Περί live

Τα προωθησα μαζι με κανα δυο αλλα που βρηκα.

Ευχαριστω!

 
Στο πρωτο λαιβ τα ειπαμε ολα γρηγορα.

Στο δευτερο τα ειπαμε ολα πιο αργα....

Ημουν κακος στα σολο, αλλα ημασταν καπως καλυτεροι στο συνολο.

Εχω πεισμωσει αρκετα διοτι δεν ακουω αυτο που θελω να ακουσω.

Δουλεια, δουλεια, δουλεια....

Ειχα υποσχεθει και οπτικοακουστικο υλικο....

Standbyme.mp3

Route66.mp3

FB_IMG_1535630608472.jpg

 

Attachments

να κανω μια ψιλοασχετη

χρησιμοποιω το boss ls2 για επιλογη απο 2 setup.

δεν παιζει αυτο και ρολο buffer?

 
gkourmoul1 είπε:
Στο πρωτο λαιβ τα ειπαμε ολα γρηγορα.

Στο δευτερο τα ειπαμε ολα πιο αργα....

Ημουν κακος στα σολο, αλλα ημασταν καπως καλυτεροι στο συνολο.

Εχω πεισμωσει αρκετα διοτι δεν ακουω αυτο που θελω να ακουσω.

Δουλεια, δουλεια, δουλεια....

Ειχα υποσχεθει και οπτικοακουστικο υλικο....
Ψιλοχαλια αλλα τις ξερω αυτες τις ... "εσωτερικες" ηχογραφησεις.

Τις περισσοτερες φορες ειναι παραπλανητικες και εξω δεν ακουγεται ετσι το συνολο.

Επισης, αυτα τα τραγουδια δεν παιζονται ευκολα με trio.

Παρτε και ενα keyborad να σε βοηθησει.

Εχεις και το συνηθες προβλημα με τους περισσοτερους, δεν αλλαζει η σταθμη οταν κανεις σολο και απλα αδειαζει ολη η μιξη. Ουτε βαζεις καποιο delay να γεμισει λιγο ο "χωρος".

Θελεις ενα clean booster στο τελος να δινει ενταση (γιατι αν περιμενεις απ τον ηχοληπτη ....)

 
Πραγματικα, αλλο ηχο ακουγα live και αλλο χαλια ηχο εχει η κιθαρα στην ηχογραφηση. Στα βιντεακια που εχω ειναι πολυ καλυτερος και πιο γεματος

Delay ειχα on στα πιο πολλα τραγουδια. Ισως ηθελε παραπανω ενταση...

Θα πρεπει να επαναφερω το tc mini spark μετα τα od. Βεβαια στα πιο πολλα τραγουδια πχ come together, ξεκινουσα με volume στο 8 και στα σολακια πηγαινα στο 10.

Keybordιστα ψαχνω καιρο. Εκλεισα σημερα τον μοναδικο στην περιοχη. Απλα πρεπει να περιμενω να τελειωσει το τελευταιο ετος της σχολης του συν τον στρατο....

Cometogether.mp3

 

Attachments

Άποψη: Εχετε το 70%. Κιθαρίστα και τραγουδιστή που κουβαλάει την μπάντα.

Τα άλλα 2 μέλη θέλουν μεγαλύτερη αυτοπεποιθηση και ομαδικό παίξιμο που είπε ο Σπύρος για να να αποκτήσουν groove.

Τα σόλο τα παίζεις αναγκαστικά σε... κενό. Μέχρι να βρείς τέταρτο άτομο, περιόρισε τα σε πιο μετρημένα και προμελετημένα.

Σε καλή φάση είσαι.

 
Ο μπασιστας ασχολειται 8 μηνες με το οργανο του. Επαιζε μονο κιθαρα πριν.

Ο ντραμερ επαιζε και αυτος κιθαρα και κανει 1,5 χρονο μαθηματα τυμπανα.

Να 'ναι καλα τα παιδια, προσπαθουν πολυ.

Ειμαστε σε καλη φαση γενικοτερα και η αυτοπεποιθηση ερχεται σιγα σιγα επειτα απο πολλες ωρες προβων και παραλληλα ατομικης βελτιωσης.

Ετσι μου ερχεται να κανω ο,τι κανει ο απο κατω....

5874FB59-gabriel-guardian-simultaneous-guitar-keyboard-shredder-performs-queens-bohemian-rhaps...jpg

 
Μην σκοτίζεσαι. Τα πιο δημιουργικά σχήματα και ιδέες προέκυψαν απο ελλείψεις.

Αν δεν σου κάθεται με τον "πατροπαράδοτο" τρόπο το τριο και η παρέα είναι φιλότιμη, θα βρεις την άκρη. Είτε προσαρμόζοντας το ρεπερτόριο, είτε το παίξιμο, είτε το όργανο.

Ετσι είπε κι ο Δαρβίνος. ;)

 
Μεχρι ποσα τετραγωνικα κλειστου χωρου, γεματο κοσμο, μπορουμε να καλυψουμε χωρις να συνδεσουμε ντραμς, μπασο και ενισχυτη κιθαρας στην κονσολα? Ο ντραμερ βαρα δυνατα, ο μπασιστας εχει 500watt SS ενισχυτη, και ο κιθαριστας παιζει με 25watt. Η φωνη θα συνδεθει στην κονσολα, και ισως και η μποτα. Παιζουμε ροκ.

Ειμαστε στην διαδικασια αγορας συμπληρωματικου εξοπλισμου, και θα κριθουν πολλα απο την απαντηση...

 
Μεχρι ποσα τετραγωνικα κλειστου χωρου, γεματο κοσμο, μπορουμε να καλυψουμε χωρις να συνδεσουμε ντραμς, μπασο και ενισχυτη κιθαρας στην κονσολα? Ο ντραμερ βαρα δυνατα, ο μπασιστας εχει 500watt SS ενισχυτη, και ο κιθαριστας παιζει με 25watt. Η φωνη θα συνδεθει στην κονσολα, και ισως και η μποτα. Παιζουμε ροκ.

Ειμαστε στην διαδικασια αγορας συμπληρωματικου εξοπλισμου, και θα κριθουν πολλα απο την απαντηση...
Ακόμα και σε 30-40τμ μαγαζί, PA θα χρειαστείτε. Δεν είναι θέμα εντάσης. Άμα φουλαρετε τα μηχανήματα σας θα ακούγεστε (αφού κάνετε ζημιά στα αυτιά σας, διότι θα γίνεται '' πόλεμος" στο stage για να καταφέρουν να σας ακούσουν σωστά οι πίσω πίσω). Είναι θέμα σωστής μίξης ώστε να ακούγεται αρμονικο και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα. Πάρτε ηχεία και κονσόλα,  μιξαρετε σωστά τα όργανα, στηστε τα ηχεία στο σωστό ύψος και παίξτε. 

Για να καταλάβεις ότι δεν είναι θέμα έντασης, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Ο ντράμερ μας όταν παίζει με κανονικά ντραμς, έβαζε μικρόφωνο μόνο στην μπότα. Ταμπουρο, crash, βαθύ κτλ δεν έβαζε γιατί ακούγονται έτσι και αλλιώς σε όλους, και στο κοινό και σε εμάς. Όταν έπαιξε με ηλεκτρονικά ντραμς συνδεδεμένα κανονικά στην κονσόλα  στο ίδιο gig, μπορεί να μην τον ακούγαμε το ίδιο δυνατά πάνω στην σκηνή, αλλά η μπάντα από κάτω  ακουγονταν 10 φορές καλύτερη. Για μένα όσο μικρό και να ναι το μαγαζί, τα ντραμς πρέπει να έχουν μικρόφωνα παντού και ας ακούγονται από φυσικού τους. Πόσο μάλλον τα υπόλοιπα όργανα. 

 
Οποτε προφανως για τα 70 τ.μ., οπου μας ενδιαφερει, δεν τιθεται λογος για το εαν πρεπει να συνδεθουμε σε κονσολα ή οχι.

Θα χρειστουμε και μονιτορ ολοι, ή μονο η φωνη?

 
Οποτε προφανως για τα 70 τ.μ., οπου μας ενδιαφερει, δεν τιθεται λογος για το εαν πρεπει να συνδεθουμε σε κονσολα ή οχι.

Θα χρειστουμε και μονιτορ ολοι, ή μονο η φωνη?
Δεν τίθεται καν λόγος.

Το αν θα χρειαστείτε μόνιτορ ή όχι, είναι δικό σας θέμα και θέμα της διάταξης του stage, των ηχείων κτλ.

Σε μεγάλα stage, συναυλίες, φεστιβάλ κτλ όπου τα μέλη της μπάντας έχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, μόνιτορ θα χρειάζονται όλοι, αλλά συνήθως αυτά τα παρέχει το club που έχει τόσο μεγάλο stage ή ο ηχολήπτης - το συνεργείο αν μιλάμε για συναυλίες, φεστιβάλ κτλ.

Σε gigs, δεν νομίζω ότι χρειάζονται μόνιτορ πέρα από την φωνή. Τα μέλη της μπάντας είναι κοντά το ένα στο άλλο, ακούνε καθαρά τον ντράμμερ, ο κάθε κιθαρίστας-μπασίστας είναι στημένος (συνήθως) κοντά στον ενισχυτή του και χρησιμοποιεί σαν ''μόνιτορ'' τον ίδιο του τον ενισχυτή.

Υπάρχει επίσης περίπτωση που τα in ear monitors είναι πιο χρήσιμα από ένα μόνιτορ. Για παράδειγμα ο μπασίστας μας πολλές φορές δεν φέρνει ενισχυτή, αλλά παίζει με di-προενίσχυση. Στην περίπτωση που ο χώρος δεν επιτρέπει να κάθεται μπροστά από τα ηχεία μας, δεν ακούει καν την παίζει (και μην ξεχνάμε ότι τα μπάσα ''σκάνε'' αρκετά πιο μακρυά από την θέση του ηχείου, πράγμα που κάνει την δουλειά του ακόμα πιο δύσκολη). Επομένως σε αυτή την περίπτωση τα in ears τον έσωσαν.

Με λίγα λόγια, το πόσα μόνιτορ και του είδους θα χρειαστείτε, είναι καθαρά θέμα στησίματος της μπάντας σε σχέση με τον διαθέσιμο χώρο, ακόμα και το πόσα πράγματα χωράνε στο αμάξι σας παίζει ρόλο.... Δεν υπάρχει μια λύση για όλα. Ένα μόνιτορ φωνής είναι μια καλή αρχή.

 
Εχουμε εναν σχετικα μικρο μεικτη με ενα αυτοενισχυομενο ηχειο οπου κανουμε τις προβες. Θα το χρησιμοποιησουμε ως μονιτορ φωνης. Θα παρουμε 2 καταλληλα ηχεια και μια μεγαλυτερη κονσολα. Επισης, μικροφωνα, βασεις και καλωδια.

Αυτα για αρχη, και βλεπουμε στην πορεια για τυχον αναγκες. Εχουμε στοχο να καλυπτουμε εναν μικρο χωρο με δικο μας εξοπλισμο. Για μεγαλυτερα events τοτε θα υπαρχει ενοικιαζομενος με ηχοληπτη

Ησουν αναλυτικοτατος! Ευχαριστω!

 
Σημερα εχω live σε κλειστο χωρο, και εχω καποιες αποριες:

Το delay να το εχω σε σχετικα ψηλο level για εισαγωγες και σολο, ή να το εχω σε πιο χαμηλο level μονιμα ανοικτο? Εχω μονιμα ανοικτο και reverb. Μιλαω κυριως για ροκ μουσικη. Ειμαι η μοναδικη κιθαρα.

Επισης, τι διαρκειας διαλλειμα συνηθιζεται στη μεση της βραδιας?

 
με μετρονομο που αλλαζει presets με τη μπακετα κλπ, το ειχε ενας ντραμερ σε μια δουλεια, αλλα δεν θυμαμαι μαρκα κλπ.

Θυμαμαι οτι πριν τελειωσει το κομματι αλλαζε preset και πηγαινε στο επομενο κι αυτο αναβοσβηνε φωτακι με την ταχυτητα του επομενου κομματιου
Πολύ λίγοι ντράμερ στα γκρουπ που έπαιξα τα τελευταία χρόνια δεν το κάνουν πια. Μονο ένας βραζιλιάνος τζαζ ντραμερ απ' ότι θυμάμαι, έπαιζε (αλάνθαστα) στα τέμπο χωρίς μετρονόμο. Όχι πως λέει και κάτι αυτό, δεδομένου ότι οι περισότεροι βοηθούνταν τόσο πολύ με τον μετρονόμο να τους δίνει τεμπο, ώστε κατά κανόνα ήταν/είναι άψογοι. Και βοηθάει και την μπάντα βέβαια.
Γιώργο, θα συνιστούσα να το δοκιμάζατε πρώτα στις πρόβες και ν μην το εγκαταλείψετε αν συναντήσετε ζόρι στο να ακολουθήσετε το κλικ του ντράμερ. Μερικές φορές, αν το κομμάτι έχει πολλές παύσεις ή διαφορετικά ρυθμικά μέρη, είναι λίγο tricky αλλά μετά από κάμποσες δοκιμές συνηθίζεται από όλους.

 
Αυτό.

Ειδικά αν είσαι ο μόνος κιθαρίστας στην μπάντα.
Το ιδιο ισχυει για τραγουδια με πιο βαρυ ηχο (nirvana, sabbath, him κλπ)?

Σε ρυθμικα funky και reggae το κλεινω?

Ευχσριστω!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το ιδιο ισχυει για τραγουδια με πιο βαρυ ηχο (nirvana, sabbath, him κλπ)?

Σε ρυθμικα funky και reggae το κλεινω?

Ευχσριστω!


Εξαρτάται τι ήχο θέλεις,αν έχει tap tempo μπορείς να το έχεις μόνιμα ανοιχτό αλλά στο σωστό tempo

 
Νομίζω πως το τι θα κάνεις με το delay είναι θέμα γούστου. Θα σου λήψει ή θα σε ενοχλήσει.

Κι εγω το έχω σχεδόν μόνιμα ανοικτό και χαμηλά στα σόλο αλλά στα ρυθμικά το κλείνω ή ρυθμίζω τουλάχιστον με το tap tempo.

Οσο για το διάλειμμα δεν νομίζω να υπάρχει κανόνας πέρα απο την αντίδραση του κοινού αλλά και τον χώρο που παίζετε. Πριν τους δεις να χάνουν το ενδιαφέρον τους ή να φεύγουν, ξεκινάς. Γύρω στο τέταρτο maximum θα έλεγα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top