Πέτρινα Χρόνια Vst Κλαρίνο/Σαξόφωνο

Περικλη, αυτος ειναι ο σκοπος των καθε ειδους φορων να εκφραζουμε αποψεις.

Αυτα τα παρακατω....

Σε αυτό το forum μάλλον δεν είστε και πολύ ομιλητικοί!

Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.

Αυτό ξαναπές το.Και σε τέτοιο βαθμό μάλιστα,που τον τελευταίο καιρό έχω ξενερώσει πάρα πολύ που δε θέλω ούτε να γράφω...Αλλά,φυσικά,πρόκειται για μουσικούς "καταξιωμένους" και "αλάθητους",τι να ****με μπροστά τους.....
..δεν μπορει καποιος οσο καλοθελητης και να ειναι να τα χαρακτηρισει αποψεις.

george956 πολυ ωραιο το mp3 σου;D  αλλα ξερεις εχω εναν αλλον τροπο με τον οποιον βλεπω τη ζωη, και η αποψη που εξεφρασα προς συζητηση και μονο ειναι σταση ζωης για μενα.

Θα μπορεσω να το παραλληλησω με αυτο που εγινε με τη συγχρονη τεχνολογια και τις επικοινωνιες που απο την δεκαετια του 90 μας κολλησε οτι ηταν το μελλον, και θα πουλαμε τεχνολογια και επενδυση να αγοραζουμε φαι, και αρχισε η ανθρωποτητα να επενδυει σε αυτο το πραγμα, και τελικα σημερα αποδειχτηκε περιτρανα οτι η τεχνολογια η επικοινωνια και η "επενδυση" (η κακως εννοουμενη φυσικα) δεν σε καλυπτουν αν δεν εχεις πρωτιστως να φας.

Καλα τα σαχλοφωνα και τα σαχλοβιολια αλλα οχι σαν μεσα αντικαταστασης αλλα σαν μεσα συμπληρωσης.

Χαιρομαι ιδιαιτερα που αποκατασταθηκε το καλο κλιμα στο θεμα.  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nαι ρε Σωτηρη τα ειδα (αλλα εμεις σαν μεγαλυτεροι πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι )

Τι να κανουμε ''παιδια'' ειναι και [παιζουν] .Αν βεβαια ο μικρος ειναι καθηγητης πιανου δεν επρεπε να αρχισει τα ''ελεος''και τα λοιπα ''ακορντα''.Αλλα και εγω χαρηκα για την ηρεμια που επανηλθε.Για το δικο μου mp3 μιλας η κανω λαθος ;Το δικο μου ειναι στα clips με τιτλο'' Groovy sense ...επιτελους ''.ΑΝΤΕ καλες Γιορτες σε ολους παιδια .

 
Συμπληρωματικα στη συζητηση (κατι που ξεχασα).

Το ηλεκτρονικο πιανο που παιζει ο Νικολας στα βιντεο, ισως ειναι η μοναδικη εξαιρεση στον κανονα που πιστευω. Και να μην υπηρχε το ηλεκτικο πιανο επρεπε να εφευρεθει για να καλυψει τις συγχρονες αναγκες της μουσικης.

Ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα ο συσχετισμος ενος κανονικου πιανου με ενα ηλεκτρονικο (στην ουσια ειναι το ιδιο οργανο) και διαφορετικος ο συσχετισμος ενος σαξοφωνου με ενα σαχλοφωνο.

Για το δικο μου mp3 μιλας η κανω λαθος ;Τ
Για τα βιολια.

(αλλα εμεις σαν μεγαλυτεροι πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι )
Εσυ να εισαι πιο ανεκτικος, εγω δεν ειμαι μεγαλος, ειμαι ακομα κατω απο 100  ;D

Σορυ τα βιολια δεν τα βαλες εσυ. Το διορθωσα παραπανω

Αρχιζουμε και το χανουμε σιγα σιγα....  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Marios Paradisis είπε:
Αρχικά έφτιαξα κάποια waveforms τα οποία πλησίαζαν στον συγκεκριμένο ήχο που ήθελα να πετύχω. Τα συνδύασα με μικρά κομμάτια samples για το attack που είναι δύσκολο να επιτευχθεί μέσα από synth και στη συνέχεια τα φίλτραρα μέσα από ένα impulse που εξομοιώνει τον "κορμό" του κλαρίνου. Ένα ξύλινο tube στην ουσία το οποίο επεξεργάστηκα προκειμένου να το φέρω στα χαρακτηριστικά που ήθελα.

Εν συνεχεία χρησιμοποίησα ένα αυτοσχέδιο "breath" controller (πιο σωστά να το αποκαλέσω vocal controller) το οποίο παίρνει σήμα από την ένταση της φωνής και το μετατρέπει σε midi cc information το οποίο και χρησιμοποίησα για να μπορώ να μεταβάλλω σε πραγματικό χρόνο την χροιά του ήχου, με τα χαρακτηριστηκά ενός ξύλινου πνευστού. Tube saturation δηλαδή που δημιουργεί αυτή την αίσθηση της δυναμικής παραμόρφωσης όταν φυσάμε αέρα στο πνευστό με μεγαλύτερη ταχύτητα/ποσότητα. Το midi cc εκτός του saturation μεταβάλλει και πολλά άλλα χαρακτηριστικά του ήχου όπως πολλαπλά και διαφόρων ειδών eq, tube compression και άλλα, εκφραστικά χαρακτηριστικά.

Τέλος ηχογράφησα την αναπνοή μου (!!) προσπαθόντας να μιμηθώ τον ήχο που κάνει ο αέρας που δεν εισέρχεται στο πνευστό, και το προγραμμάτισα έτσι ώστε να μιμείται την όλη διαδικασία της αναπνοής, με legato mapping, μέγιστο χρόνο διάρκειας κλπ

Να αναφέρω επίσης οτι εάν ξεχαστώ και παίζω legato για πολύ ώρα χωρίς αναπνοή (non legato) ο ήχος σταματάει με το ανάλογο ηχόχρωμα που παράγεται όταν μας τελειώνει η αναπνοή.
Οπότε, κακώς εξετάζουμε το τραγούδι ή/καί το παίξιμο, αφού στην ουσία πρόκειται για κατασκευή ήχου με δικά σου δείγματα και προγραμματισμό, αλλά και με δυνατότητες "articulation" μέσω κάποιων Midi παραμέτρων που έθεσες για live χρήση.

Αρκετά έως πολύ ενδιαφέρον και το σημαντικότερο από Ελληνικά χέρια.

Νομίζω αυτά είναι αρκετά στοιχεία για όποιον ενδιαφέρεται να δει τη διαδικασία δημιουργίας αυτού του σαχλόφωνου.
Καθόλου σαχλόφωνο  :)
 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Οπότε, κακώς εξετάζουμε το τραγούδι ή/καί το παίξιμο, αφού στην ουσία πρόκειται για κατασκευή ήχου με δικά σου δείγματα και προγραμματισμό, αλλά και με δυνατότητες "articulation" μέσω κάποιων Midi παραμέτρων που έθεσες για live χρήση.

Αρκετά έως πολύ ενδιαφέρον και το σημαντικότερο από Ελληνικά χέρια.

Καθόλου σαχλόφωνο  :)
+1

 
Μανώλη, σ'ευχαριστώ που υποστηρίζεις την προσπάθειά μου και κυρίως που κοιτάς την ουσία των πραγμάτων χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα ανάξια λόγου σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που δημιούργησα εδώ στο φόρουμ.

Η μουσική είναι κάτι το οποίο διαρκώς εξελίσεται, παράλληλα με την τεχνολογία, και μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει αυτό, σίγουρα υπάρχουν και αρνητικές συνέπειες, αλλά αυτό μου δίνει την δυνατότητα να πειραματίζομαι με πράγματα που δεν θα μπορούσα πριν 15 χρόνια ας πούμε, και, γιατί όχι, μου ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα της μουσικής δημιουργίας, αφού το κάθε όργανο σε σπρώχνει από μόνο του να δημιουργήσεις κάτι διαφορετικό, εξαρτώμενο σε μεγάλο βαθμό από το ηχόχρωμά του, την ιστορία του αλλά και τις τεχνικές του ιδιαιτερότητες.

Άλλο δημιουργικό μονοπάτι θα ακολουθήσεις παίζοντας με ένα σαχλόφωνο με ήχο τσέμπαλου και άλλο με τον ήχο ενός φλάουτου, ή ενός ακκορντεόν.

Για να μην αναφέρω τον παράγοντα "ευκολία στην ηχογράφηση" που για κάποιον συνθέτη που θέλει να φτιάξει ένα demo κομμάτι είναι το πλέον σημαντικό.

Αυτά για τους προβληματισμούς της θέσης της τεχνολογίας και των υπολογιστών στη μουσική. Θα μπορούσα να γεμίσω σελίδες γι αυτό το θέμα αλλά δεν έχει νόημα, ο καθένας εξάλλου εδώ μέσα έχει ήδη διαμορφώσει την άποψή του την οποία και στηρίζει, οπότε ας αφήσουμε τις προσωπικές διαμάχες κατα μέρος γιατί είναι χάσιμο χρόνου.

 
Marios Paradisis είπε:
Άλλο δημιουργικό μονοπάτι θα ακολουθήσεις παίζοντας με ένα σαχλόφωνο...
...επειδή χρησιμοποιείτε επι ματαίω τη λέξη "σαχλόφωνο"... σας θυμίζω ότι παίχτες σαν τον Metheny  ή την Jennifer Batten...είναι ΚΑΙ σαχλοφωνίστες.... ;)

 
marathon είπε:
...επειδή χρησιμοποιείτε επι ματαίω τη λέξη "σαχλόφωνο"... σας θυμίζω ότι παίχτες σαν τον Metheny  ή την Jennifer Batten...είναι ΚΑΙ σαχλοφωνίστες.... ;)
Φιλε marathon "σαχλοφωνα" χρησιμοποιει πολυς κοσμος και οχι μονο η jennifer batten.

Ο φιλος μου εδω στην οπισοδρομικη και κακη επαρχια ο Τολης (δεξια με τη dearmont) εχει τετοιο πραμμα πολλα χρονια τωρα.

Ακουσε το που κανει κατι σαν ορχηστρα πνευστων (δεν υπαρχουν κημπορτ στο σχημα) οσο ακουγεται γιατι η ηχογραφηση ειναι κακομοιρα.



Και γω θα ειχα παρει αλλα ειναι ακριβο και δεν εχω λεφτα τωρα. Του χρονου το τελος του καλοκαιριου θα στο βαλω βιντεο να το ακουσης. Δεν ειμαστε εμεις οι οπισοδρομικοι και οι σκληροπυρηνικοι δηλαδη.

Καλα ειναι τα σαχλοφωνα και εντυπωσιακα...μη σε παρουν μονο απο κατω και πιστεψεις οτι το σαχλοφωνο ειναι η τεχνολογια και το σημαντικοτερο....η προοδος στη μουσικη.  :-\

Τα κημπορτς γενικως (απο τα λιγα που ξερω στο θεμα αυτο) εχουν πολλα πραγματα να κανουν, ειναι ολοκληρη τεχνολογια, μπορουν να παραξουν ατελειωτους φανταστικους και εξωπραγματικους ηχους που σε βοηθουν για να δημιουργησεις αρμονια και μουσικη.

Επιπλεον... μπορουν να μιμηθουν και διαφορα αλλα οργανα η ηχους. Αυτο ειναι ολο το θεμα....

 
Επειδή νομίζω έχει ξεφύγει λίγο το θέμα με τα off-topic θα παρακαλούσα αν θέλετε να συνεχιστεί η κουβέντα περί τεχνολογίας και προόδου κλπ να ανοιχτεί κάποιο άλλο θέμα γιατί εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ούτε η αντιπαράθεση αυτή ούτε και τα άσχετα βιντεάκια που παραθέτει ο TSotir. Δεν νομίζω οτι κολλάνε με τον τίτλο του θέματος και το περιεχόμενο του αρχικού post.

Ευχαριστώ και διευκρινίζω οτί το παρόν μήνυμα το γράφω χωρίς διάθεση για διαπληκτισμούς. Εξάλλου γι αυτό και θεωρώ οτι όλη αυτή η κουβέντα δεν ανήκει σε αυτό εδώ το θέμα. Ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, εμένα δε με αφορά αυτό. Το μόνο που ζήτησα είναι να ακούσω τη γνώμη των μελών αυτού εδώ του φόρουμ πάνω σε αυτό που έφτιαξα και όχι για το αν είναι "αμάρτημα" να χρησιμοποιείς vsti και να "ακυρώνεις" τα αληθινά όργανα.

Καλό βράδυ σε όλους.  :)

 
Marios Paradisis είπε:
Επειδή νομίζω έχει ξεφύγει λίγο το θέμα με τα off-topic ...
Γιατί είναι off topic?

Επίσης

....κοιτάς την ουσία των πραγμάτων χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα ανάξια λόγου σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που δημιούργησα εδώ στο φόρουμ...
Τα ανάξια λόγου σβήστηκαν.

Η ίδια η συζήτηση για την αποτελεσματικότητα (ή φυσικότητα) του ελέγχου midi παραμέτρων μέσω διαφόρων controller είναι απολύτως δόκιμη.

Είναι διαφορετικό μέσο. Αν προσπαθεί κανείς να προσεγγίσει κλαρίνο/σαξόφωνο πρέπει να συγκριθεί μ' αυτό (και μόνο).

Ως διαφρετικό μέσο μπορεί να έχει απεριόριστες και διαφορετικές δυνατότητες. Αλλά δεν προσέγγισες έτσι το θέμα (τουλάχιστον αρχικά).

Κατόπιν παρότρυνσης κάποιου μέλους που μου είπε να γράψω κάποιες πληροφορίες για το συγκεκριμένο ήχο θα εξηγήσω λίγο την διαδικασία, αν και προσωπικά αμφιβάλλω οτι ενδιαφέρει κάποιον.

....
Κάνεις μεγάλο λάθος. Αυτό ενδιαφέρει κυρίως. Αν το είχες κάνει από την αρχή θα μιλούσαμε γι αυτό και όχι για το αν είναι πειστικός ο ήχος ή όχι (που δεν είναι).

 
Συνεχιζουμε να σου απανταμε και να βαζουμε ασχετα βιντεακια για το λογο για τον οποιο συνεχιζεις να προκαλεις.

Μανώλη, σ'ευχαριστώ που υποστηρίζεις την προσπάθειά μου και κυρίως που κοιτάς την ουσία των πραγμάτων χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα ανάξια λόγου σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που δημιούργησα εδώ στο φόρουμ.
Την κουβεντα περι τεχνολογιας εσυ την ανοιξες...

Η μουσική είναι κάτι το οποίο διαρκώς εξελίσεται, παράλληλα με την τεχνολογία, και μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει αυτό, σίγουρα υπάρχουν και αρνητικές συνέπειες, αλλά αυτό μου δίνει την δυνατότητα να πειραματίζομαι με πράγματα που δεν θα μπορούσα πριν 15 χρόνια ας πούμε, και, γιατί όχι, μου ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα της μουσικής δημιουργίας, αφού το κάθε όργανο σε σπρώχνει από μόνο του να δημιουργήσεις κάτι διαφορετικό, εξαρτώμενο σε μεγάλο βαθμό από το ηχόχρωμά του, την ιστορία του αλλά και τις τεχνικές του ιδιαιτερότητες.
....δινοντας μαθηματα περι τοιουτης (σαν καθηγητης που εισαι) και οχι εγω.

Προσπαθησε να καταλαβεις τελος παντων οτι ζητησες τη γνωμη του φορου για κατι που εκανες, και δεν πηρες απαντηση απο κανεναν παρα μονο απο μενα που σου εγραψα απο την πρωτη στιγμη οτι δεν μου αρεσει αυτο που εκανες και αρχισες να με βριζεις.

Αν δεν ηθελες τη γνωμη μου να ελεγες οτι ζητας μονο θετικες γνωμες και οχι αρνητικες, και να ησουν σιγουρος οτι δεν θα σου απαντουσα.

Τελος παντων ας σταματησουμε εδω.....

 
Αφού λοιπόν δεν είναι off-topic ας μου εξηγήσει κάποιος τί σχέση έχουν τα παρακάτω posts με το θέμα που άνοιξα:

TSotir είπε:
Φιλε marathon "σαχλοφωνα" χρησιμοποιει πολυς κοσμος και οχι μονο η jennifer batten.

Ο φιλος μου εδω στην οπισοδρομικη και κακη επαρχια ο Τολης (δεξια με τη dearmont) εχει τετοιο πραμμα πολλα χρονια τωρα.

Ακουσε το που κανει κατι σαν ορχηστρα πνευστων (δεν υπαρχουν κημπορτ στο σχημα) οσο ακουγεται γιατι η ηχογραφηση ειναι κακομοιρα.


Ίσως κάνω λάθος αλλά εκτός του Μανώλη Χναράκη κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για το πώς έφτιαξα αυτό που έφτιαξα, και ακόμη και όταν έδωσα από μόνος μου κάποιες πληροφορίες τα σχόλια που ακολούθησαν ήταν πάλι άσχετα με το θέμα.

Τελος πάντων, no hard feelings που λένε και στο χωριό μου. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και καλές γιορτές.

 
Μαριε, προσεξε τωρα.

Οταν στο θεμα ετουτο παρακατω...

http://www.noiz.gr/index.php?topic=191855.msg643899#new

...σου ειπα οτι μου αρεσει το τραγουδακι, και συ εξεφρασες την απορια σου πως και μ αρεσε εμενα, καπως μουρθε...

Ειπα τι θελει να πει ο ποιητης τωρα?? (Κατι γνωστο μου δειχνε το "Marios Paradisis" αλλα...τιποτε... ειχα ξεχασμενο τελειως τουτο το θεμα εδω και ψαχνοντας πριν μια ωρα να βρω ενα αλλο βιντεο επεσα πανω του και μου σηκωθηκε η τριχα καγκελο :o) Και προσπαθησα τοτε με μια φωτο να σου δειξω οτι ημουν και γω της δουλειας και αν εισαι αυτης της δουλειας, ασχετα με οτι αλλο παιζεις και σ αρεσει, τη δουλεια πρεπει να την αγαπας και να σου αρεσει για να μπορεσεις να επιβιωσεις....διαφορετικα??!!

Τελικα να σου πω που ειναι το θεμα και φτιαχνω ολο τουτο εδω τωρα το ποστ.

Σε τουτο το θεμα, μη γνωριζοντας τα περι "εφαγες Χ" παρεξηγησα και νομισα οτι ειχα να κανω με καποιο σιχαμενο κωλ@παιδο που πουλαει κουλτουρα παιζοντας πετρινα χρονια με σαχλοφωνο. ;D

Σορυ λοιπον και ολα τουτα δω που γραφτηκανε παραπανω θεωρησε τα μη γεγραμενα, αλλα και συ ρε ανθρωπε αν με αυτον τον ηχο (μπασου κλαρινου) που παιζεις εκει, εφτιαχνες κατι τετοιο



Θα ηταν ταμαμ. Γι αυτο εξ αλλου ειναι και τα σαχλοφωνα ρε Μαριε για τι αλλο??

Εσυ εξ αλλου αυτο το ξερεις καλυτερα απο μενα.

ΥΓ


Ειδες τελικα που λεει το λαικον..."ειδ ο γυφτος τη γενια του κι αλαχαρισε η καρδια του"  ;D


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φίλε Thomsot, να είσαι σίγουρος οτι δεν παρεξηγούμαι εύκολα μέσω internet. Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος για συγγνώμες. Αν είχες ρίξει μια ματιά στα υπόλοιπα βιντεάκια που έχω ανεβάσει θα είχες δει και αυτό:

www.youtube.com/watch?v=CjB-qKeUxCQ&

Οπότε θα καταλάβαινες οτι σίγουρα δεν "πουλάω" ...κουλτούρα  ;D

Όσο για το αρχικό βίντεο, για το οποίο έγινε όλη η συζήτηση, δε θεωρώ λανθασμένη την επιλογή κομματιού και μου το επιβεβαιώνουν και τα σχόλια του Σταμάτη Σπανουδάκη στο youtube (με μια επιφύλαξη πάντα, γιατί στο διαδίκτυο δεν μπορείς να ξέρεις σίγουρα την ταυτότητα του καθενός)

Αν και δε σου κρύβω οτι αρχικά σκεφτόμουν να παίξω το Air on the G String (J.S.Bach) με το συγκεκριμένο σαχλόφωνο ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top