- Μηνύματα
- 2,812
- Πόντοι
- 36
Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']
Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.
Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.
Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.
Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.
Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελεύθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:
Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα, ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.
+1Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']
Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.
Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.
Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.
Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.
Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελέυθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:
Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.
είναι σωστό, πίστεψέ μεfreemindgr έγραψε:
Δεν ειναι σωστο να κατεβαζεις την κιθαρα των 3000Ε για τον πιτσιρικα που ψαχνει μια BC RICH και απλα θελει να πει μετα στους φιλους του πως επαιξε με μια κιθαρα των 3000Ε σε ενα μαγαζι
Δηλαδη εαν ειχες 2 πελατες' date=' απο τους οποιους ο ενας ηταν καλος ( ειχε αφησει ενα μεγαλο ποσο γενικα ), ενω ο αλλος ενας πιτσιρικας, σε ποιον θα εδινες να δοκιμασει πρωτος την κιθαρα?[/quote']
σε όποιον έρχονταν πρώτος και το εννοώ
ειλικρινά δεν μπορείς να ξέρεις από πριν και δεν πρέπει να υποθέτεις...Ποιος θα ηταν ο πιθανοτερος αγοραστης της?
καλύτερη ίσως έκπτωση να έπαιρνε ο συχνός πελάτης...
στα υπόλοιπα ερωτήματα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί είμαι πωλητής και όχι εργοδότης
Συνεπώς η καλή εξυπηρέτηση και το ορθό πνεύμα που προτείνει ο telewiz επαφίονται στον πατριωτισμό των ελλήνων' date=' δηλαδή: όποιος γουστάρει τα επιδεικνύει (και πράγματι οφελείται από αυτή την επίδειξη).
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός πελάτης έχει πάντοτε περισσότερο δίκιο από τον κακό πελάτη και αυτό είναι κάτι που ΟΛΟΙ όσοι πουλάμε το ξέρουμε, και ας μην το παραδεχόμαστε ανοικτά.[/quote']
Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό, επαγγελματισμό όπου τον αντιμετωπίζω ή όπου τον επιδεικνύει ο καθένας μας
Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό' date=' επαγγελματισμό [/quote']
Ασφαλώς. Η φράση μου είναι λογοπαίγνιο, από το Σύνταγμα της χώρας.
αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας έμπορος είναι ότι " αν ένας ευχαριστημένος πελάτης θα του φέρει 10 καινούργιους αγοραστές' date=' ένας δυσαρεστημένος θα του "κόψει" 1000 υποψήφιους..."
αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας καταναλωτής είναι ότι
" έχει και συντηρεί τους εμπόρους που του αξίζουν..."
αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι ότι συνδιαμορφώνω την όποια κατάσταση με την συμπεριφορά μου, σε όποια και από τις δύο "απέναντι" όχθες βρεθώ...[/quote']
το σχόλιό σου, με το οποίο συμφωνώ, αποτελεί και απάντηση στην απορία που μου προξένησε η στάση όλων όσων κατά καιρούς διαμαρτύρονται για την ποιότητα των υπηρεσιών των Ελλήνων εμπόρων και συγκεκριμένα του Στόλλα, που στην μοναδική ευκαιρία που είχαν να διατυπώσουν αυτή την δυσαρέσκεια συμμετέχοντας στο thread που απάντησε ο yannis_stollas εδώ
αρκέστηκαν στο να σιωπούν ή και να χαριεντίζονται μαζί του, με εξαίρεση τους nickhigher και bassoter, για να μη τους αδικήσω.
Για να προλάβω τυχόν απορίες, εγώ δεν συμμετείχα γιατί δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ για κακές υπηρεσίες που δεν μου έχει προσφέρει ποτέ,(δεν υπήρξα ποτέ πελάτης του) και σίγουρα αυτός δεν μπορεί και δεν πρέπει να δικαιολογείται για τις κακές υπηρεσίες άλλων.
με λιγα λογια' date='εμποροι και πελατες στην ελλαδα ειμαστε για κλωτσες [/quote']όχι, υπάρχουν 2 κατηγορίες:αυτοί που είναι για κλωτσιές και αυτοί που δεν είναι, ο καθένας με τις πράξεις του και τις απόψεις του τοποθετεί τον εαυτό του
στην αντίστοιχη κατηγορία, έιτε σαν αγοραστής είτε σαν έμπορος-πωλητής. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, αυτό βολεύει μόνο αυτούς που είναι για κλωτσιές. :wink:
Υ.Γ. (γενικά για προηγούμενες τοποθετήσεις) χαίρομαι που διαβάζω απόψεις σαν του telewiz1, οι οποίες προέρχονται απο άνθρωπο που ασχολείται με τον τομεα των πωλήσεων ( και ΦΑΙΝΕΤΑΙ).Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ .
Οχι τίποτα άλλο, αλλά, γιατί όλες οι απόψεις ΔΕΝ έχουν την ίδια βαρύτητα, αν δεν κατέχουμε κάτι, καλό κάνει να μην εκφράζομαστε, ωστε να δίνουμε αξία σ αυτά που λέμε ΟΤΑΝ το κατέχουμε το αντικείμενο.
Πολύ καλά τα λες αν και το σχόλιο του Wow! είχε περισσότερο σκωπτικό ύφος και νομίζω και αυτός συμφωνεί μαζί σου.με λιγα λογια' date='εμποροι και πελατες στην ελλαδα ειμαστε για κλωτσες [/quote']όχι, υπάρχουν 2 κατηγορίες:αυτοί που είναι για κλωτσιές και αυτοί που δεν είναι, ο καθένας με τις πράξεις του και τις απόψεις του τοποθετεί τον εαυτό του
στην αντίστοιχη κατηγορία, έιτε σαν αγοραστής είτε σαν έμπορος-πωλητής. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, αυτό βολεύει μόνο αυτούς που είναι για κλωτσιές. :wink:
Ακόμα δεν κατάλαβα βέβαια γιατί σιωπούν όσοι "δεν είναι για κλωτσιές" όταν τους δίνεται η ευκαιρία, όπως ανέφερα και παραπάνω...
ευχαριστώ παρεπιπτόντως για τα καλά σου λόγια
Υ.Γ. (γενικά για προηγούμενες τοποθετήσεις) χαίρομαι που διαβάζω απόψεις σαν του telewiz1' date=' οι οποίες προέρχονται απο άνθρωπο που ασχολείται με τον τομεα των πωλήσεων ( και ΦΑΙΝΕΤΑΙ).Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ .Οχι τίποτα άλλο, αλλά, γιατί όλες οι απόψεις ΔΕΝ έχουν την ίδια βαρύτητα, αν δεν κατέχουμε κάτι, καλό κάνει να μην εκφράζομαστε, ωστε να δίνουμε αξία σ αυτά που λέμε ΟΤΑΝ το κατέχουμε το αντικείμενο.[/quote']
+1000..μακαρι να σκεφτονταν ολοι οι πωλητες σαν και εσενα telewiz... :wink:
έστω για κλωτσέςενσταση.....δεν ειπα 'για κλωτσιες' ειπα 'για κλωτσες' ειναι πιο εκφραστικο χωρις το 'ι' :wink: