Τότε η μάθε καλή κοπτοραπτική ή μαθε καλύτερα τα riffακια σουAlex-is είπε:Η ερωτηση αφορα οχι ολοκληρα θεματα μεσα σε κομματια, αλλα πχ 1, 2 νοτες σε ολο το riff
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Τότε η μάθε καλή κοπτοραπτική ή μαθε καλύτερα τα riffακια σουAlex-is είπε:Η ερωτηση αφορα οχι ολοκληρα θεματα μεσα σε κομματια, αλλα πχ 1, 2 νοτες σε ολο το riff
Alex-is πρέπει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ τις απαντήσεις.Alex-is είπε:Δε θα συννενοηθουμε μου φαινεται..
Λες και απαντανε οι περισσοτεροι απλα για να κανουν reply.
Anyway, μερικοι σκαλωσαν με το αν ξερω να παιζω καλα κιθαρα η οχι,
πες οτι το θελω για μια ΜΗ καλοκομμενη λουπα το πραμα..
Αν 1 λούπα δεν κάθεται καλά στο τεμπο, της κάνεις Timestreching (είναι εργαλείο τόσο του nuendo, όσο και διαφόρων plugins). Αν όμως χάνει σε συγκεκριμένα σημεία-νότες τότε δεν είναι η σωστή, άρα διαλέγεις ή άλλη, ή διορθώνεις το λάθος σημείο με 2 τρόπους:Alex-is είπε:και ξανα λεω, εστω οτι εχω μια λουπα που δεν καθεται καλα στο τεμπο, πως θα της φερω τα χτυπηματα στο τεμπο μου?
Ναι αλλά ακόμα και 5% pitch να κάνεις δεν σου αλλοιώνεται ο ήχος?uvm είπε:παίζω μια κιθάρα , κάνω duplicate το track στο cubase, τις κάνω panning περίπου 30% δεξιά και αριστερά την κάθε μία και την μία από αυτές την "ξεκουρδίζω" ελάχιστα σε σχέση με την άλλη, ενώ την άλλη την αφήνω ως έχει. Ετσι, η μία είναι "πάνω" στην άλλη -χρονικά εννοώ- και επίσης ακούγεται, στα αυτιά μου, πιο γεμάτος ο ήχος.
Δεν είναι θέμα τελειομανίας, μια χαρά ακούγεται και μετά το detuning. Βέβαια, έχει να κάνει και με το κομμάτι, π.χ. αν παίζουν 2 ηλεκτρικές κιθάρες βρώμικα και μπουκωμένες και το κομματι, συν τοις άλλοις, τα σπάει τότε δεν καταλαβαίνει το αυτί (τουλάχιστον το δικό μου!) τίποτα. Σε πιο slow κομματια, ίσως είναι λίιιιιιιιιγο πιο "ορατό", αλλά και πάλι ενδέχεται, ανάλογα με το στυλ της μουσικής να ακουγεται ενδιαφέρον.theoniki είπε:Ναι αλλά ακόμα και 5% pitch να κάνεις δεν σου αλλοιώνεται ο ήχος?παίζω μια κιθάρα , κάνω duplicate το track στο cubase, τις κάνω panning περίπου 30% δεξιά και αριστερά την κάθε μία και την μία από αυτές την "ξεκουρδίζω" ελάχιστα σε σχέση με την άλλη, ενώ την άλλη την αφήνω ως έχει. Ετσι, η μία είναι "πάνω" στην άλλη -χρονικά εννοώ- και επίσης ακούγεται, στα αυτιά μου, πιο γεμάτος ο ήχος.
Εξαρτάται βέβαια πόσο τελειομανής είναι ο καθένας...
Που κολλάνε οι evanessence με αυτή την τεχνική; Μιλάμε για κάτι που γινόταν από τα τέλη 79-80 και καθιερώθηκε με την έκρηξη του thrash, σε όλα τα ήδη που ήθελαν σωστό distortion στις κιθάρες. Οπότε μόνο μόδα δεν είναιuvm είπε:Αν και, δε πολυθέλω τις διπλές ογκώδεις κιθάρες δεξιά και αριστερά μέσα στο mix μου, γιατι μου θυμίζουν evanessence (κοινώς =μόδα) και ξενερώνω.
+1 στον boukaw. Άσε που 2 tracks μόνο, καμία φορά δεν φτάνουν για να πετύχει το....τσιμέντο.boukaw7 είπε:Που κολλάνε οι evanessence με αυτή την τεχνική; Μιλάμε για κάτι που γινόταν από τα τέλη 79-80 και καθιερώθηκε με την έκρηξη του thrash, σε όλα τα ήδη που ήθελαν σωστό distortion στις κιθάρες. Οπότε μόνο μόδα δεν είναιΑν και, δε πολυθέλω τις διπλές ογκώδεις κιθάρες δεξιά και αριστερά μέσα στο mix μου, γιατι μου θυμίζουν evanessence (κοινώς =μόδα) και ξενερώνω.![]()