Οντισιον και επιλογη κομματιου

Επειδή προφανώς τα κομμάτια που θα βάλω είναι αρκετά απαιτητικά, όχι μόνο στην τεχνική, αλλά και στο όλο attidude, η προσδοκία μου θα ήταν ο μουσικός που περνούσε την audition να τα παίζει καλά και να γουστάρει. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να ζητήσω από κάποιον να παίζει 1:1 τα παρακάτω κομμάτια. 

Φωνή:




 
Συμφωνώ και εγώ με τον @Jazzjoker , ακόμα και σε ''απλό'' κομμάτι φαίνεται το επίπεδο κάποιου, δεν θα ασχολιόμουν ιδιαίτερα με ποιό κομμάτι θα είναι αυτό, θα του έδινα μια λίστα με κομμάτια (και τόνους) που παίζει η μπάντα και ας ετοίμαζε όποια 2-3 ήθελε ο ίδιος.

 
Για κιθάρα-μπάσο-ντραμς:

Dani California - Red hot chilli peppers

Για πλήκτρα τίποτα, έτσι και αλλιώς εκτός χρόνου θα είναι όποιον και να φέρεις.. :classic_biggrin:

 


Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα μέλη να μπορούν να κάνουν b-vocals, να έχουν νεύρο/τσαγανό και να ξέρουν τι σημαίνει παύσεις/δεν παίζω. Να ακούνε τι παίζουν όλοι και να μην λασπώνουν το σύνολο. Να έχουν ένα επίπεδο μουσικής οξυδέρκειας ώστε να βγάζουν parts από μνήμης ή on-the-fly ή να καλύπτουν κενά άλλων. Να μη χρειάζεται να φέρνει ο ένας τον άλλο σε δύσκολη θέση, λέγοντάς του τι να παίξει και τι όχι. Να ξέρουν να αυτοσχεδιάζουν. Να μπορούν να εμπνέουν ο ένας στον άλλο παιξίματα. 

 

 
Να μη χρειάζεται να φέρνει ο ένας τον άλλο σε δύσκολη θέση, λέγοντάς του τι να παίξει και τι όχι. Να ξέρουν να αυτοσχεδιάζουν. Να μπορούν να εμπνέουν ο ένας στον άλλο παιξίματα. 
Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;

 
Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;
το λαθος ειναι λαθος..δεν χρειαζεται να το διορθωσεις

το επαναλαμβανομενο λαθος σημαινει οτι ειτε κατι δεν εχει καταλαβει καλα  ειτε λειπει.. μελετη ..

Αλλα τι σοι μπαντα θα εχουμε αν δεν μπορουμε να μιλησουμε μεταξυ μας μεσα στη προβα για να μην ¨θιξουμε" τον ψυχισμο του συμπαικτη μας..

Απλα θελει τροπο το πως θα μιλησεις..αυτο ειναι για μενα το κλειδι..

Ο τροπος. 

Αν γνωριζεις τον τροπο , μπορεις να πεις οτιδηποτε μεσα στην προβα. 

Αλλα για μενα η εννοια της προβας δεν ειναι μονο να προβαρουμε τα μερη μας..αλλα να παιξουμε σαν ομαδα. Σαν ενα.

 
35 λεπτά πριν, Superfunk είπε



Με ωραιο και δημοκρατικο τροπο,να καπως ετσι


η με τον τροπο του James Brown..

{δεν τους πληρωνε}

 
Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;
Στις μπαντες, ορχηστρες κλπ, δεν μπορει να λειτουργησει η "δημοκρατια".

Καποιος θα πρεπει να κανει κουμαντο. Ο band leader που λενε στο χωριο μου ή ο "μαεστρος" στις ορχηστρες κλπ

Το θεμα ειναι αυτος που κανει κουμαντο, να εχει ωραιο τροπο να διορθωνονται τα πραγματα.

Μια προταση ειναι να ζηταει να ξαναπαιχτει το συγκεκριμενο σημειο, για να διορθωθει το λαθος (πχ μπορει να ειναι τεχνικο το θεμα και να θελει μια δυο επαναληψεις για να "καθαρισει" το παιξιμο).

Αν δεν διορθωνεται (κατι που σημαινει οτι το λαθος ειναι μουσικο, δλδ να εχει λαθος νοτες στο μυαλο του ο μουσικος ή θεμα αισθητικης, πχ λαθος ηχος, χροια, ενταση, εφφε κλπ), μπορει να ζητησει απο τον καθενα να παιξει το μερος του στο συγκεκριμενο σημειο, μονος του , ή δυο μονο πχ μπασο/τυμπανα, ΄κιθαρα/κιθαρα κλπ.

Αν και τοτε δεν .... τοτε αρχιζει .... η "δικτατορια".

"Αλλαξε ηχο παιδακι μου που μου παιζεις το ender sandman με clean chorus" :classic_biggrin:

Ενας αλλος ευγενικος τροπος ειναι να "προτεινει" κατι, για να δοκιμαστει ετσι στην προβα.

Φυσικα στις επαγγελματικες ορχηστρες, δεν υπαρχει χρονος για τετοια και οτι θελει ο "μαεστρος", το ζηταει (ευγενικα στην καλυτερη περιπτωση) και ο μουσικος το παιζει. Εξαλλου γιαυτο εχει προσληφθει και πληρωνεται  και ο ενας και ο αλλος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και για το αλλο προτζεκτ

Μπασο




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top