Ποια φθηνή ακουστική σας εξέπληξε ευχάριστα;

EPIPHONE J-45 Studio στο Νάκα 250 ευρώ. Πάρα πολύ ελαφριά και responsive, εξαιρετική σ'αυτα τα χρήματα. Έχει και πολύ ευκολόπαιχτη ταστιέρα. Κατά λάθος την κατέβασα και έπαθα πλάκα

Οι Sigma είναι αρκετά σκληρές, δε ξέρω αν ανοίγουν με τα χρόνια, αλλά είναι μόνο χορδίλα ο ήχος τους, άψυχος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
13546961_800.jpg


Harley Benton CG-45 NS     στα 71 γιούργια ΤΩΡΑ.

Την έχω χρόνια αρκετά, ένα setup όταν την παρέλαβα και παίζει όμορφα.

Όσοι την έπιασαν στα χέρια τους θέλουν να παίξουν μπλούζς όταν είναι στις μαύρες τους ή ρεμπέτικα όταν έχουν σεκλέτια.

 
  • Like
Reactions: Alter
EPIPHONE J-45 Studio στο Νάκα 250 ευρώ.


Μιας και την ανεφερες την φτηνη Epi (τιμια και κλασσικη επιλογη σιγουρα), αναφερω απλα οτι εχει κυκλοφορησει φετος απο την Epiphone μια J-45 "Inspired by Gibson" που στα 700 ευρω προσφερει φουλ μασιφ κατασκευη και ακριβη J-45 specs & looks. Δεν την εχω δοκιμασει αλλα εχω μεγαλη περιεργεια, διοτι απο παντου ακουω οχι απλα καλα αλλα διθυραμβικα σχολια.

https://www.thomann.de/gr/epiphone_masterbilt_j_45_avs.htm?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=1

Ξεφευγει απο το budget εδω φανταζομαι αλλα την αναφερω για completeness. 

 
Οι Sigma είναι αρκετά σκληρές, δε ξέρω αν ανοίγουν με τα χρόνια, αλλά είναι μόνο χορδίλα ο ήχος τους, άψυχος.


Εγώ έχω μια Sigma dm-st που την είχα πάρει 200€ , εδώ και δέκα χρόνια τώρα . Πλέον κάνουν 100 πιο πάνω.

Άψυχη μου φαίνεται κι εμένα, αν κι όταν την πήρα δοκιμασα κι άλλες στο κατάστημα που όμως καμία τους δεν είχε μασιφ καπάκι. Αλλά είναι πολύ σταθερή στο κούρδισμα και στο setup παρότι την αλλάζω συχνά περιβάλλον (κρύο υγρασία καύσωνας κλπ). Της έχω περάσει κι έναν μαγνήτη de armond για ακουστικές κι ο ηλεκτρικός ήχος μου αρέσει κάπως  περισσότερο. Οι πιο ακριβές μου είχαν φανεί καλύτερες όπως και μια πιο παλιά sigma απ' το κορεάτικο εργοστάσιο.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: gutter
50 ευρώ από το Λιντλ




 
Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις, υπήρχαν αρκετά brands που δεν τα ήξερα, οπότε θα βγω τώρα μια γύρα εδώ στα κιθαρομάγαζα και θα δω τι μπορώ να δοκιμάσω.

Ένα πρώτο συμπέρασμα από αυτά που διαβάζω είναι ότι όλο και κάτι μπορείς να βρεις στις χαμηλές κατηγορίες αν είσαι τυχερός. Χρόνια τώρα δεν έπαιρνα ακουστική γιατί νόμιζα ότι αν δεν σκάσεις τουλάχιστον 600-700 θα πάρεις κούτσουρο για το τζάκι.

Οι 3 που θα δοκιμάσω τώρα σίγουρα είναι:

- Recording King Dirty 30s RPS7 (parlor)

- Epiphone Lil Tex (mini Dreadnought)

- Epiphone J-15 EC Deluxe (Dreadnought)

Διαφορετικά όργανα μεταξύ τους, Recording King και J-15 με Fishman ηλεκτρικά και Lil Tex με passive Piezo, οπότε θα δω τι μιλάει περισσότερο στα χέρια. Από ξύλα σίγουρα είναι καλύτερες οι Epiphone, απλά κρατάω και την Recording King μέσα λόγω σώματος.

Αν πετύχω κάτι έξτρα που δεν έχουμε συζητήσει εδώ, θα το αναφέρω.

Taylor Big Baby!! Ετσι απλή όπως είναι, πανάλαφρη χωρίς cutaway και ηλεκτρικά, αλλά με ήχο απίστευτο!!!


Αυτό είναι το end game για sofa guitar, απλά ακόμα δεν έχουμε τα φράγκα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχε υποψην σου οτι η Lil Tex που ειδες ειναι travel-ish κιθαρα και εχει πολυ κοντο scale (22.6 ιντσες). Ισως πασχει λιγο απο... χλαπα-χλαπα, απο την αλλη αν σου αρεσει ο ηχος και σε βολεψει και η ευκολια στο παιξιμο γιατι οχι.

Eπισης, για την Recording King που βλεπεις εχε επισης υποψην, αν τυχον δεν το προσεξες, οτι μιας και ακολουθει τη φιλοσοφια των παλαιων Martin 0 εχει 12αρι μανικι (εννοω οτι το μανικι βρισκει το σωμα στο 12ο ταστο αντι για το 14ο που ειναι πλεον το συνηθες). Οποτε στα ψηλα ταστα, ειδικα σε συγκριση με την cutaway dread που ποσταρες θα εχουν τρομερη διαφορα στην προσβαση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχε υποψην σου οτι η Lil Tex που ειδες ειναι travel-ish κιθαρα και εχει πολυ κοντο scale (22.6 ιντσες). Ισως πασχει λιγο απο... χλαπα-χλαπα, απο την αλλη αν σου αρεσει ο ηχος και σε βολεψει και η ευκολια στο παιξιμο γιατι οχι.


Άσε odis, βρήκα 2 μεταχειρισμένες Taylor Big Baby τώρα και αρρώστησα, 70-80 ευρώ πάνω από το μπάτζετ που είχα βάλει. Με το μπουφάν στην πόρτα ήμουν, αλλά τώρα ξαναέκατσα να το σκεφτώ. ?

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
Άσε odis, βρήκα 2 μεταχειρισμένες Taylor Big Baby τώρα και αρρώστησα, 70-80 ευρώ πάνω από το μπάτζετ που είχα βάλει. Με το μπουφάν στην πόρτα ήμουν, αλλά τώρα ξαναέκατσα να το σκεφτώ. ?


Κοιτα, η Taylor Big Baby περαν του οτι ειναι μια πολυ ασφαλης επιλογη γενικα, εχει πανω και ενα ονομα που θα επιτρεψει αν τυχον μελλοντικα θες, να την διωξεις ευκολα - αν την παρεις δε και μεταχειρισμενη πολυ πιθανον να παρεις και τα λεφτα σου πισω σχεδον 100%.

Μου ειχε δωθει η ιδεα απο το ποστ σου οτι ειχες αποκλεισει για καποιο λογο τα μεταχειρισμενα. Προσωπικα εγω δυσκολευομαι να σκεφτω σεναριο που θα προτιμουσα να παρω καινουρια κιθαρα αντι για μεταχειρισμενη, οποτε αν δεν το αποκλειεις και σου επιτρεπει να κοιταξεις κατι οπως την Taylor τοτε κατ'εμε absolutely go for it.

Tελος κατι ελαφρως οφ τοπικ αλλα αφου εχουμε μαζευτει αρκετοι ακουστικοι..Ειμαι σε διακοπες εδω και μερικες μερες χωρις κιθαρα, και μιας και δε μπορω να παιξω χαζευω/διαβαζω για κιθαρες (μεταξυ αλλων). Απο το διαβαζω ως το γραφω ενα τσιγαρο δρομος ειναι και σκεφτηκα να ρωτησω αν υπαρχει ενδιαφερον για ενα μπλαμπλα/αρθρακι σχετικα με τους κλασσικες "συνταγες" ακουστικης κιθαρας και τα σχεδιαστικα/ηχητικα χαρακτηριστικα τους. Διαφορες σε σωματα, σχηματα, scales κλπ κλπ...τι λετε?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου ειχε δωθει η ιδεα απο το ποστ σου οτι ειχες αποκλεισει για καποιο λογο τα μεταχειρισμενα. Προσωπικα εγω δυσκολευομαι να σκεφτω σεναριο που θα προτιμουσα να παρω καινουρια κιθαρα αντι για μεταχειρισμενη, οποτε αν δεν το αποκλειεις και σου επιτρεπει να κοιταξεις κατι οπως την Taylor τοτε κατ'εμε absolutely go for it.


Συμφωνώ μαζί σου, τα τελευταία 7-8 χρόνια μόνο μεταχειρισμένα έχω πάρει.

Γενικά εδώ είναι λίγο δύσκολη η αγορά μεταχειρισμένων, με την έννοια ότι μπορεί να χρειαστεί να διασχίσεις όλη τη χώρα για να δοκιμάσεις ένα όργανο. Τώρα έτυχε και βρήκα 2 που είναι κοντά μου, 30 και 50 λεπτά μακριά.

Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να ξεπεράσω λίγο το budget, βρήκα και δουλειά πρόσφατα, ας το ρίξω λίγο έξω. ?

Tελος κατι ελαφρως οφ τοπικ αλλα αφου εχουμε μαζευτει αρκετοι ακουστικοι..Ειμαι σε διακοπες εδω και μερικες μερες χωρις κιθαρα, και μιας και δε μπορω να παιξω χαζευω/διαβαζω για κιθαρες (μεταξυ αλλων). Απο το διαβαζω ως το γραφω ενα τσιγαρο δρομος ειναι και σκεφτηκα να ρωτησω αν υπαρχει ενδιαφερον για ενα μπλαμπλα/αρθρακι σχετικα με τους κλασσικες "συνταγες" ακουστικης κιθαρας και τα σχεδιαστικα/ηχητικα χαρακτηριστικα τους. Διαφορες σε σωματα, σχηματα, scales κλπ κλπ...τι λετε?


Λέμε, λέμε!

 
Ειμαι σε διακοπες εδω και μερικες μερες χωρις κιθαρα, και μιας και δε μπορω να παιξω χαζευω/διαβαζω για κιθαρες (μεταξυ αλλων). Απο το διαβαζω ως το γραφω ενα τσιγαρο δρομος ειναι και σκεφτηκα να ρωτησω αν υπαρχει ενδιαφερον για ενα μπλαμπλα/αρθρακι σχετικα με τους κλασσικες "συνταγες" ακουστικης κιθαρας και τα σχεδιαστικα/ηχητικα χαρακτηριστικα τους. Διαφορες σε σωματα, σχηματα, scales κλπ κλπ...τι λετε?


Δεν λέμε τίποτα.

Απλά περιμένουμε το άρθρο.

 
https://www.thomann.de/gr/harley_benton_custom_line_clgs_10s_travel.htm

Αν ενδιαφέρεσαι για ακουστική με μικρότερο scale, η παραπάνω harley benton είναι εξαιρετική. Μασίφ spruce καπάκι, arched back και ωραία θήκη, στην τιμή των 155 ευρώ. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ισάξια της Taylor GS mini. 

 
art lutherie ενος φιλου αγορα γυρω στα 250 παλληκαρι...απο παραλιες μεχρι λαιβ  αξια...

 
  • Συμφωνώ
Reactions: qesh
Μου κάνει εντύπωση όσοι εδώ έχουν δώσει για ηλεκτρικές από λίγες έως πολλές χιλιάδες ευρώ και για ακουστική με 100-150 όλα κομπλε κ τούμπανο όργανο για τα λεφτά, εξωφρενικό. φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στ'αλεύρι.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: makam
Μου κάνει εντύπωση όσοι εδώ έχουν δώσει για ηλεκτρικές από λίγες έως πολλές χιλιάδες ευρώ και για ακουστική με 100-150 όλα κομπλε κ τούμπανο όργανο για τα λεφτά, εξωφρενικό. φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στ'αλεύρι.


Κοίτα, είχα ακριβες ακουστικές αλλά έπιαναν σκόνη μια και προσωπικά μόνο για να γράψω τραγούδια τις χρησιμοποιώ οπότε για να παίζω cowboy chords 2-3 φορές το μήνα πλεον δεν το δικαιολογώ αυτό το έξοδο και έτσι πουλήθηκαν. 

In fact δεν είχα καθόλου ακουστική κιθάρα για πολλά χρόνια, τώρα την πήρα την parlor.

 
Μου κάνει εντύπωση όσοι εδώ έχουν δώσει για ηλεκτρικές από λίγες έως πολλές χιλιάδες ευρώ και για ακουστική με 100-150 όλα κομπλε κ τούμπανο όργανο για τα λεφτά, εξωφρενικό. φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στ'αλεύρι.


ναι γιατι οπως καταλαβαινεις οι περισσοτεροι τις εχουν για τον καναπε δεν ειναι οτι θα γραψουνε δισκο η παιζουν επαγγελματικα καπου,οποτε ναι 150 ειναι κομπλε γι αυτη τη χρηση απο κει και περα προφανως οχι δεν ειναι κομπλε ουτε τουμπανο

 
Αν μπορώ και να γράψω στο DAW χωρίς μικρόφωνο (γιατί ζω σε πολύ busy γειτονιά) θα ήταν ακόμα καλύτερα.




 Οσο μπορεις να το αποφυγεις αυτο. Θα ειναι σα να εδωσες 5000 επιπλέον για το οργανο. Το μικροφωνο ειναι η Μονικα Μπελουτσι και το direct η Γεωργια Βασιλειάδου. Με στησιμο του μικροφωνου να κοιταει πολυ κοντα στο σημειο που ενώνεται μπρατσο σωμα εχεις καλο ηχο και αν παιζεις και με αξιοπρεπη ενταση λογικα θα εισαι οκ με το θορυβο, το direct ειναι χαλι.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: BillTrantos
Μου κάνει εντύπωση όσοι εδώ έχουν δώσει για ηλεκτρικές από λίγες έως πολλές χιλιάδες ευρώ και για ακουστική με 100-150 όλα κομπλε κ τούμπανο όργανο για τα λεφτά, εξωφρενικό. φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στ'αλεύρι.
Το λες και μονος σου "τούμπανο όργανο για τα λεφτά".
Για τα λεφτα.

Κατα τα αλλα, για την δικη μου την περιπτωση υπαρχει εξηγηση που εδωσα πολλα χρηματα για οργανα.

1. Μη ξεχναμε οτι μερικοι εδω, ειναι και επαγγελματιες, οποτε θα επρεπε κανονικα να δωσουν μεγαλυτερη προσοχη στο οργανο και να επενδυσουν. (Αν και απο οτι εχω δει, πολλοι συναδελφοι αγοραζουν τα πιο φτηνα για τη δουλεια).
2. Οταν ειχα αγορασει τις κιθαρες , δεν υπαρχαν ουτε σαν ιδεα, κιθαρες απο Κινα, Κορεα κλπ. Τα φτηνα της εποχης δεν εκαναν ουτε για καυσοξυλα. (Πολλες φορες και ακριβες, δεν εκαναν ουτε για καυσοξυλα)

3. Δεν τις αγορασα αυτες που ανεφερα. Τις δοκιμασα και τους εκανα μια αξιολογηση (σχεση αποδοση τιμης)  συγκριτικα με κιθαρες που εχω ή ειχα ή εχω παιξει γενικα.

Το σιγουρο ειναι οτι ανεκαθεν (στα οργανα τουλαχιστον), μια λεπτομερεια που κανει ενα οργανο καλυτερο απο αλλο, την πληρωνεις λογαριθμικα ακριβοτερη.

Οσο πιο πολλες λεπτομερειες μαζευονται, τις πληρωνεις χρυσαφι.
Νομος.
Ετσι δικαιολογουνται οι τεραστιες διαφορες στο κοστος.


Ο αγοραστης καλειται να αποφασισει, ποιες επιπλεον λεπτομερειες χρειαζεται για να τις πληρωσει ή οχι.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το κλειδι με τις φτηνες ακουστικες συνηθως ειναι ενα μικρο σεταπ μετα την αγορα, τις περισσοτερες φορες λιγο κατεβασμα το nut. Μετα παιζουν μια χαρα. Απο πολυ φτηνες θυμαμαι μια Harley Benton απο Thomann που ηταν κατω απο κατοσταρικο τοτε, και επαιζε μια χαρα ετσι.

 
Μου κάνει εντύπωση όσοι εδώ έχουν δώσει για ηλεκτρικές από λίγες έως πολλές χιλιάδες ευρώ και για ακουστική με 100-150 όλα κομπλε κ τούμπανο όργανο για τα λεφτά, εξωφρενικό. φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στ'αλεύρι.
Βασικά αυτή είναι η ερώτηση του op

 
  • Like
Reactions: blue and mkm

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα