- Μηνύματα
- 2,866
- Πόντοι
- 963
Κανείς νομίζω δε διαφωνεί με αυτό. Δεν είπαμε ότι αν βάλεις καταπληκτικούς πανάκριβους μαγνήτες σε μια κακή κιθάρα θα έχεις μια καταπληκτική κιθάρα.Αυτό είναι το point μου εδώ και σαράντα ποστ. Άλλωστε και μόνος σου ειπες πως εχεις παίξει πολλές ΟΛΟΙΔΙΕΣ κιθαρες που είχαν αλλο ηχο. Αρα, η κιθαρα παίζει πολύ σημαντικό ρολο, αν μη τι άλλο εξίσου σημαντικό με την υπόλοιπη αλυσίδα.
Αυτό και εγώ το έχω δει btw. Έχω βάλει ακριβώς την ίδια γέφυρα (Gotoh brass), κλειδιά (vintage style) και μαγνήτες (Fralin vintage hot) με μετρημένα pots σε δύο Telecasters που φορούσαν ίδια Dunlop 6105 τάστα και δεν είχαν σχέση η μία με την άλλη. Η μία είχε ένα φυσικό compression με παχιά πρίμα, sustain και ισορροπία και η δεύτερη ήταν κλασικό klanger.
Αυτό που λέω εγώ τουλάχιστον είναι πως αν ξέρεις κατ΄ αρχάς να ακούς τις αδυναμίες του οργάνου που έχεις σε σχέση με αυτό που θες και ξέρεις και πως να διαλέξεις μαγνήτες, αλλάζοντάς τους στο τέλος θα έχεις μια κιθάρα που θα σου αρέσει περισσότερο.
Και επειδή έφερες και σαν παράδειγμα τις PRS, ήμουν μέλος του "Birds & Moons" του μεγαλύτερου ανεπίσημου forum της PRS για πάρα πολλά χρόνια. Οι περισσότεροι άλλαζαν τους μαγνήτες σε αυτές τις κιθάρες πριν να αγοράσει η PRS την Leesona και ξεκινήσει να τυλίγει PAF clones. Σχεδόν κανείς δεν κρατούσε τους Dragon II ή τους Vintage Bass/HFS ή τους #7. Και όλοι ήταν πορωμένοι με τις κιθάρες τους, απλά συμφωνούσαν ότι η PRS δε φτιάχνει καλούς μαγνήτες. Μάλιστα υπήρχαν και "go to" sets για PRS τότε στα οποία υπήρχε συμφωνία ότι ακούγονται καλά σε αυτές τις κιθάρες. Οι WCR Darkburst/Godwood και οι Lollar Imperials. Η δική μου εμπειρία ήταν ότι η PRS έπαιξε όπως ακριβώς ήθελα όταν έβαλα τους DiMarzio PAF Masters.
Δεν φταίει πάντα η κιθάρα λοιπόν. Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που οι εργοστασιακοί μαγνήτες δεν είναι το βέλτιστο που θέλει κάποιος για το όργανο. Άλλο παράδειγμα, οι Les Paul. Ποιοι είναι οι "καλοί εργοστασιακοί μαγνήτες"; Οι underwound T-Top του 70; Οι overwound 490/498 του 80; Οι Burstbuckers; Oi Custombuckers; To κάθε ένα από αυτά στα σετ ακούγεται εντελώς διαφορετικά. Όλοι θα ακουστούν καλύτερα σε μια καλή υλοποίηση αλλά καμία κιθάρα δε ακουστεί ίδια είτε φοράει T-Top είτε 490/498.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: