Πέτρινα Χρόνια Vst Κλαρίνο/Σαξόφωνο

Marios Paradisis

Νέο μέλος
Μηνύματα
57
Πόντοι
8
Παιδιά εδώ είναι μια διασκευή του φοβερού κομματιού του Σταμάτη Σπανουδάκη "Πέτρινα Χρόνια" παιγμένη live από εμένα στα πλήκτρα με ένα κλαρίνο σε στυλ Βασίλη Σαλέα που φέρνει πολύ και σε σαξόφωνο. Το όργανο αυτό το έχω φτιάξει ο ίδιος στο Kontakt.

Επειδή η ποιότητα ήχου και το compression που χρησιμοποιεί το youtube είναι χείριστα μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ το mp3 http://www.datafilehost.com/get.php?file=c275446f

Εδώ είναι και το βίντεο, πείτε μου τη γνώμη σας.

Amazing Keyboard Solo

 
Σε αυτό το forum μάλλον δεν είστε και πολύ ομιλητικοί!  :)

 
Marios Paradisis είπε:
Σε αυτό το forum μάλλον δεν είστε και πολύ ομιλητικοί!  :)
Ρε φιλαρακο απ οτι καταλαβα δεν ζητας τη γνωμη μας για το μουσικο θεμα (δεν ειναι εξ αλλου δικο σου), αλλα μαλλον για τον ηχο του κλαρινοξαφοφωνου που ανακαλυψες.

Εγω τωρα απο τη μερια μου τι να σου πω?? Οτι ειναι καλο?? Μ@λακια θα πω, οτι ειναι κακο?? Παλι μ@λακια θα πω. Οποτε δεν λεω τιποτε και κουλαρω.

Ενα σχολιο μονο θα κανω.

Οπως εσυ μπορεσες και αναιρεσες τον κλαρινοσαξοφωνιστα (κλαρινιστα στην περιπτωση μας) ετσι και γω που τυγχανει να ειμαι κλαρινοφλαουτοσαξοφωνιστας (πανε πακετο αυτα ξερεις...), αλλα και κιθαριστας,  μπορω να σε αναιρεσω σαν αρμονιστα και να βαλω το pc μου να παιζει, και πολυ καλυτερα ακομα, και ετσι να αναιρουμε ο ενας τον αλλον. Και που να καταληξουμε τελικα?? να αναιρεθουμε ολοι μας απο την τεχνολογια, και να κοιταζουμε ο ενας τον αλλον απραγοι, και ολοι μαζι το "μηχανημα" να παιζει.

Το θελουμε αυτο?? ΟΧΙ. Και ξερεις κατι??!! Αν αυτο το πραγμα το παιξεις σε καποιο live (μαγαζι κοινως) το κοινο (ο κοσμος δηλαδη) θα ψαχνει να βρει που ειναι το κλαρινο που παιζει. Οταν θα καταλαβει οτι δεν παιζει κλαρινο αλλα μηχανη, θα νοιωσει κατι....καλο η κακο...ασχετο, αλλα τεραστια σημασια εχει οτι θα ψαξει να βρει το κλαρινο. Που τελικα αυτο παει να πει οτι ο κοσμος "μας θελει" να παιζουμε. Αλλος το ενα οργανο, αλλος το αλλο. Εμεις δεν μας θελουμε.....  ;D

 
Κατι τετοιο παντως προσπαθεις να μιμηθεις....




....αλλα δεν τα καταφερνεις.  ;)

 
TSotir: Sorry αλλά νομίζω ότι κάπου μπερδεύεις τα πράγματα... Ο σκοπός των VI (Virtual Instruments, Εικονικά Όργανα) δεν είναι να πάρουν την δουλειά από τους οργανοπαίκτες, αλλά να δώσουν μία παραπάνω δυνατότητα.

Να σου δώσω, 1-2 παραδείγματα για να καταλάβεις:

α. Εγώ είμαι πιανίστας και έχω 2 πιάνα στο σπίτι. Για ηχογραφήσεις όμως χρησιμοποιώ τον Η/Υ και samples! Πολύ απλά η ποιότητα και το κούρδισμα είναι τόσο καλά, που είναι αδύνατον να καταφέρω να βρω τρόπο να τα φτάσω μόνος μου. Και όχι μόνον εγώ. Σε γνωστό στούντιο στην Αθήνα το 2001 έκανα ηχογράφηση σε ένα yamaha πιάνο με ουρά, και ο ήχος ήταν... κακός τελικά. Κλέβω την δουλειά από κάποιον; Ίσως από κάποιο στούντιο που όμως ΔΕ μπορεί να μου προσφέρει την ποιότητα που εγώ, ως επαγγελματίας χρειάζομαι.

β. Γράφω ένα κομμάτι για ορχήστρα εγχόρδων και χορωδία. Αν περιμένεις να έχω μία χορωδία και μια ορχήστρα στα υπόγειά μου κλειδωμένες να τους βγάζω όποτε τους χρειάζομαι... πολύ απλά κάνεις λάθος! ;)

Με λίγα λόγια τα VST εξυπηρετούν εκεί που ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα για τον 'ζωντανό ήχο'. Φυσικά και η φιλαρμονική του Βερολίνου είναι καλύτερη από οποιοδήποτε VST, αλλά μέχρι να καταφέρω να φτάσω εκεί... έεεε... καλά είναι και τα samples! ;)

 
Νικολα δεν διαφωνω σε γενικες γραμμες με οσα γραφεις, τα VI μας κανουν γενικα τη ζωη μας ευκολη. Οτι εγραψα στο προηγουμενο ποστ μου το εγραψα σαν σχολιο και πιο πολυ σαν γενικο προβληματισμο. Και οσα εγραψα πιστευω οτι ισχυουν (αν και τα τελευταια χρονια καποιος που θελει να ηχογραφησει κατι με ενα πνευστο απευθυνεται σε καποιον που παιζει κατι τετοιο και κανει τη δουλεια του και οχι σε κακες και πεθαμενες απομιμησεις)

Αφορμη για τον προβληματισμο μου αυτον ηταν το οτι δεν μπορεσα να καταλαβω το νοημα και το ζουμι του ολου ετουτου θεματος (κλαρινα σαξοφωνα σαλεας, κλπ κλπ).

Κατα τα αλλα το παιδι πολυ καλα παιζει.  ;)

 
TSotir, τώρα είδα τις απαντήσεις σου (κάλιο αργά παρά ποτέ) και έχω να σου πω οτι το βίντεο που παρέθεσες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που "προσπάθησα να μιμηθώ" και επίσης δεν είχα σκοπό να σε "ακυρώσω" και συγγνώμη, αλλά πραγματικά λυπάμαι για τα σχόλια που κάνεις. Εγώ βγάζω απλώς την ψυχή μου μέσα από το παίξιμο μου και δεν είπα πουθενά οτι τα καταφέρνω καλύτερα από τον οποιονδήποτε που παίζει με το αληθινό όργανο ούτε έχω σκοπό να φάω την δουλειά των πνευστών. Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.

Και αυτό που λες οτι παίζει "μηχανή" και όχι άνθρωπος είναι παντελώς άστοχο, γιατί με το ίδιο σκεπτικό εγώ θα πρέπει να πω για σένα οτι παίζει ένα επεξεργασμένο κομμάτι ξύλου ή χαλκού. Ο υπολογιστής είναι απλώς το μέσο, που το ελέγχω εγώ με τα δάχτυλά μου, με το πόδι μου (sustain pedal) και την αναπνοή μου (breath controller).

Λοιπόν αυτά και λυπάμαι που σε"ακύρωσα" με το βίντεό μου, δεν ήταν η πρόθεσή μου αυτή, και αν εσύ θες να με "ακυρώσεις" οποιαδήποτε στιγμή, σου υπόσχομαι οτι δεν θα με πειράξει ούτε λίγο.

Καλές γιορτές σε όλους.

 
Παιδιά εδώ είναι μια διασκευή του φοβερού κομματιού του Σταμάτη Σπανουδάκη "Πέτρινα Χρόνια" παιγμένη live από εμένα στα πλήκτρα με ένα κλαρίνο σε στυλ Βασίλη Σαλέα που φέρνει πολύ και σε σαξόφωνο. Το όργανο αυτό το έχω φτιάξει ο ίδιος στο Kontakt.

Επειδή η ποιότητα ήχου και το compression που χρησιμοποιεί το youtube είναι χείριστα μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ το mp3 http://www.datafilehost.com/get.php?file=c275446f
Mου αρεσει και μαλιστα παρα πολυ.Απο οτι καταλαβα το samplaρες μονος σου?χιλια μπραβο και μονο γιαυτο.Δεν ξερω τι γνωμη εχουν οι...σκληροπυρηνικοι πνευστοι..παντως ο συγκεκριμενος ηχος περναει για πανω απο το 90% των περιπτωσεων, οποτε την αποστολη του την πετυχαινει και με το παραπανω....παντως απο οτι εχω καταλαβει αν δεν υπαρχει breath controller τα πνευστα vst χανουν σε ρεαλισμο(οσο και να ρημαζεις το wheel του keyboard).

 
Φιλε Μαριε, κλαρινο που να φερνει σε σαξοφωνο (οπως λες στην περιγραφη της φωνης που παιζεις), ειναι αυτο εκει το μπασο κλαρινο που εβαλα. Δεν ειπα οτι εχει σχεση αυτο που παιζει εκεινος εκει στο βιντεο εκεινο με αυτο που παιζεις εσυ. Τον ηχο απλα προσομοιωσα και τιποτε αλλο.

Αν καταλαβες, οτι ειπα σε αυτο εδω το θεμα, δεν αποτελει κριτικη για αυτο που εκανες εσυ. Απλα διατυπωσα ενα προβληματισμο μου, ο οποιος μπορει να ηταν και αστοχος η εκτος θεματος (μπορεις να το παρεις και ετσι). Οποτε αυτο...

Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.
εκ μερους σου ειναι λιγο αστοχο.

Δεν σε πειραξε κανενας για να ζητας ελεος, και δεν αισθανομαι εγω το κεντρο του κοσμου (δεν μπορω να καταλαβω γιατι το λες αυτο??!!).

Και για να κανω και την κριτικη μου σε αυτο που παιζεις.....οχι εμενα δεν μου αρεσε. Εσυ μπορει να βαζεις ψυχη, αλλα αυτη η ψυχη σε μενα δεν βγαινει...

Εμενα μου αρεσε και μου βγαζει ψυχη αυτο εδω.



και το χω ακουσει μεχρι τωρα 40 φορες.  ;D

Παρεπιμπτοντως αν αυτο που παιζεις με τον ηχο που μονος σου εφτιαξες το επαιζες απλα με ενα πιανο, μπορει και να μ αρεσε (τοτε θα επιανα και την ψυχη που βαζεις).

Δεν καταλαβαινω γιατι με βριζεις?? Επειδη δεν μ αρεσει κατι που εφτιαξες??

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
TSotir είπε:
...και το χω ακουσει μεχρι τωρα 40 φορες.  ;D

Παρεπιμπτοντως αν αυτο που παιζεις με τον ηχο που μονος σου εφτιαξες το επαιζες απλα με ενα πιανο, μπορει και να μ αρεσε (τοτε θα επιανα και την ψυχη που βαζεις).

Δεν καταλαβαινω γιατι με βριζεις?? Επειδη δεν μ αρεσει κατι που εφτιαξες??
Αυτο ισως σημαινει οτι δεν ακους τετοιο ειδος μουσικης, αρα δεν μπορεις να δεις την

ψυχη που κατ' εμε βγαζει ο φιλος Marios... εστω και με αρκετη υπερβολη, οσον αφορα το παιξιμο, η μαλον την εξομοιωση παιξιματος κλαρινου που προσπαθησε να πετυχει...

Αν ας πουμε ακουγες το original απο τον Β. Σαλεα, θα ενιωθες την ψυχη στο παιξιμο που αναμφιβολα υπαρχει;

Για να το πω και αλλιως, σε πολλους δεν αρεσει ο Καζαντζιδης και δικαιωμα τους, ωστοσο η ψυχη που εβγαζε αυτος ο ανθρωπος τραγουδωντας δεν αμφισβητειται.

Τωρα οσον αφορα την τεχνολογια των σαμπλαρισμενων ηχων γενικοτερα, δεν ειναι καθολου κακο θα ελεγα, απεναντιας.... εγω προσωπικα χρησιμοποιω τετοιους ηχους και θαυμαζω τους δημιουργους μερικων απο αυτους.... Demo απο κατι τετοιους ηχους εχουν ξεγελασει πολλους καλους μουσικους, πχ. ενα βιολι οταν πρωτοειχε βγει και ακουγαν το demo στοιχιματιζαν οτι αυτο ειχε παιχτει απο βιολιστα και οχι απο πληκτρα!

Για τον φιλο Marios τωρα, μαλλον απο οτι καταλαβα ηθελε να πουμε γνωμες για το παιξιμο και για τον ηχο που εφτιαξε.

Λοιπον φιλε το παιξιμο σε γενικες γραμμες καλο αν και με υπερβολες οπως ειπα, εχε ομως στα υπ οψιν οτι ενας καλος και γρηγορος πληκτρας δεν ειναι απαραιτητα και καλος - παιζοντας  στα πληκτρα παντα - κλαρινιστας, βιολιστας, κιθαριστας αν προηγουμενως δεν εχει μελετησει ΚΑΛΑ το υφος και την εκφραστικοτητα του οργανου που προσπαθει να εξομοιωσει.

Στην εισαγωγη του κομματιου ας πουμε σβηνεις αποτομα τις νοτες, ισως δεν εχεις καταφερει ακομα να διαχειριστεις το breath controller στις πολυ χαμηλες εντασεις....

Οσον αφορα τον ηχο, σε ορισμενα σταδια εντασης, λιγα ομως, θυμιζει σκετο κλαρινο, στα περισσοτερα θυμιζει κλαρινοσαξοφωνο  ;D οποτε δουλεψε τον αρκετα μεχρι να βγαλεις ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα.

 
Marios Paradisis είπε:
Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.
Αυτό ξαναπές το.Και σε τέτοιο βαθμό μάλιστα,που τον τελευταίο καιρό έχω ξενερώσει πάρα πολύ που δε θέλω ούτε να γράφω...Αλλά,φυσικά,πρόκειται για μουσικούς "καταξιωμένους" και "αλάθητους",τι να ****με μπροστά τους..... ;D ;D

 
Αυτο ισως σημαινει οτι δεν ακους τετοιο ειδος μουσικης, αρα δεν μπορεις να δεις τηνψυχη που κατ' εμε βγαζει ο φιλος Marios... εστω και με αρκετη υπερβολη, οσον αφορα το παιξιμο, η μαλον την εξομοιωση παιξιματος κλαρινου που προσπαθησε να πετυχει...

Αν ας πουμε ακουγες το original απο τον Β. Σαλεα, θα ενιωθες την ψυχη στο παιξιμο που αναμφιβολα υπαρχει;

Για να το πω και αλλιως, σε πολλους δεν αρεσει ο Καζαντζιδης και δικαιωμα τους, ωστοσο η ψυχη που εβγαζε αυτος ο ανθρωπος τραγουδωντας δεν αμφισβητειται.
Απ ολα ακουω, και Σπανουδακη ακουω και Σαλεα και Καζατζιδη (τον τελευταιο τον εχω φαει στη μαπα τη μιση μου ζωη  ;D).

Αυτο βγαζει ψυχη.



Γι αυτο και ο Σπανουδακης πληρωσε το Σαλεα για να εκτελεσει το κομματι του.

Για να βγαλει ψυχη και να τη νοιωσει ο ακροατης.

Αν ηταν διαφορετικα θα εβαζε εναν με ενα σαχλοφωνο και θα καθαριζε.

Το θεμα ομως εδω τωρα δεν ειναι αυτο, αλλα το τι ακριβως ζηταει ο Μαριος απο τα μελη εδω στο φορο. Να αξιολογησουν το παιξιμο του?? Να αξιολογησουν τη φωνη που βγαζει το σαχλοφωνο που αυτος οπως ειπε εφτιαξε (να ειναι κατι απο κλαρινο και sax), η να αξιολογησουν τη συνθεση του Σπανουδακη??

Ο καθ ενας μας οτι κανει στη ζωη του, βαζει ψυχη και σωμα και το κανει.

Αυτο που λεμε "ψυχη" στη μουσικη ειναι αλλο πραμμα (ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω).

Off topic

Και μιας και μιλαμε για ψυχη, δες και ακου εδω σε ενα βιντεο τον Αποστολακη (ο Αποστολης παρεπιμπτοντως ειναι απο τα μεγαλυτερα ονοματα στο Sax στη μουσικη jazz στην Ελλαδα σημερα) και προσεξε πως βγαινει η ψυχαρα του εκτελεστη στο κομματι.

Ακου το ολο το βιντεο, και πες μου ποιο σαχλοφωνο θα μπορεσει να βγαλει αυτο που βγαζει ο αποστολης.

Δεν ειμαι ο σκληροπυρηνικος πνευστακιας (κιθαριστας ειμαι  ;D), αλλα οπως λεει και ο Νικολας απο πανω, τα σαχλοφωνα ειναι για να αναπληρωνουν οσο μπορουν κατι που δεν υπαρχει στη στιγμη και οχι να αντικαθιστουν.

Τα σαχλοφωνα δεν βγαζουν ψυχη.

καίγομαι και σιγολιώνω - Αποστόλης Βαγγελάκης

 
Επειδή δεν είναι αυτό το ζητούμενο και σε πολύ γενικές γραμμές, μπορεί το mix ή ο τρόπος παιξίματος να μην μου αρέσει καθώς και η ανταπόκριση στις δυναμικές του solo ήχου σε κάποια σημεία, όμως αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό στην συγκεκριμένη περίπτωση. Άλλος είναι ο λόγος της παρουσίασης αυτού του βίντεο.

Επειδή: α) τυγχάνει να ακούω και τέτοια μουσική, β) ακούω τι και πως το έγραψες, γ) γνωρίζω ποιός κατασκεύασε και πως τον ήχο, κλπ.

Από εμένα τουλάχιστον μπράβο.

Καλή συνέχεια Μάριε σε αυτό που κάνεις και καλή επιτυχία.

Υ.Γ.

Εάν υπήρχαν κάποιες προτάσεις σας ως προς τον ήχο του κλαρίνου, θα βοηθούσατε τον κατασκευαστή στην βελτιοποίησή του.

 
Ρε παιδια λιγο ηρεμια !!Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι αν μας αρεσει κατι απο ευγενεια και μονο να λεμε τον καλο μας τον λογο !! ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ απλα το προσπερναμε.

Ενταξει tsotir του την επεσες του Μαριου ,ΝΕΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ (απ'οτι καταλαβα απο τα χερια που φαινονται στο video) ..θα βρη το δρομο του.Ο μικρος μια γνωμη ηθελε να παρει τα 'πανω'του.

Ας μην ειμαστε σκληροι στα παιδια ρε ΣΩΤΗΡΗ .Θυμαμαι οτι οταν επαιζα με ορχηστρες (πιτσιρικας

17-20 χρονων ) περιμενα εναν καλο λογο απο τους αλλους μεγαλυτερους μουσικους πως και πως .Ε οταν μου τον ελεγαν ...κυριολεκτικα ''πεταγα ''.Αυτο ειναι δινουμε αβαντες στους νεους

να σταθουν στα ποδια τους.Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις Σωτηρη .

 
pericles, απο την πρωτη στιγμη καταλαβα οτι ειναι παιδι.

Μια αποψη εβαλα στο θεμα, αξια συζητησης για να δουμε τελικα τι ακριβως πρεπει να μαθαινουν οι νεοι.

Δεν τη επεσα σε κανεναν...το αντιθετο συνεβη.

Αν παρ ολα αυτα παρερμηνευτηκε και υπαρχει αισθηση οτι την επεσα σε καποιον, την ξεπεφτω και ζητω συγνωμη για το πεσιμο.

 
@Reborn, προσωπικά  δεν βλέπω κάποια εχθρικότητα στις παρατηρήσεις του TSotir. Προσωπικά τις εξέλαβα ως καλοπροαίρετη κριτική (την οποία νομίζω ότι αποζητούσε και ο OP).

Δεν μπορώ να ισχυριστώ όμως το ίδιο και για τη δική σου στάση. Μην προκαλείς τον συνομιλητή σου. Δεν προσφέρεις και δεν μπορείς να κερδίσεις κάτι από όλο αυτό. Το πολύ πολύ να σβηστούν τα γραφόμενά σου.  

Edit: Αναφέρομαι ΚΑΙ σε post που εκ των υστέρων σβήστηκαν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
TSotir είπε:
Απ ολα ακουω, και Σπανουδακη ακουω και Σαλεα και Καζατζιδη (τον τελευταιο τον εχω φαει στη μαπα τη μιση μου ζωη  ;D).

Off topic

Και μιας και μιλαμε για ψυχη, δες και ακου εδω σε ενα βιντεο τον Αποστολακη...

...Τα σαχλοφωνα δεν βγαζουν ψυχη
Καλησπερα, τι να πει κανεις για τον Αποστολη, ο ανθρωπος τα εχει ολα...εκτελεση, αισθημα ΨΥΧΗ...

Θα ακουσες σιγουρα τον ακορντεονιστα, που σιγουρα και αυτος "βγαζει" πολυ πραμα... τωρα, αν ο ΙΔΙΟΣ παικτης επαιζε τα ΙΔΙΑ θεματα σε ενα keyboard με φορτωμενο ενα απο τα πολλα θαυμασια ακορντεον που κυκλοφορουν στην αγορα, θα εβγαζε την ιδια ψυχη η οχι;...

Θελω να πω φιλε οτι κατα τη γνωμη μου ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ βγαζει την ψυχη και οχι το οργανο, φυσικο η ψηφιακο.... και ο Μαριος εβγαλε ψυχουλα στο παιξιμο του παρα τις οποιες υπερβολες στην εκτελεση η τις ατελειες του ηχου... δεν ειναι ο Σαλεας, δεν ειναι κλαρινο ο ηχος που εφτιαξε αλλα βγαζει ψυχη, παντα κατα την αποψη μου...

Ο φιλος Nikolas, αν δεν κανω λαθος, παιζει πιανο σε ενα βιντεο που ανεβηκε προσφατα συνοδευοντας μια (καταπληκτικη οντως) τραγουδιστρια....

Καποιοι σχολιαστες του λενε οτι επαιξε καλυτερο πιανο απο τον ιδιο τον μουσικο που παιζει στο αυθεντικο κομματι... αν και παλι δεν κανω λαθος, το πιανο ειναι παιγμενο απο σαχλοφωνο, σωστα;...

Στο mp3 που επισυναπτω, αν και διαφορετικο ειδος μουσικης, ποια η γνωμη σου για τον παικτη, υπαρχει αισθημα, υφος, ψυχη η οχι;

ΥΓ1: Κιθαριστας ειμαι κι εγω, ασχολουμαι ομως πολλα χρονια με sampled ηχους, ξενους και δικους μου :)

ΥΓ2: Μανωλη εγω ειπα στον Μαριο τη γνωμη μου τοσο για το παιξιμο οσο και για τον ηχο που προσπαθει να φτιαξει.

ΥΓ3: Δεν ξερω αν υπαρχει ηδη θεμα με samled οργανα, VSTis, μεχρι ποιο βαθμο μπορουν να ντικαταστησουν τα πραγματικα οργανα, εκφραση, υφος μεσα απο αυτα κλπ....

EDIT

Ειρηνη υμιν σε ολους παιδια, απλα τη γνωμη μας λεμε και τιποτε αλλο

0001Vln.mp3

 

Attachments

Ομολογώ οτι δεν περίμενα να δημιουργήσω τέτοιο μπάχαλο με το θέμα μου, ο πρωταρχικός σκοπός μου ήταν απλώς να μοιραστώ τις απόπειρες μου σε αυτό που αγαπάω, τη μουσική, με άλλους ανθρώπους που έχουν την ίδια αγάπη.

Από αυτά που διάβασα κρατάω μόνο την κριτική του george956 και το μήνυμα του Μανώλη Χναράκη και επίσης ευχαριστώ όσους έγραψαν κάτι θετικό για την προσπάθειά μου.

TSotir δεν θυμάμαι να σε έβρισα και ούτε το συνηθίζω σε αγνώστους. Όπως είπες τη γνώμη σου είπα κι εγώ τη δική μου και τίποτα παραπάνω. Απλώς δεν μπορούσα να φανταστώ οτι υπάρχει κάποιος μουσικός που σκέφτεται σαν κι εσένα (οτι ακυρώνουμε ο ένας τον άλλο και τα συναφή) , μου έκανε φοβερή εντύπωση (αρνητική) και γι αυτό μπήκα στον κόπο να απαντήσω. Να σημειώσω οτι στο συγκεκριμένο βίντεο έχω "ακυρώσει" και τους drummer καθώς και κάποιους άλλους οργανοπαίχτες.

Και επειδή είμαι καθηγητής πιάνου (και είμαι 28 χρονών παρεπιπτόντως) πολλάκις έχω ακυρώσει και τον ίδιο μου τον εαυτό καθώς έχω χρησιμοποιήσει vsti με ήχο πιάνου. Αλλά δεν μου κράτησα κακία. Η ανάγκη βλέπεις!

Ας αφήσουμε όμως τον χαβαλέ κατα μέρος, καθένας έχει τη δική του θεώρηση για το κάθε πράγμα και μπορεί να την εκφράζει και να κρίνεται θετικά ή αρνητικά γι αυτήν.

Αυτό που προσπάθησα να πλησιάσω τόσο σε ήχο όσο και σε εκτέλεση είναι αυτό:

BASILAKIS SALEAS

Το κατα πόσον τα κατάφερα να το προσεγγίσω δεν το ξέρω, αλλά η ουσία δεν είναι αυτή αλλά το οτι ένα βιντεάκι όπως το παραπάνω μου έδωσε το έναυσμα να γίνω δημιουργικός και περάσω κάποιες ευχάριστες ώρες πειραματιζόμενος πάνω σε αυτό.

Παραθέτω άλλο ένα σύντομο βιντεάκι με τον ίδιο ήχο, για να μη βγαίνουμε και εκτός θέματος. Αυτή τη φορά είναι δικός μου αυτοσχεδιασμός. Σόλο σαχλόφωνο και ψεύτικο πιάνο!  ;)

Klarino Fantasia 1

 
Μάριε παίζεις πολύ ωραία και παράγεις πολύ όμορφες μελωδίες,"ψεύτικες" ή μη!Και ακόμη και το πιο "ψεύτικο" ήχο να έχεις φτιάξει αν τον αναμειγνύεις με το στοιχείο σου και με αυτό το "κάτι" που θέλεις να πεις,τότε μη σε νοιάζει για τα τεχνικά θέματα,που όπως φαίνεται απασχολούν πολλούς εδώ μέσα..Και σημειώνω πως δεν είμαι βέβαια ο αρμόδιος να σου πω κάτι τέτοιο,μια κιθάρα....γρατζουνάω ;D Συγγνώμη αν δημιούργησα προσωπικά ένταση στο θέμα που άνοιξες!Πάντα καλές μουσικές! ;D ;D

 
Φίλε Reborn σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, το εκτιμώ  :)

Κατόπιν παρότρυνσης κάποιου μέλους που μου είπε να γράψω κάποιες πληροφορίες για το συγκεκριμένο ήχο θα εξηγήσω λίγο την διαδικασία, αν και προσωπικά αμφιβάλλω οτι ενδιαφέρει κάποιον.

Αρχικά έφτιαξα κάποια waveforms τα οποία πλησίαζαν στον συγκεκριμένο ήχο που ήθελα να πετύχω. Τα συνδύασα με μικρά κομμάτια samples για το attack που είναι δύσκολο να επιτευχθεί μέσα από synth και στη συνέχεια τα φίλτραρα μέσα από ένα impulse που εξομοιώνει τον "κορμό" του κλαρίνου. Ένα ξύλινο tube στην ουσία το οποίο επεξεργάστηκα προκειμένου να το φέρω στα χαρακτηριστικά που ήθελα.

Εν συνεχεία χρησιμοποίησα ένα αυτοσχέδιο "breath" controller (πιο σωστά να το αποκαλέσω vocal controller) το οποίο παίρνει σήμα από την ένταση της φωνής και το μετατρέπει σε midi cc information το οποίο και χρησιμοποίησα για να μπορώ να μεταβάλλω σε πραγματικό χρόνο την χροιά του ήχου, με τα χαρακτηριστηκά ενός ξύλινου πνευστού. Tube saturation δηλαδή που δημιουργεί αυτή την αίσθηση της δυναμικής παραμόρφωσης όταν φυσάμε αέρα στο πνευστό με μεγαλύτερη ταχύτητα/ποσότητα. Το midi cc εκτός του saturation μεταβάλλει και πολλά άλλα χαρακτηριστικά του ήχου όπως πολλαπλά και διαφόρων ειδών eq, tube compression και άλλα, εκφραστικά χαρακτηριστικά.

Τέλος ηχογράφησα την αναπνοή μου (!!) προσπαθόντας να μιμηθώ τον ήχο που κάνει ο αέρας που δεν εισέρχεται στο πνευστό, και το προγραμμάτισα έτσι ώστε να μιμείται την όλη διαδικασία της αναπνοής, με legato mapping, μέγιστο χρόνο διάρκειας κλπ

Να αναφέρω επίσης οτι εάν ξεχαστώ και παίζω legato για πολύ ώρα χωρίς αναπνοή (non legato) ο ήχος σταματάει με το ανάλογο ηχόχρωμα που παράγεται όταν μας τελειώνει η αναπνοή.

Νομίζω αυτά είναι αρκετά στοιχεία για όποιον ενδιαφέρεται να δει τη διαδικασία δημιουργίας αυτού του σαχλόφωνου.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top