Πεταλιέρα μαζί με DI ή χωρίς? Ιδού η απορία!

ManosSouranakis

Νέο μέλος
Μηνύματα
63
Πόντοι
6
Γειά σε όλους και χρόνια πολλά! Πριν λίγο καιρό πήρα μια gt 100 για live που κάνω. Είχα μπει στο τριπάκι να πάρω ή πεταλάκια ή πεταλιέρα και τελικά κατέληξα για αρχή στην πεταλιέρα και μετά να φτιάξω τον ήχο μου με πεταλάκια ξεχωριστά. Το θέμα μου τώρα όμως είναι αν χρειάζεται να πάρω ένα DI Box. Η πεταλιέρα μου balancάρει κατα κάποιο τρόπο το σήμα μου ή θα πρέπει να πάρω και ένα Di? Eυχαριστώ εκ των προτέρων....

 
Χρονια σου πολλα!

Το θέμα μου τώρα όμως είναι αν χρειάζεται να πάρω ένα DI Box. Η πεταλιέρα μου balancάρει κατα κάποιο τρόπο το σήμα μου ή θα πρέπει να πάρω και ένα Di?
Για να κανεις τι?

 
Παίζω live λαϊκά σε διάφορα μαγαζιά και όλοι μου λένε πως το DI είναι η αρχή για να έχεις έναν καλό ήχο... Δεν γνωρίζω πάααρα πολλά περί hardware και τι οφέλη μπορώ να έχω από το κάθε τι γιαυτό και ρωτάω... Θα με βολέψει το DI στο να balancάρει το σήμα μου ή τέλοσπάντων θα μου προσφέρει κάτι άλλο γενικά ή θα πάνε τσάμπα τα λεφτά και μπορώ να κάνω την ίδια δουλειά μόνο με την Πεταλιέρα. Παίζω εγώ κι ένα μπουζούκι σε μαγαζιά της τάξεως των 100 ατόμων κυρίως.

 
Με το DI θα μπορείς να στέλνεις κατευθείαν σήμα στο ΡΑ και δε θα χρειάζεται να κουβαλάς ενισχυτή για να έχεις τον ήχο σου, θα τον φτιάξεις ΜΙΑ φορά στην πεταλιέρα και από κει και στο εξής θα κουμπώνεις στο ΡΑ (και θα παίρνεις μόνιτορ από το ΡΑ), αυτό είναι ένα βασικό προτέρημα του DI

 
Αρχικά, πριν χρησιμοποιήσεις DI, στο output settings της πεταλιέρας ρύθμισε το main output level στα +4dB.

Χρησιμοποίησε δύο ίδια καλώδια καλής ποιότητας 1,5μ - 2μ για την σύνδεση της πεταλιέρας στην κονσόλα. Σύνδεσε την πεταλιέρα stereo στην κονσόλα, ρύθμισε σωστά τα gain & pan στην κονσόλα και δοκίμασε.

 
Ο μονος λογος να χρησιμοποιησεις DI ειναι το γεγονος οτι η κονσολα ειναι συνηθως πολυ μακρια απο τη σκηνη για να φτασουν τα καλωδια ,αλλοιως μπορεις να τη συνδεσεις και κατευθειαν στη κονσολα (& στερεο αν θελεις)

 
Ε ναι μονο για extension μπορει να χρειαστει καποιος DI με αυτη την πεταλιερα μια και ΜΟΝΗ της ειναι...ετοιμοπολεμη για οποιοδηποτε stage (δεν θα υπαρξει δηλ. καποια ηχητικη βελτιωση λογω DI) 

 
@ Superfunk

Μάλλον κάτι σου διαφεύγει.

Μπορεί να έχεις την επιλογή -10dB/+4dB από τη ίδια την πεταλιέρα

αλλά

η έξοδός της δεν είναι balanced, με ότι συνεπάγεται αυτό (θόρυβος) για την μεταφορά σήματος audio σε "μεγάλες" αποστάσεις.

 
ManosSouranakis είπε:
Παίζω live λαϊκά σε διάφορα μαγαζιά και όλοι μου λένε πως το DI είναι η αρχή για να έχεις έναν καλό ήχο...
Καλο με την εννοια του αθορυβου. Κι αυτο, με μεγαλη συζητηση. ;)

Λοιπον, οπως θα καταλαβες απο αυτα που ειπαν τα παιδια πιο πανω,

το χρειαζεσαι αν η κονσολα ειναι μακριαααα και γεμιζεις το συμπαν με θορυβο.

Αυτο δεν σημαινει οτι θα καθαρισει πχ το "θορυβωδες" σημα που στελνεις,

απο την κιθαρα, μπασο, μπουζουκι, λαουτο, λυρα η οτι αλλο καψομαγνητοφορο

οργανο εχεις, στην πεταλιερα. Αφορα μονο την γραμμη απο την εξοδο της,

μεχρι την κονσολα.

Τωρα βεβαια, στα μαγαζια 100 ατομων που λες, η κονσολα θα ειναι μαλλον,,,

εχμμμ διπλα σου??.. ;D και την ρυθμιζεις με το ενα χερι, καθως σπρωχνεις την μπακετα

του ντραμερ με το αλλο, μη σου βγαλει κανενα ματι! :P

 
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολυ για τις απαντήσεις σας... Απ όσα διάβασα λογικά κάνω μια χαρά δουλειά και μόνο με την πεταλιέρα.Εάν παίξω σε κάποιο πιό μεγάλο μαγαζί θα σκεφτώ να πάρω ένα DI. Ευχαριστώ και πάλι  :)

 
Φυσικα και να παρει ενα δικο του DI. Καθε μουσικος πρεπει να εχει (πχ 24 ευρω εχει το behringer και ειναι πολυ καλο)

Το di χρησιμοποιηται για συγκεκριμενους λογους (συμφωνω με το φιλο SF)

Πχ:

1. Οταν εχεις οργανο καρφι unbalanced (mono) και θελεις να φτασεις το σημα στην κονσολα που ειναι μακρυα. Πανω απο 6μετρα σε απλο καρφι οι απωλειες ειναι αρκετα ηχηρες

2. Μπορεις απο το di να δρομολογησεις τη μια του εξοδο σε ενα διπλα σου πχ αυτοενισχυομενο μονιτορ για εσενα και να το ρυθμιζεις εσυ οπως θελεις.

3. Αν υπαρχει ground loop λογω μεγαλης αποστασης των διαφορων βυσματων ρευματος και εχεις θορυβο, ευκολα κανεις lift.

4. Υπαρχουν πολλα φθηνα di που η χρηση τους αντισταθμιζει το κοστος

5. Μου εχει τυχει σε live το stage box να μην εχει εισοδο καρφι (συνηθως δεν εχουν) και να παλευω με ανταπτορες που δεν δουλευουν κτλ!!!!!

6. Μπορει να βρεθεις σε καποιο αλλο παλκο και να σου ψαχνει ο ηχοληπτης di και να τραβας τα μαλλια σου! :D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top