Ενδιαφέρον. Θα μας δώσεις κάποια φορά να ακούσουμε clips?kpeyos είπε:Ως τώρα τα καλύτερα αποτελέσματα με ένα μόνο AKG 414 B-ULS σε Αvalon mic pre...
aggelos_ είπε:Εγώ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ηχογράφηση και σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω ένα
Lexicon Lambda (μτχ.) για απευθείας σύνδεση με το καλώδιο από πεταλιέρα (της ZOOM). Να σημειώσω εδώ ότι ούτε από κάρτες ήχου έχω καμιά ιδέα, εγώ απλά παίζω κιθάρα και έχω κάποια κομάτια να ηχογραφήσω (σε στυλ power-goth metal). Έχω ένα G5000 laptop της Hewllet Packard, παλιό μοντέλο (τουλάχιστον 3 ετών) και ένα ενισχυτάκι 5Watt αγνώστου μάρκας που μου το χάρισαν. Πιστεύετε ότι δεν θα κάνω δουλειά; Ρωτάω επειδή βλέπω ότι συζητάτε για τόσες πολλές λεπτομέρειες που ούτε και ξέρω τι σημαίνουν επειδή πρώτη φορά τις βλέπω και έχω ψιλοχαζέψει. Σοβαρά είναι τόσο απαραίτητα όλα αυτά για μία ηχογράφηση με 2 κιθάρες, μπάσσο κ.λπ; Πλήκτρα, ντραμς θα κάνω από cubase.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άγγελε δεν είμαι ειδήμων αλλά θα σου πω μερικά πράγματα έτσι όπως τα νομίζω.
Το καλύτερο από όλα είναι να βάλεις ένα μικρόφωνο μπροστά σε έναν ενισχυτή και μάλλον όχι σε ένα των 5 βατ.Αν συν΄δεσεις κατευθείαν τη πεταλιέρα σου με την κάρτα ήχου η παραμόρφωσή σου θα ακούγεται ζζζζζζ ζζζζζζ. Δεν θα έχει όγκο ο ήχος και θα ακούγεται ψεύτικος. Καλύτερα μάζεψε καμιά 100 ευρώ και πάνε πάρε έναν ενισχυτή 15 βατ με καλή παραμόρφωση και πιστεύω θα κάνεις καλή δουλειά. Φυσικά χρειάζεσαι και ένα μικρόφωνο υπολόγισε άλλα 50 ευρώ τουλάχιστον.
Μπορείς να δοκιμάσεις και μόνος σου τον ήχο πριν αγοράσεις όλα αυτά.
Άγγελος.
Μιας και αναστήθηκε το θέμα να ρωτήσω:και αριστερα
Δεν είναι καθόλου αστεία η ερωτησή σου. Είναι πολλοί που χρησημοποιούν αυτή την τεχνική για να αποφύγουν τα πολλά watt λόγω προβλημάτων με θόρυβο εντάσεων κτλ κτλ.aggelos_ είπε:. Αν έκλεινα το μικρόφωνο και το ενισχυτάκι μαζί, σε ένα κουτί σε στυλ καμπίνας, τί θα γινόταν; (η ερώτηση αυτή τώρα μου ήρθε και δεν ξέρω καν αν είναι αστεία ή εκτός θέματος).
Θεμα τοποθετησης ειναι,καταρχην το εχεις πολυ μακρια,κολα το στη γρυλια στοχευοντας το στο κεντρο του μεγαφωνου,αν εχει πολλα πριμα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς τα δεξια η τα αριστερα του κεντρου,αν θες εξτρα μπασα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς το ΚΑΤΩ μερος του μεγαφωνου.Αναρρωτιέμαι λοιπόν: έχει να κάνει με την τοποθέτηση του μικροφώνου; μπορεί να φταίει η συγκεκριμένη κάρτα ή το sequencer;
αν δεν τα τοποθετησεις σωστα κερδιζεις ενα ωραιοταο phase cancelation,αν το τοποθετησεις σωστα μπορει να σου αρεσει ο εξτρα "αερας" που θα παρεις,απο την προσωπικη μου εμπειρια τετοιες τοποθετησεις σπανια χρησιμοποιουνται στο τελικο mix παντως.....παιδια αν χρησιμοποιησεις ενα δυναμικο on axis μπροστα και ενα πυκνωτικο πισω απο τον ενισχυτη τι γινεται;τι κερδιζεις;τι χανεις;
Κολλημένο στη γρίλια και στο κέντρο το έχω δοκιμάσει και δε μου αρέσει καθόλου. Βγάζει και πολλά πρίμα αλλά και η γλύκα/ζεστασιά του ενισχυτή δεν περνάει καθόλου στην ηχογράφηση. Έχω επισης δοκιμάσει και κολλημένο στη γρίλια αλλά τέρμα αριστερά. Αυτό μου βγάζει έναν ωραίο ήχο ολίγον λασπώδη που μου πάει για καθαρό παίξιμο. Αν βάλω βρώμα με αυτή την τοποθέτηση, χαλάει. Θα δοκιμάσω να το φέρω λίγο πιο προς το κέντρο. Ευχαριστώ για τα τιπς.Θεμα τοποθετησης ειναι,καταρχην το εχεις πολυ μακρια,κολα το στη γρυλια στοχευοντας το στο κεντρο του μεγαφωνου,αν εχει πολλα πριμα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς τα δεξια η τα αριστερα του κεντρου,αν θες εξτρα μπασα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς το ΚΑΤΩ μερος του μεγαφωνου.
Σκέφτηκα μήπως είναι κακό το audio engine του συγκεκριμένου. Δεν πολυσκαμπάζω από μουσικοτεχνολογικά.πως σου ηρθε η ιδες οτι μπορει να φταιει το sequencer??
γιατι σπανια χρησιμοποιουνται τετοιες τοποθετησεις;