Ολα ειναι ωραια στο Ελλαδιστάν....

Status
Not open for further replies.
Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']

Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.

Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.

Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.

Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.

Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελεύθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:

Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα, ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']

Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.

Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.

Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.

Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.

Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελέυθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:

Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.
+1
 
Καταρχας, δεν ειμαι εμπορος, ουτε υπαλληλος σε αναλογο μαγαζι. Ειμαι υπαλληλος σε ενα θεατρο και εαν αναφερεσαι για το θεμα ευγενειας και υπομονης, νομιζω πως συμφωνω μαζι σου.

Παρολαυτα, δεν μπορω να "απαλλαξω" τον υπαλληλο με αυτη τη λογικη, γιατι:

Πρωτον, δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι

Δευτερον, οι υπαλληλοι στα μουσικα καταστηματα εχουν προυπηρεσια παλι ως..μουσικοι υπαλληλοι και συνηθως δεν εχουν σπουδασει καποιο κλαδο πωλησεων.

Τριτον, οι πελατες που ερχονται ειναι ολων των ηλικιων και των φυλων. Σε ενα καταστημα ( που ο εργοδοτης ηδη εχει φροντισει για το μινιμουμ προσωπικο ), ο οποιοσδηποτε εχει δικιο, αρκει να ξερει τι θελει ή τουλαχιστον περιπου τι θελει.

Δεν ειναι σωστο να κατεβαζεις την κιθαρα των 3000Ε για τον πιτσιρικα που ψαχνει μια BC RICH και απλα θελει να πει μετα στους φιλους του πως επαιξε με μια κιθαρα των 3000Ε σε ενα μαγαζι ( και συνηθως γαμησε :D ).

Οταν η κιθαρα παραμενει απασχολημενη στους πελατες που ουτε ειναι ικανοι να την παρουν, αλλα ουτε και την φανταζοταν ποτε, τοτε μπορει να χασεις εναν πελατη που θα ηθελε οντως να τηνπ αρει και να την δοκιμασει!

Μην κοροϊδευομαστε. Ειμαστε στο 2007..το 99% των μπομπιρων εχουν internet και μπορουν να μαθουν απο παντου ποσα να διαθεσουν και για τι κιθαρα. Δεν ζουμε στο 1990, οπου η δοκιμη οποιασδηποτε κιθαρας ηταν απαραιτητη!

Να που διαφερουμε με το εξωτερικο,.Εκτος απο προβληματικους εμπορους, εχουμε και προβληματικους καταναλωτες!

 
Να διευκρινίσω πως απευθύνθηκα σε σένα με αφορμή το παρακάτω σχόλιό σου

"Δεν ικανοποιηθηκες, γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).

Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη."

υποθέτοντας ότι έχεις βρεθεί σ΄αυτή τη θέση.

Να γενικεύσω επομένως, μη απευθυνόμενος μόνο σε σένα, λέγοντας πως οι καταναλωτές πρέπει να"εκπαιδεύονται" στο να μην είναι προβληματικοί, από καταρτισμένους, ειδικευμένους, επαγγελματίες πωλητές (είναι και αυτό μέρος του ρόλου τους), εφόσον αυτοί προσληφθούν από επαγγελματίες εμπόρους με όραμα για την επιχείρησή τους,οι οποίοι πρέπει να θέτουν τους κανόνες του costumer service σύμφωνα με την διεθνή έννοια του όρου και όχι περιοριζόμενοι από την οικονομική κλίμακα μέσα στην οποία λειτουργούν.

Διαφώνησα μαζί σου πριν νομίζοντας ότι βρίσκεσαι στο χώρο πώλησης μουσικών οργάνων και διαφωνώ ακόμα με μερικές από τις απόψεις σου, γνωρίζοντας τώρα ότι είσαι καταναλωτής.

Θα συμφωνήσω μαζί σου για την έλλειψη παιδείας και επαγγελματισμού κάποιων εμπόρων που απασχολούν μουσικούς και όχι πωλητές, με αποτέλεσμα να προσφέρονται κακές υπηρεσίες από δυσαρεστημένους σε δυσαρεστημένους.

Φταίνε όμως και όσοι επικαλούνται την ιδιότητα του πωλητή ενώ είναι μουσικοί και έπειτα διαμαρτύρονται για τις άσχημες συνθήκες της εργασίας που οι ίδιοι επέλεξαν.

και κάτι τελευταίο

freemindgr έγραψε:
Δεν ειναι σωστο να κατεβαζεις την κιθαρα των 3000Ε για τον πιτσιρικα που ψαχνει μια BC RICH και απλα θελει να πει μετα στους φιλους του πως επαιξε με μια κιθαρα των 3000Ε σε ενα μαγαζι
είναι σωστό, πίστεψέ με

Φιλικά

Χρήστος

 
Δηλαδη εαν ειχες 2 πελατες, απο τους οποιους ο ενας ηταν καλος ( ειχε αφησει ενα μεγαλο ποσο γενικα ), ενω ο αλλος ενας πιτσιρικας, σε ποιον θα εδινες να δοκιμασει πρωτος την κιθαρα? Ποιος θα ηταν ο πιθανοτερος αγοραστης της?

Και εαν εχεις καταστημα, απασχολεις υπαλληλους που εχουν τελειωσει καποια αντιστοιχη σχολη ή τουλαχιστον ο αριθμος τους ειναι τοσος, ωστε να γινεται η εξυπηρετηση αμεσα..

Και τελικα..καθε ποσο μπορεις να εμφανιζεις στο μαγαζι σου μια κιθαρα των 3000Ε?

 
Ωραία συζήτηση έχετε εδώ...

Λοιπόν, εγώ νομίζω ότι η κατάσταση είναι απλή: ο έλλην θέλει ποιότητα υπηρεσιών που ΔΕΝ μπορεί να πληρώσει. Όλοι θέλουν εικοσιτετράωρο support και χαμόγελα από δίμετρες ξανθιές σε κάθε επαφή τους με κάθε επιχείρηση... ΑΛΛΑ ουδείς (απ' όσο γνώρισα μέχρι σήμερα) δεν ΑΠΑΙΤΕΙ αυτή την ποιότητα διότι το να την απαιτήσεις γεννά συγκεκριμένες οικονομικές υποχρεώσεις.

Έχω δει με τα μάτια μου πελάτη να φεύγει από μαγαζί πληροφορικής για να πάει στο ακριβώς διπλανό ΑΦΟΥ έχει κουράσει τον εξυπηρετικότατο υπάλληλο προκειμένου να γλυτώσει 200 δραχμές (τόσο ήταν τότε), οπότε...

Συνεπώς η καλή εξυπηρέτηση και το ορθό πνεύμα που προτείνει ο telewiz επαφίονται στον πατριωτισμό των ελλήνων, δηλαδή: όποιος γουστάρει τα επιδεικνύει (και πράγματι οφελείται από αυτή την επίδειξη).

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός πελάτης έχει πάντοτε περισσότερο δίκιο από τον κακό πελάτη και αυτό είναι κάτι που ΟΛΟΙ όσοι πουλάμε το ξέρουμε, και ας μην το παραδεχόμαστε ανοικτά.

 
Δηλαδη εαν ειχες 2 πελατες' date=' απο τους οποιους ο ενας ηταν καλος ( ειχε αφησει ενα μεγαλο ποσο γενικα ), ενω ο αλλος ενας πιτσιρικας, σε ποιον θα εδινες να δοκιμασει πρωτος την κιθαρα?[/quote']
σε όποιον έρχονταν πρώτος και το εννοώ

Ποιος θα ηταν ο πιθανοτερος αγοραστης της?
ειλικρινά δεν μπορείς να ξέρεις από πριν και δεν πρέπει να υποθέτεις...

καλύτερη ίσως έκπτωση να έπαιρνε ο συχνός πελάτης...

στα υπόλοιπα ερωτήματα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί είμαι πωλητής και όχι εργοδότης
 
Συνεπώς η καλή εξυπηρέτηση και το ορθό πνεύμα που προτείνει ο telewiz επαφίονται στον πατριωτισμό των ελλήνων' date=' δηλαδή: όποιος γουστάρει τα επιδεικνύει (και πράγματι οφελείται από αυτή την επίδειξη).

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός πελάτης έχει πάντοτε περισσότερο δίκιο από τον κακό πελάτη και αυτό είναι κάτι που ΟΛΟΙ όσοι πουλάμε το ξέρουμε, και ας μην το παραδεχόμαστε ανοικτά.[/quote']

Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό, επαγγελματισμό όπου τον αντιμετωπίζω ή όπου τον επιδεικνύει ο καθένας μας
 
Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό' date=' επαγγελματισμό [/quote']
Ασφαλώς. Η φράση μου είναι λογοπαίγνιο, από το Σύνταγμα της χώρας.
 
αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας έμπορος είναι ότι

" αν ένας ευχαριστημένος πελάτης θα του φέρει 10 καινούργιους αγοραστές, ένας δυσαρεστημένος θα του "κόψει" 1000 υποψήφιους..."

αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας καταναλωτής είναι ότι

" έχει και συντηρεί τους εμπόρους που του αξίζουν..."

αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι ότι συνδιαμορφώνω την όποια κατάσταση με την συμπεριφορά μου, σε όποια και από τις δύο "απέναντι" όχθες βρεθώ...

 
αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας έμπορος είναι ότι " αν ένας ευχαριστημένος πελάτης θα του φέρει 10 καινούργιους αγοραστές' date=' ένας δυσαρεστημένος θα του "κόψει" 1000 υποψήφιους..."

αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας καταναλωτής είναι ότι

" έχει και συντηρεί τους εμπόρους που του αξίζουν..."

αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι ότι συνδιαμορφώνω την όποια κατάσταση με την συμπεριφορά μου, σε όποια και από τις δύο "απέναντι" όχθες βρεθώ...[/quote']

το σχόλιό σου, με το οποίο συμφωνώ, αποτελεί και απάντηση στην απορία που μου προξένησε η στάση όλων όσων κατά καιρούς διαμαρτύρονται για την ποιότητα των υπηρεσιών των Ελλήνων εμπόρων και συγκεκριμένα του Στόλλα, που στην μοναδική ευκαιρία που είχαν να διατυπώσουν αυτή την δυσαρέσκεια συμμετέχοντας στο thread που απάντησε ο yannis_stollas εδώ

αρκέστηκαν στο να σιωπούν ή και να χαριεντίζονται μαζί του, με εξαίρεση τους nickhigher και bassoter, για να μη τους αδικήσω.

Για να προλάβω τυχόν απορίες, εγώ δεν συμμετείχα γιατί δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ για κακές υπηρεσίες που δεν μου έχει προσφέρει ποτέ,(δεν υπήρξα ποτέ πελάτης του) και σίγουρα αυτός δεν μπορεί και δεν πρέπει να δικαιολογείται για τις κακές υπηρεσίες άλλων.
 
με λιγα λογια,εμποροι και πελατες στην ελλαδα ειμαστε για κλωτσες :D :D :D

 
με λιγα λογια' date='εμποροι και πελατες στην ελλαδα ειμαστε για κλωτσες :D :D :D[/quote']όχι, υπάρχουν 2 κατηγορίες:αυτοί που είναι για κλωτσιές και αυτοί που δεν είναι, ο καθένας με τις πράξεις του και τις απόψεις του τοποθετεί τον εαυτό του

στην αντίστοιχη κατηγορία, έιτε σαν αγοραστής είτε σαν έμπορος-πωλητής. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, αυτό βολεύει μόνο αυτούς που είναι για κλωτσιές. :wink:

Υ.Γ. (γενικά για προηγούμενες τοποθετήσεις) χαίρομαι που διαβάζω απόψεις σαν του telewiz1, οι οποίες προέρχονται απο άνθρωπο που ασχολείται με τον τομεα των πωλήσεων ( και ΦΑΙΝΕΤΑΙ).Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ .

Οχι τίποτα άλλο, αλλά, γιατί όλες οι απόψεις ΔΕΝ έχουν την ίδια βαρύτητα, αν δεν κατέχουμε κάτι, καλό κάνει να μην εκφράζομαστε, ωστε να δίνουμε αξία σ αυτά που λέμε ΟΤΑΝ το κατέχουμε το αντικείμενο.
 
με λιγα λογια' date='εμποροι και πελατες στην ελλαδα ειμαστε για κλωτσες :D :D :D[/quote']όχι, υπάρχουν 2 κατηγορίες:αυτοί που είναι για κλωτσιές και αυτοί που δεν είναι, ο καθένας με τις πράξεις του και τις απόψεις του τοποθετεί τον εαυτό του

στην αντίστοιχη κατηγορία, έιτε σαν αγοραστής είτε σαν έμπορος-πωλητής. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, αυτό βολεύει μόνο αυτούς που είναι για κλωτσιές. :wink:
Πολύ καλά τα λες αν και το σχόλιο του Wow! είχε περισσότερο σκωπτικό ύφος και νομίζω και αυτός συμφωνεί μαζί σου.

Ακόμα δεν κατάλαβα βέβαια γιατί σιωπούν όσοι "δεν είναι για κλωτσιές" όταν τους δίνεται η ευκαιρία, όπως ανέφερα και παραπάνω...

ευχαριστώ παρεπιπτόντως για τα καλά σου λόγια
 
Υ.Γ. (γενικά για προηγούμενες τοποθετήσεις) χαίρομαι που διαβάζω απόψεις σαν του telewiz1' date=' οι οποίες προέρχονται απο άνθρωπο που ασχολείται με τον τομεα των πωλήσεων ( και ΦΑΙΝΕΤΑΙ).Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ .Οχι τίποτα άλλο, αλλά, γιατί όλες οι απόψεις ΔΕΝ έχουν την ίδια βαρύτητα, αν δεν κατέχουμε κάτι, καλό κάνει να μην εκφράζομαστε, ωστε να δίνουμε αξία σ αυτά που λέμε ΟΤΑΝ το κατέχουμε το αντικείμενο.[/quote']

+1000..μακαρι να σκεφτονταν ολοι οι πωλητες σαν και εσενα telewiz... :wink:
 
ενσταση.....δεν ειπα 'για κλωτσιες' ειπα 'για κλωτσες'

ειναι πιο εκφραστικο χωρις το 'ι' :wink: :D :D

 
ενσταση.....δεν ειπα 'για κλωτσιες' ειπα 'για κλωτσες' ειναι πιο εκφραστικο χωρις το 'ι' :wink: :D :D
έστω για κλωτσές :D

 
  Παιδια εγω προσφατα μπηκα σε ενα καταστημα για να κοιταξω για μια behringer κονσολα των 300ευρω και γυριζοντας σπιτι την βρηκα 100 ευρω φθηνοτερα στο γνωστο μας thomman. Και σκεφτομαι τωρα γιατι ο Ελληνας να βγαλει τετοιο κερδος απο ολο αυτο. Οταν βλεπεις και δε σεβεται κανεις τον πελατη (υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα δε ξερω που) θα τον σεβαστεις εσυ? Εγω απλα δε ξαναπαταω στο εν λογω μαγαζι και ας ψοφησει απτην πεινα... Ας βγαλει ο δικος μας ενα 30αρι απο την πωληση και οχι περισσοτερα και απο τον κατασκευαστη της ΕΛΕΟΣ. Σαφως και θα προτιμησω τον γερμανο παλι γιατι ειναι επαγγελματιας. Αν δεν ανοιξουνε λιγο τα ματια τους οι μαγαζατορες εχει να πεσει μεγαλο λουκετο.

  Να σας πω και το θειικο που ειδα σε ενα κεντρικο καταστημα στην Ομονοια να κλασετε λιγο

Βλεπω κατι ακουστικα και μια τεραστια ταμπελα απο πανω τους "ΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ". Τιμη 5000κατι ευρω. Διαβαζω λοιπον τα χαρακτηριστικα τους και βλεπω υπογραμμισμενο με κοκκινο στυλο (μη τυχον και δε το δεις). Τα μαξιλαρακια στο εσωτερικο τους ειναι απο μαλλι προβατου... Ετσι εξηγηται λοιπον. Θα το ψαξω λιγο και εχω την εντυπωση επειδη μυρισε λιγο η κατασταση με τις τιμες που ειχε και στα υπολοιπα προιοντα οτι ειναι μουφας και δε νομιζω να τα βρω καπου πανω απο 200ευρω. Δε θα σας πω το ονομα του μαγαζιου γιατι θα τρεξετε ολοι να μου τα παρετε.Μαλλι προβατου ειναι αυτο...

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα