Οι "ερασιτέχνες" δεν δικαιούνται χρήματα από τα live??

Superfunk είπε:
προς MODS

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ??
Δε νομίζω να γίνεται.

Μην ξεχνάς ότι ασχολούμαστε ερασιτεχνικά.... (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)\

 
Ερασιτέχνης δεν είναι ο εραστής της τέχνης, αλλά εκείνος που ενώ ασχολείται με κάτι που του τρώει μεγάλο μέρος του χρόνου και των χρημάτων του δεν μπορεί να βρει το σθένος και το θάρρος για να ασχοληθεί με αυτό σε επαγγελματική βάση. Το γιατί δεν μπορεί να βρει το σθένος είναι δικό του θέμα - δεν θα το κρίνουμε, αλλά ας μην αποδίδουμε και στον κάθε χομπύστα ανύπαρκτες ιδιότητες.
μα γιατι θα ΠΕΙΝΑΣΕΙ τοσο απλο ειναι... :)

οπως πολυ πετυχημενα ειχε καποτε πει μια γνωστη "ροκ" τραγουδιστρια

"στην Ελλαδα δυο ειδων ανθρωποι ασχολουνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το ροκ....οι ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΕΣ και οι απολυτως απελπισμενοι (δηλ.αυτοι που δεν μπορουνε να βρουνε δουλεια ουτε σε σουπερμαρκετ... :) :))

 
Τι εννοείς; Πότε δεν εκφράστηκα καλά;
Όλο το ποστ σου είχε μια διάχυτη δόση ειρώνειας....οκ εντάξει είσαι ψαγμενος έχεις τη δική σου άποψη,αλλα αυτο δε σημαίνει οτι και εγω δε μπορώ να έχω τη δική μου και να την υποστηρίζω και μαζι μου και αρκετά μέλη....και πολύ περισσοτερο τι προσπαθεις να κάνεις να μειώσεις κάποιον για να φανείς ανώτερος με σοφιστίες,εικασίες και άκυρα παραδείγματα??

.....Και δυστυχώς από οτι βλέπω είναι πάγια τακτική σου...

Wow! είπε:
-Καταρχάς Wow! πρώτα να εκφράζεσαι καλυτερα.... >:
Και στον άλλο φίλο:

Βρε αφήστε τις αρχαιοελληνικές κουταμάρες με την ετυμολογία της λέξης ερασιτέχνης και κουραφέξαλα. Στην Ελλάδα του 2008 είμαστε, όχι στην εποχή του Περικλή.
"Μπορεί να μη συμφωνώ με την άποψη σου,αλλά θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για να μπορείς να την εκφράζεις" ελεγε ο μεγάλος Βολταίρος!!!

 
Sf το βρήκα! Η αμερικανική είναι. Πλέον επεκετίνεται και στο διάστημα! Το κόβω, συνεχίστε

 
bluesbreaker είπε:
Όλο το ποστ σου είχε μια διάχυτη δόση ειρώνειας....οκ εντάξει είσαι ψαγμενος έχεις τη δική σου άποψη,αλλα αυτο δε σημαίνει οτι και εγω δε μπορώ να έχω τη δική μου και να την υποστηρίζω και μαζι μου και αρκετά μέλη....
Λυπάμαι που αναμίχθηκα. Δεν είσαι έτοιμος να ακούσεις την αλήθεια, ούτε να συζητήσεις γι' αυτή.

Καλή σταδιοδρομία.

 
Μπαρδόν ???

Τι εννοείς; Πότε δεν εκφράστηκα καλά;

Μήπως απλώς δεν σου αρέσουν αυτά που διάβασες;

Και στον άλλο φίλο:

Βρε αφήστε τις αρχαιοελληνικές κουταμάρες με την ετυμολογία της λέξης ερασιτέχνης και κουραφέξαλα. Στην Ελλάδα του 2008 είμαστε, όχι στην εποχή του Περικλή.

Τώρα εάν αυτό είναι καλή-ευγενική έκφραση τότε εγώ μιλώ άλλη γλώσσα και όχι την ελληνική. Καλό είναι να υπερασπιζόμαστε τη γνώμη μας, αλλά και αυτό το υποτιμητικό "κουταμάρες".....

Με την ίδια λογική ας αφήσουμε και τις νεοελληνικές κουταμάρες. Και άμα κάποιος θέλει να δουλεύει τσάμπα, γιατί τυχαίνει να του αρέσει η δουλειά του κανένα πρόβλημα. Αλλά αν κάποιος άλλος ΑΠΑΙΤΕΙ για έναν δεύτερο να δουλεέυει τσάμπα, ε ναι ρε παιδιά είναι πρόβλημα. Αντιγράφω από ωραίο flyer:

"Δουλεύουμε για να τρώμε?

Τρώμε για να δουλεύουμε?

Η μήπως μας δουλεέυουν και δουλεύουμε για να τρώνε?"

Για κάθε " επαγγελματία μαγαζάτορα" που να θέλει να βγάλει χρήματα από Live μουσική χωρίς να πληρώσει για την Live μουσική.

 
mobynik, σε παρακαλώ να σοβαρευτείς.

Το ότι γνωρίζεις την ετυμολογία της λέξης "ερασιτέχνης" δε σημαίνει ότι η λέξη έχει αυτό το περιεχόμενο στη σύγχρονη καθομιλούμενη ελληνική γλώσσα. Αυτό το ξέρεις πολύ-πολύ καλά, αλλά προτιμάς τον ολισθηρό ρόλο του ερασιτέχνη φιλόλογου για να μην αντιμετωπίσεις την ουσία του προβλήματος - ίσως διότι δεν έχεις να πεις τίποτε για το θέμα.

Όπως ακριβώς και εγώ θα ακουγόμουν αστείος αν μιλούσα για το πιάνο και το έλεγα "κλειδοκύμβαλο", έτσι και εσύ ακούγεσαι να λες "κουταμάρες" όταν επιχειρείς να στηρίξεις την επιχειρηματολογία σου σε μία έννοια που δεν υφίσταται (την έννοια του "εραστή της τέχνης" κατά την αρχαία ελληνική).

Αν έχεις να πεις κάτι, ευχαρίστως πες το, αλλά άσε τις εξυπνάδες, δεν είμαστε όλοι εδώ μέσα αναλφάβητοι.

 
Αν προσέξεις λίγο προσεχτικά θα δεις ότι:

α) δεν έγραψα εγώ την ετυμολογία της λέξης, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ τη γνώριζα. Αναφέρθηκα στο "κουταμάρες".

β) έχω να πω και άλλα τόσα, αλλά επίσης δεν είδες ότι είπα την βασική μου άποψη: πρέπει να πληρώνεσαι όταν δουλεύεις για κάποιον, άσχετα με το αν σου αρέσει αυτό που κάνεις ή οχι.

Μήπως δεν διάβασες το post προσεκτικά? Γιατί πραγματικά δεν είχα καμία πρόθεση να το παίξω εξυπνάκιας, ούτε να υποτιμήσω κανέναν. Ίσως να συμφωνήσεις αν το διαβάσεις πάλι πιο προσεκτικά.

 
Wow! είπε:
Όλο το ποστ σου είχε μια διάχυτη δόση ειρώνειας....οκ εντάξει είσαι ψαγμενος έχεις τη δική σου άποψη,αλλα αυτο δε σημαίνει οτι και εγω δε μπορώ να έχω τη δική μου και να την υποστηρίζω και μαζι μου και αρκετά μέλη....
Λυπάμαι που αναμίχθηκα. Δεν είσαι έτοιμος να ακούσεις την αλήθεια, ούτε να συζητήσεις γι' αυτή.

Καλή σταδιοδρομία.
Ναι είδες είμαι πολύ ανώριμος και εγωιστής!!!Η αλήθεια δεν είναι μία,αλλίως δε θα υπήρχε φόρουμ...τι νοημα έχει η συζήτηση αν πιστευεις οτι κατέχεις την αλήθεια...οποιος νομίζει οτι κατεχει την απόλυτη αλήθεια πλανάται πλάνην οικτρά!!σε ευχαριστω για την ευχή σου...το αυτό και σε εσένα!

 
Τελικά ακόμα και τα threads καταλήγουν στο αβυσσαλέο μίσοςςς.

Ξέρετε κάτι κ.Superfunk? Θέλω κι εγώ να πάω στην Τουρκία! Αν δε δω στα 50 μέτρα που θα περπατήσω αφίσα για τούρκικη όπερα, θα γυρίσω στην Ελλάδα, θα μπω στο noiz και θα σας κάνω νιαου νιαου νιαρρρ

;D

 
Πάντως εγώ είμαι περισσότερο καχύποπτος με την έννοια "επαγγελματίας" παρά με την έννοια "ερασιτέχνης". Από τότε που η τέχνη έγινε εμπορεύσιμη γεμίσαμε επαγγελματίες.  ::)

 
Λοιπόν, εγώ δεν έχω μιλήσει καθόλου σε αυτό το thread, πιστεύω ότι γενικώς ακούστηκαν πολλές απόψεις σωστές και με επιχειρήματα. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι λίγα πράγματα από την περιορισμένη μου εμπειρία με μαγαζιά και ιδιοκτήτες αυτών.

1. Αν δεν έχεις μπόλικα live στην πλάτη σου -και μάλιστα live με μεγάλη προσέλευση- λεφτά της προκοπής δεν είσαι σε θέση να ζητήσεις, ας είσαι και καλύτερος από τον John McLaughlin.

2. Σε φεστιβάλ επίσης είναι δύσκολο να πάρεις λεφτά καθότι εκεί κι αν πέφτει στο ποιηματάκι "τρέλα και αγάπη για τη μουσική" η κατάσταση. Χώρια που σε τέτοιες φάσεις παίζουν συνήθως όσοι κάνουν την αρχή τους στο χώρο των live και παίζουν για την εμπειρία και για να ακουστούν σε 10 άτομα παραπάνω.

3. Αν τέλος πάντων είσαι σχετικά έμπειρος στο χώρο και πας για live, είσαι σε θέση να κάνεις κάποια παζάρια και να διαπραγματευτείς αμοιβές, backline και λοιπά οικονομοτεχνικά. Το τί θα βγει από τα παζάρια είναι αποκλειστική ευθύνη των καλλιτεχνών και δεν έχει νόημα η κλάψα μετά τη συμφωνία που προβλέπει ελάχιστα φράγκα ή ακόμα και καμία αμοιβή.

Επίσης πιστεύω ότι η διαφορά σε αυτό το σημείο δεν είναι αν δικαιούσαι χρήματα σαν ερασιτέχνης αλλά αν είσαι έτοιμος να τα ζητήσεις από τον μαγαζάτορα.

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...

 
Alchemist είπε:
Λοιπόν, εγώ δεν έχω μιλήσει καθόλου σε αυτό το thread, πιστεύω ότι γενικώς ακούστηκαν πολλές απόψεις σωστές και με επιχειρήματα. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι λίγα πράγματα από την περιορισμένη μου εμπειρία με μαγαζιά και ιδιοκτήτες αυτών.

1. Αν δεν έχεις μπόλικα live στην πλάτη σου -και μάλιστα live με μεγάλη προσέλευση- λεφτά της προκοπής δεν είσαι σε θέση να ζητήσεις, ας είσαι και καλύτερος από τον John McLaughlin.

2. Σε φεστιβάλ επίσης είναι δύσκολο να πάρεις λεφτά καθότι εκεί κι αν πέφτει στο ποιηματάκι "τρέλα και αγάπη για τη μουσική" η κατάσταση. Χώρια που σε τέτοιες φάσεις παίζουν συνήθως όσοι κάνουν την αρχή τους στο χώρο των live και παίζουν για την εμπειρία και για να ακουστούν σε 10 άτομα παραπάνω.

3. Αν τέλος πάντων είσαι σχετικά έμπειρος στο χώρο και πας για live, είσαι σε θέση να κάνεις κάποια παζάρια και να διαπραγματευτείς αμοιβές, backline και λοιπά οικονομοτεχνικά. Το τί θα βγει από τα παζάρια είναι αποκλειστική ευθύνη των καλλιτεχνών και δεν έχει νόημα η κλάψα μετά τη συμφωνία που προβλέπει ελάχιστα φράγκα ή ακόμα και καμία αμοιβή.

Επίσης πιστεύω ότι η διαφορά σε αυτό το σημείο δεν είναι αν δικαιούσαι χρήματα σαν ερασιτέχνης αλλά αν είσαι έτοιμος να τα ζητήσεις από τον μαγαζάτορα.

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...
Πολύ σωστά όλα. Και ο μαγαζάτορας επένδυση έχει κάνει και είναι η δουλειά του και χρήματα πρέπει να βγάλει. Αλλά, όπως βγάζω το καπέλο μου σε έναν τύπο που μας είχε υποσχεθεί από 70€ και στο τέλος μας έδωσε από 100€ γιατί "...ησε το μαγαζί σήμερα", έτσι δεν μπορώ να μην κράξω και τον άλλον που υποσχέθηκε από....15€ στον καθένα μας και στο τέλος πήραμε από 12€ (!!!), γιατί δεν ήξερε ότι είμασταν 5 και νόμιζε ότι ήμασταν 4 άτομα στο σχήμα, παρόλο που ΜΟΝΟ οι φίλοι μας ήταν 25 άτομα στο μαγαζί (25Χ7€ τουλάχιστον δηλαδή)....

 
Alchemist είπε:
4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!
Σε νοιώθω απόλυτα γιατί επί άπειρα χρόνια έπαιζα ως DJ σε bar - club. Από ένα σημείο και μετά δεν ήταν τίποτε άλλο παρά κατάντια και βαρεμάρα.

 
OurDarkness είπε:
4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!
Σε νοιώθω απόλυτα γιατί επί άπειρα χρόνια έπαιζα ως DJ σε bar - club. Από ένα σημείο και μετά δεν ήταν τίποτε άλλο παρά κατάντια και βαρεμάρα.
Eγω εχω πληρωθει σε...αλκοολ αλλα και κανονικοτατα σε τακτικη βαση, ομως οταν μου ηρθε προταση απο ρεμπεταδικο - ξενυχτάδικο, μετα απο δυο βραδιες μου γυρισανε τα σωθικα απο την παρακμη κι εφυγα, ξαναγυρνωντας στα μπαρ (δοκιμαστικο ηταν, ευτυχως δεν τους παρατησα - δεν θα αθετουσα καποια συμφωνια).

Παρ'ολα αυτα εγω θα το παω ακομη παραπερα, και θα εκφερω μια αιρετικη αποψη που εχω και που την εχω ξαναπει εδω γυρω, ευτυχως χωρις γιουχαισμα: η μουσικη δεν θα επρεπε ποτε να ειναι βιοποριστικο επαγγελμα.

 
wasted είπε:
φυσικα και εχουν αλλα παραμενουν απλα εθνικες μουσικες ,δεν εχουν επιρεασει ή επιρεαστει σε τοσο βαθος οπως η τουρκικη μουσικη (η οποια κατα τη γνωμη πολλων μουσικολογων ,αλλα και την ταπεινη δικη μου,αγγιζει το οριο της "τελειοτητας" μια και πετυχημενα συνδιαζει εναν ποταμο επιρροων και ακουσματων ;))
Ψάξε και τις μουσικες κουλτούρες άλλων χωρών δεν είναι τόσο "εθνικές" όσο φαντάζεσαι, ούτε υποδεέστερες από την Τουρκία... Γεωργία πχ, θα εκπλαγείς από την μουσική τους παραγωγή και το υλικό που υπάρχει...
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
 
bloody_sunday είπε:
Παρ'ολα αυτα εγω θα το παω ακομη παραπερα, και θα εκφερω μια αιρετικη αποψη που εχω και που την εχω ξαναπει εδω γυρω, ευτυχως χωρις γιουχαισμα: η μουσικη δεν θα επρεπε ποτε να ειναι βιοποριστικο επαγγελμα.
+oo

 
Superfunk είπε:
για τούρκικη όπερα
τουρκικη οπερα δεν υπαρχει,υπαρχει ομως τουρκικη ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη
Όπως λέμε Ελληνικό Ροκ, Σουηδικό Τσάμικο και Αλβανικό Reggae. ::) ???...Δικά σου λεγόμενα Superfunk. :-\..

(μιλάω αποκλειστικά για αυτη τη φράση σου, ούτως ή άλλως στα άλλα συμφώνησα μαζί σου) ;)

 
Alchemist είπε:
5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...
Μα αυτό είναι και σωστό κατά τη γνώμη μου. Ο μόνος, ο ΜΟΝΟΣ, ο ΜΟΝΟΣ τρόπος που δικαιούσαι κατά τη γνώμη μου να ζητήσεις αμοιβή (συμβόλαιο με δισκογραφική, συμφωνία με μαγαζάτορα ή..... endorsements ;D) είναι ο εξής: "Ήρθα να σου βγάλω λεφτά. Τα θες;" Επαγγελματίας είναι και ο άλλος, πρέπει να βγάλει λεφτά. Τον βοηθάς, και απαιτείς πληρωμή για τη δουλειά αυτή που του κάνεις. Αν δεν τον βοηθάς με τη δουλειά σου, γιατί ακριβώς να σε πληρώσει;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top