Οι πιο "καινοτόμοι" κιθαρίστες

jimaras97 είπε:
Θα πω καποιους που δεν νομιζω οτι εχουν αναφερθει  :P

Pete Townshend

Πατερας των power chords, πειραματιστηκε με feedback και απλετο distortion 2 χρονια πριν τον Hendrix, εδωσε τεραστια βαση στο ρυθμικο παιξιμο, τι αλλο  :P

Keith Richards

Ισως ο riff-οποιος του 20ου αιωνα. Δεν μιλαω για το ποσο αρεσουν τα ριφφ του στον καθενα, μιλαω για το γεγονος οτι η εννοια riff θα ειχε αλλη σημασια στη ροκ χωρις αυτον. Αληθεια, υπαρχει ατομο στην ροκ που δεν εχει επηρεαστει απο το da-da/da-da-da/da-da-da-da του γνωστου ασματος? Επισης, οπως και ο απο πανω, τεραστια προσφορα σαν ρυθμικος κιθαριστας

Jimmy Page

Μαστορας στον ηχητικες δυνατοτητες της κιθαρας (και οχι μονο), παικτικα μπορουσε να εναλλασσει μεταξυ fingerpicking, ρυθμικης και σολο στο αψε σβησε.

Ritchie Blackmore

Λυπαμαι, αλλα διαφωνω με τον αποκλεισμο των "κλασσικιζοντων" απο το thread. Ειναι δυνατον να μην εχει σημασια για την κιθαρα ο ανθρωπος που επαιξε πρωτος και με τα τεσσερα δαχτυλα και με κλασσικη παιδεια ροκ μουσικη οταν οι καλυτεροι επαιζαν ακομη με τρια δαχτυλα και με τον αντιχειρα απο πανω? Αν αυτο δεν ειναι μια βασικοτατη καινοτομια (που εδωσε εναυσμα και στους prog κιθαριστες να προχωρησουν και αυτοι με το παιξιμο τους) τοτε δεν ξερω τι ειναι.
 
jimaras97 είπε:
Keith Richards

Ισως ο riff-οποιος του 20ου αιωνα. Δεν μιλαω για το ποσο αρεσουν τα ριφφ του στον καθενα, μιλαω για το γεγονος οτι η εννοια riff θα ειχε αλλη σημασια στη ροκ χωρις αυτον. Αληθεια, υπαρχει ατομο στην ροκ που δεν εχει επηρεαστει απο το da-da/da-da-da/da-da-da-da του γνωστου ασματος? Επισης, οπως και ο απο πανω, τεραστια προσφορα σαν ρυθμικος κιθαριστας
Κι ο Iommi κύριε ; ;D

 
Rebel_Of_South είπε:
Κι ο Iommi κύριε ; ;D
Σωστος. Πολυ σωστος. Σωστοτατος. Αλλα εχε υποψη σου οτι μιλάμε για διαφορετικα ειδη. Απο την αλλη ο Iommi ναι μεν επαιξε μεγαλο ρολο στην εξελιξη του μεταλ riff, αλλα το ντεμπουτο των Zep θεωρω πως προηγειται σε βαθμο καινοτομιας.

 
Kurt Rosenwinkel....

δεν ξέρω γιατί....αλλά πρέπει να μπει.

Ίσως για το πιό εγκεφαλικό και δαιδαλώδες παίξιμο...

 
Snorre R. Ruch

Σύμφωνα με αρκετές πηγές, o άτριχος αυτός νέος από το Trondheim ήταν ο κιθαρίστας που επινόησε το "σιδηροδρομικό" tremolo picking, που χαρακτήρισε  τον ήχο του δεύτερου κύματος του Black Metal. Πέρα από τα demos των Stigma Diabolicum και τις κυκλοφορίες των Thorns, τον απολαμβάνουμε και στο  "De Mysteriis Dom Sathanas" των Mayhem, όπου συμμετέχει. Επίσης αρκετά από τα riff εκεί μέσα είναι δικά του.

 
Από σήμερα ένας λιγότερος παιδιά.

Κατά την γνώμη μου ο πιο καινοτόμος σύγχρονος.

Allan Holdsworth.

:'(

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top