Προσπάθεια για fusion αυτοσχεδιασμό

Σε ευχαριστώ πολύ. Έχω ήδη μπολικό υλικό για να δουλέψω. Λέω να ξεκινήσω απο τα απλά, αυτα που αναφέρεις στο τελευταιο ποστ. Δεν εχω ιδεα περί τίνος πρόκειται, αλλά θα ψαξω.

 
Επισης για εμενα αυτο που δουλεψε (οσο δουλεψε δηλαδη) κ αλλαξε το παιξιμο μου ειναι η δουλεια στα ρυθμικα με παλαμακια κ vocalisation ρυθμων για κανα μισαωρο τη φορα πριν ακουμπησω καν κιθαρα. 

Τη μεθοδο του Bolton για φανκ βρες την δηλαδη αλλα ξεκινα με το πρωτο. Ουτως ή αλλως ο,τι ρυθμικο θεμα κ να προσπαθεις να αντιμετωπισεις το πρωτο θα εφαρμοσεις για να το εξηγησεις πρωτα στον εαυτο σου κ αφου μπορεις να το κανεις με καποια αυτοπεποιθηση μετα με το οργανο θα σου παιρνει πολυ λιγοτερο

Ιδεες για το βοκαλαηζεησον μπορεις να παρεις κ απο το Κονακολ (η Ινδικη μεθοδος προσεγγισης ρυθμων). Εχει πολυ ενδιαφερον ψαξ'το

Εγω ενα μπασταρδεμενο Ανατολιτικο-δυτικο τροπο εχω για ναβιγκεησον. Οπου κ οπως με βολευει δηλ το Κονακολ με τα λιγα που εχω δει κ φυσικα οχι με σωστο τροπο αλλα μονο σα δεκανικι ειδικα για συνδυασμο υποδιαιρεσεων)

 
Αυτά είναι 8α άρσεις?


Υπάρχουν κάποιες άρσεις ναι, αλλά όχι όλα.

Για να βρεις τις άρσεις, χτύπα με την παλάμη σου το μπούτι σου.

Βάλε την άλλη παλάμη σου πάνω από αυτήν που χτυπάει το μπούτι σου και κράτα την σταθερή.

Έτσι η παλάμη όταν κατεβαίνει χτυπάει το πόδι σου, και όταν ανεβαίνει χτυπάει την άλλη παλάμη (που είναι από πάνω της).

Όταν χτυπάει το πόδι είναι θέση, όταν χτυπάει την άλλη παλάμη ανεβαίνοντας είναι άρση.

 
Δεν τα έπαιξα όλα άρσεις, όπως στις πρώτες νοτες. Πρέπει να είναι όλα αρσεις?

 
Πρέπει να είναι όλα αρσεις?


Όχι βέβαια, απλά να ρίξεις περισσότερο βάρος σ' αυτές χρειάζεται.

Βοηθάει καλύτερα στον αυτοσχεδιασμό.

Θέμα συνήθειας είναι.

Αυτά είναι παρεστιγμένα όγδοα στις κόντρες, σαν κλάβε. Αλλού πέφτουν θέσεις, αλλού άρσεις.


Και αυτό είναι πολύ καλό να το κάνεις.

Και είναι όπως τα λέει ο κυρ Αλής εδώ.

 
Ήδη συνήθισα λίγο, από το μηδέν. Θα παει καλά.

Αυτά είναι παρεστιγμένα όγδοα στις κόντρες, σαν κλάβε. Αλλού πέφτουν θέσεις, αλλού άρσεις.


Άλλο κόντρα άλλο άρση?

 
Άλλο κόντρα άλλο άρση?


Ήθελα να αποφύγω όσο μπορώ την αναφορά σε θεωρία.

Όμως παρεστιγμένο όγδοο είναι ενάμιση όγδοο.

Μια χτυπάει σε θέση και μια σε άρση.

Δεν ξέρω πώς εννοεί εδώ την "κόντρα" ο κυρ Αλής.

 
Άλλο κόντρα άλλο άρση?
Τώρα μη στέκεσαι στη λέξη. Εγώ κόντρα λέω όποια ρυθμική σχέση ξεφεύγει από τη διαίρεση δια 2 και επαναλαμβάνεται. Πολλές κόντρες γυρνάνε στη θέση, άλλες όχι. Π.χ.:

image.png

Σε πλέγμα δέκατων έκτων:

|- Χ - - Χ - - Χ - - Χ - - Χ - -| - X X X - - - - - - - - - - - -|

Εξαρτάται και ποια υποδιαίρεση μετράμε. Δηλαδή το παραπάνω, αν το ζυγίσεις ως προς τα τέταρτα, θέση πατάει μόνο στο δύο. Αλλά αν το ζυγίσεις ως προς τα όγδοα, θέση πατάει κάθε δεύτερη νότα (επειδή είναι 1,5 όγδοο.)

Ενδιαφέροντα είναι αυτά, αλλά δεν έχουν σχέση. Εξάλλου παίζονται με το αυτί πιο εύκολα απ' όσο διαβάζονται με το μάτι, οπότε συνεχίστε ακάθεκτοι όπως πριν, εγώ απλά σχολίασα το τι αξίες ήταν το κλιπάκι. Μην εκτροχιαστούμε σε ρυθμολογίες.

 
Λοιπον εδω επαιξα 4 μετρα προχειρα βασισμενο στην πρωτη ιδεα που εχεις σε ενα προηγουμενο σολο σου (απο Ab αν θυμαμαι ηταν). Οι βασικες φρασεις ξεκιναν απο αρση κ ειναι μονο ογδοα (εκτος απο αυτη που παιζω στο 4 του δευτερου μετρου).

Ξεκινα χωρις μπακινγκ κ σε τεμπι πιο αργα με τα παλαμακια μεχρι να νιωθεις ανετα. Αν βαλεις σε καθε μπητ ενα ΤΑ-ΚΑ (ογδοα) το ΤΑ ειναι η θεση το ΚΑ ειναι η αρση


8s idea.mp3
 

Attachments

Δεν ξέρω τι με έπιασε τελευταίο διήμερο. Πάντως διασκεδάζω απίστευτα με αυτό το εναλλακτικό παίξιμο. 
Ανεβαίνεις mind level. Και μετά θα ακούς plain rock / plain blues και θα σου φαίνεται τρομακτικά βαρετό και προβλέψιμο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μετά θα ακούς plain rock / plain blues και θα σου φαίνεται τρομακτικά βαρετό και προβλέψιμο.


Αχχχ, δεν λες τίποτα.

 
Παλεύω να συνηθίσω τα 8α στην άρση.


Ωραίος, μπράβο.

Που θα με ωφελήσει αυτό, είπαμε???


Στο "διαφορετικό" φραζάρισμα με συμβατικά υλικά.

Ήδη ακούω αυτό που έγραψες, και δεν μοιάζει ιδιαίτερα με @gkourmoul1.

Ήδη φραζάρεις διαφορετικά.

 
Ωραίος, μπράβο.

Στο "διαφορετικό" φραζάρισμα με συμβατικά υλικά.

Ήδη ακούω αυτό που έγραψες, και δεν μοιάζει ιδιαίτερα με @gkourmoul1.

Ήδη φραζάρεις διαφορετικά.


Γιατί με κάνεις tag, ενώ απαντάς σε μένα? Για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου ότι είμαι άλλος ενώ μιλάς με μένα? ?

 
Γιατί με κάνεις tag, ενώ απαντάς σε μένα? Για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου ότι είμαι άλλος ενώ μιλάς με μένα? ?


Πώς να το έγραφα ρε γμτ?

Ότι δεν μοιάζεις με τον εαυτό σου τόσο πολύ πια?

Θα πάγαινα για Βρωμοκαΐτειο μετά.

 
Το πρώτο τακε που έβαλες στο νήμα με τα μπάκινγκ ήταν το καλύτερο κατ' εμέ. Εγώ προσωπικά που είμαι τρομερά αυστηρός με τον εαυτό μου, αν θέλω να παίξω/μελετήσω κάτι έξω από το comfort zone μου, λειτουργώ ως εξής:

Αυτό που μου έρχεται, αρχικά, να παίξω αυθόρμητα το σταματάω. Βρίζω από μέσα τον εαυτό μου σε στυλ "πάλι αυτά θα παίξεις ρε μπάρμπα; Έχουν βαρεθεί να σε ακούνε και οι δεκαοχτούρες". Μόνο τότε παίζει να ακουστεί κάτι πρωτότυπο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top