Χαίρετε, ετοιμάζω ένα καινουργιο project σε στυλ electronica και θέλω να ηχογραφήσω κιθάρες, (κυρίως καθαρές). Το πρόβλημα είναι πως σε σχέση με το υπόλοιπο υλικό οι κιθάρες ακούγονται ξεκάρφωτες, δηλαδή πραγματικά δεν μπλέκουν ιδανικά με τα υπόλοιπα. Πρίν καταφύγω στα plugins για το λύσω αυτό θα ήθελα τις συμβουλές σας όσον αφορά το κομμάτι της ηχογράφησης καθώς δεν το κατέχω ιδιαίτερα το θέμα.
Εχω δυνατότητα να ηχογραφώ μονάχα 2 κανάλια ταυτόχρονα. Ο εξοπλισμός μου είναι ο εξής:
Laney VC30 1-12
Zoom G9.2tt (μόνο προενίσχυση και fx, όχι modelling)
Fender American Standard Telecaster (χωρίς mods)
Απο μικρόφωνα τα εξής: (και δεν έχω λεφτά για άλλα)
Shure SM58 (αφαιρώντας το pop shield)
Rode NT1 (large diaphragm condenser)
Sennheizer e 945 (vocal mic)
Και ηχογραφώ μέσω μιας Focusrite Saphire σε Cubase.
Παρόλο που έχω διάθεση να χρησιμοποιήσω τον ενισχυτή και τα mics κατα 90% έχω καλύτερα αποτελέσματα αν απλά ηχογραφώ την μια έξοδο του Zoom (που διαθέτει λαμπάτη προενίσχυση) κατευθείαν στην κάρτα, χάνοντας τον χαρακτήρα όμως του ενισχυτή. Αυτό θέλω να το αλλάξω γιατί ισχύει μόνο για απολύτως καθαρούς ήχους.
Λοιπόν οι ερώτησεις είναι οι εξής:
Είναι δυνατόν με αυτά τα μικρόφωνα να έχω καλά αποτελέσματα ή να το ξεχάσω?
Όταν όντως χρησιμοποιώ mics τα τοποθετώ ελαφρά έξω απο το κέντρο του ηχείου σε μικρή γωνία για να αποφεύγω το hiss. Επείδη το δωμάτιο δεν έχει και τον καλύτερο ήχο τα τοποθετώ σχεδόν να ακουμπάνε το grill cloth.
Καλά δεν το σκέφτομαι? Προτάσεις?
Όταν βρώ μια καλή θέση για τα καθαρά, στην ίδια θέση τα βρώμικα απλά δεν λένε μια.
Δηλαδή δεν υπάρχει μια standard θέση που να κάνει και για καθαρά και για βρώμικα?
Πρασπαθώ να ηχογραφήσω το FX send του ενισχυτή στελνοντας το απευθείας στην κάρτα αλλά για κάποιο λόγο βγάζει τρελό θόρυβο. Ποτέ δεν είχα θέμα με γειώσεις αλλά αυτό δεν μπορώ να το λύσω. Χρειάζομαι DI για αυτή την δουλειά? Είναι κάτι που γίνεται? Αν τα κατάφερνα θα είχα τον ήχο του ενισχυτή (την προενίσχυση δηλαδή)?
Βάζοντας phantom power (αναγκαστικά και στις 2 εισόδους) για να λειτουργήσει το Rode κάνω ζημιά στα δυναμικά mics ή είναι εντάξει?
Και ότι άλλη συμβουλή σας έρχεται είναι ευπρόσδεκτη!!!
Ευχαριστώ
Εχω δυνατότητα να ηχογραφώ μονάχα 2 κανάλια ταυτόχρονα. Ο εξοπλισμός μου είναι ο εξής:
Laney VC30 1-12
Zoom G9.2tt (μόνο προενίσχυση και fx, όχι modelling)
Fender American Standard Telecaster (χωρίς mods)
Απο μικρόφωνα τα εξής: (και δεν έχω λεφτά για άλλα)
Shure SM58 (αφαιρώντας το pop shield)
Rode NT1 (large diaphragm condenser)
Sennheizer e 945 (vocal mic)
Και ηχογραφώ μέσω μιας Focusrite Saphire σε Cubase.
Παρόλο που έχω διάθεση να χρησιμοποιήσω τον ενισχυτή και τα mics κατα 90% έχω καλύτερα αποτελέσματα αν απλά ηχογραφώ την μια έξοδο του Zoom (που διαθέτει λαμπάτη προενίσχυση) κατευθείαν στην κάρτα, χάνοντας τον χαρακτήρα όμως του ενισχυτή. Αυτό θέλω να το αλλάξω γιατί ισχύει μόνο για απολύτως καθαρούς ήχους.
Λοιπόν οι ερώτησεις είναι οι εξής:
Είναι δυνατόν με αυτά τα μικρόφωνα να έχω καλά αποτελέσματα ή να το ξεχάσω?
Όταν όντως χρησιμοποιώ mics τα τοποθετώ ελαφρά έξω απο το κέντρο του ηχείου σε μικρή γωνία για να αποφεύγω το hiss. Επείδη το δωμάτιο δεν έχει και τον καλύτερο ήχο τα τοποθετώ σχεδόν να ακουμπάνε το grill cloth.
Καλά δεν το σκέφτομαι? Προτάσεις?
Όταν βρώ μια καλή θέση για τα καθαρά, στην ίδια θέση τα βρώμικα απλά δεν λένε μια.
Δηλαδή δεν υπάρχει μια standard θέση που να κάνει και για καθαρά και για βρώμικα?
Πρασπαθώ να ηχογραφήσω το FX send του ενισχυτή στελνοντας το απευθείας στην κάρτα αλλά για κάποιο λόγο βγάζει τρελό θόρυβο. Ποτέ δεν είχα θέμα με γειώσεις αλλά αυτό δεν μπορώ να το λύσω. Χρειάζομαι DI για αυτή την δουλειά? Είναι κάτι που γίνεται? Αν τα κατάφερνα θα είχα τον ήχο του ενισχυτή (την προενίσχυση δηλαδή)?
Βάζοντας phantom power (αναγκαστικά και στις 2 εισόδους) για να λειτουργήσει το Rode κάνω ζημιά στα δυναμικά mics ή είναι εντάξει?
Και ότι άλλη συμβουλή σας έρχεται είναι ευπρόσδεκτη!!!
Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από moderator: