Πληκτραδες...τα ποστ μας..ουτε το 1/3 δεν φτανουν αυτα των κιθαριστων!!..

Βγαλτε τα εσωψυχα σας....μαλλον ειμαστε πολυ ''κλειστοι'' κοινωνικα στην μουσικη τεχνη?

Τα χουμε λυσει ολα?...Τιποτα δεν μας απασχολει?

Κανεις δεν μας καταλαβαινει?

Δεν ειμαστε καλοι μουσικοι?....Μιληστε....

:)

 
ΟΚ. Θα ξεκινήσω καινούριο θέμα συζήτησης.

Fantom Vs Triton Vs Motif. Ποιο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ? (χα χα χα χα χα..)

 
Αυτό είναι όντως ένα σοβαρό θέμα.

Εκει που θα νόμιζε κανείς ότι οι πληκτράδες είναι πιό κοντά στις οθόνες και στην τεχνολογία, τους τρώνε λάχανο οι έγχορδοι κυρίως, που απ' ότι φαίνεται ενημερώνονται και ασχολούνται βαθύτερα με το όργανο τους.

Τους πληκτράδες (με τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι λαϊκοί ήχοι και πως να τους βρούν δωρεάν. Ουτε το ΠΩΣ φτιάχνονται, πως λειτουργεί συνθετικά το όργανο τους, ούτε οι μορφές σύνθεσης... ο ήχος τους... τίποτα...

Μεγάλο παράπονο το έχω... Ασε δε που φαίνεται ότι στην πλειοψηφία είναι οι πιό αδιάφοροι μουσικά...  ::)

 
yameth είπε:
Αυτό είναι όντως ένα σοβαρό θέμα.

Εκει που θα νόμιζε κανείς ότι οι πληκτράδες είναι πιό κοντά στις οθόνες και στην τεχνολογία, τους τρώνε λάχανο οι έγχορδοι κυρίως, που απ' ότι φαίνεται ενημερώνονται και ασχολούνται βαθύτερα με το όργανο τους.

Τους πληκτράδες (με τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι λαϊκοί ήχοι και πως να τους βρούν δωρεάν. Ουτε το ΠΩΣ φτιάχνονται, πως λειτουργεί συνθετικά το όργανο τους, ούτε οι μορφές σύνθεσης... ο ήχος τους... τίποτα...

Μεγάλο παράπονο το έχω... Ασε δε που φαίνεται ότι στην πλειοψηφία είναι οι πιό αδιάφοροι μουσικά...  ::)

Για παμε λοιπον !!!!

Και ας αφησουμε νομιζω για την ωρα τα συγκριτικα τεστ..

 
Οι πληκτράδες έχουν πτυχία και βγάζουν φράγκα παίζοντας, σιγά μην τριγυρνάνε

εδώ μέσα με εμάς τους αργόσχολους ;D

 
Θυμαμαι..χρονια πριν..ειδικα κοντα στις τελικες εξετασεις θεωρητικων..παρεες μαζευομασταν και αναλυαμε μουσικα θεματα, αρμονιας, ηχων πως βλεπουμε το μελλον και τι οραματιζομασταν απο το μουσικο σχημα στο οποιο ανηκαμε ή θελαμε να φτιαξουμε.

Πριν απο μια εβδομαδα,επιασα τον εαυτο μου σε στουντιο οπου η προσελευση μουσικων ειναι μεγιστη για τον χωρο του, οι πληκτραδες να ειναι απλα γλαστρες μεσα στις συζητησεις της μπαντας τους,καποιος χαμμενος στα δικα του, αλλος απλα να κοιταει...οι κιθαριστες και οι εγχορδοι ειχαν θεματα οπως ηχος, οργανα, live και χρημα.

Δεν κρυφακουω..απλα τα αυτια μου πιανουν πολλα..και προσπαθω να μπαινω στην θεση του αλλου.

Γυρω μου πληκτρα μεσα σε θηκες..και μιλαμε για πληκτρα...λεφτα..ιδρωτας και κοπος...οργανα που 2 να διαλεγες απο αυτα και να μπαινες σε ενα στουντιακο χωρο για μια εβδομαδα..εγραφες δισκο.

Αυτα ως πρωτη αισθηση απο την προσωπικη μου παρατηρηση.

Δευτερον, εχω μια υποννοια οτι δεν επικοινωνουμε με τους γυρω μουσικους.Είτε λογω γνωσεων, λογω θεωρητικων, λογω οτι δεν μας γεμιζει ακριβως αυτο που κανουμε αλλα πρεπει να συννυπαρχουμε για να ζουμε Μουσικα.

Γενικοτητες ειναι οι πρωτες μου σκεψεις...απλα...αναψα το ματι..εβαλα τηγανι...και σιγα σιγα ριχνω λαδι..

Ο Μπιχλας (σουπερ το ψευδωνυμο)..εκανε μια πρωτη κινηση ...

 
Συμφωνώ με όσα γράφει ο yameth. Και μένα με λυπεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει πιο ενεργή συμμετοχή πληκτρόβιων στο noiz. :( Φαντάζομαι ότι σίγουρα θα υπάρχουν, σίγουρα θα είναι λίγοι (ακόμη και στατιστικά να το δούμε), και σίγουρα αποκαρδιώνονται και είτε δεν συμμέτεχουν, είτε βλέπουν το forum σπάνια. Και δεν ξέρω και τι μπορεί να γίνει για αυτό...

Όσον αφορά στην ύπαρξη πληκτρόβιων - γλαστρών σε μουσικά σχήματα... πολύ μεγάλο θέμα από μόνο του: μπορεί να είναι αδιαφορία από μέρους τους, μπορεί στο σχήμα να υπάρχει μία μουσική κατεύθυνση στην οποία οι πληκτρόβιοι παίζουν λίγο/βοηθητικό ρόλο, μπορεί να υπάρχει ένας αρχηγός στο σχήμα και συνεπώς δεν τους πέφτει λόγος, κ.ο.κ.

 
Πότε να προλάβουμε να μπούμε noiz ρε παιδιά?

Κατ'αρχήν Πεμ-Παρ-Σαβ & αργίες οι περισσότεροι πληκτράδες δουλεύουν μέχρι τις 5-6 (7!) το πρωί. Οι άλλοι που δεν δουλεύουν δεν έχουν λεφτά και τους έχουν κόψει το internet και δεν μπορούν να μπουν (respect, πλάκα κάνω! ;D)

Τις άλλες μέρες πρέπει να μαθαίνεις το καινούργιο όργανο και να βάζεις/βγάζεις ήχους, γιατί πρέπει να αλλάζουμε/ανανεώνουμε όργανα κάθε 3-4 χρόνια όχι σαν τους κιθαρίστες που τη βγάζουν με μια fender 22 χρόνια!

Μετά να κάνεις πρόβα για το live τα καινούργια κομμάτια, να πλύνεις το αμάξι για να βγάλεις για καφε την καινούργια τραγουδίστρια, ή την περσινή ή την φίλη της... δεν έχει σημασία... ε άμα δουλεύεις και το πρωι 7-3 (πως θα πληρώσεις τις δόσεις για το καινούργιο m3), ή 9-5 ακόμα χειρότερα!

Ούτε να φάμε δεν προλαβαίνουμε!...

 
Υπάρχει και η άλλη λογική. Οι πληκτράδες ξέρουνε να διαβάζουν το manual οπότε δε μπαίνουν να ρωτήσουν τα πάντα ανα πάσα στιγμή  ;D

 
Evilnye είπε:
Οι πληκτράδες ξέρουνε να διαβάζουν το manual οπότε δε μπαίνουν να ρωτήσουν τα πάντα ανά πάσα στιγμή  ;D
Πολύ σωστά.. Και νομίζω ότι και σε θέμα δασκάλου-ωδείου, η κιθάρα μαθαίνεται αρχικά και αυτοδίδακτα ή με φίλους (σίγουρα όχι στο ίδιο επίπεδο), σαφώς πιο δύσκολα από πιάνο ή synth που πρέπει να ψάξεις και να ψαχτείς σε πολλά manual. Από την άλλη, το noiz είναι μάλλον μεταλοκαφρο-μπλουζο:κρατούμενο. Όχι π.χ. όπως ένα site ηλεκτρονικής μουσικής όπου σίγουρα θα είχαμε τον πρώτο λόγο. Χμ;

 
Από την άλλη, το noiz είναι μάλλον μεταλοκαφρο-μπλουζο:κρατούμενο.

Δεν μου αρεσει πολυ αυτος ο χαρακτηρισμος..μιας και ειμαστε κι εμεις κομματι του site και κομματια συνεργασιας με τους εγχορδους γενικοτερα,κι οχι μονο κιθαριστες.

Τουλαχιστον προσωπικα παραμενω ακολουθος της μπαντας και σε δευτερευον χαρακτηρα γραφω στο δικο μου χωρο μονος μου οτι ηλεκτοαναλογικο θελω.

 
Συγνώμη αν ακούστηκε άσχημο, δεν το είπα με την κακή έννοια. Απλά, από τη μικρή εμπειρία μου εδώ, νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να βρεις θέματα για "γκάζια" και telecaster. Βέβαια, μπορούμε να σταματήσουμε να "γκρινιάζουμε" για τον (σχετικά) μικρό αριθμό των ποστ μας και να αρχίσουμε να κουβεντιάζουμε περισσότερο και με περισσότερη εξωστρέφεια. Υπόσχομαι να αρχίσω μερικά νέα θέματα, διότι προέκυψαν όντως κάτι ζητήματα τελευταία.. :-)

 
prang είπε:
Συγνώμη αν ακούστηκε άσχημο, δεν το είπα με την κακή έννοια. Απλά, από τη μικρή εμπειρία μου εδώ, νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να βρεις θέματα για "γκάζια" και telecaster. Βέβαια, μπορούμε να σταματήσουμε να "γκρινιάζουμε" για τον (σχετικά) μικρό αριθμό των ποστ μας και να αρχίσουμε να κουβεντιάζουμε περισσότερο και με περισσότερη εξωστρέφεια. Υπόσχομαι να αρχίσω μερικά νέα θέματα, διότι προέκυψαν όντως κάτι ζητήματα τελευταία.. :-)
Αυτα περιμενω κι εγω.

Σκοπος του θεματος ειναι να ακουσω κι αλλους πληκτραδες..να διαβασω σκεψεις τους..να επικοινωνησω..να μαθω..να δωσω..

Μου εχει λειψει αυτο..εδω και παρα πολυ καιρο. Κλεινομαι σπιτι μου..και τελικα ...σημερα εβγαλα παραεξω..''παραπονο'' ας το πω.

 
:) Ωωω, έλα να κάνουμε αγκαλίτσα όλοι οι πληκτράδες μαζί.. Προσωπικά μιλώντας, θέλω να ανοίξω μερικά ζητήματα ακόμη.. Θα κάνω και μια μικρή έρευνα για το τι θέματα υπάρχουν ήδη (να μην τα ξαναπιάνουμε) και τα ξαναλέμε. Πάντως το θέμα συνεχίζεται, και ίσως έτσι εντοπίσουμε κάποια ψυχολογικά χαρακτηριστικά του οργάνου που μας κάνουν πιο εσωστρεφείς..

 
κι εγω αυτο δεν το πολυκαταλαβα..αλλα πηρα μια αισθηση χιουμοριστικη απο τον χρηστη..και δεν εδωσα βαση..??

 
Δεν ξερω σε τι χωρο κινειται ο φιλτοτος συναδελφος..παντως ο δικος μου εξοπλισμος..δεν ανανεωνεται,απλως αναπτυσσεται πανω στις ηδη υπαρχουσες πλατφορμες.Εκτος αν τυχει καποια δουλεια..που χρειαζεται αυτο που δεν μπορω να εχω απο τον εξοπλισμο μου και εκει σφιγγουν οι....γιατι δεν ειναι και ευκολο να αποκτησεις εναν νεο συνθετητη.

 
Ε πως θα παίξεις με up to date ήχους και samples, εισαγωγές, backing tracks σε studio παραγωγές του 2010  και σε live αν έχεις πλήκτρα του 1989 ή του 94 ή του 2000?

οι πιο πολυέξοδοι μουσικοί είναι κατά τη γνώμη μου πληκτράδες και μετά drummer και κιθαρίστες. Αυτοί έχουν τα αναλώσιμα, εμείς έχουμε για αλλαγή όλο το όργανο στα 3 χρόνια!

Αν ο εξοπλισμός που έχεις είναι παλιός κανείς δε θα θέλει να σε πάρει για δουλειά σε live ούτε και να συνεργαστεί επαγγελματικά μαζί σου σε studio παραγωγές.

ε?...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top