OBEGRANSAD

Τέτοιο δεν έχω σίγουρα.

Ξερς τι έχω όμως;

midi to serial....το χα με την sound blaster την Live 1024 και έπαιζα sound fonts...
Εγώ θα συνέχιζα να γράφω αυτά που γράφω με την audigy που είχα και μάλιστα πήρα μια pro μεταχειρισμένη κάποια στιγμή από έναν φιλο του noiz που είχε και το πανελ με τις οπτικες και midi και όλα και θα έγραφα ακόμα, δεν είχα τετοιο θέμα, μεγάλες επιτυχίες έγραφα και τότε?

 Πήρα την lexicon Lambda καθαρά για εργονομικούς λόγους μετά , όχι γιατι την είχα ιδιαίτερη ανάγκη και για να την παίρνω μαζί μου στο εξοχικό αν θα έμενα πολύ καιρό.

 Μια χαρά ήταν η audigy και dsp chip ειχε, και όλα τα είχε για home-ερασιτεχνική δουλειά και το ιδιο latency εβγαζε, όλα ηταν θέμα υπολογιστή. Και τώρα να την βάλω πάνω θα πετάει με τον επεξεργαστή και το συστημα που έχω. .

 Μάλλον την έχω ακόμα, δεν θυμάμαι μπορεί και να την πούλησα. ?

 
Ασχετο @cos_dr, αλλά το θυμηθηκα με αυτά που είπες.

Πρόσφατα προσπαθουσα να γράψω (αντιγραψω) κάτι παιχνίδια για commodore 64....αλλά δεν στα δικά μου κασσετόφωνα.

Πάω παραδίπλα , στα 100 μέτρα στον κολλητό μου , και επιστρατέψαμε το Nakamichi zx 1000 που έχει.

Καλλίτερα από τις αυθεντικές παίζουν....

Ελάτε να μιλήσουμε τωρα για κασσετοφωνα....και αν είναι μάπα......το zx....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ασχετο @cos_dr, αλλά το θυμηθηκα με αυτά που είπες.

Πρόσφατα προσπαθουσα να γράψω (αντιγραψω) κάτι παιχνίδια για commodore 64....αλλά δεν στα δικά μου κασσετόφωνα.

Πάω παραδίπλα , στα 100 μέτρα στον κολλητό μου , και επιστρατέψαμε το Nakamichi zx 1000 που έχει.

Καλλίτερα από τις αυθεντικές παίζουν....

Ελάτε να μιλήσουμε τωρα για κασσετοφωνα....και αν είναι μάπα......το zx....
Εγώ βλέπω βιντεάκια που και πού για τέτοια και πραγματικά λέω τι έχω ξεχάσει γιατί τότε τα ήξερα καλύτερα από αυτούς που έχουν φτιάξει τα βίντεο. ?

 Τα πέταξα όλα δυστυχώς, δεν είχαμε μυαλό τότε?

 
το πουλάει?
Τρελλός είσαι.

Έχει περίπου 60 decks...ολή σχεδόν τη σειρά της Nakamichi...2 dragon , το RX-505 (για να μαθαίνουν οι νέοι , αυτό που χε ο Mickey Rourke στο 9 1/2 Weeks..... ) έχει ακόμα  και Eumig FL-1000.....

Αν τα χεις δει αυτά ζωντανά....αν τα ακούσεις...αν τα μυρίσεις....να γι αυτο στενοχωριέμαι όταν διαβάζω ότι π.χ. τα κασσετόφωνα ή τα πικαπ είναι μαπα.

 
α...

κατάλαβα 

Δάσκαλος και συ...
Μαθητής....πάντα.

Και εδώ και με τον κολλητό μου....και παντού.

Εγώ μιλάω μόνο με ανθρώπους που έχουν κάτι να μου μάθουν, τους άλλους τους αποφεύγω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν τα χεις δει αυτά ζωντανά....αν τα ακούσεις...αν τα μυρίσεις....
Ούτε για ψάρια να μίλαγες... 

να γι αυτο στενοχωριέμαι όταν διαβάζω ότι π.χ. τα κασσετόφωνα ή τα πικαπ είναι μαπα
Στους οποίους βέβαια - για να είμαστε σαφείς - δεν ανήκω εγώ.

Εγώ μιλάω μόνο με ανθρώπους που έχουν κάτι να μου μάθουν, τους άλλους τους αποφεύγω.
Εννοείται...

---

Δάσκαλος και συ...
Ο LK είναι γραφικός με την καλή έννοια. Δεν έγραψε ότι ξεστραβώνει κανέναν ή ότι πλακώνεται επί 20 χρόνια με ανθρώπους που ξέρει επειδή(;) διαφωνούν περί της θεωρητικής ανωτερότητας του βινυλίου. Αν θέλεις να με ειρωνεύεσαι, έχεις (από μένα) το ελεύθερο, αλλά τουλάχιστον κατανόησε την μομφή που σου απέδωσα πριν την σαρκάσεις.

Καλημερούδια.

 
Μην τσακώνεστε. Είμαστε φίλοι. ?

 Τώρα τις γιορτές αν είναι να τσακωθούμε να ενωθούμε όλοι μαζί, να ενώσουμε τις φωνές μας κατά των κερδοσκοπικων επιθέσεων των funds και την προστασία της ιδιωτικοτητας των επικοινωνιών. Φανταστείτε ο admin σε ένα forum να παρακολουθούσε τα pm των mod που ο ίδιος διόρισε  και οι mod να μην του κάνουν μομφή για να μην χάσουν τις θέσεις τους????Χαχαχαχα 

 
Στους οποίους βέβαια - για να είμαστε σαφείς - δεν ανήκω εγώ.
Δεν είπα εγώ κάτι τέτοιο.

Επιπροσθέτως.

[SIZE=12pt]Ούτε αστυνομία απόψεων είμαι , ούτε με ενδιαφέρει να πείσω κάποιον.[/SIZE]

Λατρεύω την τεχνολογία, όλων των εποχών.

[SIZE=12pt]Αφού η κουβέντα το έφερε στα φετίχ λοιπόν, ενημερώνω ότι πολύ μεγαλύτερο φετίχ έχω με τα [/SIZE][SIZE=12pt]cd[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]players[/SIZE][SIZE=12pt] και την 90’[/SIZE][SIZE=12pt]s[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]τεχνολογία (που ειρήσθω εν παρόδω τη θεωρώ την καλλίτερη 10 ετία σε όλα)  [/SIZE] και , π.χ θα ήθελα διακαώς να έχω στη συλλογή μου ένα Sony CDP-101  παρά με τα πικάπ και τα 70’[SIZE=12pt]s[/SIZE][SIZE=12pt]. [/SIZE]

[SIZE=12pt]Αν πάω σε 10 σπίτια , δειγματοληπτικά, είμαι σίγουρος ότι στα 3 θα βρω πικάπ…κάποιο παρατημένο ίσως αλλά σε κανένα [/SIZE][SIZE=12pt]cd[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]player[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt](είναι πιο ψαγμένο obsolete [/SIZE][SIZE=12pt]item[/SIZE][SIZE=12pt]).[/SIZE]

[SIZE=12pt]Τέλος, αν ακούω κάποιον να λέει ότι το πικαπ είναι μάπα, ή το κασσετόφωνα είναι μάπα το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ποτέ του δεν ήρθε σε επαφή με σοβαρό μηχάνημα.[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε λίγο καιρό θα φτιάξουν στην myΑΑΔΕ νέα εφαρμογή ατομικού μητρώου οικιακών/τεχνολογικών συσκευών και θα αναγκαστείς να τις περάσεις όλες  τις παλιές συσκευές που τις θέλεις όλες ?και ο αλγόριθμος θα σου βγάλει περισσοτερη φορολογία για κατοχή ενργοβορων συσκευών και θα σου βάλει minus στο προφίλ περιβάλλοντικου αποτυπώματος. ?

 
Σε λίγο καιρό θα φτιάξουν στην myΑΑΔΕ νέα εφαρμογή ατομικού μητρώου οικιακών/τεχνολογικών συσκευών και θα αναγκαστείς να τις περάσεις όλες  τις παλιές συσκευές που τις θέλεις όλες ?και ο αλγόριθμος θα σου βγάλει περισσοτερη φορολογία για κατοχή ενργοβορων συσκευών και θα σου βάλει minus στο προφίλ περιβάλλοντικου αποτυπώματος. ?
Θα έρθω στο κόμμα τότε και εγώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
είμαι σίγουρος....

θα πεθάνω πριν ζήσω τη στιγμή που οι μεν θα σεβαστούν την τεχνολογική "αντικειμενικότητα" των μετρήσεων και οι δε την ατομική ψυχοακουστική προσλαμβάνουσα του μέσου χρήστη ως δικαίωμα στην τέρψη...?

 
είμαι σίγουρος....

θα πεθάνω πριν ζήσω τη στιγμή που οι μεν θα σεβαστούν την τεχνολογική "αντικειμενικότητα" των μετρήσεων και οι δε την ατομική ψυχοακουστική προσλαμβάνουσα του μέσου χρήστη ως δικαίωμα στην τέρψη...?


αυτό Νικόλαε το είπα πριν απο σενα πιό πάνω.

Αλλά ορισμένοι κρατάνε απο αυτό μόνο το δεύτερο σκέλος.

Προφανώς παραβλέπουν ότι ηχογραφούμε ψηφιακά, και ακούμε ψηφιακά για την ευκολία μας, αλλά απολαμβάνουμε μουσική καθαρά αναλογικά

 
Το ιδανικό format ειναι αυτο που δεν επιβάλλει περιορισμούς και συμβιβασμούς στον ηχο, αυτο που διασφαλίζει την αντοχή του μεσου στο χρόνο, και αυτό που διευκολύνει το χρήστη του. Ας δούμε μερικά προβλήματα στις παραπάνω κατηγορίες που αφορούν το βινύλιο.

 Περιορισμοί στον ήχο:

 -Δεν μπορείς να έχεις ακραίο panning στα μπασα.
 -Δεν μπορείς να έχεις ακραία διαφορά φασης.
 -Δεν μπορείς να έχεις ταυτόχρονα έντονα peaks σε υψηλές και χαμηλές.
 -Δεν μπορείς να έχεις πολύ υψηλή μέση στάθμη.
 -Δεν μπορείς να έχεις μουσικά μέρη άνευ διακοπής πέραν μιας ορισμένης χρονικής διάρκειας
 
 Συμβιβασμοί στον ήχο (σε σχέση με μοντέρνα φορματ):

 -Η δυναμική περιοχή είναι αρκετά περιορισμένη
 -Ο στερεοφωνικός διαχωρισμός είναι δραματικά περιορισμένος.
 -Χρειάζεται διαφορετικό mastering συμβατό με τους περιορισμούς στον ήχο του συγκεκριμένου format, εμποδίζοντας έτσι ενδεχόμενες καλλιτεχνικές επιλογές που θα αφορούν μόνο ψηφιακά μεσα.
 -Δεν μπορείς να έχεις μη- απωλεστικο απευθείας αντίγραφο από το master αρχείο, λόγω της διαδικασιας παραγωγής του βινυλίου
 -Υπάρχει πιθανότητα καθεαυτού αλλοίωσης του ηχητικού περιεχομένου λόγω της μη- ιδανικής λειτουργίας του συστήματος ( flutter- rubble κλπ), η μείωση ή η πιθανή εξάλειψη της οποίας θα ανεβάσει δραματικά το κόστος απόκτησης του μέσου αναπαραγωγής.
 

 Αντοχή στο χρόνο:

 -Το μέσο υπόκειται σε φθορά, είτε λόγω χρόνου είτε απρόβλεπτων συνθηκών, ενώ τα μοντέρνα ψηφιακά format αποφεύγουν εύκολα κάτι τέτοιο μέσω του backup.
 - Η ίδια η αναπαραγωγή του μέσου φθείρει σταδιακά το φορέα του, συνεπώς
 -Προιόντος του χρόνου είναι όλο και δυσκολότερο να έχεις αναπαραγωγή του μέσου χωρίς εμφανή ηχητικά artifacts.

 
 Ευκολία χρήσης:
 
 - Η αλλαγή τίτλου απαιτεί αλλαγή μέσου, όχι απλό browsing
 - To skip track απαιτεί μια διαδικασία πιο σύνθετη από ένα πάτημα κουμπιού
 - Η μεταφορά μιας συλλογής τίτλων δεν έχει καμία σχέση με τη μεταφορά μιας ψηφιακής συλλογής.
 - Η αναπαραγωγή μεσω internet- cloud κλπ δεν υφίσταται.
 - Η δυνατότητα να έχουμε τη συλλογή μας ταυτόχρονα σε έναν άλλο χώρο ή χώρους δεν υφίσταται.

 Αυτά είναι τα αντικειμενικά στοιχεία. Για όλα τα παραπάνω δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο αντικειμενικό πλεονέκτημα του βινυλίου που να τα αντισταθμίζει, ούτε καν το artwork διότι όλοι σε μια οθόνη μπροστά είμαστε, και με τόση πληροφορία και multimedia μέσα που υπάρχουν για κάθε καλλιτέχνη, το να μιλάμε για εξώφυλλα και artwork είναι γραφικό.

 Αν λοιπόν σε όλα τα παραπάνω προσθέσει κανείς και το σεβαστότατο επιπλέον κόστος τόσο για τον αναπαραγωγέα όσο και και τη δημιουργία δισκοθήκης, πραγματικά δε θα ένοιωθα καλά με τον εαυτό μου αν προέτρεπα τον οποιοδήποτε να μπει σε αυτό το τριπάκι. Δηλαδή τι, θα νοσταλγώ την εποχή που τρέχαμε στα καταγώγια για να βρούμε δίσκους της προκοπής, και θα τη συγκρίνω με τον ψηφιακό παράδεισο του σήμερα; ΟΚ, τους εκτιμούσαμε περισσότερο τους δίσκους, αλλά και στην κατοχή εκτιμούσαν περισσότερο το κουκουτσάλευρο και την μπομπότα, τι να κάνουμε τώρα.

 
Το ιδανικό format ειναι αυτο που δεν επιβάλλει περιορισμούς και συμβιβασμούς στον ηχο, αυτο που διασφαλίζει την αντοχή του μεσου στο χρόνο, και αυτό που διευκολύνει το χρήστη του. Ας δούμε μερικά προβλήματα στις παραπάνω κατηγορίες που αφορούν το βινύλιο.

 Περιορισμοί στον ήχο:

 -Δεν μπορείς να έχεις ακραίο panning στα μπασα.
 -Δεν μπορείς να έχεις ακραία διαφορά φασης.
 -Δεν μπορείς να έχεις ταυτόχρονα έντονα peaks σε υψηλές και χαμηλές.
 -Δεν μπορείς να έχεις πολύ υψηλή μέση στάθμη.
 -Δεν μπορείς να έχεις μουσικά μέρη άνευ διακοπής πέραν μιας ορισμένης χρονικής διάρκειας
 
 Συμβιβασμοί στον ήχο (σε σχέση με μοντέρνα φορματ):

 -Η δυναμική περιοχή είναι αρκετά περιορισμένη
 -Ο στερεοφωνικός διαχωρισμός είναι δραματικά περιορισμένος.
 -Χρειάζεται διαφορετικό mastering συμβατό με τους περιορισμούς στον ήχο του συγκεκριμένου format, εμποδίζοντας έτσι ενδεχόμενες καλλιτεχνικές επιλογές που θα αφορούν μόνο ψηφιακά μεσα.
 -Δεν μπορείς να έχεις μη- απωλεστικο απευθείας αντίγραφο από το master αρχείο, λόγω της διαδικασιας παραγωγής του βινυλίου
 -Υπάρχει πιθανότητα καθεαυτού αλλοίωσης του ηχητικού περιεχομένου λόγω της μη- ιδανικής λειτουργίας του συστήματος ( flutter- rubble κλπ), η μείωση ή η πιθανή εξάλειψη της οποίας θα ανεβάσει δραματικά το κόστος απόκτησης του μέσου αναπαραγωγής.
 

 Αντοχή στο χρόνο:

 -Το μέσο υπόκειται σε φθορά, είτε λόγω χρόνου είτε απρόβλεπτων συνθηκών, ενώ τα μοντέρνα ψηφιακά format αποφεύγουν εύκολα κάτι τέτοιο μέσω του backup.
 - Η ίδια η αναπαραγωγή του μέσου φθείρει σταδιακά το φορέα του, συνεπώς
 -Προιόντος του χρόνου είναι όλο και δυσκολότερο να έχεις αναπαραγωγή του μέσου χωρίς εμφανή ηχητικά artifacts.

 
 Ευκολία χρήσης:
 
 - Η αλλαγή τίτλου απαιτεί αλλαγή μέσου, όχι απλό browsing
 - To skip track απαιτεί μια διαδικασία πιο σύνθετη από ένα πάτημα κουμπιού
 - Η μεταφορά μιας συλλογής τίτλων δεν έχει καμία σχέση με τη μεταφορά μιας ψηφιακής συλλογής.
 - Η αναπαραγωγή μεσω internet- cloud κλπ δεν υφίσταται.
 - Η δυνατότητα να έχουμε τη συλλογή μας ταυτόχρονα σε έναν άλλο χώρο ή χώρους δεν υφίσταται.

 Αυτά είναι τα αντικειμενικά στοιχεία. Για όλα τα παραπάνω δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο αντικειμενικό πλεονέκτημα του βινυλίου που να τα αντισταθμίζει, ούτε καν το artwork διότι όλοι σε μια οθόνη μπροστά είμαστε, και με τόση πληροφορία και multimedia μέσα που υπάρχουν για κάθε καλλιτέχνη, το να μιλάμε για εξώφυλλα και artwork είναι γραφικό.

 Αν λοιπόν σε όλα τα παραπάνω προσθέσει κανείς και το σεβαστότατο επιπλέον κόστος τόσο για τον αναπαραγωγέα όσο και και τη δημιουργία δισκοθήκης, πραγματικά δε θα ένοιωθα καλά με τον εαυτό μου αν προέτρεπα τον οποιοδήποτε να μπει σε αυτό το τριπάκι. Δηλαδή τι, θα νοσταλγώ την εποχή που τρέχαμε στα καταγώγια για να βρούμε δίσκους της προκοπής, και θα τη συγκρίνω με τον ψηφιακό παράδεισο του σήμερα; ΟΚ, τους εκτιμούσαμε περισσότερο τους δίσκους, αλλά και στην κατοχή εκτιμούσαν περισσότερο το κουκουτσάλευρο και την μπομπότα, τι να κάνουμε τώρα.
Ο φίλος manosx θα έλεγα πως μόλις εκτέλεσε  το βινύλιο με προδιαγραφές στρατιωτικού εκτελεστικού αποσπάσματος με αυτό το post ?χαχαχαχα 

Έχει και χρήσιμη πληροφορια για εμένα, δεν γνώριζα προσωπικά κάποιους από τους περιορισμούς που παρέθεσε. 

 
Για οσους ενδιαφερονται για σπεκς το ψηφιακο δεν εχει ανταγωνισμο.

Για οσους δεν ενδιαφερονται για αλλα τα παραγματα ειναι αλλιως.

Κατω απο αλλες συνθηκες και εποχές θα απαντουσα σε ενα ενα απο τα παραπανω.

Δοκαιωμα σας να αγοραζετε ο,τι νομιζετε καλύτερο.

Υπενθυμιζω ο op ρωτησε αν ειναι καλο το συγκεκριμενο. Επ αυτου απαντησαμε.

Βλεπω παντως οτι τα σεμιναρια και οι προτροπές συνεχιζονται.

 
Εγώ τα σέβομαι και τα δύο, άρα η μαύρη πρόβλεψή σου, ευτυχώς δεν έπιασε τόπο.


η χρόνια διαπίστωσή μου που παρ ελπίδα ενισχύει μια ανάλογη πρόβλεψη δεν έχει χρώμα αγαπητέ... προσωπικά δεν με αφορά καν καθότι η διττή μου ιδιότητα και σαν επαγγελματίας και σαν ερασιτέχνης ακροατής με βοηθάει να ισορροπώ το θυμικό μου γι αυτό και αποφεύγω εσχάτως να συμμετέχω ("σοβαρά") σε ανάλογες συζητήσεις που κατά καιρούς ανακυκλώνονται...

επίσης το ότι εσύ ενδεχομένως (όπως και κάποιοι λίγοι άλλοι) αποτελείς εξαίρεση, δεν "ιδρώνει" καν τον κανόνα μου (δυστυχώς)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μέχρι να κατασταλάξετε εγώ ας ακούσω το τελευταίο μου απόκτημα

20221125_192820.jpg

20221125_181436.jpg

20221125_181405.jpg

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top