ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ

Satanas

Μέλος
Μηνύματα
1,094
Πόντοι
48
Kαλησπέρα σας
Μπαινω κατευθειαν στο ψητό....
Πούλησα την Παρασκευή ενα πετάλι γνωστου Ελληνα κατασκευαστή σ ενα φίλο συμφορουμίτη που δεν γνωριζα...
Το προηγούμενο βράδυ όταν και μου έστειλε μνμ οτι το θέλει το δοκίμασα όπως κάνω σε ΟΛΑ οσα έχω δώσει κατά καιρους
Προσφέρθηκα δε να του το παραδώσω στον χωρο εργασίας του , μια αποσταση απο εμενα 40χλμ...
Κι εκει καπου ξεκινάει το έργο...
Το βραδυ πρωτο τηλεφωνο...φιλε το πεταλι δεν δουλευει....
-Δεν μπορεί του λέω, αφου το δοκιμασα πριν στο δωσω για τσεκαρε το παλι...
Τηλεφωνο μετα απο λιγο...εχεις δικιο τελικά δουλευει αλλα κανει πολυ volume drop 50%...
-Για ξαναδες το λιγο μηπως κατι του λεω το διακοπτακι , σκονη ίσως καπου, το δοκιμασα και ηταν οκ εγώ χθες το βράδυ....
Εχεις δικιο εριξα σπραιυ επαφων ειναι σουπερ αλλα παλι ακουω κατι χρατς χρουτς, volume drop 10% αυτή τη φορά κτλ κτλ
Να μην τα πολυ λέω μετα απο περιπου αλλα πεντε τηλεφωνα  και αφου τελικα τη μια το πεταλι δουλευε και ηταν φοβερο και δεν θελω με τιποτα να στο επιστρεψω αφου ετσι κι αλλιως εχει life time guarantee απ τον κατασκευαστη, φτασαμε στο εκτο τηλεφωνο να μου ανακοινωνει οτι δεν μπορει να το κρατησει γιατι δεν του κάνει....
Να επισημανω οτι ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ τηλεφωνο(Παρασκευη απογευμα) που μου ειπε οτι δεν δουλευει προθυμοποιηθηκα να ξανακανω το δρομολογιο και να το παρω πίσω....
Το αρνήθηκε κατηγορηματικά μετά απο λίγη ώρα που γυρισε το διακοπτακι στη σωστη θεση, οτι το πετάλι αυτο δεν το δινει γιατι είναι το πιο καλο που εχει ακουσει εβερ!!!!
Απο Παρασκευη βραδυ μεχρι Σαββατο απόγευμα αλλάξαμε απ το δεν σε παιρνω συνεχεια τηλεφωνα για να σου ζητησω να το παρεις πίσω....στο Φιλε δεν μπορω να το κρατησω το πετάλι εχει πρόβλημα......
Ο κατα τ αλλα συμπαθεστατος φίλος που δεν ηξερα....
Θα ήθελα τη γνώμη σας και τι θα κάνατε...
Ευχαριστω...

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αφού δουλεύει και το τεσταρες παρτο πίσω να τελειώνετε 

 
Εαν θελει τοσο πολυ να στο επιστρεψει, ας διανυσει τα 40χμ και ας σε βρει στον χωρο εργασιας σου...

Κι αν δεν δουλευει???


Το δοκιμαζεις σπιτι, και του επιστρεφεις τα λεφτα την επομενη. Εναλλακιτικα, εγγυηση εχεις...

 
Εμένα η γνώμη μου είναι να μην το πάρεις πίσω. Εφόσον η συναλλαγή έγινε χέρι με χέρι και μάλιστα του το παρέδωσες (όχι του το έστειλες) σε άριστη κατάσταση, όφειλε να το δοκιμάσει πριν το αγοράσει.

Αν το πάρεις πίσω τώρα, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει κάνει καμιά πατάτα στο πεταλάκι που του πούλησες και να θέλει να το ξεφορτωθεί τώρα.

Ή μήπως νομίζει ο φίλτατος αγοραστής ότι στα μεταχειρισμένα, ο πωλητής παρέχει x days money back ;

 
Να το παρω πισω..
Να κανω παλι αλλα 40χλμ
Κι αν δεν δουλευει???
Εγώ  θα πρότεινα να μοιραστεί η απόσταση .... Και επειδή είναι Έλληνας κατασκευαστής και επειδή έχω κι εγώ ένα ελληνικό wah , αν τυχόν έχει κάτι θα στο διορθώσει 

Όπως και να χει imho  δεν γίνεται  να συνεχίσει το σπασμένο τηλέφωνο. Είτε το κρατάει και ρωτάει τον κατασκευαστή μήπως είναι πρόβλημα  "αλυσίδας"  είτε το δίνει  πίσω 

Ακόμα πιο λογικό και σωστό αυτό που λέει ο @gkourmoul1. Να έρθει σε εσένα να στο παραδώσει, μπροστά του τεστ ακόμα καλύτερα και τέλος 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ  θα πρότεινα να μοιραστεί η απόσταση .... Και επειδή είναι Έλληνας κατασκευαστής και επειδή έχω κι εγώ ένα ελληνικό wah , αν τυχόν έχει κάτι θα στο διορθώσει 

Όπως και να χει imho  δεν γίνεται  να συνεχίσει το σπασμένο τηλέφωνο. Είτε το κρατάει και ρωτάει τον κατασκευαστή μήπως είναι πρόβλημα  "αλυσίδας"  είτε το δίνει  πίσω 
Η δικη μου γνωμη ειναι λιγο διαφορετικη....
Καμμια αποσταση δεν μοιραζεται αφου εγω στο εφερα πρωτος...σειρα σου τωρα!!
Δεν μπορει τη μια να λες ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ πισω και φυσικα φιλε δεν σε παιρνω συνεχεια τηλεφωνα για να σου ζητησω να το παρεις πίσω και ξαφνικα...δεν μπορω να το κρατησω...
Δυο μερες μετα....με πιάνεις??

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είτε το κρατάει και ρωτάει τον κατασκευαστή μήπως είναι πρόβλημα  "αλυσίδας"  είτε το δίνει  πίσω 
Συγνώμη αλλά η δεύτερη επιλογή δε νομίζω ότι υπάρχει.

Υπάρχει σίγουρα η πρώτη και η δεύτερη είναι να προσπαθήσει να το ξεφορτωθεί πουλώντας το.

Ο πωλητής κατά την γνώμη μου δεν έχει καμία υποχρέωση να το πάρει πίσω.

Και με τέτοια συμπεριφορά, πιστεύω δεν τίθεται ούτε καν ηθικό θέμα

 
Να το παρω πισω..
Να κανω παλι αλλα 40χλμ
Όχι, αυτός θα τα κάνει αν θέλει να το επιστρέψει (αν βέβαια το δεχτείς, αφού το δοκιμάσεις μπροστά του)

Και φυσικά ο μόνος λόγος που θα στο επιστρέψει θα είναι ότι δεν ανταποκρινόταν στην περιγραφή της αγγελίας (χαλασμένο, άλλο μοντέλο κλπ).

Το να το πήρε να το δοκιμάσει και αν του έκανε να το κρατήσει αλλιώς θα το επέστρεφε ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Εκτός κι αν το έχετε συμφωνήσει έτσι, που δε νομίζω. Αν δεν του κάνει μπορεί να το ξαναβάλει ο ίδιος αγγελία και να το δώσει. Αλίμονο αν παίρναμε όλοι πράγματα και μετά από 2-3 μέρες τα επιστρέφαμε γιατί τελικά δεν μας κάνουν, ιδιώτης είναι ο πωλητής όχι ο τόμαν.

 
Last edited:
Όχι, αυτός θα τα κάνει αν θέλει να το επιστρέψει (αν βέβαια το δεχτείς, αφού το δοκιμάσεις μπροστά του)

Και φυσικά ο μόνος λόγος που θα στο επιστρέψει θα είναι ότι δεν ανταποκρινόταν στην περιγραφή της αγγελίας (χαλασμένο, άλλο μοντέλο κλπ).

Το να το πήρε να το δοκιμάσει και αν του έκανε να το κρατήσει αλλιώς θα το επέστρεφε ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Εκτός κι αν το έχετε συμφωνήσει έτσι, που δε νομίζω. Αν δεν του κάνει μπορεί να το ξαναβάλει ο ίδιος αγγελία και να το δώσει. Αλίμονο αν παίρναμε όλοι πράγματα και μετά από 2-3 μέρες τα επιστρέφαμε γιατί τελικά δεν μας κάνουν, ιδιώτης είναι ο πωλητής όχι ο τόμαν.
Συμφωνω σε ΟΛΑ που εγραψες.....
Εννοειται οτι δεν συμφωνησαμε επιστροφη αν δεν το γουσταρει.....
Απλα με επιασε το γαμωτο γιατι λεω εγω το δοκιμασα πριν το δωσω και θα παω τώρα να παρω πισω ενα χαλασμενο πεταλι??
Που ξερω τι εκανε ο κατα τ αλλα συμπαθης συμφορουμιτης δυο μερες στο πεταλι??
Οταν ηδη απο μονος του παραδεχτηκε οτι ειχε λαθος το διακοπτη και μολις το αλλαξε λειτουργησε και δεν μου το επιστρεφει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η δικη μου γνωμη ειναι λιγο διαφορετικη....
Καμμια αποσταση δεν μοιραζεται αφου εγω στο εφερα πρωτος...σειρα σου τωρα!!
Δεν μπορει τη μια να λες ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ πισω και φυσικα φιλε δεν σε παιρνω συνεχεια τηλεφωνα για να σου ζητησω να το παρεις πίσω και ξαφνικα...δεν μπορω να το κρατησω...
Δυο μερες μετα....με πιάνεις??
Συγνώμη εγώ κατάλαβα ότι θεωρεί πως δεν δουλεύει σωστά. Αυτό που λες δείχνει ότι μάλλον δεν του αρέσει και βρίσκει τέτοια αφορμή. Κάτι δλδ που δεν σε αφορά και μένει ως έχει το θέμα 

 
Και χάρη του κάνεις που ασχολείσαι μαζί του ....
Ειπα να το μοιραστω ρε φίλε....
Ενοιωθα κάπως...
Οτι εχω δωσει ειναι λιρα εκατό!!!
εχω γνωρισει τοσο κοσμο μεσω των αγγελιών που ειναι ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΙΔΙΑ
Εχω τυχει και μυστηριους(εχει γρατζουνιτσες η κιθαρα) αλλα τετοιο πραμα πρωτη φορά μου έτυχε..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συμφωνώ με κάποιους προλαλήσαντες. Δεν έχεις καμία υποχρέωση να το πάρεις πίσω.
Ούτε είσαι σε θέση να ξέρεις αν του έβγαλε τα μάτια ο αγοραστής "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου". Επιπλέον, αν έχει βάλει χέρι στο πετάλι, ακόμη κι αν σκεφτόσουν να κάνεις χρήση της εγγύησης, μπορεί να μη σε καλύπτει πλέον. The deal is done. Πες του "καλόπαικτο" και πήγαινε διακοπές.

Και κάτι προσωπικό: Στο παρελθόν, σου είχα επιστρέψει αυθημερόν μάλιστα, ύστερα από λίγες ώρες, κι εγώ ένα TC Black Matter, αν με θυμάσαι -για άλλους λόγους βέβαια, το πετάλι δούλευε μια χαρά, και όχι επειδή δεν μου άρεσε. Προς τιμή σου, το είχες δεχτεί, οπότε ξέρω ότι δεν είσαι σκάρτος πωλητής ή απατεώνας.

Αυτή η περίπτωση όμως είναι διαφορετική κτγμ. Διότι εδώ, ακόμη και προβληματικό να ήταν το πετάλι, μετά από τόσες παλινωδίες και "πολύ ευχαριστως ναι, αλλά... όχι", δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη στον τύπο.

Και κάτι ακόμη, διότι η σκηνή είναι μικρή και όλοι γνωριζόμαστε πάνω κάτω: την τελευταία φορά στην Ελλάδα, αγόρασα ένα EHX East RIver drive. Το πήρα μαζί μου στο εξωτερικό για να διαπιστώσω ότι το footswitch του ήταν προβληματικό. Εστειλα ένα mail στον άνθρωπο που μου το πούλησε σε φάση "καλά ρε, δεν το δοκίμασες πριν το βάλεις για πούλημα;" Δεν μου πρότεινε καν να το πάρει πίσω, (ούτως η άλλως είχα φύγει και δεν συνέφεραν τα μεταφορικά να του το επιστρέψω). Αντιθέτως, μου απάντησε "δεν ξέρω ρε φίλε, του μπασίστα μου είναι και δεν το είχε χρησιμοποιήσει και ποτέ όπως μου είπε". Μαλακίες δηλαδή. Το πετάλι δε, όντως φαινόταν αχρησιμοποίητο. Του απάντησα "αλλη φορά, πριν βάλεις κάτι σε αγγελία, να είσαι σίγουρος γι' αυτό που δίνεις ότι είναι στην κατάσταση που λες" και το λήξαμε εκεί. Αλλαξα ένα footswitch (gold κιόλας!) που μου κόστισε 10 ευρώ.
Που θέλω να καταλήξω με αυτό: δεν είναι μόνο θέμα δικό σου η πώληση, που απ' όσα λες και αν είναι έτσι, συμπεριφέρθηκες σωστά, αλλά και του αγοραστή: Από το πολύ απλό "ας πρόσεχε" (ας είχε δοκιμάσει από πριν το πετάλι / ας ερχόταν εκείνος να το δοκιμάσει / ας διάβαζε το μάνιουαλ κλπ) μέχρι το αυτονόητο ότι "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται". Δεν πουλάμε ρούχα να μην σου κάνουν , αλλά ηλεκτρονικό εξοπλισμό με συγκεκριμένα specs.

Αυτά και σόρι για το σεντόνι. Μπράβο που άλλαξες άβαταρ, είναι ένας επιπλέον λόγος που σου αφήνω σχόλιο.

 
Για την ιστορια σας αναφερω τα sms που ανταλαξαμε μολις....
Τα συμπερασματα δικα σας..

Ελα φιλε καλημερα..
ειμαι στη δουλεια μου κι εχω εδω το πεταλι σου
Ποτε θα περασεις να στο επιστρεψω??

Η απαντηση μου...
ΚαλημερΑ φιλε
Το πεταλι τωρα δεν μπορω να το παρω πισω γιατι οταν στο προτεινα εγω πρωτος εσυ ησουν κατηγορηματικα αρνητικος..
Τωρα δεν θελω εγω...
Επισης δεν μπορω να περασω...
Καλη συνεχεια..

Μπλοκ ντιλιτ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πουλησα το πεταλι μου

σ'εναν συμφορουμιτη

και παραλιγο ρε παιδια

να μου βγει απ'τη μυτη

Ο τυπος τα επινε χοντρα

και ειχε γινει φεσι

και μου'πε πως παρα πολυ

το overdrive  του αρεσει

Μετα ομως που καπνισε

μια σακουλα φουντα

εκανε σαν τον Πατακο

τοτενες με τη χουντα

"Δεν θελω το πεταλι σου"

"Να ερθεις να το παρεις"

"Αλλιως θα σε καταραστω"

"Ποτε δεν θα ρεφαρεις"

Για αυτο και εγω τον εσβησα

απο το κινητο μου

και εφυγα για διακοπες

εις το εξοχικο μου

:classic_biggrin:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mου πες με το πετάλι σου

θα παίζω σαν τον Clapton

το πήρα εύπιστος εγώ

και είμαι σκέτο κλάφτον.

 
Σου πούλησα το πέταλο
να κάμεις σούπερ ήχο,
κι εσυ αντι να το φχαριστηθεις
βογγας σα να χεις οιστρο....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Συνηθως ειναι απλα τα πραγματα. Αν το αντικειμενο εχει καποιο προβλημα (το οποιο μπορει καλιστα να μην το εχει αντιληφθει ο πωλητης), τοτε ειναι σωστο να το παρει πισω. Αν ομως λειτουργει κανονικα και απλα δεν αρεσει στον αγοραστη για τον αλφα η βητα λογο, δεν ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να το παρει πισω. Γι αυτο δοκιμαζουμε πριν παρουμε, ειδικα αν δεν ξερουμε το πεταλι ενισχυτη κτλ..

Απο κει και περα αναλογα πως το αισθανεται ο καθενας. Δεν ειναι δουλεια του πωλητη να κανει την ερευνα αγορας του αγοραστη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Συνηθως ειναι απλα τα πραγματα. Αν το αντικειμενο εχει καποιο προβλημα (το οποιο μπορει καλιστα να μην το εχει αντιληφθει ο πωλητης), τοτε ειναι σωστο να το παρει πισω. Αν ομως λειτουργει κανονικα και απλα δεν αρεσει στον αγοραστη για τον αλφα η βητα λογο, δεν ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να το παρει πισω. Γι αυτο δοκιμαζουμε πριν παρουμε, ειδικα αν δεν ξερουμε το πεταλι ενισχυτη κτλ..
Με βαση τα λεγομενα σου κατι δεν διαβασες  ή δεν αντιλήφθηκες σωστά(για την συγκεκριμενη περίπτωση)...
Ξαναλέω οτι μονος μου προτεινα στο πρωτο τηλ που μου ειπε...δεν λειτουργει σωστα, τονα τ αλλο, volume drop, προθυμοποιηθηκα να παω ΕΓΩ ΠΑΛΙ να το παρω....Ελαβα ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ(αν παλι εχει καποιο θεμα θα το δωσω στον κατασκευαστη(που τον γνωριζω) να το δει life time guarantee)....
Επισημαινω ότι εγω πριν το δωσω ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΙΣΑ εξονυχιστικα....
Επισης για να δοκιμασεις κάτι πρεπει να πας να το δεις οχι να στο κανουν ντελιβερυ στο γραφειο σου και να εχεις και απαιτηση να ερθει ο μικρος να το παρει παλι πισω....ελεος!!!
ΤΗν επομενη μερα λυπαμαι δεν θα μπορέσω καν να το συζητησω τι πως που και γιατι....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top