pay 2 play ( η νεα μοδα , υποθετικα ερχομενη στην Ελλαδα)

Απο προσωπικη εμπειρια μιλοντας παντα, τετοια μαγαζια ΔΕΝ θα κλεισουν, γιατι ο ιδιοκτητης ειναι πονηριδης. ΞΕρει που τα κανει αυτα. Τα κανει πχ σε εμενα που κανω περιστασιακα gigs κ οχι πχ στους "Carabella's balls" οι οποιοι παιζουν συχνα κ εχουν λαο απο πισω τους, κ εχουν τα @@ να του πουν , οχι ρε μεγαλε, αν μας θες θα δεχτεις τους δικους μας ορους αλλιως παμε αλλου, κ εκει τους δεχοντε κ κανουν μωκο. Σε εμενα που με λενε " Κακομοιρογλου" κανουν τις μαγκιες , γιατι ξερουν οτι ειμαι χομπιστας κ κανω τη κ....λα μου κ ξερουν οτι δε μπορω να τους βλαψω. Μια αλλη λυση ειναι να προσλαβεις μανατζερ που να σου κλεινει δουλειες, που να ξερει που να παει κ με ποια μαγαζια εχει κονε. Βεβαια ο μανατζερ κοστιζει κ πρεπει στην αρχη να σπρωξεις φραγκα , ελπιζοντας στο μελλον οτι θα τα παρεις πισω , κ ρισκαρεις γιατι μπορει να μπεις κ μεσα απ την αλλη.

 
jose είπε:
Απο προσωπικη εμπειρια μιλοντας παντα, τετοια μαγαζια ΔΕΝ θα κλεισουν, γιατι ο ιδιοκτητης ειναι πονηριδης. ΞΕρει που τα κανει αυτα. Τα κανει πχ σε εμενα που κανω περιστασιακα gigs κ οχι πχ στους "Carabella's balls" οι οποιοι παιζουν συχνα κ εχουν λαο απο πισω τους, κ εχουν τα @@ να του πουν , οχι ρε μεγαλε, αν μας θες θα δεχτεις τους δικους μας ορους αλλιως παμε αλλου, κ εκει τους δεχοντε κ κανουν μωκο. Σε εμενα που με λενε " Κακομοιρογλου" κανουν τις μαγκιες , γιατι ξερουν οτι ειμαι χομπιστας κ κανω τη κ....λα μου κ ξερουν οτι δε μπορω να τους βλαψω. Μια αλλη λυση ειναι να προσλαβεις μανατζερ που να σου κλεινει δουλειες, που να ξερει που να παει κ με ποια μαγαζια εχει κονε. Βεβαια ο μανατζερ κοστιζει κ πρεπει στην αρχη να σπρωξεις φραγκα , ελπιζοντας στο μελλον οτι θα τα παρεις πισω , κ ρισκαρεις γιατι μπορει να μπεις κ μεσα απ την αλλη.
Φίλε μου, αν και σέβομαι την οργή σου θέλω να σου ξαναεπισημάνω το εξής:

Εαν δεν σεβαστείς και παρουσιάσεις τον εαυτό σου σαν επαγγελματία (από την πρώτη έως την τελευταία λεπτομέρεια) μην περιμένεις από τον εκάστοτε μαγαζάτορα να σε εκλάβει με αυτόν τον τρόπο.

Εαν θεωρείς, απεναντίας, τον εαυτό σου κακομοίρογλου, ή εαν -άθελά σου- παρουσιάζεσαι έτσι / δίνεις αυτήν την εντύπωση, τότε αντίστοιχα και θα σε πληρώσουν.

Επίσης, κάνε μια βόλτα στα μαγαζιά να ακούσεις τις μπάντες που παίζουν "επαγγελματικά" και σύγκρινε εαυτόν με εκείνες. Βρίσκεις πολλά κοινά σημεία? Ταυτίζεσαι? Εαν ναι, υπάρχει κάποιο πρόβλημα στους άλλους τομείς. Επίσης, εαν καμία από αυτές τις μπάντες δεν παίζει στο αντίστοιχο μαγαζί και εσύ θα ήθελες να ακολουθήσεις τον δρόμο τους, μήπως απλώς δεν πρέπει να ξαναπας να παίξεις εκεί?

Τώρα τα περι χαρακτηρισμού ως φραγκοφονιά απο τους φίλους σου κλπ, θα μου επιτρέψεις την εξής σκέψη/γνώμη: εαν είσαι ειλικρινής με τους φίλους σου κανείς δεν θα σε παρεξηγήσει.

Έχουν διατυπωθεί αρκετές ώριμες απόψεις στο thread για να σε κάνουν να σκεφτείς τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα. Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο να συνεχίσεις να εκφράζεις το ίδιο παράπονο.

Πάντα φιλικά,

Νίκος

 
Να επισημανω Νικο οτι αυτο δεν ειναι οργη της στιγμης για το γεγονος αυτο. Ειναι οργη γιατι ξεχειλισε το ποτηρι με τη καταντια αυτη. Παιζω πανω απο 10 χρονια σε σχηματα κ βλεπω οτι οσο παει κ χειροτερευει η κατασταση. Το γεγονος οτι χρησιμοποιησα το ονομα κακομοιρογλου ειναι απο ειρωνια. Δεν ειμαι τετοιος. ΕΙμαι περηφανος που παιζω τη μουσικη που μου αρεσει κ περηφανος που αρεσει σε πολλους αυτο που βγαζω μουσικα.

Κανω που λες βολτες σε πολλα μαγαζια , κ τι βλεπω? Σχηματα αμφιβολου ποιοτητας που με κανει να αναρωτιεμαι τι το ιδιαιτερο εχουν, κ ομως μαζευουν κοσμο σα προεκλογικη εκστρατεια χρησιμοποιοντας τετοιες μεθοδους κιολας. Η απλα καποιος εχει σπρωξει φραγκα κ εβαλε μανατζαρεους κ τον διαφημισαν η επειδη επειδυκνυει ενα καλλιγραμμο κορμι επι σκηνης αμφιβολου φωνης , η το χειροτερο η νεα μοδα. Κανεις ατελειωτα medleys, κ αλεθεις στο μιξερ απο rorry gallagher μεχρι Ευλαμπια κ Καλομοιρα ακομα. Κ φυσικα οι φωνες δεν ειναι παντα καταλληλες για ολα τα ειδη με αποτελεσμα να γινεται τρελλο καλαμπορτζιλικι κ φυσικα για να πιασουν ολα τα ειδη μουσικης κ να ικανοποιησουν το κοσμο.  Επισης εαν εχουν κλεισει ποσοστα απο τη καβα, θα ακουσεις καποια στιγμη " περνατε καλααα? ναιιι Δε βλεπω ομως να πινετε ρε παιδια" να τα αρπαξουν κ απο κει. Κ ποιος ο λογος να πας να δεις ενα τετοιο σοου ποτ πουρι? Δε πας καλυτερα σε ενα κλαμπ με dj? Λιγοτερα θα δωσεις. Κ φυσικα σε ενα τετοιο παιξιμο fast forward τραγουδιων θυσιαζεται η ποιοτητα η εκτελεστικη κ ερμηνευτικη. Αρα κ τσιγκολελετες στο μενου, αφου αρεσει στη χ μεριδα ατομων, κ στα @@ μας η μουσικη σας ταυτοτητα.

Οι φιλοι μου απ την αλλη δε θα με πουν φραγκοφονια γιατι θα τους εξηγησω. Οσοι ομως δεν ειναι φιλοι μου κ ηρθαν να με δουν? Ξερεις τα κακα νεα μεταδιδοντε με μεγαλυτερη ταχυτητα απο τα καλα. Αυτα τα ολιγα παλι. Ελπιζω να μη σας κουρασα με ολο το θεμα αλλα ειμαι αγανακτισμενος οσο δε παει

 
1. Η επιλογη τροπου και τοπου διασκεδασης ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη.

2. Η μεγαλη αποδοχη απο το κοινο δεν ειναι παντα εφαμιλλη με την ποιοτητα

3. Η ποιοτητα της μουσικης ειναι υποκειμεινικη.

Αφου jose παιζεις 10 χρονια σε σχηματα σιγουρα εχει και καλες στιγμες να θυμασαι. Συνεχισε να παιζεις και να μοιραζεσαι τη μουσικη σου με αυτους που την εκτιμουν

Πιστευω οτι απο το θεμα βρηκες πολλες συμβουλες απο τα υπολοιπα μελη και αυτος ηταν και αλλωστε ο σκοπος που ξεκινησε.

Δεν βλεπω το λογο να επαναλαμβανουμε τα ιδια πραγματα.

Νικος

 
Για να παίζουν τακτικά κάποιες μπάντες και να μαζεύουν κόσμο, κάτι κάνουν καλά. Προσπάθησε να βρεις τι είναι αυτό και δες αν μπορείς να το κάνεις και εσύ (είμαι σίγουρος οτι μπορείς). Δε μιλάω για αλλαγή μουσικής ταυτότητας και λοιπά. Δόξα να'χει ο Yalambis πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός που αν δεν ήσουν mainstream δεν είχες στον ήλιο μοίρα.

Αν παραπονιέσαι εσύ τόσο τι να πουν και οι Motorhead δηλαδή...write it off and move on. Τόσες σελίδες και ακόμα να ξεθυμάνεις;

 
Να ξεθυμανω κοματακι δυσκολο, να σταματησω να γραφω σελιδες γι αυτο το θεμα, ναι.

"Δε μιλάω για αλλαγή μουσικής ταυτότητας και λοιπά. Δόξα να'χει ο Yalambis πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός που αν δεν ήσουν mainstream δεν είχες στον ήλιο μοίρα"

Θα μπορουσες να μου εξηγησεις τι εννοεις εδω?

 
jose είπε:
Να ξεθυμανω κοματακι δυσκολο, να σταματησω να γραφω σελιδες γι αυτο το θεμα, ναι.

"Δε μιλάω για αλλαγή μουσικής ταυτότητας και λοιπά. Δόξα να'χει ο Yalambis πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός που αν δεν ήσουν mainstream δεν είχες στον ήλιο μοίρα"

Θα μπορουσες να μου εξηγησεις τι εννοεις εδω?
Δεν έχω πρόβλημα να γράφεις, απλά με απασχολεί οτι πρέπει την οργή να τη μετατρέψεις σε κίνητρο και ώθηση να προχωρήσεις προς καλύτερα πράγματα. Γράψε ενα τραγούδι για τους άπληστους επιχειρηματίες σε στυλ Show Business AC/DC  :D

Σε προηγούμενο ποστ γράφεις:

Κανω που λες βολτες σε πολλα μαγαζια , κ τι βλεπω? Σχηματα αμφιβολου ποιοτητας που με κανει να αναρωτιεμαι τι το ιδιαιτερο εχουν, κ ομως μαζευουν κοσμο σα προεκλογικη εκστρατεια χρησιμοποιοντας τετοιες μεθοδους κιολας. Η απλα καποιος εχει σπρωξει φραγκα κ εβαλε μανατζαρεους κ τον διαφημισαν η επειδη επειδυκνυει ενα καλλιγραμμο κορμι επι σκηνης αμφιβολου φωνης , η το χειροτερο η νεα μοδα. Κανεις ατελειωτα medleys, κ αλεθεις στο μιξερ απο rorry gallagher μεχρι Ευλαμπια κ Καλομοιρα ακομα. Κ φυσικα οι φωνες δεν ειναι παντα καταλληλες για ολα τα ειδη με αποτελεσμα να γινεται τρελλο καλαμπορτζιλικι κ φυσικα για να πιασουν ολα τα ειδη μουσικης κ να ικανοποιησουν το κοσμο.  Επισης εαν εχουν κλεισει ποσοστα απο τη καβα, θα ακουσεις καποια στιγμη " περνατε καλααα? ναιιι Δε βλεπω ομως να πινετε ρε παιδια" να τα αρπαξουν κ απο κει. Κ ποιος ο λογος να πας να δεις ενα τετοιο σοου ποτ πουρι? Δε πας καλυτερα σε ενα κλαμπ με dj? Λιγοτερα θα δωσεις. Κ φυσικα σε ενα τετοιο παιξιμο fast forward τραγουδιων θυσιαζεται η ποιοτητα η εκτελεστικη κ ερμηνευτικη. Αρα κ τσιγκολελετες στο μενου, αφου αρεσει στη χ μεριδα ατομων, κ στα @@ μας η μουσικη σας ταυτοτητα.
Βλέπω Gallagher και Καλομοίρα στην ίδια πρόταση. Παλιότερα αν δεν έπαιζες αποκλειστικά την τοπική mainstream (ή τέλος πάντων ό,τι θεωρούσε ο μαγαζής mainstream) δύσκολα έκλεινες gig αλλά ευτυχώς αυτά ανήκουν στο παρελθόν.

 
Αν δεν είχε χρεώσει το έξτρα ποτό και σου δινε όλα τα εισητήρια τα ποτά θα ήταν καθαρά, η σκηνή μεγάλη, οι μπράβοι εντάξει και ο ήχος καλός;

Μάλλον όχι.

Θα παραπονιόσουν για τα παραπάνω όπως για την έλλειψη κλιματισμού, ασφάλειας γκρουπ και κοινού, ηχητικών, μεζούρας ποτών, εξυπηρέτηση, πρόσβαση κλπ κλπ ;

Μάλλον όχι

Σοβαρά τώρα πιστεύεις ότι ο κόσμος διαμορφώνει την άποψη για την μπάντα σου με βάση τα έξτρα 2 ή 3 ευρώ; Δηλαδή αν παίζατε τζάμπα θα σας βρίσκαν καταπληκτικούς και θα ξαναρχόντουσαν;

:-\

Τέλος πάντων, επειδή έχω την εντύπωση φίλτατε Jose ότι παραπονιέσαι λίγο παραπάνω από αυτό που πιστεύω ότι αξίζει το όλο ζήτημα, ΟΚ, έγινε, κακώς έγινε και έγινες (?) και εσύ σοφότερος και έκανες (?) και άλλους σοφότερους. Σε μια κατάσταση που (δυστυχώς υφίσταται αλλά και στην οποία) συμμετέχουμε, είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για την κατάληξή της.

 
audiokostas είπε:
Τέλος πάντων, επειδή έχω την εντύπωση φίλτατε Jose ότι παραπονιέσαι λίγο παραπάνω από αυτό που πιστεύω ότι αξίζει το όλο ζήτημα, ΟΚ, έγινε, κακώς έγινε και έγινες (?) και εσύ σοφότερος και έκανες (?) και άλλους σοφότερους. Σε μια κατάσταση που (δυστυχώς υφίσταται αλλά και στην οποία) συμμετέχουμε, είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για την κατάληξή της.
+100000000000000000000000

 
..πρέπει την οργή να τη μετατρέψεις σε κίνητρο και ώθηση..
+1

Το να παίξει μια μπάντα (που δεν αποτελεί πρώτο όνομα) σε κάποια μουσική σκηνή, είναι πράξη a priori άδικη εις βάρος της. Ο βαθμός εξαρτάται από το εκάστοτε μαγαζί, το πόσο καλυμένη είναι η ίδια η μπάντα σε παρόμοιες περιστάσεις και το πόσα χρήματα θα βγάλει ο εργοδότης, άρα και ο εργαζόμενος μουσικός (γιατί μια οικονομική συμφωνία χωρίς όρο προσεύλευσης, δεν θα τηρηθεί σε άδειο μαγαζί, ενώ το αντίθετο κατά 99% δεν ισχύει)

Φίλτατε jose, been there, ελπίζω την επόμενη φορά να πάνε καλύτερα τα πράγματα, με πιο πολύ προσοχή/τύχη!

 
Παιδες ευχαριστω, ας γινει η αφορμη αυτο το θεματακι να αλλαξει η κατασταση οσο γινεται. Εστω κ ενας να γινει σοφοτερος διαβαζοντας το ειναι κερδος. Ακομα περιμενω ιστοριες κ εμπειριες απο τους παλιοτερους για παρομοιες καταστασεις. Κ ναι δε φταινε μονο οι μαγαζατορες, φταιμε κ εμεις οι μουσικοι που το αφησαμε να γινει τοσο ανεξελεγκτο. Κ παλι αν σας κουρασα, θελω να ξερετε οτι δεν ειναι απο το μεμονομεμο αυτο περιστατικο, αλλα απο πολλα μαζι απανωτα χαστουκια απο διαφορα περιστατικα. Σας ευχαριστω για την υπομονη σας

 
παρομοιο ζητημα ειχε παιξει και εδω για οποιον ενδιαφερεται.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=176088.0

οι αποψεις μου λιγο πολυ γνωστες, παρολα αυτα εχω μερικες σκορπιες σκεψεις πανω στο θεμα τις οποιες θελω να μοιραστω.

εχω κανει αρκετες εμφανισεις τα τελευταια χρονια σε μαγαζια και ΠΟΤΕ δεν με εχει ριξει μαγαζατορας.εχει τυχει να εχουμε μια γκρινια τυπου''ξερετε, δεν ειχαμε μεγαλη καταναλωση'' αλλα πραγματικα ποτε δεν εχω παρει λιγοτερα χρηματα απο οσα συμφωνησα.

ποτε δεν εχω πιει λιγοτερα ποτα απο οσα ειχα κανονισει και ποτε δεν μου εχουν αρνηθει να εχω μια λιστα με φρι ατομα.

εχω κλεισει δεκαδες λαιβ σε ενα μικρο λαιβαδικο της αθηνας και μονο μια φορα ειχα προστριβη με μπαντα.

πανω απο δεκαπεντε μουσικοι απο το νοιζ εχουν εμφανιστει στο μαγαζι και δοξα τω θεω, μπορουν να βεβαιωσουν (ελπιζω) πως δεν υπηρξε καποιο ουσιαστικο προβλημα.

ακομα και τα μικροπροβληματακια που οπως και να το κανουμε παντα θα υπαρχουν, με καλη θεληση απο τους καλλιτεχνες, το μαγαζι και εμενα παντα τα λυναμε.

οποτε αναρωτιεμαι!

τι φταιει στην δικη σου περιπτωση φιλε χοσε?

μηπως εδω ταιριαζει το γνωμικο''η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζεις?''

εκτος αυτου, παρτε το χαμπαρι, μπαντα που δεν μπορει να στηριξει λαιβ ακομα και χωρις να φερει ΚΑΝΕΝΑΝ γνωστο της δεν εχει κανενα μελλον στην νυχτερινη ζωη και πιθανοτατα κανενα δικαιωμα στις διαπραγματευσεις.

οπως και να το κανουμε, αν παιζετε μονο για τους φιλους σας, αντε και μερικους φιλους των φιλων σας....αστα να πανε.

τελος για την ωρα.

πι.ες. μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω πως εγραφες και πιο παλια με αλλο νικ.

 
Μιά και πιστεύω πως ανήκω στους παλαιότερους 8), να πω 2-3 πραγματάκια...

Πρώτα να πω οτι νοιώθω θάλεγα απόλυτα τον Χοσέ και γενικώτερα είμαι μαζί του. Απο την άλλη, όλοι όσοι γράψατε σε τούτη τη συζήτηση, έχετε δίκιο, λίγο ή περισσότερο...

Όπως πάντα σχεδόν, η αλήθεια προκύπτει απο την ανάλυση και την αξιολόγηση που κάνει ο καθείς στα όσα(αρκετά) ακούστηκαν. Και η αλήθεια έχει πολλά πρόσωπα...

Είχα -κι εν πολλοίς εξακολουθώ νάχω- την τύχη να παίζω μ'ένα γκρούπ που μαζί του έζησα αγωνίες, τραγωδίες, αποθεώσεις, κολλήματα, να καβαλήσω τ'όνειρο και να παίξω σε χιλιάδες εμφανίσεις, σε συνθήκες που ποικίλλουν σε απίστευτο βαθμό. Δεν θ'αναφερθώ σε συγκεκριμένα παραδείγματα, απλά θέλω να σας πω τα εξής:

Ναι, είναι τραγικό να εξαρτάσαι απο την ακύρωση ή μη μιάς συναυλίας...

Ναι, είναι αδιανόητα ψυχοφθόρο να προσπαθείς να κρατήσεις κάποια στάνταρ στις επιλογές σου και με το πέρασμα των χρόνων προκειμένου να διατηρήσεις το μίνιμουμ (δηλ. να παίξεις αυτό που αγαπάς) τα στάνταρ αυτά να χαμηλώνουν και να νοιώθεις τόση απελπισία και ανημπόρια...

Ναί, μπορείς να θεσπίσεις αρχές και όρια, μπορείς όμως να τα κρατήσεις σε βάθος χρόνου;

Ναι, μπορεί για λόγους που ακούστηκαν το όνομα σου να κηλιδωθεί και πολλές φορές εν αγνοία σου -και για άλλους λόγους...

Όχι, τα πράγματα δεν είναι πάντα απλά...

Όχι, τα χαρτιά δεν είναι για πέταμα, όταν όμως έχεις χρόνο, χρήμα, καβάντζες...

Όχι, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τόσο δυνατό να σε σταματήσει όταν πιστεύεις, αγαπάς, ακούς, θέλεις κι έχεις στομάχι και κοχόνες...

Ναι, μπορεί να σε νικήσουν (μάλλον...).

Ο συγκερασμός των σκέψεων κι απόψεων που εγράφησαν μπορεί σίγουρα να μας κάνει εξυπνότερους και δυνατότερους.

Το δίκαιο έχει νόμους και στεγανά, η δικαιοσύνη πάλι όχι...

Συγχωρέστε μου το ύφος μονολόγου, απλά ήθελα να πώ είμαι εδώ και ακούω...

 
BigAlejandro είπε:
εχω κανει αρκετες εμφανισεις τα τελευταια χρονια σε μαγαζια και ΠΟΤΕ δεν με εχει ριξει μαγαζατορας.εχει τυχει να εχουμε μια γκρινια τυπου''ξερετε, δεν ειχαμε μεγαλη καταναλωση'' αλλα πραγματικα ποτε δεν εχω παρει λιγοτερα χρηματα απο οσα συμφωνησα.

ποτε δεν εχω πιει λιγοτερα ποτα απο οσα ειχα κανονισει και ποτε δεν μου εχουν αρνηθει να εχω μια λιστα με φρι ατομα.
εμένα φίλε μου έχει συμβεί μία φορά να με ρίξουν. Απλά δεν ξαναπήγα. Στην πορεία μάλιστα, σταμάτησαν να πηγαίνουν γενικά να παίζουν μπάντες στο συγκεκριμένο μαγαζί. Τυχαίο? δε νομίζω  ;D

Όχι, τα χαρτιά δεν είναι για πέταμα, όταν όμως έχεις χρόνο, χρήμα, καβάντζες...
Ακριβώς!!! Είναι πολύ δύσκολο για έναν νέο μουσικό που παίζει '' εδώ και εκεί'' να κλείνει ''δουλειές'' με συμφωνητικά ή ό,τι αλλό.

Όχι, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τόσο δυνατό να σε σταματήσει όταν πιστεύεις, αγαπάς, ακούς, θέλεις κι έχεις στομάχι και κοχόνες...
;D ;D ;D

Συγχωρέστε μου το ύφος μονολόγου, απλά ήθελα να πώ είμαι εδώ και ακούω...

πολύ ωραία τα λες Ηλία!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μια διευκρινηση για την ιδεα του συμφωνητικου που ειχα αναφερει απο την αρχη ωστε να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

1. Συναντηση με τον υπευθυνο του μαγαζιου στον συναυλιακο χωρο. Εκτος απο την προσωπικη επαφη ειναι καλο να δουμε και το χωρο ωστε να ξερουμε τι μας περιμενει οταν θα παιξουμε στην συναυλια. Συμφωνουμε την ημερα και του ορους και ανανεωνουμε την συναντηση μας για την υπογραφη του συμφωνητικου

2. Στη νεα συναντηση υπογραφουμε το συμφωνητικο και εχουμε και λιστα με τον εξοπλισμο που ειτε θα φερουμε εμεις ειτε θα χρησιμοποιησουμε απο το χωρο. Ειναι καλο να συνατησουμε και τον ηχοληπτη του χωρου σε αυτη την συναντηση για να λυσουμε τυχον λανθασμενες εντυπωσεις η αποριες που μπορει να υπαρχουν.

Δεν υπαρχει πουθενα η εμπλοκη δικηγορου η νομικου, το συμφωνητικο απλα αναφερει την προφορικη συμφωνια μας. Δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να συμφωνησει καποιος μια συναυλια με email η τηλεφωνικα (εκτος και εαν εχει μανατζερ η ειναι αρκετα γνωστος). Οσα συγκροτηματα επιχειρουν να παιξουν χαλασμενο τηλεφωνο με τον ιδιοκτητη τοτε απλα αυξανουν τις πιθανοτητες τα πραγματα να πανε στραβα.

Οσο νωριτερα κλεισουμε μια συναυλια τοσο καλυτερα (δεν χρειαζεται να την ανακοινωσουμε απο νωρις, αλλα μας βοηθαει να προετοιμαστουμε)

Η ελλειψη προωθησης με εντυπα του καταστηματος γινεται για δυο λογους

1. Το καταστημα δεν τυπωνει εντυπα γιατι δεν ειναι στην πολιτικη του (δεν μπορουμε να τον υποχρεωσουμε να αλλαξει τους κανονες του)

2. Το καταστημα τυπωνει εντυπα αλλα οταν μια συναυλια κλεινετε μια εβδομαδα πριν ειναι αδυνατο να μπει το ονομα γιατι τα εντυπα εχουν ηδη τυπωθει με το μηνιαιο προγραμμα.

Οσο πιο νωρις κανονιζουμε κατι τοσο πιο καλα. Δεν πιστευω οτι υπαρχει δικαιολογια για την ολιγωρια και την προχειρη αντιμετωπιση παρα μονο οτι κανουμε χαβαλε και δεν το βλεπουμε σοβαρα, τοτε και ο ιδιοκτητης ειναι πιο ευκολο να κανει χαβαλε και να μην τηρησει την συμφωνια.

Νικος

 
jose όταν κατάλαβες ότι χρέωσε 10+ποτό γιατί δεν είπες πέντε φορές στο μικρόφωνο τις ευχαριστίες σου για το μαγαζί που σε φιλοξένησε να παρουσιάσεις τη δουλειά σου κι οτι κερνάει σφηνάκια,5-10 γύρες σφήνες επι 60 άτομα ρεφάρισες (κι ας μην πάρεις μια) σωστός?

Όσο για συμφωνητικά εμένα έχει τύχει να μου ζητάνε αυτοί,εγώ ποτέ δε ζήτησα άσχετα αν την πάτησα κάποιες φορές όπως όλοι μας.

Ένας τέτοιος τύπος με πλησίασε κάποτε και μου μίλαγε για συμφωνητικά και ποινικές ρήτρες και τελικά ευτυχώς γι αυτόν που δεν υπογράψαμε στο παραένα γιατί χάλασε η συμφωνία απο εξωτερικό παράγωντα ;D ;) ;Dδηλ. (θα την πάταγε και τον φύλαξα γιατι γνώριζα τι πρόκειται να παιχτεί)θα έπαιρνα χρήματα που δε θα τα είχα δουλέψει.Εγώ δε θα το έκανα(αλλά δε ζώ απ τη μουσική). :-\

Τα λαμόγια τα ξέρει ο κόσμος και δε συνεργάζεσαι,τ αποφεύγεις,αλλά πρέπει πρώτα απ όλα να είμαστε υπέρ της καλής  συνεργασίας ...

Αλλωστε η γκρίνια είναι το αλατοπιπερο της αγάπης όπως λέει κι ένας φίλος ;D ;D ;D ;D

 
Αλεχαντρο οσα λεω δεν ειναι καινουρια , κ πολλοι την εχουν πατησει , κ επειδη υπαρχει θεματακι οπως ειδαμε, ισως κ ταυτιση αποψεων. Εξακολουθω να πιστευω πως η φαση του συμφωνητικου δεν παιζει, επειδη ακριβως πρεπει να κοπουν παραστατικα κ να τηρηθουν τα μινιμουμ της συμβασης για τον μουσικο, που εαν δεν εισαι γνωστο ονομα κανενας μαγαζατορας δε ρισκαρει κ αν μιλησεις για τετοια σου ριχνει πορτα. Τα λεω γιατι το βιωσα κ αυτο

Οσο για την ιστορια με τα σφηνακια , ειναι μια καλη ιδεα, αλλα δε το καναμε γιατι νομιζαμε οτι κατι θα παρουμε στο τελος, χαχα. Θα θελα να βλεπα τη φατσα του λαμογιου αυτου οταν θα το λεγαμε στο μικροφωνο. Α ρε γλεντια. Να δω μετα κ εμεις πως θα φευγαμε. χαχα

 
Θα κάνω και ΄γω μια παρέμβαση. Παίζω μ' ένα γκρουπ διασκευές από την ιστορία του rock (ως επί το πλείστον άγνωστα-αριστουργηματα κατά την άποψή μας). Η τύχη μας βοήθησε και κάνουμε τακτικά live, επιλέγουμε χώρους και ημερομηνίες. Ποτέ δεν μας έριξε κανένας στο οικονομικό. Και το ανέκδοτο της ιστορίας όταν διανθίζουμε το πρόγραμμα μας με εμπορικούς ήχους, την ακούμε κιόλας απο τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού ως εξής <<το γκρουπ είναι 'κει, παίξτε αυτό για να γουστάρω εγώ και οι δικοί μου>>. Δεν περιμένω να ζήσω από τη κιθάρα, ζω όμως κατά ένα μεγάλο ποσοστό γι' αυτήν.

 
Φιλε Νεστορα πολυ απλα , κ οι εξαιρεσεις υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα. Αν ο μαγαζατορας αυτος γουσταρει αυτο που κανει κ δεν ειναι λατρης τσιγκολελετας κ φραγκοφονιας, κ ειναι ροκακιας με τα μπουνια τοτε καλως σας τη λεει. ΓΙατι πιθανον να χει κ θαμωνες ροκακηδες μεχρι τα μπουνια κ εσεις παιζοντας εμπορικα του χαλατε απλα τη πιατσα.

 
jose είπε:
Αλεχαντρο οσα λεω δεν ειναι καινουρια , κ πολλοι την εχουν πατησει , κ επειδη υπαρχει θεματακι οπως ειδαμε, ισως κ ταυτιση αποψεων. Εξακολουθω να πιστευω πως η φαση του συμφωνητικου δεν παιζει, επειδη ακριβως πρεπει να κοπουν παραστατικα κ να τηρηθουν τα μινιμουμ της συμβασης για τον μουσικο, που εαν δεν εισαι γνωστο ονομα κανενας μαγαζατορας δε ρισκαρει κ αν μιλησεις για τετοια σου ριχνει πορτα. Τα λεω γιατι το βιωσα κ αυτο

Οσο για την ιστορια με τα σφηνακια , ειναι μια καλη ιδεα, αλλα δε το καναμε γιατι νομιζαμε οτι κατι θα παρουμε στο τελος, χαχα. Θα θελα να βλεπα τη φατσα του λαμογιου αυτου οταν θα το λεγαμε στο μικροφωνο. Α ρε γλεντια. Να δω μετα κ εμεις πως θα φευγαμε. χαχα

Τα παραστατικα και οι συμβασεις μπορουν να γινουν οταν υπαρχει επαγγελματικη σχεση μεταξυ συναυλιακου χωρου και συγκροτηματος η οταν το συγκροτημα εκπροσωπειται απο καποια εταιρεια. Ολα αυτα ομως δεν αφορουν ενα συγκροτημα που ειναι ερασιτεχνικο και απλα ξεκιναει να προωθει την μουσικη του.

Ειναι πολυ λογικο εαν εγω με το συγκροτημα μου προσπαθησω να κλεισω μια συναυλια και μιλησω για παραστατικα να φαω πορτα γιατι δεν με ξερει κανενας (το οτι εχω myspace, facebook κτλ και εχω φιλους δεν σημαινει οτι μπορω να εγγυηθω  οτι εχουμε φανς)

Η ολη ιδεα της γραπτης συμφωνιας ειναι απλα να αρχισουμε με μια πιο σοβαρη προσεγγιση.

Συγκροτηματα υπαρχουν πολλα, ειδικα με τις χαμηλες τιμες των μουσικων οργανων τωρα πια και την βοηθεια του ιντερνετ που κανει την δημοσιοποιηση της μουσικης πιο ευκολη. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι μπορουμε να δημιουργουμε ζητηση και απαιτησεις ως συγκροτημα αν δεν υπαρχει προωθηση απο εμας τους ιδιους.

Μια συναυλια εκτος της προωθησης της μουσικης εχει λειτουργικο χαρακτηρα αφου μπορει να φιλοξενησει μεγαλυτερο αριθμο ατομων απο ενα παρτυ στο σπιτι μας οπου θα παιζαμε μουσικη για τους φιλους μας. Τα συμφωνητικα, ο εξοπλισμος και ολα τα παρελκομενα ειναι απλα μεσα που εξυπηρετουν την πραγματοποιηση μιας συναυλιας.

Αν δεν εχουμε καταφερει να στρεψουμε την προσοχη του κοσμου προτου ξεκινησουμε να παιζουμε σε συναυλιες τοτε κανενας συναυλιακος χωρος δεν θα αποδεχτει τους ορους μας  η θα προσπαθησει να μας την φερει (καλη ωρα). Ας προσπαθησουμε πρωτα με μικρες και καλα οργανωμενες συναυλιες απο την πλευρα μας να συγκεντρωσουμε φανς και οταν αρχιζουν να σχηματιζονται ουρες εξω απο την συναυλια μας ας μιλησουμε και για παραστατικα και συμβολαια.

Η συναυλια απο οικονομικη αποψη ειναι ενα μουσικο προιον (οταν υπαρχει εισητηριο) και απαιτουμε ο ιδιοκτητης να παρει το οικονομικο ρισκο να μας πληρωσει οταν δεν γνωριζουμε ουτε εμεις οι ιδιοι αν υπαρχει αγοραστικο κοινο για το προιον που αντιπροσωπευουμε.

Νικος

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top