• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Προβλημα σε παραγγελία

audiokostas είπε:
Είναι αλήθεια ότι θα τον στείλουν οι Αμερικάνοι στη Κούβα;
το πρόβλημα φίλος, δεν είναι ότι πηγαίνει..αλλά ότι γυρίζει!!!

 
Superfunk είπε:
δεν αναφερομαι στην πιστωση μεσω επιταγων αναφερομαι στα LETTER OF CREDIT των ελληνικων τραπεζων τα οποια εχουν πλεον την ....δυναμη  του ....πρωκτοχαρτου λογω της χρεοκοπιας της χωρας και ως γνωστον χωρις LC δεν υπαρχει εμποριο.
+ 10000

Μια βόλτα από μια τράπεζα θα σας λύσει τις όποιες αμφιβολίες  ;)

ΥΓ: Υποστηρίζουμε Γιώργο Gvour δηλαδή  ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
δεν αναφερομαι στην πιστωση μεσω επιταγων αναφερομαι στα LETTER OF CREDIT των ελληνικων τραπεζων τα οποια εχουν πλεον την ....δυναμη  του ....πρωκτοχαρτου λογω της χρεοκοπιας της χωρας και ως γνωστον χωρις LC δεν υπαρχει εμποριο.

στη Σουηδια που ησουν σε διαβεβαιωνω οτι παει το LC ΣΥΝΝΕΦΟ... ;)
Ναι πάει συννεφο γιατι για να πάρεις εκει Εγγυητικη επιστολή απο τράπεζα πρέπει να τα έχεις ήδη στην τράπεζα.Και μιλάμε για τράπεζες που δεν κάνουνε εξαιρέσεις στον "κουμπάρο" μπατζανάκι κτλ όπως γίνεται στην Ελλάδα.Εκει  πάει συννεφο γιατι οι τράπεζες έχουνε πάρει τα μέτρα τους και σε κάνουνε κόσκινο. Στην Ελλάδα δινανε εγγυητικές χωρίς να έχεις μία, μονο και μονο για να πάρουνε την προμήθεια κ τους τόκους.

 
sfaku είπε:
Όσο για τα καρνέ, δεν έχουν να κάνουν τόσο με τις εισαγωγές. Τα καρνέ είναι "εσωτερικής κατανάλωσης". Στις εισαγωγές ίσχυε από παλιά διακανονισμός με προκαταβολή μετρητών και εξόφληση με την παράδοση. Άντε άμα είχες πολύ στενή σχέση με τον προμηθευτή να σου επέτρεπε ένα 30% υπόλοιπο για 30-60 μέρες μετά την παράδοση. Δεν πιστεύω στα όργανα να ήταν πολύ διαφορετικά. Λέω "ήταν" γιατί τώρα όλοι πια θέλουν εγγυητικές.

Μάλλον στην ενότητα "ανέκδοτα"  ;D
Για το καρνέ αναφερόμουν και εγώ για εσωτερική χρήση.Δεν το διευκρίνησα.

 
οντόπικ:

αν μιλήσεις με το μαγαζί και έχεις εξελίξεις πες πως κατέληξε η ιστορία τελικά

 
Επειδη θελω να ειμαι καλοπροαιρετος και ακριβοδικαιος με τους ανθρωπους πριν απο λιγο επικοινωνησε μαζι μου ο επιχειρηματιας ο οποιος αφου μου ζητησε συγνωμη για ολη την καθυστερηση μου εξηγησε πως το ολο σκηνικο οφειλεται  σε κλοπη που εγινε  στον διανομεα προσφερθηκε να μου κανει δωρο ενα  επιπλεον  αλλο πεταλακι, του εξηγησα πως δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου, απλα θα ηθελα να υπηρχε καλυτερη  εξυπηρετηση Επεμεινε και μου στελνει ενα   αλλο πεταλακι τελειως δωρεαν απο τη στιγμη που  το ενα απο τα 2 που ζητουσα ηταν το τελευταιο που ειχε και ηταν απο  αυτα που κλαπηκαν.Τον ενημερωσα πως ειχα ανοιξει σχετικο θεμα στο ΝΟΙΖ γυρω απο την παραγγελια, παραδεχθηκε πως δικαιολογημενα το ανοιξα.Του ειπα πως θα γραψω  για να κλεισω το θεμα  μιας και σκοπος μου δεν ειναι να συκοφαντησω οποιονδηποτε επιχειρηματια.  :)

 
fenderiarhs είπε:
         Για λογους που ηδη προαναφερθηκαν ειναι οντως δυσκολο να βρεις πλεον ακομα και απλα πραγματα στο χωρο των μουσικων οργανων, στην εγχωρια αγορα. Δε μιλαω για το εξωτικο πεταλακι που φτιαχνεται στην αυστραλια σε καποιο γκαραζ, αλλα π.χ για απλες λυχνιες (JJ ), οπως μου ετυχε και εμενα για τις οποιες γυρισα τη μιση Αθηνα, και προσπαθησα να επικοινωνησω και με καταστηματα της επαρχιας για να βρω, ματαιως ομως.
Επιβεβαιώνω σχετικά με πληκτροφόρα, καθώς περιμένω 2,5 μήνες να βρω 2 πληκτρα για να αντικαταστησω καποια που εσπασαν.

Ομως, όπως είπε και κάποιος πιο πίσω, θα μπορούσαν να είναι λιγότερο προκλητικοί κάποιοι, αφού αντιμετωπίζουν προβλημα.

Γιατι θεωρεί ο κυριος Μποστούντιος (φανταστικο προσωπο), πως με κερδίζει λεγοντας μου "ναι ρε φιλε, τα εχω απλα προεκυψε ενα προβλημα με τη γατα του γειτονα που δαγκωσε το κουνελι της μανας του οδηγου μας", και να με πηγαινει επι 2,5 μήνες, Δευτ-Τετ-Παρ να ρωταω?

Νομίζει πως ετσι κερδίζει κύρος και αξιοπιστια? Απο το να μου ελεγε ότι δεν παιζει σαλιο και θα σου ερθουν όποτε σου έρθουν?

 
Καλά όλα αυτά... Και ούτε λέω να έχει ο χ επιχειρηματίας το απίστευτο στοκ (αν και εγώ, προσωπικά αυτό έκανα τώρα που ανοίγω επιχείρηση).

Αλλά ρε παιδιά, έρχεται ο πελάτης και σου ζητάει κάτι συγκερκιμένο. Αντί να τον πηγαίνεις πέρα δώθε, πες του την αλήθεια, και κάνε το παραγγελία. Πόσο δηλ, θέλει να έρθει απο Γερμανία ένα προϊόν; Το πληρώνεις (και σάλιο να μην υπάρχει, εκτός αν είναι κάτι που έχει 3000 ευρώ, το καλύπτει ο επιχειρηματίας, αλλιώς τι σκατά επιχείρηση έχει; Απλά για να υπάρχει φανταστικά...;...) ή ζητάς και μία προκαταβολή (ειδικά για μεγάλα ποσά... Με το τυπογραφείο έδωσα μία προκαταβολή 30%... να βγάλει τα χαρτιά και το μελάνι...). κλπ...

Πόσο δύσκολο είναι πια να υπάρχει λογική και κοινός νους;

 
καλησπέρα παιδιά.

την Δευτέρα παρήγγειλα 2 λυχνίες από το συγκεκριμένο κατάστημα,την Τρίτη το πρωί οι λυχνίες ήταν στο σπίτι μου.

η παραγγελία είχε γίνει μέσω τηλεφώνου.

πριν από λίγο μου τηλεφώνησε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος για να με ρωτήσει εάν η παραγγελία μου είχε φτάσει γιατί είχε πρόβλημα με κλοπή.

 
neeq είπε:
Γιατι θεωρεί ο κυριος Μποστούντιος (φανταστικο προσωπο), πως με κερδίζει λεγοντας μου "ναι ρε φιλε, τα εχω απλα προεκυψε ενα προβλημα με τη γατα του γειτονα που δαγκωσε το κουνελι της μανας του οδηγου μας", και να με πηγαινει επι 2,5 μήνες, Δευτ-Τετ-Παρ να ρωταω?
Εσύ, απ' την άλλη, γιατί δεν παίρνεις ένα αεροπλάνο να πεταχτείς μέχρι τον Τόμανιρ (επίσης φανταστικό πρόσωπο) να σε εξυπηρετήσει μπαμ-μπαμ..;

 
trolley είπε:
Εσύ, απ' την άλλη, γιατί δεν παίρνεις ένα αεροπλάνο να πεταχτείς μέχρι τον Τόμανιρ (επίσης φανταστικό πρόσωπο) να σε εξυπηρετήσει μπαμ-μπαμ..;
Αυτη είναι η απαντηση στο γιατί δεν ειναι ξεκάθαροι απ'την αρχή ποσο καιρό θα χρειαστει μια μικρή παραγγελία?

Αλλα θα μου πεις, ετσι απαντανε οι ιδιες οι υποτιθέμενες αντιπροσωπειες, εδώ κόλλησα? :p

 
neeq είπε:
Αυτη είναι η απαντηση στο γιατί δεν ειναι ξεκάθαροι απ'την αρχή ποσο καιρό θα χρειαστει μια μικρή παραγγελία? Αλλα θα μου πεις, ετσι απαντανε οι ιδιες οι υποτιθέμενες αντιπροσωπειες, εδώ κόλλησα? :p
Έλα τώρα... μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

Επί σχεδόν δέκα χρόνια, οι έλληνες έμποροι και αντιπρόσωποι ελέγχονται, και συχνά απορρίπτονται με μοναδικό κριτήριο την τιμή στην οποία πουλάνε τα προϊόντα τους. Γιατί ενοχλείσαι όταν ανταποδίδουν το ίδιο βλέμα; Γιατί να σκοτιστεί οποιοσδήποτε για το πόσο γρήγορα θα φτιάξεις το όργανό σου, και - κυρίως - με τι χρήματα θα συντηρήσει οποιοδήποτε αξιόπιστο σέρβις;

Όλοι το ξέρουμε ότι αυτή η αγορά έχει καταστραφεί - ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες κρατάνε οι άνθρωποι τις επιχειρήσεις τους. Και - πρόσεχε - δε λέω ότι "κακώς" ή "τι κρίμα".. λέω ότι αφού η τοπική κοινωνία τους άφησε να πεθάνουν, ας απευθυνθεί στον τακτικό προμηθευτή της για οτιδήποτε χρειαστεί από εδώ και πέρα.

Έτσι δεν είναι;

 
trolley είπε:
Έλα τώρα... μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

Επί σχεδόν δέκα χρόνια, οι έλληνες έμποροι και αντιπρόσωποι ελέγχονται, και συχνά απορρίπτονται με μοναδικό κριτήριο την τιμή στην οποία πουλάνε τα προϊόντα τους. Γιατί ενοχλείσαι όταν ανταποδίδουν το ίδιο βλέμα; Γιατί να σκοτιστεί οποιοσδήποτε για το πόσο γρήγορα θα φτιάξεις το όργανό σου, και - κυρίως - με τι χρήματα θα συντηρήσει οποιοδήποτε αξιόπιστο σέρβις;

Όλοι το ξέρουμε ότι αυτή η αγορά έχει καταστραφεί - ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες κρατάνε οι άνθρωποι τις επιχειρήσεις τους. Και - πρόσεχε - δε λέω ότι "κακώς" ή "τι κρίμα".. λέω ότι αφού η τοπική κοινωνία τους άφησε να πεθάνουν, ας απευθυνθεί στον τακτικό προμηθευτή της για οτιδήποτε χρειαστεί από εδώ και πέρα.

Έτσι δεν είναι;
Ενταξει, μου είναι κάπως περιεργο να με βλέπει ο Α που συνομιλώ, όχι ως Β, αλλα ως "τοπική κοινωνία". Αν θέλει να μου ανταποδώσει την κακοπιστία που ελαβε, μπορεί να το κάνει, αλλα θα πληρώσει το τίμημα απο εναν πιθανο (και στην προκειμένη ισχυει) καλό πελάτη του.

Ισως να ήταν καλύτερα για τον ίδιο να ενισχύσει την καλή εξυπηρετηση για να ανταπεξελθει στις δυσκολίες της εποχης.

Προσωπικά αλλωστε, δε ζήτησα και μοντελα να με συντροφευουν οσο περιμενω. Απλά να ξέρω ποτε θα είναι εδω. Και όχι γιατι μ'αρεσει να γνωρίζω πραγματα. Αλλα για να μην τους αφήνω 2,5 μηνες ενα μηχανημα που μου χρειάζεται.

Και δικαιολογίες του στυλ "λείπει σε αδεια ο υπευθυνος για τα ανταλλακτικα, και δεν ξέρουμε που τα εχει αφησει" και μετα απο 2 βδομαδες "τελικα δεν ηταν δικα σου εκεινα, αυριο τα περιμενουμε" και περνανε αλλες 2 βδομαδες ετσι....δεν τις δικαιολογώ με τίποτα...

Ας μου ελεγε, στην τελική, θα σε ειδοποιήσουμε εμεις οταν ερθουν. Γιατι απο τα τηλεφωνα μονο, εχω πληρωσει 2 φορες το σερβις (μεχρι στιγμης 70 τηλεφωνηματα περιπου).

Και ομολογώ πως θα ακολουθούσα τη συμβουλή σου αν ειχα λεφτα πλέον. Μεχρι τώρα απο το εξωτερικό εχω πάρει μια βαση και ενα συνθακι των 200. Στους τοπικούς εχω δωσει χιλιάδες.

 
neeq είπε:
Και ομολογώ πως θα ακολουθούσα τη συμβουλή σου αν ειχα λεφτα πλέον. Μεχρι τώρα απο το εξωτερικό εχω πάρει μια βαση και ενα συνθακι των 200. Στους τοπικούς εχω δωσει χιλιάδες.
Κατ' αρχήν, δεν χρειάζεται να προσωποποιούμε τη συζήτηση: δεν εννοώ απαραίτητα εσένα.. μπορεί να εννοώ εμένα, ή ένα ξάδελφό μου.

Κατά δεύτερον, αυτό που προσπαθώ να πω, είναι ότι όταν η καταναλωτική συνείδηση έχει ως μοναδική της συνιστώσα το "που είναι πιο φθηνά", λογικό είναι να μην κτίζεται σωστά μία αγορά. Ο Τόμαν δεν κάνει σέρβις.

 
trolley είπε:
Κατ' αρχήν, δεν χρειάζεται να προσωποποιούμε τη συζήτηση: δεν εννοώ απαραίτητα εσένα.. μπορεί να εννοώ εμένα, ή ένα ξάδελφό μου.

Κατά δεύτερον, αυτό που προσπαθώ να πω, είναι ότι όταν η καταναλωτική συνείδηση έχει ως μοναδική της συνιστώσα το "που είναι πιο φθηνά", λογικό είναι να μην κτίζεται σωστά μία αγορά. Ο Τόμαν δεν κάνει σέρβις.
Εγω την προσωποποιώ, καθώς θεωρώ τον εαυτό μου "καλό πελατη". Δεν γκρινιαζω, δε ζηταω εκπτωσεις, πληρωνω μετρητοις, χανω πολλά καλωδια και πεταλια οποτε τα ανανεώνω συχνα...

Οπότε θα περιμενα μια αντιστοιχη εξυπηρέτηση.

Εχεις δίκιο, πως δε λειτουργει καλα η αγορα (μουσικών ειδων στην προκειμενη), αλλά τι περιμένει ο κυριος Εμπορομουσικίδης? Να στρωσουμε πρωτα όλοι οι καταναλωτές και μετα να αρχίσει να συμπεριφέρεται κι αυτος σωστα?

ΥΓ: Σημερα, τα πληκτρα που την Τεταρτη "ηταν εδω", πήγαν πάλι Αθήνα μαλλον, καθως θα ξαναέρθουν απο Δευτερα. 2 πληκτρα. 2 πληκτρα. Ολη η φασαρία για 2 πληκτρα. Και κάνω ξεκάθαρο πλέον πως μιλάω για το Bon Studio. 2,5 μήνες κοροϊδία.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top