- Μηνύματα
- 82
- Πόντοι
- 6
Καλησπερα σας!
Με τη λιγη ψυχραιμια που μου εχει απομεινει, δε βρισκω αλλο τροπο απο το να "εκθιασω" το οσα αστεια, ετσι τουλαχιστον ακουγονται στα δικα μου αυτια, τα οσα ακουσα σημερα το απογευμα απο το σερβις της Στολλας Α.Ε. απο Πατρα.
Η πεταλιέρα, που μεταξυ αλλων φορτιζει το ακκορντεον μου, αποφασισε εδω και μερικες μερες να μην ξαναλειτουργησει. Την εστειλα αμεσως στο Στολλα στη Πατρα μιας και εκει μου συνεστησε το καταστημα της Θεσσαλονικης.
Εκει, αφου την εξετασαν μια μερα, αποφασισαν οτι φταιει το τροφοδοτικο, το οποιο ειναι εσωτερικα, και του οποιου το ανταλλακτικο κοστιζε (παρελθοντικος χρονος) χωρις τα ενδεχωμενα "μεταφορικα" κοντα στα 200 ευρω. Επειδη ομως τους ζητησα αν γινεται να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται η δουλεια, τα μεταφορικα του ανταλλακτικου του τροφοδοτικου ανεβασαν το κοστος της επισκευης στα 350 ευρω!!! Και δε ξερω ισως μου επιφυλλασουν και καμια εκπληξη με το ΦΠΑ.
Το κορυφαιο ερχεται τωρα...
Η πεταλιερα καινουρια για να την αγορασω ολοκληρη κοστιζει κοντα στα 700!!! Και εδω ερχεται το κερασακι. Σε 2-3 χωρες της Ε.Ε. η πεταλιερα καινουρια κοστιζει κατι λιγοτερο απο 400 ευρω συμφωνα με τη σημερινη ερευνα αγορας!!! Στην ερωτηση γιατι ειναι τοσο ακριβα τα μεταφορικα και πως δεν ειναι δυνατον να πληρωνω τα μεταφορικα της εταιριας, οπου μεταξυ αλλων η εταιρια απο Ιταλια ενδεχομενως μαζι με το δικο μου ανταλλακτικο μπορει να φερει και ο,τι αλλο, μου ειπαν οτι ουτως ή αλλως αν τα μεταφορικα για το δικο μου ανταλλακτικο ειναι για παραδειγμα 100 ευρω και ενως αλλου κυριου ειναι 300 ευρω και ενος αλλου ειναι 500, τοτε πληρωνουμε 500+300+100=900/3=300 ευρω ο καθενας!!!
Δεν εχω τιποτα αλλο να πω, παρα μονο Α Ι Σ Χ Ο Σ...
Υ.Γ: Και ολα αυτα για ενα ακκορντεον που αγορασα στις 04 Ιουλιου το 2006 εναντι 3400 ευρω! Ολα αυτα για μια πεταλιερα της οποιας η κατασταση, οπως ειπε ο τεχνικος του Στολλα στη Πατρα, ειναι Α Ρ Ι Σ Τ Η... εκτος βεβαια απο το τροφοδοτικο... που ΧΩΡΙΣ ιχνος υγρασιας, παραβιασης ή αλλης φθορας "απλα" δεν λειτουργει!
Με τη λιγη ψυχραιμια που μου εχει απομεινει, δε βρισκω αλλο τροπο απο το να "εκθιασω" το οσα αστεια, ετσι τουλαχιστον ακουγονται στα δικα μου αυτια, τα οσα ακουσα σημερα το απογευμα απο το σερβις της Στολλας Α.Ε. απο Πατρα.
Η πεταλιέρα, που μεταξυ αλλων φορτιζει το ακκορντεον μου, αποφασισε εδω και μερικες μερες να μην ξαναλειτουργησει. Την εστειλα αμεσως στο Στολλα στη Πατρα μιας και εκει μου συνεστησε το καταστημα της Θεσσαλονικης.
Εκει, αφου την εξετασαν μια μερα, αποφασισαν οτι φταιει το τροφοδοτικο, το οποιο ειναι εσωτερικα, και του οποιου το ανταλλακτικο κοστιζε (παρελθοντικος χρονος) χωρις τα ενδεχωμενα "μεταφορικα" κοντα στα 200 ευρω. Επειδη ομως τους ζητησα αν γινεται να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται η δουλεια, τα μεταφορικα του ανταλλακτικου του τροφοδοτικου ανεβασαν το κοστος της επισκευης στα 350 ευρω!!! Και δε ξερω ισως μου επιφυλλασουν και καμια εκπληξη με το ΦΠΑ.
Το κορυφαιο ερχεται τωρα...
Η πεταλιερα καινουρια για να την αγορασω ολοκληρη κοστιζει κοντα στα 700!!! Και εδω ερχεται το κερασακι. Σε 2-3 χωρες της Ε.Ε. η πεταλιερα καινουρια κοστιζει κατι λιγοτερο απο 400 ευρω συμφωνα με τη σημερινη ερευνα αγορας!!! Στην ερωτηση γιατι ειναι τοσο ακριβα τα μεταφορικα και πως δεν ειναι δυνατον να πληρωνω τα μεταφορικα της εταιριας, οπου μεταξυ αλλων η εταιρια απο Ιταλια ενδεχομενως μαζι με το δικο μου ανταλλακτικο μπορει να φερει και ο,τι αλλο, μου ειπαν οτι ουτως ή αλλως αν τα μεταφορικα για το δικο μου ανταλλακτικο ειναι για παραδειγμα 100 ευρω και ενως αλλου κυριου ειναι 300 ευρω και ενος αλλου ειναι 500, τοτε πληρωνουμε 500+300+100=900/3=300 ευρω ο καθενας!!!
Δεν εχω τιποτα αλλο να πω, παρα μονο Α Ι Σ Χ Ο Σ...
Υ.Γ: Και ολα αυτα για ενα ακκορντεον που αγορασα στις 04 Ιουλιου το 2006 εναντι 3400 ευρω! Ολα αυτα για μια πεταλιερα της οποιας η κατασταση, οπως ειπε ο τεχνικος του Στολλα στη Πατρα, ειναι Α Ρ Ι Σ Τ Η... εκτος βεβαια απο το τροφοδοτικο... που ΧΩΡΙΣ ιχνος υγρασιας, παραβιασης ή αλλης φθορας "απλα" δεν λειτουργει!