Περί "κουρδισμένων" ξύλων συνέχειας...

Θα πρέπει να ακούσουμε ένα τέτοιο όργανο για να έχουμε απόδειξη για το τι και πώς

Πιστεύω πάντως οτι ακόμα και αυτή η κιθάρα θα έχει τον στάνταρ explorer gibson ήχο

Απο ότι είχα διαβάσει κάπου (ίσως και εδώ, δεν θυμάμαι), τα μοντέλα με chambered σώματα που συνήθως ήταν απο το customshop (της Gibson και όχι του marathon ;D) είχαν πανομοιότυπο ήχο με τα κανονικά μοντέλα και οτι εκτός απο το βάρος δεν υπήρχε καμία άλλη ουσιαστική διαφορά.

marathon είπε:
Το βασικό ερώτημα (που οι περισσότεροι αποφεύγετε με πλακίτσες) είναι εάν μια τέτοια απόπειρα, πάει αντίθετα σε ότι θεωρούμε δεδομένο περί ακουστικής...ή μήπως δε υπάρχουν κανόνες και τσάμπα κουρδίζουμε τα ξύλα?
Μάλλον τσάμπα....

Ίσως τα πάντα να είναι θέμα κατασκευής και specs.

 
marathon είπε:
Γραφίτες, fiber έχουν πιο συγκεκριμένη (μετρήσιμη, προβλέψιμη?) συμπεριφορά από το ξύλο
Ναι

 
marathon είπε:
Γραφίτες, fiber έχουν πιο συγκεκριμένη (μετρήσιμη, προβλέψιμη?) συμπεριφορά από το ξύλο
Γενικα το λεω. Τι εντυπωση μου δινουν διαφορες σχεδιασεις. High-texh σχεδιασεις, κατι σαν εργο μοντερνας τεχνης εννοω.

 
marathon είπε:
holy-x_main.jpg


http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Explorer/Gibson-USA/Holy-Explorer.aspx

Μήπως οι τόσες τρύπες την κάνουν πιό μπάσα? Λέτε να είναι τελείως άσχετοι εκεί στη Gibson και της χάλασαν την ακουστική? Μήπως το κάνανε για οικονομία? Ή μήπως δεν πιστεύουν στα "κουρδισμένα" ξύλα?

Μήπως μας κάνουνε πλάκα...και έχει και 3.000 χιλιαρικάκια?
δεν ειναι sign του michaelangelo?αν την παρει αυτο θα περναει χερι του απο καθε προσεκτικη τρυπα

σε 2νανοδευτερολεπτα και θα σολαρει,μν την δει,κρυψτε την!

εχω μια απορια,μηπως ειναι 2 σε 1 η κιθαρα?μηπως ειναι και φλαουτο και σφυριζει νοτες αναλογα με τις τρυπες π αφηνεις ανοιχτες? ???

 
marathon είπε:
ναι ναι, για ολα τα υλικα εννοω, απλως το quote για καποιο λογο επιασε μονο τη φραση σου για τους γραφιτες.

Δηλαδη εννοω οτι δεν ξερω για τον ηχο γιατι δεν μπορω να το εκτιμησω αλλα προσωπικα προσεγγιζω ολες τις "διαφορετικες" κιθαρες ως εργα τεχνης. (ουτως ή αλλως το holy grail μου το εχω βρει προς fender μερια)

Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα?

 
marathon είπε:
Mahogany καλό, Αsh πρίμο κλπ....
Τι να πω, εγώ τα μόνα που θεωρώ στάνταρ στο σύμπαν είναι ότι ο Lemmy είναι θεός και ότι δεν υπάρχει καλύτερη σπανακόπιτα από αυτή της μάνας μου.

Προς τι όμως η ανάγκη να χαρακτηρίσουμε τον ήχο μιας κιθάρας από το ξύλο της τελικά; Έχει κάποιον ήχο. Μας αρέσει ή όχι. Στα έτοιμα όργανα δοκιμάζεις μέχρι να σου κάτσει κάτι. Άντε να υποθέσεις πως θα ακούγεται μια κιθάρα πριν την δοκιμάσεις.

 
Jasemeister είπε:
Τι να πω, εγώ τα μόνα που θεωρώ στάνταρ στο σύμπαν είναι ότι ο Lemmy είναι θεός και ότι δεν υπάρχει καλύτερη σπανακόπιτα από αυτή της μάνας μου.
Ααα όλα κι'όλα. Ο Lemmy είναι το σύμπαν και Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ.

 
Η μάνα μου είναι Θεά και ο Lemmy φτιάχνει χάλια σπανακόπιτα.

Νικάω;;;

 
οχι o Lemmy κανει την καλυτερη σπανακοπιτα!

να επαναλαβω και την ερωτηση που εκανα πιο πριν:

Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα?

 
konu57 είπε:
οχι o Lemmy κανει την καλυτερη σπανακοπιτα!

να επαναλαβω και την ερωτηση που εκανα πιο πριν:

Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα?
Και που ξέρουμε εμεις τι ποσοστό διαφορών αντιλαμβάνεσαι και ποιες όχι;

 
konu57 είπε:
οχι o Lemmy κανει την καλυτερη σπανακοπιτα!

να επαναλαβω και την ερωτηση που εκανα πιο πριν:

Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα?
Αυτό προσπαθώ και εγώ να καταλάβω, όσα χρόνια παρακολουθώ το Noiz. Και εάν έχει κάποια διαφορά (πχ πρίμα) είναι τέτοια που δεν μπορώ να τη ρυθμίσω με το Tone μου και χάνω τον ύπνο μου?

 
audiokostas είπε:
Και που ξέρουμε εμεις τι ποσοστό διαφορών αντιλαμβάνεσαι και ποιες όχι;
Σωστότατος....γι αυτό ψάχνω ένα (αντίστοιχο) test Hisihara για τον ήχο...στο χρώμα έχω καθαρίσει...

 
@audiokostas:

Καλη ερωτηση!

Γι'αυτο κι εγω που δεν ακουω πολλες διαφορες παιρνω τη στρατο-τελε μου και ειμαι ευτυχισμενος. :D

@Marathon:

Προσωπικα αν εψαχνα για διαφορες αναμεσα σε ξυλα ή αλλα υλικα θα κοιταγα περισσοτερο οχι διαφορες πχ σε πριμα,μπασσα κλπ αλλα διαφορες στη συμπερισφορα, δηλαδη περισσοτερο sustain, ελαχιστο sustain κλπ, αλλα και παλι μπορω να επηρεασω το αποτελεσμα με την καταλληλη γεφυρα και το λοιπο hardware, οπότε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προφανώς ισχύει ότι και για τις σπανακόπιτες-κολοκυθόπητες(τις δεύτερες δεν τις πάω μία) ;D

Πάντως άκουσα ότι για να μήν κλαίει ο ιδιοκτήτης τα λεφτά του, τα κομμάτια που λείπουν του τα δίνουν για πρες παπιέ και τάκους στις πόρτες...(κουρδισμένες και οι πόρτες?)

Είναι πάντως άσχημη, δεν είναι?

 
konu57 είπε:
@Marathon:

Προσωπικα αν εψαχνα για διαφορες αναμεσα σε ξυλα ή αλλα υλικα θα κοιταγα περισσοτερο οχι διαφορες πχ σε πριμα,μπασσα κλπ αλλα διαφορες στη συμπερισφορα, δηλαδη περισσοτερο sustain, ελαχιστο sustain κλπ, αλλα και παλι μπορω να επηρεασω το αποτελεσμα με την καταλληλη γεφυρα και το λοιπο hardware, οπότε...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πρέπει να μάθουμε (νομίζω) να ξεχωρίζουμε τι εννοούμε ήχο (και τι τον προκαλεί) και τι συμπεριφορά οργάνου. Πάντως για τη συγκεκριμένη θα ήμουν πολύ περίεργος να δώ εάν όλη αυτή η απώλεια μάζας της περιορίζει το sustain

Είναι πάντως άσχημη, δεν είναι?
Για τα γούστα μου, KAKAσχημη!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top