Παίξιμο με whammy bar

Το μπάσιμο σε μια νότα απο Out of tune
Δεν είμαι δάσκαλος, θα πω τι μου έλυσε το χέρι και κυρίως τη σκέψη.

Παίζεις μια φράση η οποία θα καταλήξει στην τάδε νότα και αντί να τη βαρέσεις ξερή ή με απλό βιμπράτο, κάνεις micro dive bomb ala Jeff Beck, μερικά cents δλδ και όχι τόνους κάτω. Σύντομα θα το κάνεις μηχανικά και θα το "τραγουδάς" στο κεφάλι σου, τότε θα κάνει και κλικ.

Άλλη άσκηση είναι το πλήρες dive bomb και μετά μπάσιμο με γρήγορα λεγκάτα ala Murray, που μπορείς να το κάνεις repeatedly μόνο για να το μάθεις.

Σαν οδηγό έχεις το, ΚΑΜΙΑ νότα ξερή, ξεκινάς out of tune και φτάνεις στον τόνο που θες.

Εννοείται πως μένεις μακριά από στυλ Slayer, που το trem απλώς καλύπτει τεχνική ανεπάρκεια και δεν προσφέρει καμία μουσικότητα και taste.

Ελπίζω να βοήθησα?

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: gkourmoul1
Καποτε δεν μπορουσα να παιξω με κιθαρα χωρις τρεμολο.

Σε βαθμο που μια φορα ανεβηκα στη σκηνη να παιξω και ξεχασα το λεβιε στη θηκη και σκεφτηκα "δεν πειραζει, στο διαλειμμα θα το βαλω".
Δεν ειχε τελειωσει το πρωτο κομματι και παρατησα την κιθαρα στη σκηνη και πηγα και  το πηρα απο τη θηκη.

Πηγαινε το χερι μου απο μονο του να πιασει το λεβιε. Δεν αντεξα.

ΕΙναι σαν να μου λες παιξε αλλα απαγορευεται να κανεις bends και βιμπρατα.

Απο την πρωτη μου κιθαρα ειχα τρεμολο (μια teisco). Μετα Strat, μετα Κramer usa (το floyd το σιχαθηκα) κλπ.

Γιαυτο δεν επαιζα με tele και lp.
Και επειδη ηθελα μια κιθαρα με διπηνιους και ξυλα τυπου lp, πηρα την prs με την τρομερη munnmade γεφυρα (οχι αυτο την prs γεφυρα, τυπου munnmade, που βαζουν οι σημερινες prs). Οτι καλυτερο εχω παιξει το Munnmade.
 

Σημερα πλεον την παλευω και χωρις. Με αναγκασε μια strat με τρομερο ηχο που εχω βαλει 5 ελατηρια γιατι εχω πολυ παχιες χορδες, και δεν κουνιεται.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με αναγκασε μια strat με τρομερο ηχο που εχω βαλει 5 ελατηρια γιατι εχω πολυ παχιες χορδες, και δεν κουνιεται.


Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι οι στρατ όταν πρωτοκυκλοφόρησαν είχαν στοκ 013-058 χορδές flatwound και floating trem.

Άνετα μπορείς να έχει και αυτή η strat

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
013-058 χορδές flatwound




 ? Και παιζανε κιθαρα με αυτες; Γιατι με τη δυναμη που θα χρειαζονται, μαλλον κατι τετοιο φανταζομαι να εκαναν με την κιθαρα :






 
1 ώρα πριν, manosx είπε





 ? Και παιζανε κιθαρα με αυτες; Γιατι με τη δυναμη που θα χρειαζονται, μαλλον κατι τετοιο φανταζομαι να εκαναν με την κιθαρα :


Το 1954 δεν υπήρχε ακόμα bending.

Για αυτή τη δουλειά χρησιμοΠιαγανΑι το τρέμολο ?

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: manosx
Ωρε, κατάφερα αυτό που ήθελα να κάνω με το whammy, το "μπασιμο" της νότας από χαμηλότερο pitch.

To κάνω σε αυτό το κλιπ ( στο 5", 14", 23", 31"), και ακούγεται πολύ διαφορετικά απο slides και bends που κάνω.

whammy.mp3

 



 

Attachments

Ωρε, κατάφερα αυτό που ήθελα να κάνω με το whammy, το "μπασιμο" της νότας από χαμηλότερο pitch.

To κάνω σε αυτό το κλιπ ( στο 5", 14", 23", 31"), και ακούγεται πολύ διαφορετικά απο slides και bends που κάνω.

whammy.mp3 620.81 kB · 17 downloads
Mια χαρα. Μονο μη το σκισεις τωρα που το'χεις. Οπου "πρεπει" μονο.
Βεβαια υπαρχουν πολλα κολπα ακομα που μπορεις να μαθεις με το λεβιε. Θα τα βρεις ενα ενα,

 
  • Like
Reactions: gkourmoul1
Βέβαια, ο μόνος λόγος για να το σκίσω είναι να το κάνω εξάσκηση. Έτσι αλλιώς δεν ταιριάζει παντού, όπως το είδα.

 
Το λεω γιατι ακομα και οι μεγαλοι κιθαριστες πεφτουν στην παγιδα.

Πχ ο Scott Henderson
1993 με Elektric Band II τον θαυμασα (για ειδος που δεν ειναι και το αγαπημενο μου)
Στο 02.00 ξεκιναει το σολο του




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και μετα την οξεια Μπεκιτιδα που επαθε (εκλασε ο Μπεκ και βγηκε αυτος, μη χεσω), δεν μπορω να τον ακουσω ουτε με synalar otic.
Εχει χαλασει ο ιμαντας του πικαπ.
 


Ο Henderson ενώ έχει επηρεαστεί πολύ από τον Beck, χρησιμοποιεί το τρέμολο εντελώς διαφορετικά.

Τώρα τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου.

Κι εγώ τον προτιμώ όπως ήταν στους Tribal Tech, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

 
Ο Henderson ενώ έχει επηρεαστεί πολύ από τον Beck, χρησιμοποιεί το τρέμολο εντελώς διαφορετικά.
Οπως θα επρεπε δηλαδη να αποφυγουν ολοι να το χρησιμοποιησουν.

Γνωμη μου

 
Οπως θα επρεπε δηλαδη να αποφυγουν ολοι να το χρησιμοποιησουν.

Γνωμη μου


Ξαναλέω είναι θέμα γούστου.

Η αισθητική του φέρνει πολύ σε slide.

Από εκεί και πέρα, και ο τρόπος που παίζει και η μουσική που παίζει, και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τους ήχους και την μουσική, δεν είναι mainstream (μιλάω για τώρα).

Είναι love or hate.

Για τον Henderson το τρέμολο δεν είναι εφφέ, είναι κάτι σαν την πένα του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: σκούφοΣ

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα