Πως να προστατεύσετε τα projects στο DAWs σας για να ανοίγουν πάντα χωρίς θέματα

Konstantinos Dritsas

cos_dr

Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερς
Μηνύματα
15,429
Λύσεις
1
Πόντοι
418
Ιδιότητα
  1. Πλήκτρα
Ένα χρήσιμο video για νέους χρήστες που πραγματεύεται το θέμα των project μας στα DAWs που μπορεί να μην ανοίξουν όταν τα θέλουμε μετά από καιρό π.χ. γιατί τα plug in μας δεν είναι αναβαθμίσιμα πλέον, το λειτουργικό δεν τα υποστηρίζει κ.α.





 Από το φίλο το Sigala

Και εγώ κάνω κάτι ανάλογο , αποφεύγοντας να κάνω backup όλο το λειτουργικό και τα προγράμματα.

Τα έχουμε ξανασυζητήσει βέβαια παλιότερα στο φόρουμ αλλά δεν έχει σημασία.

 Είναι ένα θέμα που μας απασχολεί πάντα και μπορούμε πάντα να λέμε απόψης γι αυτό.

 
  • Like
Reactions: kpeyos and fatalv
...των project μας στα DAWs που μπορεί να μην ανοίξουν όταν τα θέλουμε μετά από καιρό π.χ. γιατί τα plug in μας δεν είναι αναβαθμίσιμα πλέον, το λειτουργικό δεν τα υποστηρίζει κ.α.
Προβλήματα? Προβλήματα?.... image.gif

 
Προβλήματα? Προβλήματα?....Προβολή συνημμένου 45952
Ε ναι. Και σίγουρα δεν θα προτίμησει κανένας να πάρει ένα hardware music workstation για να κάνει παραγωγες εν έτσι 2024 για να μην έχει "προβλήματα" γιατί αν το κάνει δεν θα κσνει παραγωγές σαν και αυτή του Sigala. 





 Εν έτσι 2023 δεν κάθεται άνθρωπος να κάνει σοβαρή παραγωγες με ένα hardware workstation. Πρέπει να είναι ανώμαλος ?

 Ακόμα και για τις δικές μου παραγωγές το MONTAGE και τα άλλα για να μην τα αδικούμε είναι μια ΚΟΥΔΟΥΝΊΣΤΡΑ ?

 
Ε ναι. Και σίγουρα δεν θα προτίμησει κανένας να πάρει ένα hardware music workstation για να κάνει παραγωγες εν έτσι 2024
Γιατί? θα τον πειράξει?? Ή δεν θα του είναι αρκετό?? Θες να σου θυμίσω ποιες και πόσες υπερπαραγωγές έχουν φτιαχτεί πάνω σε workstations τα τελευταία 40 χρόνια, workstations με το 1/100 των δυνατοτήτων των σημερινών hardware workstations? Μπορώ να γράφω ως αύριο βράδυ.

Ξεκολλάτε από τον πλασματικό κόσμο που έχετε φτιάξει, καλή η πλακίτσα αλλά μετά από λίγο γίνεται ανέκδοτο. Προσγειωθείτε στην Πραγματικότητα, ένα...Korg M1 του 1988 φτάνει για τους περισσότερους από σας και τις "παραγωγές" σας,? μην τρελαίνεστε, μπαρκάρετε τα καλάμια σας και μην αυτοπαραμυθιάζεστε.

Εν έτει 2024 δεν κάθεται άνθρωπος να κάνει σοβαρές παραγωγες με ένα hardware workstation. Πρέπει να είναι ανώμαλος
Ή απλά γνώστης.

Ακόμα και για τις δικές μου παραγωγές το MONTAGE και τα άλλα για να μην τα αδικούμε είναι μια ΚΟΥΔΟΥΝΊΣΤΡΑ 
Αν ποτέ στο χαρίσουνε, χάρισε το κι εσύ με τη σειρά σου σε κάποιον άλλον και μείνε με τα VST σου.? Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έτσι και μπει σπίτι σου η συγκεκριμένη "κουδουνίστρα", το pc και ο κοπανιστός αέρας (VSTs) που κουβαλάει θα μπει σε σακούλα και στην ντουλάπα.?  

'Ασ'τον Σιγάλα, πληρώνεται για να λέει αυτά που λέει για τις εκάστοτε εταιρείες, και καλά κάνει, η δουλειά του είναι. Κι εγώ τα ίδια θα έλεγα αν με πλήρωναν, "ΖΗΤΩ ΤΟ OMNISPHERE" θα φώναζα όλη μέρα.?

 
Γιατί? θα τον πειράξει?? Ή δεν θα του είναι αρκετό?? Θες να σου θυμίσω ποιες και πόσες υπερπαραγωγές έχουν φτιαχτεί πάνω σε workstations τα τελευταία 40 χρόνια, workstations με το 1/100 των δυνατοτήτων των σημερινών hardware workstations? Μπορώ να γράφω ως αύριο βράδυ.

Ξεκολλάτε από τον πλασματικό κόσμο που έχετε φτιάξει, καλή η πλακίτσα αλλά μετά από λίγο γίνεται ανέκδοτο. Προσγειωθείτε στην Πραγματικότητα, ένα...Korg M1 του 1988 φτάνει για τους περισσότερους από σας και τις "παραγωγές" σας,? μην τρελαίνεστε, μπαρκάρετε τα καλάμια σας και μην αυτοπαραμυθιάζεστε.

Ή απλά γνώστης.

Αν ποτέ στο χαρίσουνε, χάρισε το κι εσύ με τη σειρά σου σε κάποιον άλλον και μείνε με τα VST σου.? Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έτσι και μπει σπίτι σου η συγκεκριμένη "κουδουνίστρα", το pc και ο κοπανιστός αέρας (VSTs) που κουβαλάει θα μπει σε σακούλα και στην ντουλάπα.?  

'Ασ'τον Σιγάλα, πληρώνεται για να λέει αυτά που λέει για τις εκάστοτε εταιρείες, και καλά κάνει, η δουλειά του είναι. Κι εγώ τα ίδια θα έλεγα αν με πλήρωναν, "ΖΗΤΩ ΤΟ OMNISPHERE" θα φώναζα όλη μέρα.?
Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια τι συγκρίνεις. Υπάρχουν VSTοργσνα και πακέτα effects που ξεπερνάνε σε μέγεθος και δυνατότητες οτο έχει το Montage και κοστίζουν όπως αυτό. Όλοι εδώ μέσα το ξέρουν όσοι κάνουν παραγωγές γράφουν μουσική. Απλά εγώ ασχολούμαι να, στο λέω. Υπάρχουν τα θέματα πίσω, στα έγραψαν κι  άλλοι και παλιότερα που έμπαιναν περισσότεροι. 

 Δεν υπάρχει λοιπόν καμία σκοπιμότητα. Λες για πράγματα που προφανώς δεν ξέρεις και δεν έχεις δουλέψει ποτέ σου γι αυτό και κάνεις τελικά ατυχείς συγκρίσεις. 

 Εγω είμαι ο μόνος που τόσα χρόνια σε ανάλογα ποστ έχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα και όλοι το ξέρουν και εσύ επιμένεις να αναφέρεις μια προσωπική σου αντίληψη για το θέμα που όμως είναι τελείως λανθασμένη. Στο θέμα αυτό δεν χωρούσε το θέμα προβληματάκια ψς ευκαιρία για σύγκριση. Συγκρίνεις κάτι πολύ κατώτερο

 Τέλος το Omnisohere είναι πολύ ανώτερο παραγωγικά από το Montage. O συνδυασμός των parts και των effects και το περιεχόμενο αλλα και το sound structure και αλλα στοιχεία ελέγχους σε συνδυασμό με αυτό που λέμε multiple instances του οργάνου καα τα 60gb του core library εκτος τωνVA engines είνσι κατι που δεν έχεις δουλέψει, ούτε καν έχεις ακούσει και δυστυχώς αφού κάθε φορά επιμένεις είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορείς να συλλάβεις  καν εννοιολογικό παρόλο που έχω κάνει προσωπικά φιλότιμες προσπάθειες να στο αναλύσω και με τη βοήθεια και συμφορουμιτων. 

 Πάραυτα βρίσκεις ανωτερότητα και σύγκριση σε ένα hardware workstation σς σχέση με αυτά που λέει ο Σιγαλας στο βίντεο του. Το πρόβλημα αυτό ακριβώς αναδεικνυει τον ασυγκριτο πλουραλισμο κσι την πολύπλοκοτητα στις ετερογενεις επιλογές που πλέον και αυτό αναφέρεται σε πολύ σπάνια σενάρια, σε συστήματα με software συνήθως 20 πλαισίου κόστους από ένα Montage. Σου ξαναλέω υπάρχουν δεκάδες software sample based VST ανώτερa της AWM2 και των. sources της και ακριβότερο. Για VA FM κλπ κσι λόγω της φύσης τωνVST δεμ τίθεται λόγος. Εγω δεν παραπληροφορω τον κόσμο. Ειμαι και γνώστης και εκτελεστής ο καλύτερος σούπερ γουαου και δεν μπορω να το αποδείξω καλύτερα μέχρι τώρα στο forum κερδίζοντας τον θαυμασμο εκατοντάδων φιλών που ξέρουν και έχουν δει τι μουσικός είμαι μεγάλος μουσικαρας και το έχουν δηλώσει και εκδηλωσει χιλιάδες φορές και τους ευχαριστώ ταπεινά ?

 Εσύ πρέπει να το δουλέψεις γιατί και εγώ αγαπώ τα hardware workstations. Παίζω το V synth στα δάκτυλα που είναι ένα από τα πιο δυστροπα στον πλανήτη και κάνω πράγματα που μέχρι κάι κάποιοι γνωστοί σε αλλα γκρουπ με ρωτάνε πως τα κσνω. Τα workstations λοιπόν σαν το MONTAGE και η παραγωγή μουσικής και ο προγραμματισμός είναι παιχνίδια για εμένα. Το έχω αποδείξει, το ξέρουν όλοι άρα ξέρω τι λέω ?Γιατί λοιπόν σου είναι τόσο δύσκολο να δεχτείς κάποια πράγματα στα οποία αν κσνεις focus τελικά θα ωφεληθεις κι εσύ. Ποιο είναι το πρόβλημα σου κσι τι πήγες να, αποδείξεις με αυτο το σχόλιο περί προβλημάτων. Τι μήνυμα πας να περάσεις ? 

 Προτιμήστε ένα workstation για τις παραγωγές σας από τα Daws και VST instruments και effects?

 Τι? Οτι το Montage βγάζει καλύτερο ήχο από software εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ? 

Οτι ο sequencer και το audio playback και τα pattern play, chord, aroeggio play and programming κλπ. είνσι ανώτερα από τα αντίστοιχα εργαλεία ενός DAW??  Πιο εύχρηστα? Πιο παραμετροποιησιμα? ?  Η επεξεργασία και ηχογράφηση φωνής και άλλων οργάνων? Θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και την ίδια επεξεργασία σε ποσότητα και ποιοτητα? Η οργάνωση των αρχείων? Έχεις δει κστηφοριοποιηση οργάνων και effects, κσι αλλων elements, samples κλπ σε περιβαλλον Daw η standalone software σε σχεση με ένα hardware workstation? 

Εδω κάπου σταματάω και θέλω να μείνουμε επί του θέματος χωρίς άτοπες συγκρίσεις.

Η αξιοπιστία του hardware σε σχεση με το software σύμφωνα με αυτά που έγραψα σε συνδυασμό με την σύγχρονη σταθερότητα και την προς τα πίσω συμβατότητα των λειτουργικών συστηματων και της επεξεργαστής ισχύος και του capacity του hardware των υπολογιστών, είμαι ως έννοια κάτι πλέον παρωχημένο, απαρχαιωμενο έλεγα και κάθε πιθσνη δυσλειτουργισ  ξεπερναται πολύ εύκολα από εναν απλά γνώστη με εύκολους τρόπους Αυτό είναι η ουσία, 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: foxxx
Αν κάποιος έχει μάθει να δουλεύει το hardware θα δουλέψει πολύ καλύτερα και πιό γρήγορα. Το ίδιο αν έχει μάθει να δουλεύει μόνο το software - κάποιο daw. Όπως έχει μάθει κανείς και όπως τον βολεύει καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Τώρα σχετικά με τον ήχο των plug in σε σχέση με τον ήχο των workstation. Ανάλογα τι ζητάει ο καθένας, γιατί το ζητάει και πως.

Δηλαδή, ανάλογα το είδος της μουσικής που γράφει, ανάλογα την ποιότητα του ήχου που ζητάςει και γιατί το ζητάει, για τελικό προϊόν ή demo;

Αν θεωρεί κάποιος απαραίτητο κάποιο έτοιμο υλικό όπως arpeggiators / φράσεις κλπ, τότε επιλέγει αυτό που τον εντυπωσιάζει ή πιστεύει πως θα εντυπωσιάσει.

Αν κάποιος γνωρίζει και ζητάει απλά κάποιους (όχι top) ήχους για να γράψει πολύ απλά κάτι συγκεκριμένο, δεν περιμένει από τον top ήχο του top workstation ή top plug in να έρθει το "επιτυχές" αποτέλεσμα.

Η "μαγκιά" είναι να επισκιάσει η δημιουργία και το μουσικό παίξιμο τον ήχο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: foxxx and cos_dr
Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια τι συγκρίνεις
Τίποτα δεν συγκρίνω. Εσύ είσαι αυτός που μας έχει πρήξει τα ούμπαλα με τα VST και τα plugins και τα αναφέρεις παντού, και συνεχώς συγκρίνεις πατάτες με κομπόστα ροδάκινο (hard vs soft), στο έχω γράψει δεκάδες φορές αλλά δεν λες να το καταλάβεις. Έχεις φάει κόλλημα χοντρό, και νομίζεις ότι έχεις γαμήσει και τον Πάπα.  
Παρ'το αλλιώς.

Τα workstations λοιπόν σαν το MONTAGE και η παραγωγή μουσικής και ο προγραμματισμός είναι παιχνίδια για εμένα
Συνεχίζεις και μιλάς για κάτι που δεν ξέρεις ακόμα πως λειτουργεί, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες μου. Και δεν φτάνει που δεν ξέρεις για τι μιλάμε τόσους μήνες, συνεχίζεις και το συγκρίνεις με διάφορα άσχετα soft πακέτα. Από την πόλη έρχομαι...

Ποιο είναι το πρόβλημα σου κσι τι πήγες να, αποδείξεις με αυτο το σχόλιο περί προβλημάτων. Τι μήνυμα πας να περάσεις
Πλακα έκανα. Το μήνυμα το ξέρεις ήδη, ο Σιγάλας ανέβασε ολόκληρο βίντεο γι αυτό. 

...κάνεις τελικά ατυχείς συγκρίσεις. 
Είπε ο "ειδήμονας" που συγκρίνει software "πακέτα" με hardware μουσικά όργανα.?

το Montage βγάζει καλύτερο ήχο από software εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ? 
Εννοείται. 

Εδω κάπου σταματάω και θέλω να μείνουμε επί του θέματος χωρίς άτοπες συγκρίσεις.
Σταμάτα τότε να τις κάνεις αυτές τις άτοπες συγκρίσεις όπου σταθείς και όπου βρεθείς, και μείνε στο θέμα, το οποίο είναι το κουπί που τραβάνε όσοι ασχολούνται αποκλειστικά με soft παπαριες, οι...trappers δηλαδή κι εσύ.?

Κωστάκη παιδί μου, ΔΕΝ καταργήσαμε τα πραγματικά όργανα, ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ αυτό, όσες χιλιάδες VSTs και να βγουν. Είπαμε, παρκάρετε το καλάμι σας και αράξτε.

Έλα, ας μείνουμε στο θέμα σας και άσε το hardware σ'αυτούς που το έχουν φάει στη μάπα δεκαετίες τώρα και ξέρουν για τι μιλάνε.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ας επικεντρωθούμε στον τίτλο του θέματος:

"Πως να προστατεύσετε τα projects στο DAWs σας για να ανοίγουν πάντα χωρίς θέματα"

1α. Το κλασικό, σώζεις κι άλλο ένα project με διαφορετική ονομασία ως backup.

1β. Μην κάνεις πειρά(γ)ματα και δοκιμές με τον υπολογιστή σου.

1γ. Ένα σωρό άλλα που έχουν να κάνουν κυρίως με τον υπολογιστή και τις ρυθμίσεις του.

2. Αν όλο το project είναι βασισμένο σε DAW που συμπεριλαμβάνει εκτός από midi tracks - audio tracks και plug in, τότε θέλει μεγάλη προσοχή διότι υπάρχει η πιθανότητα να μην λειτουργήσουν σωστά μετά από κάποια αναβάθμιση, είτε του daw είτε του(ων) plug in.

3. Αν πρόκειται για σοβαρό project, προσπαθείς να έχεις όλα τα δεδομένα σε πρωτογενή - standard μορφή. Δηλαδή  standard midi events, standard audio raw wav κλπ. Έτσι ώστε να μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο σύστημα εύκολα, άνετα και σωστά δίχως πολλά πολλά.

Εννοείτα πως εάν έχεις χρησιμοποιήσει κάποια π.χ. arpeggiators από κάποιο plug in, καλό θα είναι να τα έχεις γράψει όχι μόνο ως trig αλλά και σε μορφή standard midi events έτσι ώστε να είναι μεταφερόμενα σε άλλο σύστημα. Κυρίως άλλο daw σύστημα (hardware ή software), ποτέ δεν ξέρεις.

Αν και υπάρχει η ευκολία του plug in εντός του project - εντός του daw, θεώρησε πως το όποιο audio plug in / vst , είναι ένα εξωτερικό sound module. Κράτησε την πηγή - την καρδιά των δεδομένων σου ξεκάθαρη. Θεώρησε πως ίσως χρειαστεί (αναγκαστείς) κάποια στιγμή να παίξεις αυτά που έγραψες με άλλους ήχους από κάποιες άλλες πηγές ήχων. 

4.5.6.7. Δεν θα αναφερθώ σε PC ή MAC. Δεν θα αναφερθώ σε κάρτες ήχου. Ούτε θα αναφερθώ στο υπόλοιπο σύστημα όπως ηχεία ενισχυτή κονσόλα καλώδια κλπ.

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Χωρίς να εχω δει το βιντεο ακομα νομιζω εκτος απο αυτα που ειπε ο @Μανώλης Χναράκης η καλυτερη λυση είναι το render σε audio tracks.

Το εχω πάθει και απο τοτε το εφαρμόζω (όποτε το θυμάμαι)

 
Σταμάτα τότε να τις κάνεις αυτές τις άτοπες συγκρίσεις όπου σταθείς και όπου βρεθείς, και μείνε στο θέμα, το οποίο είναι το κουπί που τραβάνε όσοι ασχολούνται αποκλειστικά με soft παπαριες, οι...trappers δηλαδή κι εσύ.?

Κωστάκη παιδί μου, ΔΕΝ καταργήσαμε τα πραγματικά όργανα, ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ αυτό, όσες χιλιάδες VSTs και να βγουν
To ξέρω πως εσύ δεν καταλαβαινεις, εσύ ξεκινάς πάντα και εσύ θες να τελειώσεις γιατί διακατέχεσαι από εγωιστικό φορουμιτισμό. Ποτέ δεν θα σταματήσω, εφόσον μου δίνεται αφορμή. Είναι χρέος μου, καθήκον μου θα έλεγα με κάθε τέτοιο έναυσμα να βάζω τα πράγματα στη θέση τους. Και σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία και θα το κάνω κάθε φορά. Απάντησα ήδη για αυτά, τα κολλήματα των πραγματικών οργάνων σε τέτοιους συνδυασμούς και τα προβλήματα ελλοχεύουν πάντα και με την ευκαιρία θα ανοίξω και θέμα να γράψω κι άλλο για αυτή τη σύγκριση. Και θα επιτεθώ και στο ίδιο το MONTAGΕ για την τιμή του σε σχέση με αυτά που προσφέρει. ?

 
Εσύ είσαι αυτός που μας έχει πρήξει τα ούμπαλα με τα VST και τα plugins και τα αναφέρεις παντού,
Μάλλον εσύ είσαι αυτός που αναφέρει το MONTAGE σε άσχετα θέματα παντού. Σε δικά μου θέματα το κάνεις κατακόρον. Και με ειρωνεύεσαι λέγοντάς με "ειδήμονα". Βγάλε τα εισαγωγικά. Είμαι. Μην με ειρωνεύεσαι. Συμπεριφέρσου ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΚΟΥΣ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΕΩ!!!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!?

 
  • Haha
Reactions: Waterfall-K
Θες να σου θυμίσω ποιες και πόσες υπερπαραγωγές έχουν φτιαχτεί πάνω σε workstations τα τελευταία 40 χρόνια, workstations με το 1/100 των δυνατοτήτων των σημερινών hardware workstations?


Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.

 
Χωρίς να εχω δει το βιντεο ακομα νομιζω εκτος απο αυτα που ειπε ο @Μανώλης Χναράκης η καλυτερη λυση είναι το render σε audio tracks.

Το εχω πάθει και απο τοτε το εφαρμόζω (όποτε το θυμάμαι)
Σωστό κι αυτό.

Είδατε λοιπόν πως ο καθένας βρίσκει τις λύσεις που τον βολεύουν σε αυτά που έχουν γι'αυτόν άμεση προτεραιότητα;

Πολλές φορές άμα κατέχεις κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο απαραίτητο να πάρεις συμβουλές, άμα κατέχεις. Άσε που όταν παθαίνεις... μαθαίνεις για την επόμενη φορά.

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.
Μπορεί (όπως έχει συμβεί αμέτρητες φορές) να έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο workstation δίχως την χρήση του δικού του sequencer, παρά μόνο των ήχων του. Μην το μπερδεύουμε.

Επειδή δεν χρησιμοποιήθηκε το εσωτερικό sequencer του workstation δεν σημαίνει πως δεν χρησιμοποιήθηκε το workstation.

Να σημειωθεί πως workstation (hardware) θεωρούμε όταν υπάρχει sequencer (εγγραφέας) κυρίως. Άσχετα εάν διαθέτει και audio εγγραφέα, κάτι που ξεκίνησε, αν θυμάμαι καλά, κάπου στις αρχές του 2000. Μέχρι τότε στα workstation γράφαμε τα midi tracks και τα audio τα γράφαμε σε πολυκάναλη ταινία ή ξεχωριστά hard disk recorders τα οποία ήταν συγχρονισμένα μεταξύ τους.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορεί (όπως έχει συμβεί αμέτρητες φορές) να έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο workstation δίχως την χρήση του δικού του sequencer, παρά μόνο των ήχων του


Τότε όμως δεν θα γράφαμε "πάνω σε workstations".

Ο μόνος που ξέρω να έχει γράψει (για χρόνια) "πάνω σε workstations" είμαι εγώ, οπότε πραγματικά θέλω να μάθω αν ξέρει ο Κατ/κτης άλλους που να το κάνανε και μάλιστα σε "υπερ-παραγωγές".

Αν όμως, εννοεί αυτό που λές, αγαπητέ Χναράκη, αυτό είναι άλλο ζήτημα.

 
να ρωτηΞω κατι?

ΦΩΝΕΣ, ΝΤΡΑΜΣ και ΚΙΘΑΡΕΣ μπορεις να γραΠσεισ/μικΣαρεις στα γουορκστασιΟνσ?

μαστερινΓκ κανουν?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: cos_dr
Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.
Σε ένα workstation μόνο του καμία. Με overdub και sound on sound πολλές.

 Εγω χαιρόμαι που είχα την ευκαιρία όπως σε αλλα thread να ξεκαθαρισω κάποια Πράγματα που βέβαια είναι γνωστά σε όσους ξέρουν, έχω αναλύσει το MONTAGE κσι μπορώ να το εκμεταλλευτώ πολύ καλύτερα από τον Watefall γιατί είμαι κλασεις ανώτερος παίκτης, προγραμματιστής και συνθέτης και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για εμένα. Δεν μπορεί μόνο του το Montage να βγάλει παραγωγή καλύτερη από αυτά που έχω εγώ με τιποτα, ούτε ένα κομμάτι μου, και cover να το κανει ο καλύτερος προγραμματιστής και παίκτης του κόσμου πάνω σε ένα Montage δεν μπορεί να βγάλει τους ήχους και τα effects διότι αυτά που χρησιμοποιώ είναι πέραν των δυνατοτήτων του οργάνου. Το όργανο αυτί είναι ένα all around όργανο που ομως το ηχόχρωμα του είναι παρωχημενο, λόγω της εξέλιξης μάλιστα προσπαθεί να μιμηθει πράγματα που τα βρίσκεις σε VST. ΤΑ έχω αναφέρει στο παρελθόν άπειρες φορές. Δε θέλει να τα δεχτεί. Νομίζει πως το Montage είναι όργανο μουσικής παραγωγής εν έτει 2024? Πως θα το πάρει κάποιος να προγραμματίσει για να βιοποριστει ως παραγωγός και να γράφει π.χ.τα πλέον απίστευτα soundtrack νέων ταινιών δράσης με 3850 ευρώ το 61.? Πως θα γράψει EDM μουσική που ακούγεται στα καλύτερα κλαμπ του πλανήτη? Σε μεζεδοπωλειο στον Πειραιά και με τη Δέσποινα Βανδη σε συναυλίες θα βγάλει τς λεφτά του. ?

 Δε θέλει να καταλάβει. Δεν ξέρει την άλλη πλευρα. Δεν έχει δουλέψει, ούτε καν έχει ακούσει. 

 Πιο πιθανό είναι να πάρει το Montage ένας τραπερ για να βγάλει εκεί κανα pad και καμιά μπασογραμμη στη λουπα. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα