Πως θα φερω τις κιθαρες ΑΚΡΙΒΩΣ τη μια πανω στην αλλη??

Wow! είπε:
Θα πάρεις το track που είναι πιο σωστά παιγμένο και θα το κλωνοποιήσεις όσες φορές θέλεις.
Σωστός, αυτή είναι η τεχνική bouncing tracks. Αναλογικά (playbacκ track στο mixer, ξανά στο μαγνητόφωνο) δουλέυει τέλεια με εξαιρετικά αποτελέσματα, σε DAW όμως όσες φορές το έχω δοκιμάσει το αποτέλεσμα είναι ένα περίεργο phasing μεταξυ των tracks. Ναι, οκ έχω latency κτλ. αλλά ακόμα και αν συνχρονίσω τα tracks ή κάνω duplicate έχω το ίδιο αποτέλεσμα!

Ίσως θα πρέπει να ανοίξω νέο thread ...αλλά πώς κάνουμε bounce στο home studio ?

 
DropOut είπε:
σε DAW όμως όσες φορές το έχω δοκιμάσει το αποτέλεσμα είναι ένα περίεργο phasing μεταξυ των tracks.
Πολύ σωστά.

Περιμένω εναγωνίως την επέμβαση εμπειρότερων για οδηγίες χειρισμού αυτού του φαινομένου.

 
Αν και οι "διπλες" κιθαρες δεν μου αρεσουν καθολου ("μουνταινουν" το mix και "τρωνε" απο την καθαροτητα των τυμπανων) ενας "μπακαλιστικος" τροπος να το διορθωσεις αυτο φαινομενο ειναι να βαλεις ενα Pitch shifter με λιγο detuning & ενα μικρο  delay  ;) (αν και παλι γιατι να κανεις double tracking τον IΔIO ηχο δεν μπορω να το καταλαβω...)

ετσι κι αλλοιως αν δεν πας για φουλ στερεο ηχο κιθαρων το double tracking το θεωρω αχρηστο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Αν και οι "διπλες" κιθαρες δεν μου αρεσουν καθολου ("μουνταινουν" το mix και "τρωνε" απο την καθαροτητα των τυμπανων) ενας "μπακαλιστικος" τροπος να το διορθωσεις αυτο φαινομενο ειναι να βαλεις ενα Pitch shifter με λιγο detuning & ενα μικρο  delay  ;) (αν και παλι γιατι να κανεις double tracking τον IΔIO ηχο δεν μπορω να το καταλαβω...)

ετσι κι αλλοιως αν δεν πας για φουλ στερεο ηχο κιθαρων το double tracking το θεωρω αχρηστο.

Ναι μεν μουνταίνουν τον ήχο όπως λες, αλλά μιλώντας για ροκ (και βάλε) όπου σε αρκετά σημεία μπορεί να έχει μόνο ρυθμικα σημεία, καλύτερα ακούγεται με 2 κιθάρες (μια λεφτ και μια ραϊτ), παρά με μια. Πέραν αυτου, δίνει περισσότερο όγκο σε σχέση με την μια. Η μια κιθάρα παρακούγεται στο κέντρο για το γούστα μου τουλαχιστον(δεν έχει το "άπλωμα" που θα ήθελα και άμα υπάρχει τρόπος να την απλώσεις, τότε θα ήθελα συμβουλές). 

 
forensick είπε:
Ναι μεν μουνταίνουν τον ήχο όπως λες, αλλά μιλώντας για ροκ (και βάλε) όπου σε αρκετά σημεία μπορεί να έχει μόνο ρυθμικα σημεία, καλύτερα ακούγεται με 2 κιθάρες (μια λεφτ και μια ραϊτ), παρά με μια
Καί 3 και 4 και 6! Η τεχνική υπάρχει και χρησιμοποιήτε, όχι μόνο στις κίθαρες αλλά και στίς φωνές, στο μπάσσο σε ότιδήποτε. Έξω κάνουν bounce τα πάντα!

 
Όσοι χρησιμοποιούν guitar pro θα έχουν παρατηρήσει πως ντουμπλάροντας τα κανάλια με τις κιθάρες και πανάροντας κατάλληλα το αποτέλεσμα ακούγεται πολύ πιο ρεαλιστικό.

 
δεν έχει το "άπλωμα" που θα ήθελα και άμα υπάρχει τρόπος να την απλώσεις, τότε θα ήθελα συμβουλές).
φυσικα και υπαρχει και την ακολουθω πολλες φορες (οχι στα προσωπικα μου project αλλα οπουδηποτε καποιος θελει "κιθαριστικο ογκο",εγω ΔΕΝ θελω...:) )

ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....

Και παλι ομως ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου αρεσει ο "μικρος" απλος ηχος μιας μονοφωνικης  κιθαρας  παναρισμενος καπου κοντα στο 20%-30%  αριστερα ή δεξια ....θεωρω οτι αυτο το obsession με τις "γεματες κιθαρες" ειναι υπερβολικο και εχει παραγινει....και παραφορεθει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
δεν έχει το "άπλωμα" που θα ήθελα και άμα υπάρχει τρόπος να την απλώσεις, τότε θα ήθελα συμβουλές).
φυσικα και υπαρχει και την ακολουθω πολλες φορες (οχι στα προσωπικα μου project αλλα οπουδηποτε καποιος θελει "κιθαριστικο ογκο",εγω ΔΕΝ θελω...:) )

ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....

Και παλι ομως ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου αρεσει ο "μικρος" απλος ηχος μιας μονοφωνικης  κιθαρας  παναρισμενος καπου κοντα στο 20%-30%  αριστερα ή δεξια ....θεωρω οτι αυτο το obsession με τις "γεματες κιθαρες" ειναι υπερβολικο και εχει παραγινει....και παραφορεθει...

Eννοείς να γράψεις απλά στέρεο βάζοντας και τις 2 στο κέντρο ή με πανάρισμα? Γιατί αν λες με πανάρισμα, τότε λέμε το ίδιο πράγμα. (με διαφορετικούς ενισχυτές φυσικά) :)

 
ναι με παναρισμα,κεντρο δεν βαζω ΠΟΤΕ ετσι κι αλλοιως τις κιθαρες. 

 
Superfunk είπε:
ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....
+1 oh yes  8)

Να προσθέσω ότι αν στο δεύτερο απαλύνεις ελαφρά το gain θα βγάλεις πολύ καλό αποτέλεσμα σε όγκο ΙΜΗΟ ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Jasemeister είπε:
ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....
+1 oh yes  8)

Να προσθέσω ότι αν στο δεύτερο απαλύνεις ελαφρά το gain θα βγάλεις πολύ καλό αποτέλεσμα σε όγκο ΙΜΗΟ ;)
Ή μια άλλη συνταγή: να γράψεις το ίδιο guitar track σε δυο takes, με διαφορετικά eq settings σε 1 ενισχυτή ή σε δυο διαφορετικούς ενισχυτές, όπως προαναφέρθηκε. Ένας φίλος μου λίγες μέρες πριν ηχογράφησε σε δυο takes, στην πρώτη με ένα MXR Διστόρσιο που δεν το αποχωρίζεται ποτέ (μπλιεαχ) σε έναν Fender λαμπάτο, και στην δεύτερη με το ίδιο ΜΧR στο γουρούνι solid state Peavey του μπασίστα. Η μίξη τους βγήκε πολύ καλή.

Το phasing είναι κάπως αναπόφευκτο μιας και τα δυο tracks κάνουν chorusing. Tα δυο takes μετριάζουν το πρόβλημα γιατί υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας που διαφοροποιεί ελαφρά το παίξιμο από το ένα take στο άλλο.

 
Heheh

Καταρχας (επειδη ανοιξα το ποστ) δεν ρωτησα για τεχνικες του πως να βγαλει κανεις fat ηχο στις κιθαρες ή το πως θα εχω το αποτελεσμα των 4 κιθαρων.

Αυτο ειναι αλλο πολυυυυυυυυυυυυυυυυ ενδιαφερον θεμα που αξιζει να γινει topic και να πει ο καθενας αποψεις κ εμπειριες!!  ;D

Το επισημαινω αυτο, γιατι γινεται σε πολλα θεματα το ιδιο, και στο τελος αλλο ψαχνεις στο search, και βρισκεις χιλια δυο πραγματα εκτος απο αυτο που θελεις. Μηπως να ανοιξουμε τωρα ενα topic, για fat guitars ηχο?? Εγω ψηνομαι παντως (αν κ οι σημαντικοτερες τεχνικες αναφερθηκαν, εχει αρκετα κολπακια η φαση)

Αυτο που εννοουσα στην αρχικη μου ερωτηση, μαλλον αφορα τα WARP tools (audio warping) και πρεπει να ειναι κατι κοντα σαυτο (αν οχι αυτο) που ειπε ο φιλος wasted αν θυμαμαι καλα.

 
παιδια αυτο με το duplicate που ανεφεραν καποιοι φιλοι ειναι ακυρο, ειναι αλλο πραγμα. φοβαμαι πως η μονη λυση γιαυτο που ζητας ειναι αυτο που κανουν χρονια τωρα τοσοι ηχοληπτες .  πρεπει να γραψεις οσο καλυτερα μπορεις το ιδιο θεμα.

ολα τα υπολοιπα ειναι ενα αλλο ζητημα τα οποια φυσικα και δινουν υπο πρπουποθεσεις ωραια δημιουργικα αποτελεσματα. πχ εγγραφη με 2 διαφορετικους ενισχυτες, με μικροφωνο πανω στις χορδες , με reamp , duplication και πειραγμα με εφε κλπ 

το duplication ειναι πολυ χρησιμο στο να κανεις τον ηχο να εχει ας πουμε layers με εφε . πχ τον διπλασιαζεις τον χωριζεις σε δυο τρεις τεσσερις μπαντες συχνοτητων στο ενα βαζεις πχ μεγαλο delay , στο αλλο βαζεις chorus και πραγματικα χιλια δυο πραγματα αναλογα με την φαντασια και την....υπομονη του καθενος , με βοηθο πολλες φορες την τυχη ("μονος μου " λεει " το εκανα" χε χε )  και συχνα με αμφιβολα αποτελεσματα που δε χωρουν σε μια μιξη.

επισης ηθελα να πω στον φιλο  bloody οτι οταν κανεις δυο ιδια takes το phasing δεν ειναι αναποφευκτο, γιατι ο ηχος δεν ειναι ακριβως ιδιος και οι διαφορες φασης ειναι τοσο μεγαλες που δεν ακουγονται. αυτο αλλωστε ειναι και το ζητουμενο. να δημιουργονται τοπικα και στιγμιαια φαινομενα phasing και chorusing χωρις να γινονται αντιληπτα σαν τετοια αλλα σαν αυξηση του ογκου και τις παρουσιας του ηχου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
alexis δεν ειχα διαβασει το τελευταιο σου ποστ πριν απαντησω (εκανα refresh αλλα δε προσεξα την  απαντηση σου και εγραψα τα δικα μου) οποτε μαλλον ειμαι εκτος θεματος σε αυτο που ρωτας. αν και δεν φαινεται απο τα πρωτα σου ποστ τι ακριβως  ρωτας.

 
Προσωπικά μου αρέσει οι κιθάρες να μην είναι κλωνοποιημένες, αλλά παιγμένες ξανά. Οι μικροατέλειες και διαφορές στο παίξιμο είναι αυτές που δίνουν τον όγκο.

Ακούστε ένα παράδειγμα από ένα demo που ετοιμάζω. Οι ακουστικές είναι πρόχειρα γραμμένες και pan-αρισμένες 100%L και 100%R, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ.

Στο μικρό απόσπασμα, ακούγονται αρχικά μόνο οι κιθάρες, και μετά η συνολική μίξη:

http://www.box.net/shared/seo40ukm98

 
Alex-is sorry φίλε εκτός θέματος και εγώ ;)

Ελευθέρωσε το grid και φέρε τα pick των κυμματομορφών το ένα πάνω στο άλλο.

 
DropOut είπε:
Alex-is sorry φίλε εκτός θέματος και εγώ ;)

Ελευθέρωσε το grid και φέρε τα pick των κυμματομορφών το ένα πάνω στο άλλο.
Παρακαλώ επειδή εγω ειμαι ερασιτεχνουλας στο nuendo και οταν ακουω διαφορες ορολογίες αποσυντονίζομαι, υπάρχει ο όρος pick ή εννοείς peaks?

 
elavd είπε:
Προσωπικά μου αρέσει οι κιθάρες να μην είναι κλωνοποιημένες, αλλά παιγμένες ξανά. Οι μικροατέλειες και διαφορές στο παίξιμο είναι αυτές που δίνουν τον όγκο.

Ακούστε ένα παράδειγμα από ένα demo που ετοιμάζω. Οι ακουστικές είναι πρόχειρα γραμμένες και pan-αρισμένες 100%L και 100%R, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ.

Στο μικρό απόσπασμα, ακούγονται αρχικά μόνο οι κιθάρες, και μετά η συνολική μίξη:

http://www.box.net/shared/seo40ukm98
Σωστός (το κλιπάκι είναι ωραίο) αλλά καμιά φορά δεν το σηκώνει η σύνθεση ή το ύφος της σύνθεσης, ειδικά σε hi-gain καταστάσεις με active μαγνήτες που θες τα πάντα να είναι κοφτερά σαν ξουράφι (λολ).

 
Η ερωτηση αφορα οχι ολοκληρα θεματα μεσα σε κομματια, αλλα πχ 1, 2 νοτες σε ολο το riff

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top