Ποιο πετάλι θα θέλατε να προσθέσετε;

Να κανω μια αφελη ερωτηση - το waza tuner τι διαολο κανει καλύτερα απο το απλο? 

Εγω μετα απο χρόνια απουσιας ξεκιναω σημερα να στηνω μια μικρή πεταλιερα για κατι jams με φίλους που σχεδιάζονται και ειμαι στη φαση του να ψαχνω τι εχω, τι δουλεύει και τι χρειαζομαι, stay (waza)tuned

 
Τι άλλο πεταλοειδές θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω σε καθαρό ήχο;


απαραιτητως delay ,tremolo & φυσικα ενα Boss GE7 ,δεν υπαρχει ΖΩΗ χωρις BOSS GE7 ? τωρα αν θες να το παιξεις και ΤζονιΣ Μαρ παρε και ενα chorus (για να το χρησιμοποιεις και ως Leslie) και κανα κομπρεσορα.

Να κανω μια αφελη ερωτηση - το waza tuner τι διαολο κανει καλύτερα απο το απλο? 


τιποτα το ουσιαστικο, απλα μπορεις τα το κανεις tbp & εχει και καλυτερο buffer (οπως ολη η σειρα), εγω θα το επαιρνα γιατι μου αρεσει το ΧΡΩΜΑ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
που το ειδες αυτο?

Γιατι να το κανουμε αυτο το κακο στον εαΦτο μας?
Γιατί όσο προχωράει η τεχνολογία κλείνει η ψαλίδα ποιοτικά. Βλέπω να γίνεται εν τέλει με τους λαμπάτους ενισχυτές ότι έγινε και με το βινύλιο και το πικ-απ. Να θεωρηθούν δηλαδή απαρχαιωμένη τεχνολογία. Ποιοτική αλλά δύσχρηστη. Δυστυχώς.

 
απαραιτητως delay ,tremolo & φυσικα ενα Boss GE7 ,δεν υπαρχει ΖΩΗ χωρις BOSS GE7 ? τωρα αν θες να το παιξεις και ΤζονιΣ Μαρ παρε και ενα chorus (για να το χρησιμοποιεις και ως Leslie) και κανα κομπρεσορα.

τιποτα το ουσιαστικο, απλα μπορεις τα το κανεις tbp & εχει και καλυτερο buffer (οπως ολη η σειρα), εγω θα το επαιρνα γιατι μου αρεσει το ΧΡΩΜΑ.
Καλύτερο buffer απο το TU-2 αμφιβάλλω.

Επίσης κανένα waza δεν μ' αρεσε περισσότερο από τα παλιά.

 
Εγω θελω να τα πουλησω ολα και να φτιαξω μια πεταλιερα ΜΟΝΟ με BOSS


Aυτό κάνω και εγώ, παρήγγειλα και ενα SD1 που θα μπει στην θέση του (κατά 6 φορές ακριβότερου) TS808HW

image.jpeg

Γιατί όσο προχωράει η τεχνολογία κλείνει η ψαλίδα ποιοτικά. Βλέπω να γίνεται εν τέλει με τους λαμπάτους ενισχυτές ότι έγινε και με το βινύλιο και το πικ-απ. Να θεωρηθούν δηλαδή απαρχαιωμένη τεχνολογία. Ποιοτική αλλά δύσχρηστη. Δυστυχώς.





 
@Nestoras Timmy δεν είχα (αν και έχω παίξει και προσπέρασα) οπότε δεν κρίνω, το Hot Cake το είχα όμως κάποιο διάστημα, είναι ελαφρώς μονολιθικό, raw στον χαρακτήρα του, όχι ιδιαίτερα εύκολο να ταιριάξει κάποιος μαζί του.

Γενικά μιλώντας, μετά απο αμέτρητα βρωμιάρικα πετάλια στα χρόνια που παίζω, τείνω στο να εκτιμώ τις κατασκευές που έχουν τρανζίστορς στα κυκλώματα τους και ειδικά γερμανίου, θεωρώ πως έχουν τον πλέον "φυσικό" και responsive χαρακτήρα. Επίσης, ίσως και λόγω τεμπελιάς, μου αρέσουν τα λίγα ποτς, ακόμα και σε πολυποίκιλλες προτάσεις όπως modulation & delay/reverb, ωραίο είναι να περνάς την ώρα σου ψάχνοντας αλλά στο τέλος της ημέρας τα περισσότερα έχουν ένα σημείο (με μικρές αποκλίσεις) που θα εξυπηρετήσει και εκεί αποδίδουν το μέγιστο.

Αν είχα πάντως τη δυνατότητα να προσθέσω ένα πετάλι στα πόδια μου, αυτό θα ήταν ένα αυθεντικό (κλώνους έχω κανα 2) D*A*M* Red Rooster.

ΥΓ. Τελευταία ο εγωισμός μου πήρε ένα μάθημα, σε μια ανταλλαγή μου προτάθηκε ένα παλιό Twin Tube Seymour Duncan και καθότι κάποιες φορές πέφτω στην παγίδα του σνομπισμού, λέω οκ, ας το πάρω να χαζολογήσω λίγο και θα το αλλάξω με κάτι άλλο. Με έκπληξη διαπίστωσα πως μου άρεσε και αποφάσισα να του δώσω ευκαιρία στο πάλκο. Τις προάλλες στο Κύτταρο (απο κει το απόσπασμα που παραθέτω) ήταν το πρώτο του γερό λάιβ, το έβγαλα όλο με αυτό always on και μη πατώντας κανένα άλλο. Εντυπωσιακό και ταιριάζει ακριβώς στον τρόπο που παίζω, η αίσθηση είναι σαν ενισχυτής cranked up που "ακούει" τέλεια τις δυναμικές και μεταβολές απο τα ποτς της κιθάρας. Γηράσκω αεί διδασκόμενος. ?



10000000_349046401395039_5013739144847813328_n.mp4
 

Attachments

  • 10000000_349046401395039_5013739144847813328_n.mp4
    13.4 MB
Γιατί όσο προχωράει η τεχνολογία κλείνει η ψαλίδα ποιοτικά. Βλέπω να γίνεται εν τέλει με τους λαμπάτους ενισχυτές ότι έγινε και με το βινύλιο και το πικ-απ. Να θεωρηθούν δηλαδή απαρχαιωμένη τεχνολογία. Ποιοτική αλλά δύσχρηστη. Δυστυχώς.


Μπα....

Δύσχρηστη;

Δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα.

Ίσα ίσα η.... τεχνολογία είναι δύσκολη,τριάντα ώρες ψάξιμο για να βγάλεις έναν ήχο που με ένα μικρόφωνο και έναν ενισχυτή θες μισό λεπτό....και πάλι δεν είναι το ίδιο καλός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπα....

Δύσχρηστη;

Δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα.

Ίσα ίσα η.... τεχνολογία είναι δύσκολη,τριάντα ώρες ψάξιμο για να βγάλεις έναν ήχο που με ένα μικρόφωνο και έναν ενισχυτή θες μισό λεπτό....και πάλι δεν είναι το ίδιο καλός.


Μεγάλη κουβέντα...Αν παίζεις με έναν ενισχυτή και αν παίζεις με έναν ήχο και αν τον έχεις έτοιμο στημένο με μικρόφωνο και αν δεν ενοχλεί η ένταση του τη σύζυγο...μαζεύονται πολλά αν...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλύτερο buffer απο το TU-2 αμφιβάλλω.


Το TU2 δεν βγαίνει πλέον, όντως έχει καλύτερο buffer από το TU3.

Μεγάλη κουβέντα...Αν παίζεις με έναν ενισχυτή και αν παίζεις με έναν ήχο και αν τον έχεις έτοιμο στημένο με μικρόφωνο και αν δεν ενοχλεί η ένταση του τη σύζυγο...μαζεύονται πολλά αν...?


Δεν αναφέρομαι σε σπιτική ηχογράφηση αναφέρομαι γενικά για το μέλλον των ηχογραφήσεων κιθάρας και ειδικά για επαγγελματικές δουλειές σε στούντιο.

Εγω προσωπικά έχω φτιάξει room within a room και τον μόνο που  ενοχλώ είναι ο εαΦτος μου ? ειδικά όταν παίζω ταυτόχρονα ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ενισχυτές μου ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Nestoras Timmy δεν είχα (αν και έχω παίξει και προσπέρασα) οπότε δεν κρίνω, το Hot Cake το είχα όμως κάποιο διάστημα, είναι ελαφρώς μονολιθικό, raw στον χαρακτήρα του, όχι ιδιαίτερα εύκολο να ταιριάξει κάποιος μαζί του.

Γενικά μιλώντας, μετά απο αμέτρητα βρωμιάρικα πετάλια στα χρόνια που παίζω, τείνω στο να εκτιμώ τις κατασκευές που έχουν τρανζίστορς στα κυκλώματα τους και ειδικά γερμανίου, θεωρώ πως έχουν τον πλέον "φυσικό" και responsive χαρακτήρα. Επίσης, ίσως και λόγω τεμπελιάς, μου αρέσουν τα λίγα ποτς, ακόμα και σε πολυποίκιλλες προτάσεις όπως modulation & delay/reverb, ωραίο είναι να περνάς την ώρα σου ψάχνοντας αλλά στο τέλος της ημέρας τα περισσότερα έχουν ένα σημείο (με μικρές αποκλίσεις) που θα εξυπηρετήσει και εκεί αποδίδουν το μέγιστο.

Αν είχα πάντως τη δυνατότητα να προσθέσω ένα πετάλι στα πόδια μου, αυτό θα ήταν ένα αυθεντικό (κλώνους έχω κανα 2) D*A*M* Red Rooster.

ΥΓ. Τελευταία ο εγωισμός μου πήρε ένα μάθημα, σε μια ανταλλαγή μου προτάθηκε ένα παλιό Twin Tube Seymour Duncan και καθότι κάποιες φορές πέφτω στην παγίδα του σνομπισμού, λέω οκ, ας το πάρω να χαζολογήσω λίγο και θα το αλλάξω με κάτι άλλο. Με έκπληξη διαπίστωσα πως μου άρεσε και αποφάσισα να του δώσω ευκαιρία στο πάλκο. Τις προάλλες στο Κύτταρο (απο κει το απόσπασμα που παραθέτω) ήταν το πρώτο του γερό λάιβ, το έβγαλα όλο με αυτό always on και μη πατώντας κανένα άλλο. Εντυπωσιακό και ταιριάζει ακριβώς στον τρόπο που παίζω, η αίσθηση είναι σαν ενισχυτής cranked up που "ακούει" τέλεια τις δυναμικές και μεταβολές απο τα ποτς της κιθάρας. Γηράσκω αεί διδασκόμενος. ?

10000000_349046401395039_5013739144847813328_n.mp4
@ez αυτά που ανέφερα δεν τα έχω παίξει ποτέ και θα ήθελα μόνο για συλλεκτικούς λόγους.

Αυτό που ακούω από το live είναι πολύ ωραίο και να μη σου πω πως δεν σ' εχω ακούσει καλύτερο. Δεν ήμουν όμως εκεί να το πω με σιγουριά.

 
Εγω προσωπικά έχω φτιάξει room within a room και τον μόνο που  ενοχλώ είναι ο εαΦτος μου ? ειδικά όταν παίζω ταυτόχρονα ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ενισχυτές μου ?
Ή οταν πάω εγώ.

 
Delay θα ηθελα να προσθεσω. Καποιο. Διοτι εκατσα να στησω τη μινι-πεταλιερα που 'λεγα και το παλιο πιστο Line 6 Echo Park αποδημησε εις κυριον καποια στιγμη τα τελευταια 4-5 χρονια που μαζευε σκονη κατω απο τον καναπε. Ωραιο μαραφετακι το συγκεκριμενο, DL4 τσεπης, ζωη σε λόγου μας.


 

 
Εγώ από την άλλη θα ήθελα να αφαιρέσω μερικά πετάλια... ?

 
Παλιά είχα τον παρακάτω κομπρεσορα, στις ρυθμίσεις του είναι κριμένοι μερικοί πολύ καλοί ήχοι ανάμεσα όμως σε άπειρους κακούς ήχους. Συχνά δεν μπορούσα να αναπαράγω έναν ήχο που βρήκα την προηγούμενη μέρα επειδή τα ποτενσιόμετρα του είναι τόσο ευαίσθητα και λίγο να κουνηθεί κάτι πάει ο ήχος... Το πούλησα και πραγματικά έφτιαξε ο ήχος μου, μακριά

akai-hexacomp-4023.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελευταία ο εγωισμός μου πήρε ένα μάθημα, σε μια ανταλλαγή μου προτάθηκε ένα παλιό Twin Tube Seymour Duncan και καθότι κάποιες φορές πέφτω στην παγίδα του σνομπισμού, λέω οκ, ας το πάρω να χαζολογήσω λίγο και θα το αλλάξω με κάτι άλλο. Με έκπληξη διαπίστωσα πως μου άρεσε και αποφάσισα να του δώσω ευκαιρία στο πάλκο. Τις προάλλες στο Κύτταρο (απο κει το απόσπασμα που παραθέτω) ήταν το πρώτο του γερό λάιβ, το έβγαλα όλο με αυτό always on και μη πατώντας κανένα άλλο. Εντυπωσιακό και ταιριάζει ακριβώς στον τρόπο που παίζω, η αίσθηση είναι σαν ενισχυτής cranked up που "ακούει" τέλεια τις δυναμικές και μεταβολές απο τα ποτς της κιθάρας. Γηράσκω αεί διδασκόμενος. ?
Hλία είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που σου άρεσε, το χα άγχος............εντός ημερών θα μπει και ο lollar blackface bridge :::))))

Όσο για πετάλια απο που να ξεκινησει κανείς..............δεν μπορω να πω γτ ειναι πολλα.............εχω αλλάξει πολλα και εχω πολλα , δοκιμαζω διώχνω αρκετά κρατάω. Μου αρέσουν ότι είναι κουρδισμενο καλα απο την αρχη με λιγα κουμπακια οσο κι αν ενθπουσιαζομαι ακομα με τα πολλά. Αλλά τελικά κρατώ αυτά που χωρίς πολλά μου κάθονται καλά...

Και για να πω και κατι τωρα τελευταία θα ηθελα πολυ το booster και m-eq απο origin effects αναμεσα σε άλλα

 
Μιας και ένα ποτέ δεν ειναι αρκετο,

Ζαχαρώνω αυτό. Έχει πολύ ωραίο tremolo και function για ring modulator. Στα - το μεγάλο footprint (τυπικο EHX) και οτι ειναι συνήθως λιγο αγιοβασιλιάτικα απο κατασκευή.

ehxsuperpuls1-650x788w.jpg


Εναλλακτικά αυτό και καθαριζουμε μια και καλή με το θέμα modulation 

bosmd200a-650x788w.jpg


 
οτι ειναι συνήθως λιγο αγιοβασιλιάτικα απο κατασκευή
Δεν έχω ξαναδεί χειρότερη κατασκευή σε πετάλια. Κάθε πάτημα του ποδιού στον διακόπτη και νομίζεις ότι θα σπάσει.

Εδω και λίγο καιρό λιγουρεύομαι αυτό το πεταλακι. Θα μου δώσει κάποιους ήχους που δεν έχω, και σίγουρα θα είναι πολύ διασκεδαστικό.


 
Μιας και ένα ποτέ δεν ειναι αρκετο,

Ζαχαρώνω αυτό. Έχει πολύ ωραίο tremolo και function για ring modulator. Στα - το μεγάλο footprint (τυπικο EHX) και οτι ειναι συνήθως λιγο αγιοβασιλιάτικα απο κατασκευή.



Εναλλακτικά αυτό και καθαριζουμε μια και καλή με το θέμα modulation 



παρε αυτο, Thank me later





https://www.thomann.de/gr/walrus_audio_monument_v2_tremolo.htm

αν το ΕΗ ηταν ενα  πολυ βασικο πεταλι δεν θα το φοβομουν (εχω ενα fuzz και δουλευει μια χαρα εδω και 2 χρονια), αλλα τοσο πολυπλοκο πεταλι απο ΕΗ δεν θα αγοραζα ποτε....(εδω ενα απλο delay ειχα με 2 κουμπια και ανατιναχΘηκε μετα απο 3 ημερες χρησης..? )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παρε αυτο, Thank me later

https://www.thomann.de/gr/walrus_audio_monument_v2_tremolo.htm

αν το ΕΗ ηταν ενα  πολυ βασικο πεταλι δεν θα το φοβομουν (εχω ενα fuzz και δουλευει μια χαρα εδω και 2 χρονια), αλλα τοσο πολυπλοκο πεταλι απο ΕΗ δεν θα αγοραζα ποτε....(εδω ενα απλο delay ειχα με 2 κουμπια και ανατιναχΘηκε μετα απο 3 ημερες χρησης..? )
Μπορεί να πάρει και το walrus mako που τα έχει όλα και να ξεμπερδέψει. Έχει εξαιρετικό τρέμολο εκτός των άλλων. Και σούπερ lo-fi ρυθμίσεις.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top