- Μηνύματα
- 7,354
- Πόντοι
- 38
Αφελής ερώτηση: click track ή μετρονόμο χρησιμοποιείς κατά τις εγγραφές;
Σωστός, αυτή είναι η τεχνική bouncing tracks. Αναλογικά (playbacκ track στο mixer, ξανά στο μαγνητόφωνο) δουλέυει τέλεια με εξαιρετικά αποτελέσματα, σε DAW όμως όσες φορές το έχω δοκιμάσει το αποτέλεσμα είναι ένα περίεργο phasing μεταξυ των tracks. Ναι, οκ έχω latency κτλ. αλλά ακόμα και αν συνχρονίσω τα tracks ή κάνω duplicate έχω το ίδιο αποτέλεσμα!Wow! είπε:Θα πάρεις το track που είναι πιο σωστά παιγμένο και θα το κλωνοποιήσεις όσες φορές θέλεις.
Πολύ σωστά.DropOut είπε:σε DAW όμως όσες φορές το έχω δοκιμάσει το αποτέλεσμα είναι ένα περίεργο phasing μεταξυ των tracks.
Superfunk είπε:Αν και οι "διπλες" κιθαρες δεν μου αρεσουν καθολου ("μουνταινουν" το mix και "τρωνε" απο την καθαροτητα των τυμπανων) ενας "μπακαλιστικος" τροπος να το διορθωσεις αυτο φαινομενο ειναι να βαλεις ενα Pitch shifter με λιγο detuning & ενα μικρο delay (αν και παλι γιατι να κανεις double tracking τον IΔIO ηχο δεν μπορω να το καταλαβω...)
ετσι κι αλλοιως αν δεν πας για φουλ στερεο ηχο κιθαρων το double tracking το θεωρω αχρηστο.
Καί 3 και 4 και 6! Η τεχνική υπάρχει και χρησιμοποιήτε, όχι μόνο στις κίθαρες αλλά και στίς φωνές, στο μπάσσο σε ότιδήποτε. Έξω κάνουν bounce τα πάντα!forensick είπε:Ναι μεν μουνταίνουν τον ήχο όπως λες, αλλά μιλώντας για ροκ (και βάλε) όπου σε αρκετά σημεία μπορεί να έχει μόνο ρυθμικα σημεία, καλύτερα ακούγεται με 2 κιθάρες (μια λεφτ και μια ραϊτ), παρά με μια
φυσικα και υπαρχει και την ακολουθω πολλες φορες (οχι στα προσωπικα μου project αλλα οπουδηποτε καποιος θελει "κιθαριστικο ογκο",εγω ΔΕΝ θελω... )δεν έχει το "άπλωμα" που θα ήθελα και άμα υπάρχει τρόπος να την απλώσεις, τότε θα ήθελα συμβουλές).
Superfunk είπε:φυσικα και υπαρχει και την ακολουθω πολλες φορες (οχι στα προσωπικα μου project αλλα οπουδηποτε καποιος θελει "κιθαριστικο ογκο",εγω ΔΕΝ θελω... )δεν έχει το "άπλωμα" που θα ήθελα και άμα υπάρχει τρόπος να την απλώσεις, τότε θα ήθελα συμβουλές).
ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....
Και παλι ομως ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου αρεσει ο "μικρος" απλος ηχος μιας μονοφωνικης κιθαρας παναρισμενος καπου κοντα στο 20%-30% αριστερα ή δεξια ....θεωρω οτι αυτο το obsession με τις "γεματες κιθαρες" ειναι υπερβολικο και εχει παραγινει....και παραφορεθει...
+1 oh yes 8)Superfunk είπε:ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....
Ή μια άλλη συνταγή: να γράψεις το ίδιο guitar track σε δυο takes, με διαφορετικά eq settings σε 1 ενισχυτή ή σε δυο διαφορετικούς ενισχυτές, όπως προαναφέρθηκε. Ένας φίλος μου λίγες μέρες πριν ηχογράφησε σε δυο takes, στην πρώτη με ένα MXR Διστόρσιο που δεν το αποχωρίζεται ποτέ (μπλιεαχ) σε έναν Fender λαμπάτο, και στην δεύτερη με το ίδιο ΜΧR στο γουρούνι solid state Peavey του μπασίστα. Η μίξη τους βγήκε πολύ καλή.Jasemeister είπε:+1 oh yes 8)ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες ....
Να προσθέσω ότι αν στο δεύτερο απαλύνεις ελαφρά το gain θα βγάλεις πολύ καλό αποτέλεσμα σε όγκο ΙΜΗΟ
Παρακαλώ επειδή εγω ειμαι ερασιτεχνουλας στο nuendo και οταν ακουω διαφορες ορολογίες αποσυντονίζομαι, υπάρχει ο όρος pick ή εννοείς peaks?DropOut είπε:Alex-is sorry φίλε εκτός θέματος και εγώ
Ελευθέρωσε το grid και φέρε τα pick των κυμματομορφών το ένα πάνω στο άλλο.
Σωστός (το κλιπάκι είναι ωραίο) αλλά καμιά φορά δεν το σηκώνει η σύνθεση ή το ύφος της σύνθεσης, ειδικά σε hi-gain καταστάσεις με active μαγνήτες που θες τα πάντα να είναι κοφτερά σαν ξουράφι (λολ).elavd είπε:Προσωπικά μου αρέσει οι κιθάρες να μην είναι κλωνοποιημένες, αλλά παιγμένες ξανά. Οι μικροατέλειες και διαφορές στο παίξιμο είναι αυτές που δίνουν τον όγκο.
Ακούστε ένα παράδειγμα από ένα demo που ετοιμάζω. Οι ακουστικές είναι πρόχειρα γραμμένες και pan-αρισμένες 100%L και 100%R, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ.
Στο μικρό απόσπασμα, ακούγονται αρχικά μόνο οι κιθάρες, και μετά η συνολική μίξη:
http://www.box.net/shared/seo40ukm98