Πανελλήνιες Εξετάσεις 2008...

Φίλε Superfunk... Ο πατέρας μου είναι γιατρός. Παιδίατρος συγκεκριμένα. Σπούδασε εδώ στην Θεσσαλονίκη σε δύσκολες εποχές κλπ κλπ κλπ.

Δεν ξέρω πόσα νομίζεις ότι βγάζει ένας γιατρός για να το λες έτσι υποτιμιτικά, αλλα ο πατέρας μου έχει ιατρείο σε μια επαρχιακή πόλη 10.000 κατοίκων, όπου υπάρχουν άλλοι 2 παιδίατροι + το νοσοκομείο και βγάζει πολύ περισσότερα απο 650 ευρώ το μήνα...

Προφανώς εσύ εννοείς γι αυτούς που δουλεύουν στα νοσοκομεία.

Το δημόσιο είναι θάνατος για τον νέο. Αν είναι ποτέ δυνατόν να τελειώνεις γιατρός ή οτιδήποτε και να θες να μπεις στο δημόσιο αμέσως. Τότε σου αξίζουν λιγότερο απο 700 ευρώ!!! Υποτίθεται ότι ξεκινάς να εργάζεσαι και έχεις όρεξη να φτιάξεις δουλειά, να ανοίξεις ιατρείο/φροντιστήριο/οτιδήποτε, να σφίξεις την πέτρα να της βγάλεις ζουμί που λέει κ ο παππούς μου.

Δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους να τελειώνουν 24 χρονών τις σπουδές τους και να έχουν ως όνειρο να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι. Το δημοσιουπαληλίκη κατα τη γνώμη μου πρέπει να γίνεται μετά από μια ορισμένη ηλικία που χρειάζεσαι να ξεκουραστείς και δεν μπορείς να αντέξεις πλέον το φόρτο εργασίας και το άγχος του ελεύθερου επαγγελματία.

Το πρόβλημα φίλε SuperFunk στην όλη κατάσταση είναι ότι ο νεος σήμερα περιμένει ότι θα τελειώσει ένα ΤΕΙ/ΑΕΙ και μετά περιμένει ότι θα τον πάρουν απο το χεράκι, θα του δώσουν δουλειά, μισθό 3000 ευρώ, αυτοκίνητο απο την εταιρία και γραμματέα. Ε δεν είναι έτσι και ας το πάρουν χαμπάρι όλοι οι γκρινιάρηδες. Το πτυχίο είναι απλώς μια απόδειξη ότι έχεις κάποια σχέση με το αντικείμενο. Απο κει κ πέρα κερδίζει ο πιο ορεξάτος/εργατικός/έξυπνος/καπάτσος.

Αμα μου έχεις τον τεμπελχανά που ονειρεύεται να είναι στο δημόσιο να παίρνει 2000 και να καααααααθεται τί περιμένεις?

Θα συμφωνήσω με τον Superfunk στο ότι το σύστημα των πανελληνίων είναι άθλιο και πρέπει να αλλάξει επιτέλους, αλλα τί να κάνουμε? Αυτό είναι - όλοι το περάσαμε ή θα το περάσουμε. Πάλι καλά να λέμε που υπάρχει έστω αυτή η υποτυπώδης μορφή αξιοκρατίας και το ποιος θα μπει στο πανεπιστήμιο δεν εξαρτάται απο πόσα λεφτά έχεις.

 
Παιδια καλα κανετε και σπουδαζετε αλλα αν χρειαστει να κανετε καποια χειρονακτικη δουλεια μην διστασετε γιατι πολλες δουλεις ειναι πιο χρησιμες για να λειτουργησει η κοινωνια απο μια καρεκλα σε μια δημοσια υπηρεσια.

 
Ο πατέρας μου είναι γιατρός.
το αρχικο μου ποστ μονο στους γιατρους δεν αναφερονταν ετσι κι αλλοιως η ιατρικη ειναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ και οχι επαγγελμα και φυσικα και πρεπει ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να την σπουδασουν αλλοιως θα ψοφησουμε ολοι μας.. ;D

αλλα το να σπουδασεις π.χ. δικηγορος με ...500.000 ;D ανεργους δικηγορους που εχουμε ειναι λιγο αστειο (εκτος κι αν το κανεις για χομπυ)

στη Μυκονο παντως απο την οποια γυρισα χθες οι ΑΛΒΑΝΟΙ χτιστες (να ειναι καλα οι ανθρωποι και δεν υποτιμω κανεναν) βγαζουν ΚΑΘΑΡΑ 3000 το μηνα και ζουνε και στον παραδεισο ;) αρα ΔΟΥΛΕΙΑ υπαρχει (και ΣΙΓΟΥΡΑ το να δουλευεις οικοδομη ειναι ΠΟΛΥ πιο ενδιαφερον απο το να εισαι δημοσιος υπαλληλος και κανεις και κορμαρα.. ;D)

η μανια του Ελληνα να "σπουδασει"  ΣΩΝΕΙ και καλα ειναι κατα τη γνωμη μου τραγικη συνηθεια που μονο στην επαγγελματικη απογοητευση οδηγει,απο εκει και περα ο καθενας κανει οτι γουσταρει,αλλα αν ξανακουσω στα δελτια ειδησεων καποιον "πτυχιουχο" φυσικης η ....θεατρολογιας να κλαιγεται γιατι δεν βρισκει δουλεια στην ΕΛΛΑΔΑ θα σκισω το καλτσον μου (και δεν εχω και πολλα.....) ;D

 
Τώρα συμφωνούμε Superfunk. Αυτό θέλω να πω. Ανεργία δεν υπάρχει. Δουλειές υπάρχουν πολλές και παντου. Ίσως λιγότερες μέσα στην Αθήνα λόγω του μεγάλου της πλυθησμου. "ανεργία" όμως για τα Μ.Μ.Ε. και τους τεμπελχανάδες που προανέφερα (οι οποίοι τρέφονται απο τα Μ.Μ.Ε.) είναι αυτο που είπα. Να έχεις τελειώσει ένα ΑΕΙ/ΤΕΙ και να μην μπορείς να βρεις δουλειά με 2000 ευρώ το μήνα, αυτοκίνητο και γραμματέα.

Η ιατρική είναι λειτούργημα στα χαρτιά.

Έλα μια μέρα να δείς τον πατέρα μου και θα τον λυπηθείς. Να σκουπίζεις/σφουγγαρίζεις, μαζεύεις ξερατά, πάμπερς, να τρέχεις στα ταμεία για να πληρωθείς, να ταξινομείς χαρτάκια και αποδείξεις, να ακούς την πίπα του καθενός γονιού και το κυριότερο να αναλαμβάνεις τόσο μεγάλη ευθύνη για ζωές παιδιών δεν είναι λειτούργημα. Είναι επάγγελμα.  ;)

 
harisexp είπε:
Παιδια καλα κανετε και σπουδαζετε αλλα αν χρειαστει να κανετε καποια χειρονακτικη δουλεια μην διστασετε γιατι πολλες δουλεις ειναι πιο χρησιμες για να λειτουργησει η κοινωνια απο μια καρεκλα σε μια δημοσια υπηρεσια.
Και τους ΑΛΒΑΝΟΥΣ τι τους έχουμε;
tongueout.gif


 
Ακριβως... :-[ και ειναι τραγικο γιατι ακριβως ΑΥΤΗ η νοοτροπια (δηλ."το παιδι μου θα γινει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ") μας εχει φαει...

ΒΡΩΜΑΕΙ ο τοπος ΔΟΥΛΕΙΑ (αλλα ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΗ δουλεια) και εμεις "υποφερουμε" γιατι περιμενουμε ...63 χρονια να μας ¨διορισουν¨στην "υπηρεσια"....

Το κακο ειναι οτι εχουμε και πολλους ανεργους.
ΓΙΑΤΙ αραγε τους εχουμε??? ::) Μηπως γιατι εχουν ολοι το "πτυχιο" στη τσεπη και αποκλειεται να κανουν καποια αλλη δουλεια εκτος απο αυτη για την οποια "σπουδασαν?"

 
Για να σοβαρευτούμε λίγο, το πρόβλημα είναι πολύ πιο σύνθετο και δε σηκώνει απλοϊκές προσεγγίσεις. Έχει να κάνει με τη δημιουργία ΑΠΕΙΡΩΝ σχολών και τμημάτων έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να σπουδάσει ΚΑΤΙ (είτε τον ενδιαφέρει είτε όχι), έχει να κάνει με την ελληνική νοοτροπία που θεωρεί την επιτυχία στις πανελλήνιες μέσο απόκτησης κοινωνικού status, έχει να κάνει και με την περίφημη τεμπελιά του Έλληνα που στις 12:00 διαμαρτύρεται στην καφετέρια για τους μισθούς των 650 ευρώ και στις 12:10 λέει "θέλω μία δουλειά στο δημόσιο για να ΤΑ ΞΥΝΩ και να φεύγω στη μία".

edit: Τα πτυχία δεν δημιουργούν ανέργους. Τους δημιουργεί η ελληνική νοοτροπία "αυτό σπούδασα, αυτό θα κάνω σαν επάγγελμα" - που έγραψε και ο SF - και ο κακός σχεδιασμός στα πανεπιστήμια που οδηγεί σε καταστάσεις όπου σε μία ειδικότητα βγαίνουν 1200 απόφοιτοι κάθε χρόνο και ζήτημα είναι αν μπορούν να απορροφηθούν 200.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν σας κάνει εντύπωση ρε παιδιά τοοοοση ανεργια και ήμουνα στ Νέα Ιωνία χθες για μια δουλειά 11 το πρωί και ήταν ΟΛΕΣ οι καφετέριες γεμάτες?

Προφανώς η ανεργία δεν αναφέρεται στους ιδιοκτήτες καφετεριών.

Αυτά συμβαίνουν όμως στη χώρα του φραπέ.

Φίλε spy το πρόβλημα δεν είναι ότι αυτοί οι 1200 μπαίνουν στις σχολές. Το πρόβλημα/ερώτημα είναι γιατί κάθε χρόνο μπαίνουν άλλοι τόσοι οι οποίοι γνωρίζουν ότι δεν θα αποροφηθούν.

Η πρώτη απο τις 4 σελίδες ζήτησης για καθηγητές απο την Χρυσή Ευκαιρία:

ΒΙΟΛΟΓΟΣ ζητείται από φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης στο Γαλάτσι 

Νέα αγγελία

ΒΙΟΛΟΓΟΣ και Χημικός ζητούνται από φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, περιοχή Κορυδαλλός 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΔΑΣΚΑΛΑ Ειδικής Αγωγής πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ζητείται από ιδιωτικό σχολείο, περιοχή Παλλήνη 

Νέα αγγελία

ΔΑΣΚΑΛΑ πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ζητείται από ιδιωτικό σχολείο, περιοχή Παλλήνη 

Νέα αγγελία

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ γνωστικών αντικειμένων, για ΑΣΕΠ, ζητούνται 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ με πείρα σε διευθυντικές θέσεις ιδιωτικών δημοτικών σχολείων, ζητούνται από μεγάλο ιδιωτικό σχολείο, άριστες οικονομικές συνθήκες, 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ζητείται για μελέτη μαθητή Γ' Δημοτικού, 2ωρη 5ήμερη απογευματινή εργασία, περιοχή Ανω Βούλα, εμπειρία σε παιδιά με πρόβλημα συγκέντρωσης, από Σεπτέμβριο 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ όμιλος ζητεί καθηγητές Διοίκησης επιχειρήσεων, τουριστικών επαγγελμάτων, marketing 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ οργανισμός ζητεί καθηγητή - ερευνητή, με εμπειρία σε ευρωπαϊκά προγράμματα, 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ για Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Μαθηματικών, με εμπειρία, ζητούνται από μεγάλο φροντιστηριακό οργανισμό, περιοχή Ηλιούπολη 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ διαφόρων ειδικοτήτων, ζητούνται από φροντιστήριο στην Ελευσίνα 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ έμπειροι όλων των ειδικοτήτων, ζητούνται από φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης στο Πέραμα, 

Νέα αγγελία

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ έμπειροι, λατινικών, αρχαίων, Μαθηματικών, Χημείας, Προγραμματισμού, και γραμμικού - ελεύθερου σχεδίου, ζητούνται από φροντιστήριο στον Πειραιά 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων ζητούνται από γνωστή αλυσίδα φροντιστηρίων στα Μεσόγεια 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων ζητούνται από εκπαιδευτικό οργανισμό για στελέχωση φροντιστηρίου ΜΕ και κέντρου πληροφορικής, περιοχή Λευκάδα 

Πρώτη δημοσίευση: 21/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων ζητούνται από φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, περιοχή Καλλιθέα, μισθός ικανοποιητικός 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων ζητούνται για συνεργασία με φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, περιοχή Λαγονήσι, 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων, ζητούνται από γνωστή αλυσίδα φροντιστηρίων στην Ηλιούπολη 

Νέα αγγελία

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ όλων των ειδικοτήτων, ζητούνται από μεγάλο φροντιστηριακό οργανισμό 

Πρώτη δημοσίευση: 23/5/2008 Τελευταία δημοσίευση: 25/5/2008

Και αυτά είναι για Αθήνα. Στην επαρχία γινεται Ο ΧΑΜΟΣ ειδικά στους καθηγητές που υποτίθεται είναι ένας απο τους κλάδους με την μεγαλύτερη ανεργία.  ::) ::) ::) ::)

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ζητείται για μελέτη μαθητή Γ' Δημοτικού, 2ωρη 5ήμερη απογευματινή εργασία, περιοχή Ανω Βούλα, εμπειρία σε παιδιά με πρόβλημα συγκέντρωσης, από Σεπτέμβριο 

Τώρα το είδα αυτό.... Αμα το κ...παιδο βαριέται και τεμπελιάζει απο την 3η δημοτικου και το βαφτίζουμε αυτό "πρόβλημα συγκέντρωσης" και του κάνουμε ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ????????????????? τί να πεις παραπάνω? Αυτο το παιδί θα ανεχτεί να δουλέψει αύριο μεθαύριο για 1000 ευρω?

 
Το πρόβλημα/ερώτημα είναι γιατί κάθε χρόνο μπαίνουν άλλοι τόσοι οι οποίοι γνωρίζουν ότι δεν θα αποροφηθούν.
ΑΚΡΙΒΩΣ... ;)

 
lambrosgg είπε:
Φίλε spy το πρόβλημα δεν είναι ότι αυτοί οι 1200 μπαίνουν στις σχολές. Το πρόβλημα/ερώτημα είναι γιατί κάθε χρόνο μπαίνουν άλλοι τόσοι οι οποίοι γνωρίζουν ότι δεν θα αποροφηθούν.
Αυτό έγραψα και εγώ, Λάμπρο. Δηλ. ότι αν μία σχολή έχει δυσανάλογα πολλούς εισακτέους σε σχέση με αυτούς που μπορούν να απορροφηθούν, υπάρχει πρόβλημα.

 
spy είπε:
Αυτό έγραψα και εγώ, Λάμπρο. Δηλ. ότι αν μία σχολή έχει δυσανάλογα πολλούς εισακτέους σε σχέση με αυτούς που μπορούν να απορροφηθούν, υπάρχει πρόβλημα.
Πρόβλημα στον εγκέφαλο των εισακτέων όμως, οχι στο κράτος-πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο δέχεται όσους μπορεί σαν ίδρυμα να διδάξει. Όχι όσους μπορεί να αποροφήσει αγορά, γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να ξέρει πόσους μπορεί να απορροφήσει η αγορά.

 
Οσον αφορα lambrosgg στο ιατρικο επαγγελμα (η λειτουργημα)  αναφερθηκα στους νεους γιατρους. Κοινως σε οσους τωρα μπαινουν στην ειδικοτητα η ακομα χειροτερα στο παν/μιο.....λειτουργημα η οχι η ιατρικη ειναι ΚΟΡΕΣΜΕΝΗ.....ρωτα τον πατερα σου ποσα χρονια αναμονης εχει η παιδιατρικη σημερα.

Και ισως, επειδη αναφερθηκε, τα παν/μια θα επρεπε να ειναι συνδεδεμενα με την αγορα και να αυτορρυθμζουν τον αριθμο των εισακτεων τους (πραγμα που γινεται σε ολοκληρο τον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο)...Φυσικα αν τολμησει και το προτεινει κανεις αυτο εδω εχει να φαει Τσιμπλα.........ποσο μαλλον να το εφαρμοσει...

 
fenderiarhs είπε:
Οσον αφορα lambrosgg στο ιατρικο επαγγελμα (η λειτουργημα)  αναφερθηκα στους νεους γιατρους. Κοινως σε οσους τωρα μπαινουν στην ειδικοτητα η ακομα χειροτερα στο παν/μιο.....λειτουργημα η οχι η ιατρικη ειναι ΚΟΡΕΣΜΕΝΗ.....ρωτα τον πατερα σου ποσα χρονια αναμονης εχει η παιδιατρικη σημερα.

Και ισως, επειδη αναφερθηκε, τα παν/μια θα επρεπε να ειναι συνδεδεμενα με την αγορα και να αυτορρυθμζουν τον αριθμο των εισακτεων τους (πραγμα που γινεται σε ολοκληρο τον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο)...Φυσικα αν τολμησει και το προτεινει κανεις αυτο εδω εχει να φαει Τσιμπλα.........ποσο μαλλον να το εφαρμοσει...
Το να ειναι το Παν/μιο προσαρμοσμενο στην αγορα ειναι μια κουλτουρα που ενω την κατανοω (ειναι πρακτικη, βολευει τα επαγγελματα, κρατος, εταιριες, οικονομια, τον προγραμματισμο τους κλπ) δεν την ασπαζομαι με τιποτα.

Στο Παν/μιο (υποτιθεται) πας εθελοντικα για καθαρα δικους σου εσωτερικους λογους. Δεν χρειαζεται να εχεις αποφασισει οτι θελεις να γινεις επαγγελματιας μουσικος για να καταπιαστεις 4 χρονια με την κιθαρα ουτε οτι θελεις να γινεις διερμηνεας για να πας Ισπανικα για 4 χρονια, ουτε οτι θελεις να γινεις επαγγελματιας διανοητης επειδη πηγαινεις καθημερινα στην Δημοτικη Βιβλιοθηκη και διαβαζεις ο,τι σου ερθει. Ποσο μαλλον οτι θα ασχοληθεις/δουλεψεις/γερασεις με κατι που στα 18 σου ειχες την ορεξη/τυχη/ατυχια/αναγκη να σπουδασεις για 4 χρονια.

Οσο ντεμοντε και να ειναι, εξακολουθω να θεωρω τις σπουδες ως καποια ακαδημαικη ενασχοληση, ανωτερη εσωτερικη αναγκη για γνωση, καλυτερευση κλπ και οχι ως επαγγελματικη αποκατασταση. Σα να μαθαινεις για 4 χρονια τενις η κολυμπι η πλεξιμο. Δεν χρειαζεται να αποτελεσει μια σπουδη σωνει και ντε και το επαγγελμα σου, ουτε βρισκω λογικο να φας πορτα στο κολυμβητηριο επειδη αυτον τον καιρο η αγορα για ναυαγοσωστες και αθλητες πεταλουδας ειναι κορεσμενη και δεν δεχονται αλλους εισακτεους.

 
Που καταντησαμε...το Παν/μιο ειναι Παιδεια Μορφωση Επανασταση και κατεληξε να ειναι βολεμα ανεργια και ματαιη αποπειρα επιτυχιας. Σκατα.

 
Που καταντησαμε...το Παν/μιο ειναι Παιδεια Μορφωση Επανασταση και κατεληξε να ειναι βολεμα ανεργια και ματαιη αποπειρα επιτυχιας. Σκατα.
IT IS CALLED CAPITALISM BABY.... ;D

Στο Παν/μιο (υποτιθεται) πας εθελοντικα για καθαρα δικους σου εσωτερικους λογους.
οπως τα λες ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ... ::)

Οσο ντεμοντε και να ειναι, εξακολουθω να θεωρω τις σπουδες ως καποια ακαδημαικη ενασχοληση, ανωτερη εσωτερικη αναγκη για γνωση, καλυτερευση κλπ και οχι ως επαγγελματικη αποκατασταση.
μαζι σου και εγω,ομως ειμαστε ντεμοντε... :-\

 
Εγώ πιστεύω στη διατήρηση του κορμού των Πανεπιστημίων με την παρούσα τους διάρθρωση (στο πνεύμα αυτού που λέει ο evris) αλά στην ταυτόχρονη ενίσχυση δομών στο εσωτερικό τους που θα επιτρέπεουν την εξωστρέφεια, τη σύνδεση με τη βιομηχανία και την άντληση εσόδων. Δεν χρειάζεται να "κλείσεις" το τμήμα φυσικής επειδή είναι κορεσμένη επαγγελματικά η αγορά από φυσικούς. Μπορεί μεν το τμήμα να διατηρηθεί (για τους λόγους που σωστά αναφέρθηκαν) αλλά θα πρέπει να ενισχυθεί και να ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ η ταυτόχρονη/παράλληλη ανάπτυξη δομών (εργαστηρίων, ινστιτούτων, ομάδων ερυνητών) οι οποίες δομές θα ΠΟΥΛΑΝΕ τεχνογνωσία. Και το πανεπιστήμιο ζωντανεύει από αυτές τις κοιτίδες (που δεν σχετίζοται με τις σπουδές αλλά με την έρευνα) και δημιουργείται ο δίαυλος μεταξύ των αποφοίτων και της αγοράς.

Αναρρωτηθήκατε ποτέ όμως πόσοι από τους "καθηγητάδες" είναι σε θέση να βγουν και να προτείνουν κάτι χρήσιμο, εφαρμόσιμο και καινοτόμο στη βιομηχανία? Λίγοι. Και το κάνουν. Και έχουν τα πιο πλούσια εργαστήρια, με τους καλύτερους φοιτητές τον καλύτερο εξοπλισμό. Οι υπόλοιποι? Οι υπόλοιποι, μια φορά το μήνα ανοίγουν το εργαστήριό τους να δουν αν έχει φύγει η υγρασία από το ταβάνι ή αν έχει πιάσει μούχλα κανένας παλμογράφος vintage 70s. Ξύνουν και λίγο το μούσι τους και παίρνουν μια βαθιά ανάσα καθώς γυρίζουν στο γραφείο τους με την παντόφλα, νοιώθοντας ασφαλείς που δεν τους έχει αλλοτριώσει ο καπιταλισμός και δεν έχουν τρεχάματα με περίεργους γιάπηδες.

 
Η διαδικασια και μονο της (σωστης) πανεπιστημιακης μορφωσης σε κανει καλυτερο.

Μονο και μονο η αναζητηση της επιστημονικης μεθοδου, η ενασχοληση με καποια επιστημη και ο προβληματισμος γενικοτερα που απαιτειται για να κατανοησεις και να απορροφησεις τις οποιες γνωσεις, μονο θετικα στοιχεια μπορει να σου δωσει.

ΑΛΛΑ: Το προβλημα ειναι οτι οι περισσοτεροι σπουδαζουν με μοναδικο κριτηριο το πως (νομιζουν πως..) θα βγαλουν λεφτα χωρις να δουλεψουν. Ετσι παρατηρηθηκε τα προηγουμενα χρονια απιστευτη ζητηση οσον αφορα τις σχολες που σχετιζονται με η/υ και τα σχετικα με αυτους..... και που να ξερατε ποσοι καηκαν επειδη στην πραγματικοτητα, μεσα τους, δεν εδιναν -και δεν δινουν- ΔΕΚΑΡΑ για το πως δουλευει ενας η/υ αλλα απλα ακολουθησαν το ρευμα και τις συμβουλες των δικων τους..

Και φυσικα δεν φταινε τοσο τα παιδια γι'αυτο, αλλα τα...συνδρομα και τα κομπλεξ που κουβαλανε πολλοι στις παλαιοτερες γενιες..

Βλεπουμε το ιδιο πραγμα να συμβαινει σημερα και με τις παιδαγωγικες σχολες δημοτικης εκπαιδευσης. Γιατι δεν μπορω να πιστεψω πως ξαφνικα ολοι σκεφτηκαν πως αν γινουν δασκαλοι θα μπορεσουν να προσφερουν στην κοινωνια. Ειναι απλα θεμα και μονο επαγγελματικης αποκαταστασης, και αναρωτιεμαι αν θα εχει παρομοιες συνεπειες με αυτες που ειχε στους κλαδους της τεχνολογιας των η/υ...

Για μενα λοιπον -αναφερομαι σε οσους δινουν κυριως-, ΚΛΕΙΣΤΕ τα αυτια σας οταν δηλωνετε τις σχολες. βαλτε πραγματικα ο,τι εσεις θα ΓΟΥΣΤΑΡΑΤΕ να κανετε. ο μονος δρομος προς την ευτυχια και την επιτυχια ειναι να σου αρεσει αυτο που κανεις (κλισε το ξερω, αλλα ετσι ειναι).

Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο λυπαμαι παιδια τα οποια ΔΕΝ γουσταρουν να σπουδασουν και τα πιεζουν οι δικοι τους και το γενικοτερο περιβαλλον τους να σπουδασουν, ενω αυτοι θελουν να βγαλουν πχ ενα ΤΕΕ μηχανικων αυτοκινητων γιατι ετσι γουσταρουν ρε αδερφε, τα μοτερ τους αρεσουν και μ'αυτα θελουν να ασχοληθουν...

Τελοσπαντων.. ειμαι σιγουρος πως αμα γουσταρεις αυτο που κανεις μια χαρα θα τα πας και οικονομικα (οσο ειναι δηλαδη αυτο εφικτο στην ελλαδα..), αρκει να ασχολεισαι και να το κυνηγας.

 
Εγώ πάντως θα αναφέρω το εξής: όσοι φίλοι μου έχουν βγει να σπουδάσουν στο εξωτερικό, ΟΛΟΙ όμως, ΟΛΟΙ!!!, μου λένε ότι όχι μόνο η κατάσταση έξω είναι απείρως καλύτερη, αλλά και ότι θέλουν να μείνουν μόνιμα εκεί. Δεν ξέρω γιατί εδώ πέρα θέλουμε να παραμείνει η κατάσταση στην τραγική σημερινή της μορφή.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top