε κάνω λάθος δεν υπάρχει ιbanez κάτω από 1000 ευρώ με επώνυμα αξεσουάρ και φτιάχνονται στην Ινδονησία. Για μένα είναι καθαρά θέμα επιλογής.

Ο μόνος σοβαρός ανταγωνιστής των οικονομικών prs είναι οι gibson studio. Δεν είναι τόσο όμορφες και μπάνικες αλλά έχουν πραγματικά ποιοτικά parts και θεωρώ ότι αν το ψάξεις λίγο θα βρεις διαμαντάκι.

Ναι, οι prs είναι τσιμπημένες γενικά, αλλά δεν είναι χαζός ο Paul που τις κοστολογεί τόσο. Τον παίρνει και το κάνει σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

Επίσης είδα ότι φέτος έχει το "SE" κάπως καμουφλαρισμένο και χρησιμοποιεί κανονικο καπακι από κελεμπέκι. Βέβαια το figuring πιστεύω ειναι από φλοίδα.

 
otto## είπε:
Δε συμφωνώ πάρα πολύ. Οι τιμές γενικά έχουνε ανέβει τα τελευταία 2-3 χρόνια λόγω της ισοτιμίας δολλαριού/ευρώ. Οι "low budget" από τις εταιρίες που ανέφερες κατασκευάζονται στα ίδια εργοστασια πάνω/κάτω και δε θα έλεγα ότι έχουν επώνυμους μαγνήτες ή hardware.
Εγώ πάλι θα το έλεγα. Κάνε ένα σορτάρισμα σε μεγάλο μαγαζί που να έχει πολλές μάρκες, και θα δεις π.χ. εκεί στο εννιακοσάρι και SD μαγνήτες, και Tonepros γέφυρες, και αυθεντικά Floyd όπου υπάρχουν. Δεν τα φαντάστηκα.

Το ότι όοολες αυτές ήταν φτηνότερες πριν δύο χρόνια (δολάριο γαρ) είναι άλλο καπέλο, αλλά όχι ότι οι SE ήταν ποτέ  συγκρίσιμες με Squier ή τις φτηνότερες Epiphone. Οι PRS, ακόμα και οι SE, ήταν και είναι πιο "μάχιμες" από άλλες θυγατρικές. Low budget δεν ήταν ποτέ οι SE, σόρι κιόλας. Υπήρχαν κάποιες SE φτηνούτσικες ναι, και εν μέρει υπάρχουν ακόμα. Αλλά ως εκεί.

O PRS κοστολογεί όπως νομίζει διότι στο κάτω - κάτω της γραφής, αν θέλεις PRS στην πραγματικότητα δε σου μιλάνε ούτε οι Schecter ούτε τίποτα. Αν όμως απλά α) τα έχεις και β) ψάχνεσαι, είναι δύσκολο να μην παρατηρήσεις ότι οι άλλες έρχονται πιο έτοιμες στα χέρια σου. Χωρίς αυτό να καθιστά τις SE, "λίγες". Κάθε άλλο. "Τικάρουν" λιγότερα κουτιά όμως για κάποιον ουδέτερο.

 
αυτά που προσφέρει μια prs se , παρουσιάζονται ως " prs designed "

οπότε

α) όπου floyd rose 1000 series ( και σχεδόν ποτέ original ε; ***) ---> έχουμε prs designed tremolo

β) όπου grover/shaller κλπ ----> prs designed tuners

γ) όπου emg/SD ----> PRS SE HFS Treble & PRS SE Vintage Bass pickups

Δεν κατανοώ γιατί αυτό τις καθιστά " λιγότερο έτοιμες " . Είναι καθαρά θέμα του εάν σου αρέσουν ή σε βολεύουν αυτά τα χαρακτηριστικά

Και για να πω την δική μου άποψη, μακάρι όλοι οι μαγνήτες να ήταν σαν τον vintage bass της PRS SE μου . Άντε το πολύ πολύ ο  EMG 66 & o SD 59 να είναι καλύτερος/ισαξιος neck ....Γούστα πάντα αυτά προφανώς

*** για μένα είναι ίδιο βέβαια

 
akrateia είπε:
Εγώ πάλι θα το έλεγα. Κάνε ένα σορτάρισμα σε μεγάλο μαγαζί που να έχει πολλές μάρκες, και θα δεις π.χ. εκεί στο εννιακοσάρι και SD μαγνήτες, και Tonepros γέφυρες, και αυθεντικά Floyd όπου υπάρχουν. Δεν τα φαντάστηκα.

Το ότι όοολες αυτές ήταν φτηνότερες πριν δύο χρόνια (δολάριο γαρ) είναι άλλο καπέλο, αλλά όχι ότι οι SE ήταν ποτέ  συγκρίσιμες με Squier ή τις φτηνότερες Epiphone. Οι PRS, ακόμα και οι SE, ήταν και είναι πιο "μάχιμες" από άλλες θυγατρικές. Low budget δεν ήταν ποτέ οι SE, σόρι κιόλας. Υπήρχαν κάποιες SE φτηνούτσικες ναι, και εν μέρει υπάρχουν ακόμα. Αλλά ως εκεί.

O PRS κοστολογεί όπως νομίζει διότι στο κάτω - κάτω της γραφής, αν θέλεις PRS στην πραγματικότητα δε σου μιλάνε ούτε οι Schecter ούτε τίποτα. Αν όμως απλά α) τα έχεις και β) ψάχνεσαι, είναι δύσκολο να μην παρατηρήσεις ότι οι άλλες έρχονται πιο έτοιμες στα χέρια σου. Χωρίς αυτό να καθιστά τις SE, "λίγες". Κάθε άλλο. "Τικάρουν" λιγότερα κουτιά όμως για κάποιον ουδέτερο.
Κοίτα δε διαφωνώ για να διαφωνήσω απλά θεωρώ ότι στην ίδια κατηγορία τιμής πάνω κάτω όλες οι μάρκες προσφέρουν παρόμοια σπεκς. Έκανα ένα γρήγορο search στον θωμά για single cuts στα 500-1000 ευρώ. Εκεί θα δεις ότι μόνο όσες έχουν active μαγνήτες έχουν επώνυμους (κάποια μοντέλα jackson, kramer, schecter) και οι gibson studio πoυ έχουν gibson. Η πλειοψηφία φορά asian-made μαγνητες με την επωνυμία τους. Δηλαδή κόπιες των μαγνητών που βάζουν στα ακριβά τους μοντέλα (ακριβώς ότι κάνει και η prs δηλαδή). Τώρα γέφυρες, κλειδια κλπ παίζουν. Κάποιες έχουν επώνυμα κλειδιά και γέφυρες αλλά οι περισσότερες χρησιμοποιούν πιο οικονομικές εκδοχές (πρόσεξε δε λέω κακής ποιότητας) των επωνύμων.

Δε προσπαθώ να υπερασπιστώ τις prs. Δεν έχω, και τις λίγες που δοκίμασα μου φάνηκαν μια όμορφη εκδοχή epiphone (quality-wise) με σαφώς όμως καλύτερο ήχο, playability και ταστοδουλεια. Και λογικό μου φαίνεται, η κοστολόγηση συνήθως δεν πέφτει έξω. Και στην περίπτωση των prs το ίδιο. Ξαναλέω για 3η φορά ότι τις βρίσκω τσιμπημένες αλλά σκέψου ότι είναι πιο προσεγμένες εμφανισιακά και αυτό απο μόνο του αρκεί για το 80% των πελατών  ;D ;D ;D ;D.

Εκεί που έχεις 100% δίκιο είναι ότι αν θες prs, τότε δεν θα σου αρέσει ο ανταγωνισμός, στυλιστικά και mojo-ικά. Εκεί είναι που είπα ότι, ο μόνος σοβαρός ανταγωνιστής είναι οι studio, που κατά τη γνώμη μου είναι καλές κιθάρες, αρκεί να πετύχεις ελαφριά.

 
Πριν μερικους μηνες πηρε ενας μαθητης μου την SE 30th Anniversary Custom 24 PRS SE 30th Anniversary Custom 24

απο τομαν γυρω στα 750Ε. Ηταν τελευταιο κομματι.

Εχω μια αμερικανικη PRS παλια (brazilian rosewood και δεν συμμαζευεται) και μπορω να πω συγκρινοντας, οτι η κιθαρα που πηρε, ειναι παρα πολυ καλη για τα λεφτα της.

Ακομα και για περισσοτερα.

Ειχα ακουσει για κατι προβληματα στα κλειδια κλπ, αλλα η κιθαρα δεν ξεκουρδιζεται ουτε με το ζορι.

Και το tremolo μια χαρα. (Mannmade δεν ειναι οπως στην παλια αλλα ΟΚ, ουτε οι καινουριες αμερικανικες εχουν Mannmade, εκτος ισως απο καποια anniversary ακριβα μοντελα)

Το μονο που θελει ειναι καποια στιγμη αλλαγη στον bridge μαγνητη, αφου εκει τον αποτυχημενο HFS (hot fat & scream) ο οποιος επρεπε να μην ειχε κανει ποτε την εμφανιση του στην ιστορια των μαγνητων.

Για Neck εχει ενα vintage bass ο οποιος ειναι φανταστικος (κατα την αποψη μου).

Τον ιδιο εχω και στην αμερικανικη.

Δλδ οπου βλεπεις HFS, πας για αλλαγη. Οπου βλεπεις vintage bass εισαι μια χαρα.

Το split οκ δεν την κανει Fender, αλλα με τον vintage bass σπλιταρισμενο στο 12 ταστο σε ψαρωνει λιγο.  (με τον καταλληλο τονο φυσικα στον ενισχυτη)

 
Πηγαίνοντας να ανοίξω νεο θέμα είδα αυτό. Εγώ έχω το πρόβλημα ξεκουρδισματος στην prs se custom μου , τι προτείνετε?  Να αλλάξω nut, κλειδιά Ή και τα 2? Διορθώνεται γενικά αυτό?

 
'Οταν με χιλιάρικο ή (αρκετά) λιγότερο αγοράζεις αμερικάνικη Gibson, είτε Les Paul είτε SG, για εμένα δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν θες οπωσδήποτε PRS-style, οπότε πάσο...

 
Έκτορας είπε:
'Οταν με χιλιάρικο ή (αρκετά) λιγότερο αγοράζεις αμερικάνικη Gibson, είτε Les Paul είτε SG, για εμένα δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν θες οπωσδήποτε PRS-style, οπότε πάσο...
Δεν ειναι απολυτο αυτο.Εχω μια Gibson SG faded και εχω παιξει και με LP του χιλιαρικου.

Αν δεν ειχα κιθαρα και μου ειχε τεθει το ζητημα ποια απο τις  SG-LP-PRS SE, προσωπικα θα επελαγα χωρις ενδοιασμο την PRS για πιο all around οργανο, αλλα και ποιοτικα δεν εχει κατι να ζηλεψει η κινεζικη prs απο τις gibson του χιλιαρικου.

Απο εκει και μετα ειναι θεμα τι οργανο παει σε αυτο που παιζει ο καθενας.

Μιλαω παντα μονο για την SE 30th Anniversary Custom 24 που δοκιμασα και τις SG-LP.

Επισης μου αρεσει και η λευκη PRS SE Navarro (με wide thin μπρατσο), με αλλαγη του HFS μαγνητη

 
Έκτορας είπε:
'Οταν με χιλιάρικο ή (αρκετά) λιγότερο αγοράζεις αμερικάνικη Gibson, είτε Les Paul είτε SG, για εμένα δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν θες οπωσδήποτε PRS-style, οπότε πάσο...
H prs εχει τον ''ηχο'' της - αλλο αν δεν αρεσει/ταιριαζει σε καποιον.  Θες να πεις οτι μια LP ειναι κατα τη γνωμη σου καλυτερη?Νo problem-αλλα ειναι και διαφορετικη.

 
expired είπε:
H prs εχει τον ''ηχο'' της - αλλο αν δεν αρεσει/ταιριαζει σε καποιον.  Θες να πεις οτι μια LP ειναι κατα τη γνωμη σου καλυτερη?Νo problem-αλλα ειναι και διαφορετικη.

Είναι (λίγο έως πολύ) διαφορετική, αντικειμενικά. Αλλά για εμένα (για να μην παρεξηγηθώ) που είμαι Gibson-άκιας, είναι σίγουρα και καλύτερη μια Gibson, αλλά... υποκειμενικά.

Επίσης, αντικειμενικά, για όποιον τέλος πάντων τον απασχολεί αυτό, η αμερικάνικη κιθάρα θα διατηρήσει μακροπρόθεσμα και την αξία της στην 2nd-hand αγορά πολύ καλύτερα από την κορεάτικη και την κινέζικη.

Αλλά όπως είπα, αν κάποιος θέλει PRS συγκεκριμένα  και δεν τον απασχολεί η αξία μεταπώλησης, είναι πολύ καλή επιλογή.

Αλλά αφού το παιδί ζητάει γνώμες, αυτή είναι η δική μου. Gibson. Για εμένα, έτσι;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα